Lobby

Beoordelingen van Hilton Paris Opera

4 out of 5
Hilton Paris Opera
108 Rue Saint Lazare, Paris

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 386 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 358 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 150 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 64 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 44 van 1002 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van The Guest Relations Team op 14 apr 2019
Dear Anonymous, thank you very much for your kind feedback. We are pleased to read that you enjoyed your time at the Hilton Paris Opera!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van The Guest Relations Team op 13 apr 2019
Dear Anonymous, thank you very much for taking the time to leave us such a great rating further to your recent stay. We are delighted to see that you enjoyed your experience with us at the Hilton Paris Opera and we hope to welcome you back soon!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van The Guest Relations Team op 13 dec 2018
Dear Anonymous, Thank you for you great rating further to your recent stay at the Hilton Paris Opera! We are glad that you enjoyed your overall experience and would be pleased to welcome you again soon!

10/10 – Uitstekend

Thirza, nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig mooi hotel op top locatie..
Prachtig hotel op een mooie locatie. Vriendelijk en behulpzaam personeel met name de conciërges geven je een warm welkom. De kamers waren schoon en ontzettend ruim voor drie personen. Heerlijke bedden. Ontbijt niet heel veel keuze maar wij komen zeker terug!
2 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van The Guest Relations Team op 9 mei 2018
Dear Thirza, we would like to thank you very much for taking the time to leave us such a great rating further to your recent stay. We are delighted to see that you have enjoyed your experience with us at the Hilton Paris Opera! Your satisfaction and your rating are an encouragement to us in the pursuit of making each stay a memorable one.

6/10 – Redelijk

Andrea, Amersfoort

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Leuk maar midden in een verbouwing
Ze waren midden in een verbouwing van de receptie. De badkamer had een renovatie buurt nodig.
Reactie van Rocio op 11 jul 2015
Geachte klant, Vriendelijk bedankt om een reactie achter te laten op expedia. Het hotel is inderdaad een volledige renovatie aan het ondergaan. Deze renovaties zouden afgewerkt zijn begin september 2015. We hopen u snel terug te mogen verwelkomen in het nieuwe Hilton Paris Opera. Met vriendelijke groeten Bo Beyls Guest Relations Department

10/10 – Uitstekend

rousseau, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig verblijf
Het was chic en het personeel was heel attent en super aardig.
Reactie van Rocio op 14 mrt 2015
Geachte Gast, Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om uw ervaring te delen met Hotels.com. We hopen u snel te mogen verwelkomen in het nieuwe Hilton Paris Opera, waar u kennis kan maken met onze nieuwe gerenoveerde kamers. Met vriendelijke groeten Bo Beyls Guest Relations Department

8/10 – Goed

Micha, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed gelegen hotel
Een zeer goed gelegen hotel voor zowel de zakeman als de tourist. Prachtige lobby met vriendelijke medewerkkers. Kamers een beetje oud maar ruim voldoende. Toen wij er waren was het extreem warm en had de airco iets kouder mogen zijn.

10/10 – Uitstekend

MASAHITO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Youssef, ASHBURN

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had to ask for water bottles and was told to use water fountain???? Really! Also, it was freezing in the hotel and it appears that it’s controlled centrally! So I bundled up and asked for more blankets. Very disappointing customer service for a hotel like this!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Valdi - Duty Manager op 26 apr 2024
Dear Youssef,Thank you for sharing your feedback with us. We sincerely appreciate your understanding regarding our efforts to reduce plastic waste by providing complimentary water fountains on each floor for your convenience. It is our commitment to promote sustainability while ensuring your comfort.We apologize for any inconvenience caused by the temperature of the hotel. Due to the unusually hot weather outside, our AC system was initially set to cool, resulting in a rapid decrease in temperature inside. Unfortunately, following this sudden change in the weather outside, which turned cold very quickly, it took some time for our historical building to adjust accordingly. However, we are pleased to hear that our team promptly provided you with extra blankets to enhance your comfort.Your feedback regarding customer service is valuable to us, and we will use it to further improve our services. If there is anything else we can assist you with, please do not hesitate to reach out. We value your patronage and hope to welcome you back for a more enjoyable experience in the future.Best regards,

4/10 – Matig

Robin

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall the hotel was below expectation.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Valdi - Duty Manager op 5 apr 2024
Dear Robin, Thank you for taking the time to send us your comments following your stay, and we would like to apologize as we have noticed that we have not exceeded your expectations.Should you wish to share more details about your stay with us, please do not hesitate to contact us.We hope that we will have the pleasure of welcoming you back in the nearest future and upon this occasion make it right, so you keep a long-lasting happy memory of your experience with us.Best regards,

8/10 – Goed

Willie, Irmo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

eriko

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
冷凍庫がないのと、誰かジュースをこぼしたのかベタベタだった。あと、ドライヤーがお風呂場では使えなかった。 スタッフはとても親切。
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Valdi - Duty Manager op 26 apr 2024
Dear Eriko, Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your understanding regarding certain room amenities varying based on room category. As for the hairdryer, for safety reasons, it is not operable in the bathroom, but please rest assured, it is available for your convenience elsewhere in the room.We apologize for any inconvenience caused by the spillage you encountered. Our housekeeping team will ensure that any spills are promptly addressed to maintain a comfortable environment for all guests.We are delighted to hear that our staff left a positive impression on you with their kindness.It is with such customer’s feedback that we can improve on the quality of service and experience that we offer to our guests.We would be honored should you give us the opportunity to welcome you back to the Hilton Paris Opera in the near future.Best regards,

8/10 – Goed

NORIYUKI

Positief: Personeel en service
7 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Loreto

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
My son and I really enjoyed our quick visit to Paris the room was perfect and the bar was a great place to gather and relax.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Ahmed

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Noboru

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅前の立地で地下鉄4路線へアクセスができるため、何処へ行くにも非常にアクセスが良いです。オペラ座及びその周辺のデパートへも徒歩圏内で好立地です。ホテル内のロビー及び部屋の天井も高いため空間を広々と感じることができます。ホテルのスタッフの対応も良くお勧めできるホテルでした。
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Vicki

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Madeleine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful historic building. SUPURB staff
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

carlota

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful historical hotel with all modern commodities
3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Kim

Reactie van Valdi Hilton Paris Opera op 6 dec 2023
Dear Kim, We would like to thank you very much for taking the time to leave us a rating further to your recent stay with us as a valuable Hilton Honors Blue Member at the Hilton Paris Opera. We are glad to see that you enjoyed your overall stay with us, however we have noticed that we did not exceed your expectations.Should you wish to share more details about your stay with us, please do not hesitate to contact us. It is thanks to our guests’ feedback that we can improve on the quality of service and experience that we offer.We hope that we will have the pleasure of welcoming you back in the nearest future and upon this occasion make it right, so you keep a long-lasting happy memory of your experience with us.Best regards,

8/10 – Goed

Patsy, College Point

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I wish there was an option for an early check in because I had an early flight and had to pay for the night prior in order to accommodate landing early. The hotel offers a complimentary breakfast which was good. The room itself was clean.
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Blair

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent stay. Highly recommend.
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Ai-My

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing stay with great staff and fantastic service. The only thing that we had a little bit of trouble with was the key card. But other than that we had a pleasant stay!
2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Marie-Pierre

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Tyler

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel. The price is a bit too high for the rooms.
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Ghazi

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very cooperating staff
5 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Too remote from Palais Des Congress
7 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

MIKA, Edogawaku Nakakasai

3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Yuk Ping

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Obinna

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love the location
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Nanya

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La ubicación es excelente
4 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Aaron

2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Delphine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jolie chambre Petit déjeuner gourmand Personnel agréable et aux petits soins
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Peter

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ambika

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Horrible
Terrible stay. We had a leak in our bathroom on two occasions. This ruined our stay as we had to wait for maintenance and new rooms to be ready twice! This cussed us to be late and miss our reservations spoiling our whole weekend. The manager Laura was not very receptive to the issue and said she could not do anything as nothing was available to move us to. Instead we stayed the night in the leaking smelly room and I then got ill the next morning. I would never stay here again.
2 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Elsa

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Extremely old. Squeaky floors. Not a fresh smell in the rooms. Definitely not a 5 star hotel. The best part of this hotel was a female Manager who helped us. She was incredible.
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Paul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly team at front desk and concierge. Good quality accommodation in keeping with Hilton across the globe.
4 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Cindia

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very amazing Time as usual we just like it my jus and and me are Coming usually at this place we apologize this hôtel to people who want to have a personal or a family Time quietly
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

F

7 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Juliane

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
We loved our stay at this beautiful hotel.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

EMERSON

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente localização
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

TERESA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Second time there!! Excellent location, excellent choice!!
6 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Francisco

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente ubicación y muy buenas atencion del personal
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Anita

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

chris

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helpful
Everyone was very kind and helpful.
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Kevin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Herasmo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
fantastico
2 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

KEIJI

2 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Paige

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

ZINOVEA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mysigt hotell mitt i smeten
Jättefina rum, fantastisk personal, mysigt område inte långt från ex Gallerias La Fayette. Kan verkligen rekommendera detta hotell.
4 nachten verbleven in mei 2023