Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Hotel Paris Neuilly

4 out of 5
Hotel Paris Neuilly
1, Avenue de Madrid, /199, Avenue Charles de Gaulle, Neuilly-sur-Seine, Hauts-de-Seine

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 260 van 636 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 268 van 636 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 69 van 636 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 636 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 636 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jacques

2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Sylvia op 23 mei 2023
Cher Jacques,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter votre séjour à l'hôtel Paris Neuilly. Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir prochainement,Très bon début de semaine!Au plaisir,Sylvia ZUE EYI - Directrice Marketing @HotelParisNeuilly

10/10 – Uitstekend

Johannes

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is een 4-sterren hotel net buiten het centrum. Het centrum is overigens binnen 10 minuten metrobereik. Het hotel biedt alle standaardfaciliteiten die voor mij belangrijk zijn. Het is schoon, verzorgd, een goed bed en vriendelijk personeel. In het hotel is de op postzegelformaat, maar het voldoet prima. Ik zou hier zeker terug kunnen keren.
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Sylvia op 10 okt 2022
Dear Johannes,Thank you so much for this amazing feedback, which made the whole team smile!Your feedback means a lot to us!We look forward to welcoming you at the Neuilly Paris hotel!Kind regards,Sylvia ZUE EYI - Chief Marketing Officer @HotelParisNeuilly

10/10 – Uitstekend

Serwan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aals is goed
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Sylvia op 21 aug 2022
Dear Serwan,Thank you for taking the time to leave such perfect feedback!Have a beautiful week!Kind regards,Sylvia ZUE EYI - Chief Marketing Officer @HotelParisNeuilly

6/10 – Redelijk

Johan

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Verwarming defect in Parijs met temperaturen rond 0•c
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
heel vriendelijk personeel en rustgevende sfeer, comfortabel bed en goed badkamer. we komen ongetwijfeld terug.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Francois, Genk

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed gelegen tussen la Défence en l'Etoile.
Kamer klein en badkamer zeer klein voor een zogezegde superieure kamer

8/10 – Goed

Marcel, Houten

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede kamer, maar veel te duur
Het blijft ongelooflijk hoe duur de kamers in zelfs een voorstad van Parijs, Neuilly, zijn. Meer dan 200 euro voor een kamer zonder ontbijt !! (18 euro extra) is buiten alle proporties. Maar in vergelijking met andere hotels in Parijs waar ik eerder geweeest ben was de kwalteit wel een stuk beter.

8/10 – Goed

Annelies, Bornem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Correcte service
Rustig, verzorgd hotel met goed ontbijt. Goede ligging.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima tevreden en kom terug

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima - gebruik hotel maandelijks voor 1 nacht vanwege werk

10/10 – Uitstekend

Ignacio Sanchez

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Sylvia op 22 mei 2024
Estimado señor Ignacio,Gracias por su amable nota.¡Estamos encantados de saber que su estancia en el Hotel Paris Neuilly fue un éxito!Esperamos verle de nuevo,Sylvia ZUE EYI - Director de Marketing

10/10 – Uitstekend

Francois

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Sylvia op 18 apr 2024
Cher François, Nous vous remercions sincèrement pour cette note parfaite de 5/5!Il est important pour nous de savoir que vous avez passé un agréable séjour en notre compagnie.En vous souhaitant de passer une excellente fin de semaine.Au plaisir de vous revoir,Sylvia ZUE EYI - Directrice Marketing

10/10 – Uitstekend

Kuninosuke, norcross

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Sylvia op 11 apr 2024
Dear Kuninosuke,Thank you very much for this perfect ranking about your stay in our hotel.We are delighted to hear that you did have a great time with us.We hope to have the chance to welcome you back anytime soon,Kind regards,Sylvia ZUE EYI - Chief Marketing Officer

10/10 – Uitstekend

Vesna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I recently stayed at a hotel for four nights and had a great experience. The hotel is located in a quiet area next to a metro station, which made it easy to get around the city. The robes and slippers provided in the room were a nice touch and added to the overall comfort of the stay. There are also many great restaurants in the area, which made it easy to find a delicious meal after a long day of working and sightseeing. Overall, I would highly recommend this hotel to anyone looking for a comfortable and convenient stay in Paris.
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Sylvia op 7 feb 2024
Dear Vesna,Thank you for this perfect ranking! We are glad to hear you had a perfect stay at our hotel.Looking forward to seeing you again soon,Have a productive week!Kind regards,Sylvia ZUE EYI - Chief Marketing Officer

6/10 – Redelijk

Maureen

Zakenreiziger
Bon hotel
Chambre confortable, propre
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Sylvia op 29 jan 2024
Chère Maureen,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter votre expérience à l'hôtel Paris Neuilly.Comment pouvons-nous améliorer notre qualité de service la prochaine fois ?Au plaisir de vous revoir,Sylvia ZUE EYI - Directrice Marketing

8/10 – Goed

Cheikh, Amherst

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Experience was good
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sylvia op 25 jan 2024
Dear Cheikh,Thank you for taking the time to write such a good review!It is very gratifying to know that you were impressed with the hotel's quality of servc.Looking forward to seeing you on your next business trip to Paris.Kind regards Sylvia ZUE EYI - Chief Marketing Officer

10/10 – Uitstekend

BRUNO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel très propre, chambre très agréable et personnel très serviable. Il manque juste un salon détente et un bar commun.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Sylvia op 24 jan 2024
Cher Bruno,Un énorme merci pour ce charmant avis partagé avec l'ensemble de la communauté d'Expedia!Nous sommes ravis de savoir que vous avez particulièrement la propreté des espaces et l'amabilité du personnel.Nous espérons avoir la chance de vous accueillir de nouveau.Cordialement,Sylvia ZUE EYI - Directrice Marketing

8/10 – Goed

Laura

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was Absolutely Fantastic 🙏 Housekeeping, on the other hand s
11 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sylvia op 24 jan 2024
Dear Laura,Thank you very much for taking the time to leave such useful feedback!We are so happy to read that you found the hotel and housekeeping staff fantastic.How can we improve the experience next time ?Have a nice week!Kind regards,Sylvia ZUE EYI - Chief Marketing Officer

8/10 – Goed

Christophe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôte Paris Neuilly
Séjour agréable, literie parfaite mais notre chambre donnait sur l’avenue. On était samedi soir et la nuit a été un peu bruyante même si c’était brièvement, cela nous a réveillé par deux fois. Pas grave on s’est rendormi ! Nos amies avaient une chambre qui ne donnait pas au même endroit et n’ont pas eu ces désagréments. Personnel aux petits soins Seul bémol, la taxe de séjour qui devient excessive, merci les jeux olympiques 😞 ( hôtels.com veuillez à vous renseigner du prix de la taxe de séjour et envoyez les e-mails de confirmation en temps et en heure, pas le surlendemain de la résa 😖 Merci)
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Sylvia op 29 jan 2024
Cher Christophe, Merci pour votre commentaire, nous sommes ravis de savoir que l'amabilité du personnel, la qualité de a literie ont su correspondre à vos attentes et à celles de vos amies; qui sont revenues 2 fois en moins de 10 jours.Nous avons mis à jour vos préférences, la prochaine fois, nous veillerons à vous attribuer une chambre donnant sur l'Avenue Charles de Gaulle. Nous partageons votre sentiment en ce qui concerne la hausse du montant de la taxe de séjour comme nous l'avons expliqué de vive voix; la décision relative à ce changement n'est malheureusement pas de notre ressort.Au plaisir de vous revoir parmi nous et vous offrir un service sans faute du début à la fin à cette fois-ci,Cordialement,Sylvia ZUE EYI - Directrice Marketing

10/10 – Uitstekend

Francois

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Coline AMBROISE - Directrice des Opérations op 3 jan 2024
Cher François, Nous vous remercions pour cette charmante note de 5/5.Nous sommes ravis d'avoir répondu à tous vos besoins lors de votre séjour. Toute l'équipe se joint à moi pour vous présenter nos meilleurs vœux de bonheur et de santé pour l'année 2024! Sincèrement

8/10 – Goed

J-François

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Coline AMBROISE - Directrice des Opérations op 3 jan 2024
Cher J-François,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de rédiger un commentaire suite à votre séjour à l'hôtel Paris Neuilly!Comment pouvons-nous rendre l'expérience parfaite la prochaine fois ?Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir prochainement. Toute l'équipe se joint à moi pour vous présenter nos meilleurs vœux de bonheur et de santé pour l'année 2024. Sincèrement

10/10 – Uitstekend

Schay

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent rapport qualité/prix et personnel très sympathique et accueillant.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sylvia op 8 dec 2023
Chère cliente,Nous sommes ravis de recevoir un avis aussi positif de la part d'un client fidèle!Un énorme merci car votre retour plus que positif a su donner le sourire à l'ensemble de l'équipe en ce début de semaine, nous sommes ravis que l'hôtel vous plaise autant !Au plaisir,Sylvia ZUE EYI - Directrice Marketing

4/10 – Matig

Pierre emmanuel

5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Sylvia op 6 dec 2023
Cher Pierre Emmanuel,Merci pour le commentaire.Nous sommes navrés et surpris de recevoir un tel avis de la part d'un client habitué, d'autant plus que lorsque nous avons vu en personne tout semblait se passer pour le mieux.Comment pouvons-nous améliorer l'expérience la prochaine fois ?En vous souhaitant une agréable fin de journée,Cordialement,- Sylvia Zué Eyi, Directrice Marketing

8/10 – Goed

Spencer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Sylvia op 14 nov 2023
Dear Spencer,Thank you for your feedback!We are delighted to hear that you had a pleasant stay in our establishment. Apparently, the hotel did match your expectations.We are looking forward to seeing you again during your next stay in Paris.Kind regards,Sylvia ZUE EYI - Chief Marketing Officer

6/10 – Redelijk

Ronald

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prepaid on Hotel.com but the room I paid for wasn't available. Got a smaller room but no refund of the price difference.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Sylvia op 14 nov 2023
Dear Ronald,We are sincerely sorry and surprised at this hour. When the employee who made the mistake contacted you, you finally decided to keep the same room. We wanted to refund you immediately. Unfortunately, since you have made the payment via a third party agency, it is through the same channel that you must also request a refund.We hope that we will not remain on this negative impression, Looking forward to welcoming you soon,Kind regards,Sylvia ZUE EYI - Chief Marketing Officer

8/10 – Goed

Teodora

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Sylvia op 14 nov 2023
Dear Teodora,Thank you for your feedback.How can we improve our service quality in order to reach those 5 five stars ?Looking forward to hearing from you soon,Regards,Sylvia ZUE EYI - Chief Marketing Officer

10/10 – Uitstekend

Mohammed

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Sylvia op 5 nov 2023
Dear Mohammed,We thank you for taking the time to share such a positive rank!Your feedback helps us not only to improve the quality of our services but also to value the efforts of our employees who work with passion on a daily basis.Feel free to come back whenever you want, the Paris Neuilly team will always be delighted to see you,Warm regards,Sylvia ZUE EYI - Chief Marketing Officer

8/10 – Goed

Joan

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Sylvia op 1 nov 2023
Dear Joan,Thank you very much for taking the time to rate your experience. We are glad to know that you had a great experience among us.We hope that we will have the opportunity to welcome you again;Have a nice day!Kind regards,Sylvia ZUE EYI - Chief Marketing Officer

6/10 – Redelijk

Triin

4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Sylvia op 30 okt 2023
Dear Triin,Thank you for your feedback.If you have any precise suggestion on how to improve our services, please feel free to contact us.Looking forward to welcoming you back in the future!Kind regards,Sylvia ZUE EYI - Chief Marketing Officer

10/10 – Uitstekend

Junichi

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Sylvia op 30 okt 2023
Dear Junichi,Thank you so much for taking the time to rank your experience at the Paris Neuilly Hotel.Looking forward to hearing from you soon!Kind regards,Sylvia ZUE EYI - Chief Marketing Officer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice firm beds
Nice hotel close to the metro. A bit worn down and cleaning could be better. The beds were very comfortable, nice and firm with good support for the back. And no sign of bed bugs anywhere.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Sylvia op 30 okt 2023
Dear guest,Thank you very much for this positive and detailed review!We are glad that you appreciated the closeness to the subway Line 1, the room comfort.Since your stay, we have strengthened our room inspection procedure before each guest’s arrival so that such an incident does not happen again.If you have any precise suggestion on how to improve our services, please feel free to contact us.Looking forward to welcoming you back in the future!Kind regards,Sylvia ZUE EYI - Chief Marketing Officer

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent!
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Sylvia op 30 okt 2023
Dear Mohamed,Thank you very much for taking the time to share a review with the Expedia community.We are glad to know that you had a great stay among us.We hope that we will have the opportunity to welcome you again;Have a nice week!Kind regards,Sylvia ZUE EYI - Chief Marketing Officer

8/10 – Goed

Jane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice well appointed hotel. Needs small refrigerator. Price for breakfast was excessive. Ate in the neighborhood for a fraction of the price. Housekeeping was hit or miss when providing coffee capsules and milk. Very helpful front desk staff. Good service overall.
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Sylvia op 30 okt 2023
Dear Jane,Thank you for taking the time to write a positive review about your stay with us.In classic rooms, we put at your disposal a carafe of water (filtered, BRITA fountain).I confirm that the deluxe rooms and Junior suites are equipped with a minibar. We provide various drinks: still and sparkling water, a fruit juice, a can of coca.Hope to see you again soon,Sylvia ZUE EYI - Chief Marketing Officer

8/10 – Goed

Andreas, München

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel in a good neighborhood. Staff very friendly and helpful. Rooms with good size and comfortable bed. Quiet.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Sylvia op 12 okt 2023
Dear Andreas,Thank you very much for this amazing feedback following your stay in our hotel. We are glad to know that you enjoyed the neighborhood, the bedding,and the friendliness of our staff members.Warm regards from Paris,Sylvia ZUE EYI - Chief Marketing Officer

10/10 – Uitstekend

Rossana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottimo albergo a Neuilly sur Seine comodissimo anche per il metro che era a pochissimi passi
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Sylvia op 11 okt 2023
Dear Rossana,Thank you very much for this lovely comment following your stay in our hotel. It is always a pleasure to hear that our guests have had a pleasant stay with us.Please feel free to come back whenever you feel like it !Warm regards from Paris,Sylvia ZUE EYI - Chief Marketing Officer @HotelParisNeuilly

2/10 – Ontzettend slecht

Pierre emmanuel

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Sylvia op 30 okt 2023
Cher Pierre Emmanuel,Merci pour votre retour.Nous sommes navrés et surpris la satisfaction n'a pas été au rendez-vous.Pouvez-vous nous en dire plus sur votre expérience ?En espérant vous recevoir à nouveau et vous offrir un service digne de ce nom,Cordialement,Sylvia ZUE EYI - Directrice Marketing

2/10 – Ontzettend slecht

Pierre emmanuel

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Elyess HPN op 3 okt 2023
Bonjour Monsieur Pierre, Nous constatons que votre séjour semble avoir été très loin de vos attentes. Quelles sont les choses qui vous on déçus durant votre séjour dans notre établissement ? Comment pourrions-nous faire en sorte de rendre votre prochaine expérience chez nous beaucoup mieux ?Dans l'attente de votre retour, nous espérons vous revoir au plus vite.Cordialement, équipe HPN

10/10 – Uitstekend

Raphaël

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Sylvia op 27 sep 2023
Cher Raphaël, Nous sommes ravis d'avoir un retour aussi positif!Au plaisir de revoir prochainement,Chaleureusement,Sylvia ZUE EYI - Directrice Marketing @HotelParisNeuilly

8/10 – Goed

Vishalni

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and clean, cute little restaurants near by. It was a ten minute drive from popular places. We enjoyed our stay!
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Sylvia op 26 sep 2023
Dear Vishalni,Thank you for your positive comment, we are delighted to hear that you had a pleasant stay with us.Apparently, the cleanliness of the room and the cute little restaurants in the neighborhood matched your expectations perfectly.We remain at your disposal if needed,Kind regards,Sylvia ZUE EYI - Chief Marketing Officer

8/10 – Goed

Yoshihiro

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Sylvia op 30 okt 2023
Dear Yoshihiro,Thank you for taking the time to review your recent stay at Hotel Paris Neuilly. We hope to have the opportunity to welcome you again,Have a great weekend!Sylvia ZUE EYI - Chief Marketing Officer

10/10 – Uitstekend

Bahareh

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Sylvia op 12 sep 2023
Dear Bahareh,We thank you very much for sharing such a good ranking on Expedia.It is very gratifying to know that you had an amazing stay among us.Looking forward to welcoming you back soon!Warm regards from Neuilly,Sylvia ZUE EYI - Chief Marketing Officer @HotelParisNeuilly

6/10 – Redelijk

Carole

Reisde met partner
Positief: Netheid
A nice 3* rather than 4* hotel in an affluent district. Extremely handy for the métro. Comfortable room and nice breakfast. Hotel lacks facilities so we genuinely couldn't understand why it has 4*. Instructions needed for the breakfast hot drinks machine rather than everyone having to ask the staff for help!
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Sylvia op 13 sep 2023
Dear Carole,Thank you for taking the time to leave us a review following your stay at our hotel.We are glad to read that you enjoyed the comfort of your room and the breakfast quality.We are aware that our coffee machine is modern and that some customers need guidance to facilitate its use. Since your departure, stickers have been added in order to indicate the different drinks available.However, we are sorry and surprised to read that our hotel would not be up to its 4 stars.Indeed, in 2022, Atout France, the aggregated organization in this field, renewed our categorization in 4 stars (following different inspections including a mysterious visit).What kind of facilities would you like to find in the hotel next time?Kind regards,Sylvia ZUE EYI - Chief Marketing Officer @HotelParisNeuilly

10/10 – Uitstekend

Francois

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good location, nice staff, and super clean room
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Sara Jaziri Stenberg op 25 aug 2023
Dear François, Thank you so much for the great review,We are truly honored to read that you had an amazing time in our hotel. Feel free to come back whenever you feel like it, we will be happy to see you again. Have a lovely weekend!

10/10 – Uitstekend

Madiona

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a great time at this property! All staff we came across were attentive and willing to help. The room was a bit small (expected in Europe) but cozy. They clean every day which is not common nowadays. The best is transportation! The metro line 1 is 2 Minutes walk and connect everywhere in Paris. Thank you for the great service!
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Sylvia op 7 aug 2023
Dear Madiona,Thank you so much for your lovely comment which made the whole team smile! Apparently, its location and setting matched your expectations perfectly.Kind regards,Sylvia ZUE EYI - Chief Marketing Officer

6/10 – Redelijk

Mikel

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nada del otro mundo
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Sylvia op 3 aug 2023
Dear Mikel,Thank you for your review.Can you tell us more about your experience ?Looking forward to welcoming you back soon!Kind regards,Sylvia ZUE EYI - Chief Marketing Officer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Sylvia op 31 jul 2023
Cher(e) client(e),Nous vous remercions infiniment pour cette généreuse note!Nous espérons avoir l'occasion de vous recevoir prochainement.Passez une excellente semaine!Au plaisir,Sylvia ZUE EYI - Directrice Marketing @HotelParisNeuilly

6/10 – Redelijk

Jerome

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Sylvia op 26 jul 2023
Cher Jerome,Merci pour cette note.Comment pouvons-nous améliorer l'expérience la prochaine fois ?Au plaisir de vous revoir,Sylvia ZUE EYI - Directrice Marketing @HotelParisNeuilly

8/10 – Goed

Melody

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Sylvia op 25 jul 2023
Dear MelodyThank you very much for taking the time to share a review with the Expedia community.We are glad to read that you had an amazing time among us.We hope that we will have the opportunity to welcome you again;Have a nice day!Kind regards,Sylvia ZUE EYI - Chief Marketing Officer @HotelParisNeuilly

10/10 – Uitstekend

Philip

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good breakfast.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Sylvia op 25 jul 2023
Dear Philip,Thank you for taking the time to rate your stay in our hotel.It was a pleasure to read that you enjoyed our breakfast buffet!We look forward to hearing from you soon,Warm regards from Neuilly,Sylvia ZUE EYI - Chief Marketing Officer

8/10 – Goed

jean

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Sylvia op 25 jul 2023
Cher Jean,Merci d'avoir pris le soin de partager une note suite à votre récent séjour au sein de notre établissement.Comment pouvons-nous améliorer l'expérience la prochaine fois ?Bonne semaine!Cordialement,Sylvia ZUE EYI - Directrice Marketing @HotelParisNeuilly