Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren

Beoordelingen van Hotel Alga

4 out of 5
Hotel Alga
Avinguda de Joan Pericot i Garcia, 55, Calella de Palafrugell, Palafrugell

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 87 van 162 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 67 van 162 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 162 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 162 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 162 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jacobus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Brigitte

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een echte aanrader!alles dik in orde
Grote gezellige tuin, hotel alles in orde, overheerlijk ontbijt en ruim voldoende, zwembad in orde, een super ligging maw alles dik in orde
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Sònia Nicolazzi op 3 okt 2019
Dear Mrs. Brigitte, Thank you for your great review. Your feedback is vital in order to improve our daily service. Thank you for all your great comments. Our staff is glad to have been of service to you, and we hope to welcome you back in the future. The whole team stays at your disposal. Best Regards, Sònia Nicolazzi Hotel Alga****

6/10 – Redelijk

Rudi, Amsterdam

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Vriendelijk hotel - slechte badkuip
's Avonds ingecheckt wat geen probleem was. De receptioniste was vriendelijk, maar zei niet "Welkom" en "Hoe was uw reis?". De kamer oogde basic maar prima. Ik heb in het restaurant van het hotel gegeten. Een prima driegangenmenu met kleine porties kost € 35,00. Op mijn kamer zag ik dat een deel van het email in de badkuip ontbrak waar ook roest was ontstaan. Bij de receptie zei een man achter de balie dat ze de volgende ochtend een andere kamer gaan regelen. De andere kamer had een badkuip in een betere staat. Echter met kleine beschadigingen, maar die zag ik door de vingers. Hotel Alga dient al hun badkuipen grondig te inspecteren en zo nodig te vervangen. De voegen waren op sommige plekken zwart. Wellicht aangekoekt vuil/stof of zelfs schimmel. Het verblijf was verder wel prettig. Een hotel met een leuke uitstraling en vriendelijk en behulpzaam personeel. Een belangrijk visitekaartje. Het ontbijt biedt voldoende variatie. Ik heb geen gebruik gemaakt van het zwembad, omdat het strand erg dichtbij was. Op loopafstand vind je twee kleine supermarkten (waar een flesje bronwater € 0,50 kost), een apotheek en kleine eetgelegenheden. Iets verder is meteen de kust met voldoende restaurants. Er zijn looppaden, zodat je de mooie kustlijn goed kunt verkennen. Begin september is het niet superdruk op het strand. Voornamelijk binnenlandse toeristen. Er hing een prettige familiesfeer.

8/10 – Goed

nottebaere wim, kortrijk-rollegem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekende keuken
Mooi hotel met geweldige keuken. Vooral geschikt voor gezinnen met kinderen. Vriendelijk onthaal in verschillende talen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt van uitstekende kwaliteit. Kamers met balkon zijn een meerwaarde. Zwembad is goed zonder meer. Een beetje te weinig ligstoelen rond het zwembad. Geen animatie in hotel.
Reactie van Natalia Merino Montoliu op 22 nov 2014
Dear Mr/MS First of all thanks for your trust in Hotel Alga and for your time in give us your opinion about your stay with us. Hopping see you again. My best wishes,

10/10 – Uitstekend

Mathieu, Geulle Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect Hotel
Het Alga Hotel te Callelle de Palafrugel. Prima hotel, modern interieur, mooi groot zwembad. Alles keurig netjes verzorgd.

8/10 – Goed

willy, antwerpen/belgie

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
gewoon hotelgee
Rustig gelegen hotel,zeker in deze periode v.h. jaar, met lekker avondeten!!

10/10 – Uitstekend

María Jesús

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cordiales y civilizados con los perros
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

harley

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Great location, nice garden and terrace. Close to ocean and shops
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

JUAN FRANCISCO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Alga en Calella muy buen hotel
Hotel totalmente recomendable. Buen restaurante y buena atencion al cliente. Cerca de la playa 5 minutos andando. El tema del aseo abierto al resto de la habitacion puede ser un punto en contra de la valoracion dinal
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Silva

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr angenehmer Aufenthalt, nettes Hotel, sehr schöne Calas und Cami de Ronda in der Nähe. Gutes Abendessen und Frühstück. Super Preis-Leistungs-Verhältnis.
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
Abrupt and dirty
Miserable and abrupt reception lady on checkout, dirty room. Windowsills, skirtings and air con vents were dirty. There was hair in the shower - from prior guests?
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Rafael

2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Muriel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exceptionnel
C'est la seconde fois que nous venons. Accueil impeccable chambre magnifique piscine extra et resto au top!
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

DANIEL

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bel hôtel à cinq minutes à pieds de la plage. Nous avons été surclassés gratuitement.
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Andrea

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just Perfect
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Diana

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Chris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice modern hotel with a large garden and swimming pool. Staff are particularly helpful and friendly. Breakfast is very good. The dinner served in the restaurant is also excellent. The smaller rooms facing away from the sea are a little depressing, best to spend the extra for a sea view and balcony. The hotel is about 5-10 minutes walk from the sea & bar/restaurants up a moderate hill.
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

JAVIER

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel muy completo.
Hotel bien situado en Calella, a un minuto andando del centro y con amplio aparcamiento. Las instalaciones son muy completas, piscina y jardines con espacio para todos sin agobios. El desayuno excelente en un espacio moderno y amplio. El personal siempre disponible, muy profesional y cordial. Si surge algún problema enseguida lo solucionan. Habitaciones grandes y reformadas.
8 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Noemi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
Très bien . Propre , joli et confortable
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Trini Saura op 27 okt 2020
Merci de rester avec nous et de nous envoyer vos commentaires. Nous continuerons à travailler pour offrir le meilleur service.

10/10 – Uitstekend

Javier

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Todo correcto
Todo bien. Buenas instalaciones, bien situado y buen servicio.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Andrea Garcia op 3 okt 2020
Apreciado Sr. Javier, Gracias por su tiempo y por compartir su opinión con nosotros. Sus comentarios son vitales, para así poder mejorar nuestro servicio diario. Nos complace enormemente que la ubicación haya cumplido sus expectativas. Esperamos poder darle la bienvenida de vuelta al hotel. Muchísimas gracias. Atentamente. Andrea G. Recepción Hotel Alga****

10/10 – Uitstekend

Cristina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Trini Saura op 27 okt 2020
Gracias por alojarse con nosotros y enviarnos sus comentarios. Seguiremos trabajando para ofrecer el mejor servicio.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Sònia Nicolazzi op 22 aug 2020
¡Gracias por su puntuación! Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en otra ocasión.

8/10 – Goed

denise, castanet, france

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We've stayed here several times before, and as always, cleanliness is excellent, breakfast excellent, the hotel and gardens immaculate.
3 nachten verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Julie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Why stay anywhere else?
Fourth stay. Always perfect. Location & welcome great. Room comfortable and we'll equipped
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Sònia Nicolazzi op 2 okt 2019
Dear Mrs. Julie, Firstly, we would like to thank you for choosing us to make your stay in Calella de Palafrugell. Thank you for your time and for sharing your opinion with us. Your feedback is vital in order to improve our daily service. We are very excited to receive your rating! Our staff is glad to have been of service to you. It was a pleasure for us to have you in our Hotel, and we look forward to welcoming you back. The whole team stays at your disposal. Best Regards, Sònia Nicolazzi Hotel Alga****

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Sònia Nicolazzi, Hotel Alga**** op 14 sep 2019
¡Gracias por alojarse con nosotros! Su opinión es muy importante para nosotros.

8/10 – Goed

PILAR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
El hotel muy bien. La habitación bonita y amplia. Por el jardin se tardan 3 minutos en llegar al pueblo. El desayuno variado, y muy agradable alrededor de la piscina. La chica de recepción muy amable. Sin duda lo recomienfo
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Sònia Nicolazzi op 13 sep 2019
Apreciada Sra. Pilar, En primer lugar, queremos agradecer su comentario sobre su reciente visita al Hotel Alga. Nos complace saber lo mucho que ha disfrutado de su estancia con nosotros. Agradecemos muchos sus comentarios y la confianza depositada en nuestro Hotel y el equipo. Esperamos poder darles la bienvenida de nuevo pronto. Atentamente, Sònia Nicolazzi Recepción y Reservas Hotel Alga****

8/10 – Goed

José, Barcelona

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gustó los jardines y la zona de la piscina, está muy bien cuidado. No me gustó la puerta corredera del lavabo de la habitación, deja hueco por la parte baja dejando entrar olores a la habitación.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Aleix Martínez Cuadrado op 6 sep 2019
Estimado cliente, Primero de todo, darle las gracias por dejar su comentario. Desearía agradecerle las molestias que se ha tomado al hacernos llegar su valoración. Sentimos mucho que haya tenido una experiencia negativa con la puerta corredera del lavabo y es por esto que tomamos buena nota de sus recomendaciones con respecto a este tema y así, poder trabajar para ir progresando en mejorar nuestros estándares de calidad. Le pido nos disculpe por esta estancia que le ha dejado un mal sabor de boca y nos permita enmendar los errores cometidos. Esperando poder darle la bienvenida pronto, aprovecho la oportunidad para darle las gracias de nuevo y enviarle nuestros más cordiales saludos. Cordialmente

10/10 – Uitstekend

Elizabeth

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Aleix Martínez Cuadrado op 27 aug 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your opinions about your recent stay with us. We are happy to receive your kind review. We want you to know that your opinion is highly valued and very important for us because we aim to improve our services constantly. Our team is delighted to know that you enjoyed your stay in Hotel Alga. We hope to have the opportunity to welcome you back at Hotel Alga in the near future.

10/10 – Uitstekend

Lee

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Aleix Martínez Cuadrado op 5 aug 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your opinions about your recent stay with us. We are happy to receive your kind review. We want you to know that your opinion is highly valued and very important for us because we aim to improve our services constantly. Our team is delighted to know that you enjoyed your stay in Hotel Alga. We hope to have the opportunity to welcome you back at Hotel Alga in the near future.

8/10 – Goed

jannicke

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Sònia Nicolazzi op 26 jul 2019
Dear Mrs. Jannicke, Thank you very much for taking the time to rate our Hotel. We want you to know that your opinion is highly valued and very important for us because we aim to improve our services constantly. We hope to have the opportunity to welcome you back at Hotel Alga in the near future. Thank you. Kind regards, Sònia Nicolazzi Reception and reservations

8/10 – Goed

Monica

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel très agréable, bien situé, seul défaut les chambres manquent d'équipement pour un 4 étoiles, bouilloire, café et le frigo trop minuscule, impossible de laisses de l'eau ou autre chose au frais.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Sònia Nicolazzi op 26 jul 2019
Cher Mme. Monica, Merci beaucoup d'avoir pris le temps de partager vos opinions sur votre récent séjour avec nous. Nous voulons que vous sachiez que votre opinion est très appréciée et très importante pour nous, car nous visons à améliorer constamment nos services. Alors, on aurra en consideration votres commentaires concernant l'équipement des chambres. Notre équipe est ravie de savoir que vous avez apprécié votre séjour à l'Hôtel Alga. On attend avoir l'occasion de vous accueillir de nouveau à l'hôtel Alga dans un avenir proche. Merci beaucoup, Cordialement, Sònia Nicolazzi. Réception de l'Hotel Alga****

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location, good food and friendly staff. Very quiet second week in June. The rooms are a bit lacklustre but are fine. Air conditioning wasn’t great. Everything else was great, would definitely return.
7 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Aleix Martínez op 26 jun 2019
Dear Sir. Thank you very much for taking the time to share your opinions about your recent stay with us. We are happy to receive your kind review. We want you to know that your opinion is highly valued and very important for us because we aim to improve our services constantly. Our team is delighted to know that you enjoyed your stay in Hotel Alga. We hope to have the opportunity to welcome you back at Hotel Alga in the near future. Yours sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Aleix Martínez op 10 jun 2019
Dear Sirs, Thank you so much for sharing your opinion. Yours sincerely,

8/10 – Goed

albert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Aleix Martínez op 12 apr 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your opinions about your recent stay with us. We are happy to receive your kind review. We want you to know that your opinion is highly valued and very important for us because we aim to improve our services constantly. Our team is delighted to know that you enjoyed your stay in Hotel Alga. We hope to have the opportunity to welcome you back at Hotels Ultonia Girona in the near future. Yours sincerely, Aleix Martínez

10/10 – Uitstekend

Aleksei

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel for families and couples.
I booked this hotel for my parents and they realy like it. I was talking with stuff by mail and they regulary answered to me in short time. My parents don't speak english and because they arrived at late evening i asked hotel's stuff about taxi for them. They booked it and taxi come in right time and meet them with sign with their names. Also they said me they like hotel's buffet. They regulary called me by whatsup, so i find the inthernet was good. I highly recommend this place.
8 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Aleix Martínez op 29 okt 2018
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your opinions about your recent stay with us. We are happy to receive your kind review. We want you to know that your opinion is highly valued and very important for us because we aim to improve our services constantly. Our team is delighted to know that you enjoyed your stay in Hotel Alga. We hope to have the opportunity to welcome you back at Hotel Alga in the near future. Best regards, Aleix Martínez

8/10 – Goed

Jacques

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Aleix Martínez op 26 okt 2018
Cher client, Merci beaucoup d'avoir pris le temps de partager vos opinions sur votre dernier séjour avec nous. Nous sommes heureux de recevoir votre avis amical. Nous voulons que vous sachiez que votre opinion est très appréciée et très importante pour nous, car nous nous efforçons d’améliorer continuellement nos services. Notre équipe est heureuse de savoir que vous avez apprécié votre séjour à l'hôtel Alga. Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau à l'Hôtel Alga dans un avenir proche. Cordialement, Aleix Martínez

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really friendly hotel staff . Couldn’t do enough !
Everything was spot on with the staff being very attentive and helping our stay to be the best it could . Thank you
5 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Aleix Martínez op 3 okt 2018
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your opinions about your recent stay with us. We are happy to receive your kind review. We want you to know that your opinion is highly valued and very important for us because we aim to improve our services constantly. Our team is delighted to know that you enjoyed your stay in Hotel Alga. We hope to have the opportunity to welcome you back at Hotel Alga in the near future. Best regards, Aleix Martínez

10/10 – Uitstekend

Eileen, Vancouver Canada

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The staff were exceptionally helpful when I found I had some travel problems. The dinner and breakfast was of a high standard with very good service. Location was good. Modern bright and spotless.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Aleix Martínez op 3 okt 2018
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your opinions about your recent stay with us. We are happy to receive your kind review. We want you to know that your opinion is highly valued and very important for us because we aim to improve our services constantly. Our team is delighted to know that you enjoyed your stay in Hotel Alga. We hope to have the opportunity to welcome you back at Hotel Alga in the near future. Best regards, Aleix Martínez

10/10 – Uitstekend

Phil, Scotland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel in a great location
We had a fantastic time here. The hotel has beautiful grounds and gardens with a huge swimming pool for the size of the hotel. There is a private gate to access the street down to the seafront which is less than three minutes away. The rooms are large, comfy and kept scrupulously clean. The bathrooms are glass fronted, which may be off-putting to some. Breakfast is excellent and varied. We ate once in the restaurant and were impressed. All in all, for a higher-end break, it is highly recommended. The local area is popular with domestic tourists (I think half of Barcelona has a villa here) and is bustling at weekends. The beaches are clean and have lifeguards. The town ones can be busy, but you can walk to deserted coves with turquoise sea easily. There are many good restaurants, a la carte prices are similar to higher-end UK restaurants, but you can get set menus for €20-30. The seafood is excellent quality. Local public transport isn't the best, we hired a car from Girona airport, which I'd recommend as you can get out to many of the historic sights and towns in the area easily. Begur, Palafrugell, Palamos etc. Girona itself is an easy 40 minute drive away, and highly recommended.
7 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Aleix Martínez op 20 sep 2018
First of all, thank you very much for taking your time to review our hotel. We are glad you enjoyed your stay and had such a wonderful week here with us, we hope to see you again soon! Kind regards,

4/10 – Matig

Barry, Frinton on Sea

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Sadly disappointed
The hotels situation is good, a few minutes walk to the sea front. The grounds and communal areas are pleasant. Breakfast is good and frequently replenished, although it is definitely self~service. However we paid a supplement for a side sea view and superior room and must have been allocated the worst room in the hotel and despite the fact that we emailed in advance requesting a good view we overlooked a dirty flaking wall shielding more than half the view Our room and particularly the bathroom bore no resemblance to those shown in the photos. We had to climb into the bath (with shower curtain) to use the an old shower rose. The hotel has chosen to refurbish the standard rooms first but continue to charge extra for a very old and shabby bedroom,bathroom and balcony. Despite asking to change rooms we were only offered one alternative the bathroom and view of which were worse than our allocated room. People were coming and going on a daily basis so we could have been moved. The hotel room spoiled our holiday and was not a true reflection of that advertised and totally overpriced.
6 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Aleix Martínez op 5 okt 2018
Appreciated Mrs. Graygoose, It was not a problem of customers were checking-out or not, but the rooms with a double bed and shower for those days were occupied during long stays. For this reason, we could not make any changes to the type of room that you wanted. We understand for superior room the rooms with terrace and views over the pool, garden and sea. The problem of booking sometimes for these agencies is that requests to us do not never reach us. For this reason, we always say that it is better to book directly with the hotel and make the requests that you want. We always try to satisfy the requests of our clients. Finally, for future stays, you can contact directly to my email: aleix.martinez@novarahotels.com and I as head of reception, I promise to provide a good price and satisfy your requests. Yours sincerely,

8/10 – Goed

Jonathan

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Aleix Martínez op 19 sep 2018
Estimado cliente, Muchas gracias por dejar su comentario en Expedia.com. Nos complace haber cumplido con sus expectativas. Esperamos recibirles muy pronto otra vez. Cordialmente,

8/10 – Goed

Arthur, Gro

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel bien situado
Hotel bien situado, personal atento y buen ambiente, muy familiar. El restaurante espectacular, comida exquisita.
3 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Aleix Martínez op 19 sep 2018
Estimado cliente, Es un placer leer su comentario sobre su reciente visita al Hotel Alga, lo mucho que ha disfrutado de su estancia con nosotros y que sea cliente repetidor nos complace. Muchas gracias por compartir su experiencia tras su visita al hotel. Es un verdadero placer leer comentarios tan positivos, y saber que hemos alcanzado sus expectativas. Esperando poder darle la bienvenida pronto, aprovecho la oportunidad para darle las gracias de nuevo y enviarle nuestros más cordiales saludos. Cordialmente, Aleix Martínez

8/10 – Goed

Delphine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Confortable, de qualité, et proche du port
Personnel très accueillant, disponible si problème. Les chambres sont calmes, certaines ont un balcon (c'est mieux) Nous avons profité de la grande piscine. Par contre nous avons mangé sur le port (qui est à 2 pas) mais le menu du restaurant de l'hotel était très apétissant. Le petit déjeuner était moyen pour cette catégorie d'hôtel. Il n'empêche que nous y retournerons certainement plusieurs jours pour mieux profiter.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Aleix Martínez op 20 aug 2018
Cher client, Merci beaucoup d'avoir pris le temps de partager vos opinions sur votre récent séjour chez nous. Nous sommes heureux de recevoir votre aimable critique. Nous voulons que vous sachiez que votre opinion est très appréciée et très importante pour nous, car nous visons à améliorer constamment nos services. Notre équipe est ravie de savoir que vous avez apprécié votre séjour dans l'Hotel Alga. Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau dans l' Hotel Alga dans un proche avenir. Meilleures salutations,

10/10 – Uitstekend

Narcís

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Aleix Martínez op 20 aug 2018
Estimado cliente, Es un placer leer su comentario sobre su reciente visita al Hotel Alga, y lo mucho que ha disfrutado de su estancia con nosotros. Muchas gracias por compartir su experiencia tras su visita al hotel. Es un verdadero placer leer comentarios tan positivos, y saber que hemos alcanzado sus expectativas. Esperando poder darle la bienvenida pronto, aprovecho la oportunidad para darle las gracias de nuevo y enviarle nuestros más cordiales saludos.

8/10 – Goed

Cindy, Delaware

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel, close to the beaach in a beautiful place in Spanish Costa Brava.
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Aleix Martínez op 18 aug 2018
Dear Kate, Thank you for rating your stay at Hotel Alga. Your opinion about our facilities and service is very important to us. We wish to have the opportunity to see you as our guest, once again, and change your bad impressions in the near future. Best regards,

8/10 – Goed

A&F, Baden-Württemberg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schönes Hotel in wunderbarem Strandort
Das Hotel liegt in dem schönen Örtchen Calella de Palafrugell. Mit seinen 3 Stockwerken ist das Haus eines der "höchsten" vor Ort. Es gibt keine Betonburgen in Calella was den besonderen Charme des Ortes ausmacht. Vom Hotel kann man alles nötige und den Strand fußläufig in ein paar Minuten erreichen. Das Hotel ist sauber, modern eingerichtet, hat super er Personal und eine hervorragende Küche zum Mittag und Abendessen.
7 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Aleix Martínez op 20 aug 2018
Lieber Gast, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Meinung über Ihren letzten Aufenthalt mit uns zu teilen. Wir freuen uns auf Ihre freundliche Bewertung. Wir möchten, dass Sie wissen, dass Ihre Meinung sehr geschätzt und sehr wichtig für uns ist, weil wir uns bemühen, unsere Dienstleistungen ständig zu verbessern. Unser Team freut sich, dass Sie Ihren Aufenthalt in den Hotels Ultonia genossen haben. Wir hoffen, Sie bald in den Hotel Alga begrüßen zu dürfen. Freundliche Grüße,

10/10 – Uitstekend

Terry, Hertfordshire

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The room could do with a kettle (for tea) rather than just a coffee machine
11 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Aleix Martínez op 18 aug 2018
Dear Kate, Thank you for rating your stay at Hotel Alga. Your opinion about our facilities and service is very important to us. We wish to have the opportunity to see you as our guest, once again, and change your bad impressions in the near future. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful hotel a few minutes walk to the beach and town. Staff are extremely attentive. Our room was comfortable and on the far end away from the town's bell tower. Other family members were on the other end closer to the bell tower and had trouble sleeping because of the bell tower chiming every 15 minutes. The outdoor pool was surprisingly big. We would definitely stay here again.
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

cathy, Thuir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent séjour
Séjour en demi pension, nous trouvons que la qualité des repas au restaurant de l’hôtel a nettement diminué et nous le regrettons. Sur le reste tout est extra.
1 nacht verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Estefania

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2017