Exterieur

Beoordelingen van Hotel de l’Aqueduc

3 out of 5
Hotel de l’Aqueduc
10 Rue Philippe De Girard, Paris, Paris

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 23 van 70 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 24 van 70 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 70 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 70 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 70 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Marloes

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Het is een schoon en netjes Hotel. Wel wat kleine kamer en klein bed . En de treinen in de ochtend hoor je wel , maar dat weet je als je dicht bij het spoor zit! Verder een prima plek
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Cinthia op 28 apr 2022
Dear guest, Thank you for your comment. We are delighted to read that you enjoyed your stay. Our staff is looking forward to welcoming you again soon. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

DANTE

Positief: Netheid, personeel en service
Great customer service
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

dominique

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Cinthia op 21 mrt 2024
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser votre commentaire. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre séjour. En espérant vous retrouver très bientôt parmi nous, Bien cordialement,

2/10 – Ontzettend slecht

Blessing

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s was very bad service and not friendly customer service I will never book there
4 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

August

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Pierre

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s the second time I stay there.
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Gabriela

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
They were so nice and helpful! We traveled from Argentina and they helped us thru the language! Thank u!
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Cinthia op 2 nov 2023
Dear Gabriela, Thank you for your comment. We are delighted to read that you enjoyed your stay. Our staff is looking forward to welcoming you again soon. Best Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Anna

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Christophe

4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Cinthia op 13 okt 2023
Cher Client, Nous vous remercions pour votre commentaire. Nous sommes désolés d’apprendre que votre séjour ne fut pas à la hauteur de vos attentes. Pour votre prochain séjour parisien, nous vous invitons à réserver une chambre classique, plus confortable que la chambre single que vous avez louée. Au plaisir de vous accueillir à nouveau. Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Ingrid

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Cinthia op 13 okt 2023
Chère Cliente, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser votre commentaire. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre séjour. En espérant vous retrouver très bientôt parmi nous, Bien cordialement,

8/10 – Goed

Thorsten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Cinthia op 13 okt 2023
Cher Thorsten, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser votre commentaire. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre séjour. En espérant vous retrouver très bientôt parmi nous, Bien cordialement,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Cinthia op 13 okt 2023
Cher Client, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser votre commentaire. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre séjour. En espérant vous retrouver très bientôt parmi nous, Bien cordialement,

8/10 – Goed

YOUNGGUI

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Kristijan

4 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Sophie

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I woke up in the middle of the night to the ceiling dripping with toilet water. I addressed this with the front desk and they did nothing to solve the issue for me.
4 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Robin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Pierre

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Too much noise at night from trains passing by near hotel. However, the ear plugs are ready Bon each room for this purpose. The staff is great . I found the breakfast a bit pricey. All in all, it was good !
5 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van La reception op 15 apr 2023
Dear guest, Thank you for your comment. We are delighted to read that you enjoyed your stay. Our staff is looking forward to welcoming you again soon. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Millie

2/10 – Ontzettend slecht

Fiona

Zakenreiziger
Positief: Netheid
it was like sleeping on a railway line - the very close railway line going until late and starting early made sleeping almost impossible - not great for the business traveller who needs to work the next day
1 nacht verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Sam

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
It terms of location if you can handle the smell, then you’ll be fine less then 5 minutes to the main station. The staff were rude and unapologetic to mistakes made on there behalf. The room wasn’t clean( have to he bed bug bites to prove it ) and for the price your paying not worth it,
4 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

josue

3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra läge i närheten av tågstationerna
Även om hotellet låg nära järnvägen så var det inte direkt störande. I övrigt bra läge till stationerna Nord och Est där man enkelt kan åka vidare med olika tåg. Nära till kanalen, trevligt område.
4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Cinthia op 29 jun 2022
Dear Guest, Thank you for your comment. We are delighted to read that you enjoyed your stay. Our staff is looking forward to welcoming you again soon. Best Regards,

6/10 – Redelijk

Jean-Arnaud

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Un peu petit, trop bruyant. Propre et confortable
Une chambre petite mais propre. Le gros problème c’est l’isolation avec du bruit venant des voies ferrées ET des couloirs H24
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Cinthia op 29 jun 2022
Cher Jean-Arnaud, merci d'avoir pris le temps de rédiger un commentaire suite à votre séjour. Pour un prochain séjour, n'hésitez pas à demander une chambre côté cour pour être plus au calme. Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau parmi nous. Bien cordialement,

6/10 – Redelijk

Carl

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Noisy and sketchy location
Single room, approximately 2 meters (6-ish feet) wide. Overall, very loud room overlooking active train yard. Room had earplugs provided, and window did not seal. The floor was slanted toward the head of the bed, so I had to “reverse” the bed sheets and pillow to keep from having headaches. Room was clean, bed was comfortable and AC was cold.
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Cinthia op 23 jun 2022
Dear Carl, We have quoted all of your remarks, be sure all are taken very seriously. We always try to do our best to offer a good service to our guest. We really hope that you will let us a second chance to prove our good will. Best regards,

4/10 – Matig

Tim

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Scary location!!
The neighborhood is very dodgy. Did not feel safe. Hotel room extremely small which is ok, but way overpriced. Good Air conditioning is about the only good thing I can say about the room.
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van La reception op 22 jun 2022
Dear guest, Unfortunately, we cannot change the location of our establishment, however most of our customers appreciate the location. Regarding the price, it varies depending on the period, and the high price is not specific to our hotel, but to all the hotels in the area during the period of your stay. Best regards

10/10 – Uitstekend

MOOKYONG

1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Cinthia op 21 jun 2022
Dear Guest, Thank you for your comment. We are delighted to read that you enjoyed your stay. Our staff is looking forward to welcoming you again soon. Best Regards,

8/10 – Goed

Gabriele

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Heather

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is a nice hotel; GREAT staff! It was our first time in France. The hotel is near several stations, but not near “tourist attractions”.
6 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Cinthia op 22 jun 2022
Dear Heather, Thank you for your comment. We are delighted to read that you enjoyed your stay. Our staff is looking forward to welcoming you again soon. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like this property a lot. Stayed with family for 3 nights. Rooms were perfect for my group. Location was great near Gare de Nord. Area around the hotel felt safe but a bit shady with a few homeless people. Overall we liked it and would stay again.
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Cinthia op 21 jun 2022
Dear Daniel, Thank you for your comment. We are delighted to read that you enjoyed your stay. Our staff is looking forward to welcoming you again soon. Best Regards,

6/10 – Redelijk

Georgina

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
Very good location so close to the train station but also get the noise of the trains from your room. Rooms are very small but suitable for use of a city break as you don’t need a lot of space anyway. Carpets were dirty in our room and service was a bit rubbish when we first checked in but other members of staff were great and very helpful.
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Cinthia op 23 jun 2022
Dear Georgina, We have quoted all of your remarks, be sure all are taken very seriously. We always try to do our best to offer a good service to our guest. We really hope that you will let us a second chance to prove our good will. Best regards,

8/10 – Goed

Andrew

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van La reception op 21 jun 2022
Dear Andrew, Thank you for your comment. We are delighted to read that you enjoyed your stay. Our staff is looking forward to welcoming you again soon. Best Regards,

6/10 – Redelijk

Elina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ystävällinen palvelu. Aamiainen ok. Huoneessa siistiä, mutta maalit rapisivat katonrajasta, ja huone oli hyvin meluisa, koska junakiskot olivat suoraan ikkunan alla. Muutenkaan äänieristys ei ollut hyvä. Sijainti kätevä junamatkustajille. Pimeällä kuitenkin jopa vähän pelottavaa aluetta, ainakin hotellilta pohjoiseen.
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van La reception op 22 jun 2022
Dear guest, We have quoted all of your remarks , be sure all are taken very seriously. We always try to do our best to offer a good service to our guest. We really hope that you will let us a second chance to prove our good will. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Nasséra

4 nachten verbleven in april 2022
Reactie van La reception op 21 jun 2022
Dear Nassera, Thank you for your comment. We are delighted to read that you enjoyed your stay. Our staff is looking forward to welcoming you again soon. Best Regards,

4/10 – Matig

Callum

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a last minute booking on my part due to a cancellation. However, once we got to the property we were greeted very averagely at check in. The first morning we were greeted by trains starting at 6 o’clock which the property did not dull the sound at all. However there was a weird smell coming from the bathroom which on the last day we figured was black mould which had seemingly been painted over which the smell was overwhelming and with a tiny shower with a pipe that burnt my elbow also another negative. The one thing that saved the property for me even a tiny bit was the cleaner. The cleaner was so kind and nice, and I found a bottle of wine on my bed and chocolates for Easter however on the last day the lady was different and I was very sad as I would’ve loved to tip her because the care to service was unbelievable. Other than that, I would never stay here again as for the price I paid was absolutely atrocious. (There are more negatives sadly, however it’s not even worth the time to go into).
4 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Andrea Rodríguez

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me encanto el trato que tuvieron con nosotros, siempre muy atentos. La terraza es preciosa y la habitacion estaba impecable. No hay tanto ruido como dicen y encima te dan tapones de oido por si acaso.
4 nachten verbleven in april 2022
Reactie van La reception op 21 jun 2022
Dear Andrea, Thank you for your comment. We are delighted to read that you enjoyed your stay. Our staff is looking forward to welcoming you again soon. Best Regards,

8/10 – Goed

Carlos, TUCSON

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Cinthia op 7 apr 2022
Merci.

2/10 – Ontzettend slecht

Michel

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I didnt receive a key (access card) for my room as they said their system was not working. I had to ask everytime someone on the reception desk to go with me to open the door of my room! This is unacceptable!
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Eduardo op 14 mrt 2022
Dear Michel, Thank you for sharing your experince in our hotel. As you said, we got a big problem with our key machine. We apologize for the problem caused and we understand that you are angry with us, but we do not accept your lack of empathy with our receptionists who had to accompany each of our guests during that time. Best regards,

10/10 – Uitstekend

taeko

2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gem just around the corner from the Gare du Nord
Lovely staff, immaculate room, a kettle so I could always make tea, a comfy bed and great water pressure in the shower! Perfect for a short getaway and amazing bag store services for our last day
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Cinthia op 3 mrt 2022
Dear guest, Thank you for your comment. We are delighted to read that you enjoyed your stay. Our staff is looking forward to welcoming you again soon. Best Regards,

8/10 – Goed

Carla

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El precio estuvo bien, solo la tarifa de deposito es elevada y no la reembolsan a la salida. pero bien
1 nacht verbleven in december 2021

4/10 – Matig

pascal

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in december 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Aissa

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Stop-over from Gare du Nord
Bedroom was very small. Could only just fit the double bed. The shower was also very small. Although, if you are looking for a simple stay over from Paris Train station then this is more than adequate.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Cinthia op 20 nov 2021
Dear guest,Thank you for your comment. We have quoted all of your remarks, be sure all are taken very seriously. We always try to do our best to offer a good service to our guest. We really hope that you will let us a second chance to prove our good will. Best regards

6/10 – Redelijk

Mathieu

Negatief: Comfort kamer
Hotel bruyant
Proche de la gare, hotel bruyant
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Cinthia op 20 nov 2021
Cher Mathieu, merci d'avoir pris le temps de rédiger un commentaire suite à votre séjour. Pour un prochain séjour, n'hésitez pas à demander une chambre côté cour pour être plus au calme. Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau parmi nous. Bien cordialement

10/10 – Uitstekend

Axel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Cinthia op 20 nov 2021
Cher Axel, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser votre commentaire. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre séjour. En espérant vous retrouver très bientôt parmi nous, Bien cordialement,

10/10 – Uitstekend

Chloé

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel nickel, chambre très jolie et propre et personnel adorable Petit point négatif tout de même : placé a côté de la gare, c'est assez bruyant
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Cinthia op 20 nov 2021
Dear Chloe, Thank you for your comment. For a future stay, do not hesitate to ask for a room on the courtyard side to be more peaceful. We hope to have the pleasure to welcome you again. Truly yours,

6/10 – Redelijk

Ishidene

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good value for money
Good value for money for a layover . Room was small but in a good location near to gare du nord which was perfect for commuting to.
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent rapport qualité prix Personnel très agréable Pensez à preciser chambre côté patio pour eviter le bruit de la rue (la gare du nord est proche)
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Cinthia op 22 jun 2021
Cher client, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser votre commentaire. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre séjour. En espérant vous retrouver très bientôt parmi nous, Bien cordialement,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ok pour court séjour
Hotel refait à neuf, mais chambres un peu petites. Bonne situation avec différentes lignes de métro à proximité. Seul bémol la caution de 50€ à verser en arrivant qui est débloquée au moment du départ, pourquoi demander une caution si aucun état des lieux n’est fait avec le client lors du départ ? Il faudrait informer le client de cette caution avant la réservation car elle n’est indiquée nulle part
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van La reception op 23 jul 2021
Cher client, merci d'avoir pris le temps de laisser un commentaire suite à votre séjour. Il est important, pour chaque voyageur, de partager son expérience. Une importante réunion a eu lieu entre tous les services de l'hôtel afin de corriger les manquements. Nous espérons vous recevoir parmi nous à nouveau. Bien cordialement,