Details aan de binnenkant

Beoordelingen van Best Western Hotel Le Montmartre Saint Pierre

3 out of 5
Best Western Hotel Le Montmartre Saint Pierre
10 Rue De Clignancourt, Paris, Paris

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 110 van 482 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 225 van 482 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 104 van 482 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 28 van 482 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 482 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Katalin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Chantal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personeel supervriendelijk. Mooie nette propere kamers.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Sandrine Chenilco op 5 sep 2019
Dear Madam, We thank you for complimenting the quality of our services. Montmartre Saint Pierre offers its guests the benefit of a caring and attentive team. We hope you have asked them for the best addresses to visit in Montmartre! We hope to welcome you again for a future Parisian stay. Sandrine Chenilco General manager of the hotel Best Western Montmartre Saint-Pierre

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, leuk terasje aan de overkant op de hoek.
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Gertjan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Sofie, Vichte

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Redelijk rustig gelegen. Dicht bij metro-station. Eetgelegenheden in de biurt
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

mara, Ede

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel op super lokatie
Super hotel op een super lokatie. Enige nadeel was dat airconditioning het niet deed waardoor de kamer s nachts warm was. Maar voor de rest heel goed met vriendelijk personeel.
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van AT op 30 jul 2018
We are sorry for the air-condition,you know sometimes can happen a problem,tecnology problem. any way thank you so much for your words. we hope to see you again at our hotel. Best regards

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Zeer kleine kamer
Goed gelegen tov station en metro kleine zeer basis kamer gericht op koppels die niet op privacy staan Kamer is enkel om te slapen weinig mogelijkheden om er wat tijd door te brengen
2 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Lida

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Stijlvolle, verzorgde kamer met prachtig uitzicht
Kamer was prachtig, verzorgd en comfortabel ingericht, uitzicht op de Sacre Coeur! Ook fijn dat je koffie en thee kunt drinken op de kamer.
Reactie van Jérémy- Front Office Manager op 10 jan 2017
Dear Guest, Greetings from Paris, We thank you for taking the time to leave us your impressions further to your stay as they are very important to us. We are happy that you enjoyed your stay with us. We are under constant improvement and our guests feedback are very important to us. We remain at your entire disposal for any further assistance you may require and hope to welcome you soon. Kindest regards.

8/10 – Goed

Geeske, Leeuwarden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
uitstekend en een goede ligging
Wij hebben het heel erg naar de zin gehad in Uw hotel. Alleen misten wij een klein koelkastje.
Reactie van General Manager op 18 aug 2016
Dear Chiara, Greetings from Paris, We thank you for taking the time to leave us your impressions further to your stay as they are very important to us. We are happy that you enjoyed your stay with us. We are under constant improvement and our guests feedback are very important to us. We remain at your entire disposal for any further assistance you may require and hope to welcome you soon. Kindest regards. Jérémy- Front Office Manage

6/10 – Redelijk

Jacqueline, Zaandam

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Vlakbij metro, voor ons centraal gelegen.
Vlakbij omgeving sacre coeur. Betaalbare buurt. Kamer is erg klein, maar wel goede bedden. Douche is min of meer midden in de kamer. Goeie, betaalbare rustplek voor het enerverende en fantastische Parijs.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tegenvallend
Kamer was erg klein, er stond geen stoel, er was geen koffiecapaciteit op de kamer. Je moest dus op je bed zitten. Bedden waren erg smal. Ontbijtruimte zeer benauwd.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten in het hotel geslapen, heel schoon en op een ideale locatie! Ik zou em zeker aanraden!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
Prima hotel en vriendelijk personeel. Heel stil in de kamer ondanks de drukke straat.
Reactie van marc op 2 jul 2015
Dear Guest, Thank you for taking the time to write this review regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Front office manager

6/10 – Redelijk

Edgar Uriel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
X
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Sandrine Chenilco - General Manager op 22 mrt 2024
Dear Sir,Thank you for choosing our hotel for your stay in Paris. However, we would like to know more about the reasons for your dissatisfaction. You highlighted our staff and the cleanliness of the hotel, and we thank you for that. We pay particular attention to the upkeep of our rooms and communal areas and our staff devote themselves to this every day. However, don't hesitate to come and see us if you didn't like some of our services, because nothing in your review justifies this low rating. We look forward to welcoming you for your next Parisian getaway, at the foot of the Butte Montmartre.

8/10 – Goed

Réjean

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous avons eu un petit accident sur la douillette, assez pour être remplacée, mais ils en ont pas en réserve...dommage...Bel emplacement pour parcourir Montmartre et ses boulangeries pâtisseries et boutiques... Rapport qualité-prix, rien a dire...
4 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Paul Ian

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was in the middle of refurbishment / redecoration during our stay. The room was small but OK and typical of the townhouse conversions in this area. Strangely the toilet was separate from the shower and washbasin. There was a kettle.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sandrine Chenilco - General Manager op 12 feb 2024
Dear Sir, Thank you for sharing your experience following your visit to the Best Western Le Montmartre Saint-Pierre hotel. In order to give our hotel a facelift, we have undertaken a number of renovations which, I am sure, will improve the comfort of our guests.In France, it's not 'strange' to separate the toilet from the bathroom, quite the contrary, but I hope this detail hasn't upset you too much. In any case, please know that we listen to all your preferences in terms of room and size, and we'd be delighted to give you one to your liking next time. We look forward to seeing you again to help you discover our establishment in a new light,

6/10 – Redelijk

Fabrizio

Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Classico hotel parigino con stanze molto piccole. Erano in atto lavori di decorazione. Spero che venga anche cambiata la moquette!
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sandrine Chenilco - General Manager op 15 dec 2023
Dear Sir, I'm sorry to discover that you have a mixed impression, although we take care to be transparent about our services. When you make your reservation, if you have the slightest question, don't hesitate to contact us so that we can guide you in your choice of rooms. On this platform, their dimensions are already indicated. The discomfort caused by our renovations is entirely temporary and we apologise if it has inconvenienced you. I hope you will give our small hotel a second chance: we would be delighted to show you the real face of our establishment.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A reliable choice, central location
We stayed for 2 nights at Best Western Hotel Le Montmartre Saint-Pierre. Overall everything was as can be expected. We had a nice quiet room number 18 facing the inner yard. The room was small but adequate with a fitted carpet, a small desk, a kettle, some tea, coffee and milk, an open closet with some clothhangers, and an small open cupboard for other belongings. The WC and shower were separate and sink was in the room. There was also a tiny safe, not big enough for a laptop. The shower room had 1 mini bottle of conditioner, a soap, a body lotion and a hand lotion. The combined shower gel / shampoo was a big bottle bolted to the wall. The toiletries were not replaced the second day. We went to the reception and spoke with Rahman. His English was so and so, but he made up for that by being very helpful. He got two of the products from the storage right away and brought the body lotion a couple of minutes after to our room. We got mineral water in the room only for the first night. We did not complain about that as there were 2 mini-markets right next door to the hotel. Aldi 1 minute away and Coccinelle 1 minute away, selling Casino own brand products and other brands. Close to the recepion there is a little area with some tables and chairs to sit down, to make tea / coffee. This is a reliable low-cost option to stay in a centrally located area of Paris. A suggestion for improvement would be if they had their checkout at noon like most other hotels do.
2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Catherinne

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
The staff was friendly, the surrounding area feels unsafe at night time. The only thing that I disliked is that they were going through a remodeling, they were painting the walls, so we needed to be careful when walking through the aisles. Overall the air conditioning worked, the room was small but it was very clean with new and remodel shower
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Sandrine Chenilco - General Manager op 5 dec 2023
Dear Madam, I am delighted that you enjoyed the cleanliness of our rooms and the friendliness of our staff, who offer the best possible service to our guests on a daily basis.I regret that the renovation work may have disrupted your stay. We like to keep our hotel up to date on a regular basis, and sometimes this means minor work during the day. Please be assured that we do our utmost to minimise any inconvenience to our guests.We look forward to welcoming you back to our famous tourist district,

8/10 – Goed

Lea

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best Western Montmartre
This is walking distance from the Basilica of Sacré Coeur de Montmartre and the Moulin Rouge. There's grocery stores just next door and around the area. Restaurants and subway are conveniently located at a short walking distance.
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Sandrine Chenilco - General Manager op 5 dec 2023
Dear Madam, Your satisfaction is most gratifying and we would like to thank you for your kind words. We are delighted to read that you appreciated our ideal location, at the foot of the Butte Montmartre, close to iconic landmarks such as the Sacré-Coeur and the Moulin Rouge. As you pointed out, our proximity to grocery shops, restaurants and public transport is a real asset for our guests!It is always a pleasure for our team to welcome you and help you discover the wonderful district of Montmartre. We sincerely hope to have the opportunity to welcome you again on your next visit to Paris.

10/10 – Uitstekend

Marisol

Positief: Netheid, personeel en service
The staff were excellent.
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Noemi, Long Beach

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was a cute hotel in Montmartre. The room was small but comfortable. It was clean. Staff was friendly and accommodating. There were two metro stops close by, the Sacrecour was down the street and there were many eateries near by. Also there was a grocery store next to the hotel which made it easy to grab some snacks for the day. Would recommend!

8/10 – Goed

Maria Ude

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Glenn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Close to Gard Du Nord
10 minute walk from train station, didn’t stay in area long enough to comment on area
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Catherine

Reisde met partner
This area was not appealing.
5 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Sandrine Chenilco - General manager op 23 jun 2023
Dear Catherine,Thank you for taking the time to write a review of your stay.When you make your reservation, the location of our hotel is indicated on the corresponding site, thanks to the display of a map. This allows you to take a closer look at the tourist sites in the area and plan your visits in advance for the week! You'll find that our hotel is an ideal base for your Paris excursions, close to the Anvers metro station and at the foot of the Montmartre hill.However, we hope that you have enjoyed your stay in one of our chic and modern rooms. We look forward to welcoming you to Paris again soon.Sandrine ChenilcoGeneral manager of the hotel Best Western Montmartre Saint-Pierre

10/10 – Uitstekend

Ariana

Good
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Samantha op 17 jun 2023
Dear Ariana,Thank you for your glowing review. We appreciate you letting us know.Kindest regards,

8/10 – Goed

Titania, Vacaville

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was nice the staff was super amazing and nice.
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Samantha op 17 jun 2023
Dear Titania,Thank you for your valuable feedback. We were thrilled to read your glowing review. We take great pride in our work, and our sincerest hope is that it helps each one of our customers accomplish their goals. Kindest regards

8/10 – Goed

Antony

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel
Location and hotel very good, only glitch was on the last morning when we checked out for an early flight there was no hot water for a shower
5 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Sandrine Chenilco, General Manager op 17 apr 2023
Dear Sir,Thank you for your kind message, we are delighted that you had a good stay in our "very nice hotel".The Best Western Montmartre Saint-Pierre is a strategic choice in order to benefit from an interesting rate for functional rooms and a location close to the Montmartre hill.I would like to apologise once again for the lack of hot water on the day of your departure. Everything is now working perfectly.We look forward to welcoming you back to Montmartre for a 100% successful stay.Sandrine ChenilcoGeneral manager of the hotel Best Western Montmartre Saint-Pierre

10/10 – Uitstekend

Françoise

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Audrey

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Jean François

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Grace

1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Nikolas St.

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and nice staff.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Samantha - Front desk manager op 5 nov 2022
Dear Mr Nikolas,Thank you very much for your note.We hope you had a nice stay with us.Kindest regards,

10/10 – Uitstekend

Ana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Stay on Hot Days
Great hotel near the metro station. Hotel was clean and equipped with AC for the hot days in Paris, also has an elevator. Staff was super friendly, helpful and greeted us with a free metro ticket. The hotel felt super safe as you need a your room key to get into the hotel after a certain time. Room was small but perfect for 2 adults with two small carry ons and a big bag. Plenty of food options in the area and just a short walk away from Sacre Coeur. Overall, if you’re looking for a good price that won’t brake the bank - this is a great hotel.
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Eva

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Agnieszka

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Für Paris, hervorragende Preis Leistung Verhältniss
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Arlene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Short stay in paris
We were given a warm welcome upon arrival, and we’re able to access our room before check in time. Room was cleaned and made up every day of our stay. Our room overlooked private gardens and other buildings and was very quiet. Complimentary coffee and tea available at reception Hotel kept our cases on our departure day so we could enjoy the city.
4 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Maricela, Lehigh Acres

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Montmartre was a beautiful place once upon a time, however, now is such a dirty and unsafe place, the day we were leaving one of he guests got hold up in front of the hotel and was robbed, he was thrown face down to the ground and was hurt very bad, we happened to be downstairs because we were waiting for our taxi and we most to have been there 35 to 40 minutes and the police never came, they didn't pay any mind to wha had happened. I was absolutely surprised by their lack of interest. the surroundings have many places to dine and cafes but is not safe. I felt freighting all the time when we walked the streets and never went out after 6PM to avoid problems.
4 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Jimena

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sinceramente la ubicación del hotel está increíble, muy cerca del Sacré Cœur y con metros alrededor, para sacar mi QR de vacunación como extranjera tenía la farmacia enfrente y el personal de recepción fue muy atento desde mi llegada. Mi familia y yo disfrutamos mucho el desayuno. El único punto malo fue el elevador, es bastante pequeño, pero sirve perfectamente. Definitivamente me volvería a hospedar en él
4 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Samantha op 24 apr 2022
Querida señora, Muchas gracias por tu comentario. Estamos encantados de que haya tenido una buena estancia. Esperamos verlos pronto. Muy cordialmente,

8/10 – Goed

Christine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel sympa, dommage qu’il n’y avait de porte à la salle de bain!
7 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Ahmed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent pour tout
Un très bon hôtel sauf que le prix pour le petit déjeuner ce cher en plus y à pas beaucoup de choix si non nickel
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Sandrine Chenilco Directrice op 14 dec 2021
Cher Monsieur, Un grand merci à vous pour cet agréable retour et cette excellente note. Nous sommes ravies de vous avoir presque entièrement satisfait au sein de notre hôtel parisien. Je suis surprise par votre remarque sur notre petit déjeuner. En effet, nous offrons un généreux petit déjeuner proposé sous forme de buffet. Vous y trouverez un assortiment de sucré salé, boissons chaudes et froides. Néanmoins, je m’excuse si certains produits n’étaient pas présentés, c’est très inhabituel. L'équipe fait toujours de son mieux pour en faire un moment de plaisir et de gourmandise, il ne faut pas hésiter à les solliciter en cas de besoin. Si vous avez l'occasion de revenir dans la Ville lumière, nous serons ravis de vous conseiller de nouvelles visites. Pourquoi ne pas allez voir les vignes de Montmartre ou vous perdre dans les allées du Marché aux puces de Saint-Ouen? À bientôt Sandrine Chenilco Directrice du Best Western Montmartre Saint-Pierre

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Hugues op 26 okt 2021
Merci pour votre bonne appréciation.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Well maintained accommodation walking distance from metro line/gare du nord. Beautiful room cleaned every day. Close to groceries/restaurants. Overall highly recommend.
6 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Hugues op 4 sep 2021
Thanks. We'll be always glad to meet you.

10/10 – Uitstekend

Ulrike

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sauber, sehr gute Lage, Frühstück war lecker
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Hugues op 4 sep 2021
Vielen dank. Wir sind fuer sie da.

4/10 – Matig

Laurence

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Déconseillé
Chambre minuscule, toilette dans un placard et douche directement dans la chambre même pas une porte de separation. Quartier mal fréquenté.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Sandrine Chenilco op 14 okt 2021
Chère Laurence, Nous sommes désolés de voir que vous n'avez rien retenu de positif chez nous, malgré tous les efforts fournis pour vous satisfaire sur place. Le bâtiment dans lequel l'hôtel s'est implanté existe depuis longtemps maintenant. À cette époque, les pièces étaient très petites. Nous avons donc dû nous adapter à cette architecture. Nos chambres répondent aux standards des hôtels parisiens et respectent la classification française des hôtels 3*. Lors d'une prochaine réservation, n'hésitez pas à nous appeler aux préalables. C'est avec plaisir que nous vous guiderons dans le choix de votre chambre afin qu'elle corresponde mieux à vos besoins. Montmartre est un quartier très prisé par les touristes et les locaux. Il n'est pas mal fréquenté, mais si vous ne vous sentez pas en sécurité, sachez que l'hôtel possède un système de sécurité. Vous n'avez pas à vous en faire. En espérant que vous avez apprécié le reste de votre séjour dans la capitale. Sandrine Chenilco Directrice du Best Western Montmartre Saint-Pierre

8/10 – Goed

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Hugues op 3 aug 2021
Bonjour, Merci pour l'interêt que vous portez à notre hôtel. Vous êtes toujours le bienvenu. Cordialement La réception Hugues

6/10 – Redelijk

Loulou

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Petit déjeuner non servi, oubli.
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Sandrine Chenilco - Directrice op 5 jul 2021
Chère hôte, Nous sommes très surpris par votre retour, car nous n'avons eu aucun incident de la sorte et aucun oubli n'a été mentionné sur place. Notre personnel, soucieux du bien-être de nos hôtes, s'investit quotidiennement afin de leur garantir un moment agréable et gourmand lors du petit-déjeuner. Votre remarque ne correspond pas à l'état d'esprit de notre établissement. Je regrette ce malentendu et je reste à votre disposition si vous souhaitez m'en dire plus. Sandrine Chenilco Directrice du Best Western Montmartre Saint-Pierre

10/10 – Uitstekend

Fermin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Hugues op 3 aug 2021
Bonjour Mr, Nous sommes heureux d'avoir satisfait vos attentes. Nous sommes toujours disposés à vous accueillir. Cordialement La réception Hugues

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
BEDBUGS! 5th floor. When we mentioned to front desk personnel, nice at first but later accused us of “extortion” for threatening to reveal this on a review. Mgr offered to refund, but then stopped answering emails and did not follow through. Regardless of what you pay, this isn’t the first review I’ve seen mentioning bedbugs. Wish I had researched further before staying.
2 nachten verbleven in maart 2020