Exterieur

Beoordelingen van Hotel Paris Nord

2 out of 5
Hotel Paris Nord
4 Rue de Dunkerque, Paris

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 24 van 213 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 85 van 213 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 58 van 213 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 27 van 213 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 213 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

5,8/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Rochana

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Ok

4/10 – Matig

Ranisha Rani

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was leuk, maar de douche deed het niet of er druppelde water uit de douche waardoor je echt lang onder de douche stond. Verder was er douchegel en shampoo in een klein pakje net als een tester. De beddengoed waren vies!
2 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Freddy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ok wegens nabijheid Gare du nord. 200m
netjes zonder meer, één zwart haar in tapijtje badkamer. stuurse receptioniste.basic ontbijt: één glas prefab fruitsap, koffie/the.. één stuk frans brood, één croissant.boter, en 2 confituurtjes. Ik ben daar tevreden mee.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

johan, drenthe

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel!!!
Hotel ligt dicht bij trein/bus/metro station. En met de ramen dicht hoor je niks van buiten! Dus in een drukke stad toch stil slapen!!!
2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Évelyne

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Tout à fait correct !
Séjour de 4 jours ! Hôtel vieillot qui mériterait un rafraîchissement ! Pour autant idéalement situé et suffisant ! Le confort de la literie est excellent ! Normalement bruyant pour un hôtel situé entre 2 gares . On reviendra….
3 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Susan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location as the hotel is only a 5 minute walk from Gare du Nord. There was a lift. The room was noisy with the window open but hot with it closed! It was value for money.
4 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
So lala!
Eher Durchschnitt, sehr kleines Zimmer. Frühstücksraum im Keller ohne Fenster. Kaffee war so lala. Kein Obst nur ein Baguette und Croissant nebst einer Butter und einer Konfitüre beides abgepackt.
3 nachten verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Julie

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Cheap and u know why…
Close to train station but old hotel Upon check in wasn’t clear if i was in the right place Front desk person said initially that he didn’t know if this was the hotel when i asked if this was hotel nord Being funny i guess but wasn’t professional Was cheap so that’s the only benefit Wouldn’t stay here again
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent accueil, très bon rapport qualité / prix.
1 nacht verbleven in december 2022

4/10 – Matig

DANIEL

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Le pire cafe ! Au petit déjeuner cafe nescafé en poudre et lait en poudre !!!!
2 nachten verbleven in december 2022

4/10 – Matig

FRANCESCO

Negatief: Personeel en service, voorzieningen

8/10 – Goed

Helena, Brooklyn

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Easy access to all.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

4/10 – Matig

Sandrine

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2022

4/10 – Matig

Robert

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not a place to stay on a long trip
Small room. No safe. Pipes in the room so you hear running water whenever people in other rooms use the toilet or shower. No tea or coffee making facilities. Bare minimum breakfast. On the whole I would not recommend
3 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
The toilet lid would not even open all the way.
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Michael

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Ved godt at hotellet kun havde 2 stjerner så jeg burde ikke forvente så meget MEN det var INGEN dobbeltseng (højst en 3/4 seng) - værelset var EKSTREM lille (max 3x3 - men beskrivelsen sagde jo 12 m² (det må så være inkl. det MEGET lille badeværelse). Så var egentlig meget skuffet - og selve værelset var bare ikke tiltalende ("sauna" vægge på 3 af siderne og med udsigt ud til en MEGET LILLE og beskidt baggård)...
3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

pascal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Joanne

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
An old fashioned and tired hotel .Seems clean and staff really friendly but the under sheet wasn’t so clean ! It’s a great location though and quiet too .
1 nacht verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

rené

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Choisir un autre hotel
1 nacht verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

FRANCIS

Correct
Hôtel convenable pour une nuit isolée dans la capitale; Coin douche sanitaire propre, lit confortable et une armoire à disposition. Pas de climatisation mais un ventilateur à disposition assez silencieux. Isolation phonique pas au top surtout lors du claquage des portes de chambre si l'on ne les retient pas. Nous n'avons pas pris le petit déjeuner sur place.
1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Whitney

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Shahrokh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Renata

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Picture provided is not picture of hotel this is main station picture Grand du Nord hotel picture is not provided which is very wrong is confusing to customers Hotel it self is very dodge full of rough people in reception and outside door when arrived with my 4 years old she was very upset and scared very unsafe place noise during the whole night. Shower unusable making such a noise who ever used shower above us it leak to our shower room never again this hotel rather pay more but feel safe.
2 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Tsuyoshi

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Keiko

1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

joel

4 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Juan Carlos

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
4 nachten verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Pascal

Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenable
C’est un hôtel deux étoiles dans son jus où seulement le téléviseur plat et les fenêtres datent d’il y a moins de 50 ans: chambre petite, murs lambrissés, couvertures et non pas housses de couette, sans air conditionné... mais la chambre était propre, la literie aussi, la réception 24h/24, l’eau chaude, les fenêtres très bien contre le bruit de la rue, le lambris contre le bruit des chambres d’à côté, donc même s’il fallait choisir entre la chaleur et le bruit c’était tout compte fait ce qu’il me fallait pour pas cher à deux pas de la Gare du Nord.
1 nacht verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Jace

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Murray

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Roukaila

1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Sze

1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Alistair

2 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Alex

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The equivalent to sleep in ashtray
It would take such little effort to transform this hotel in a decent venue but there is clearly not interested from the staff. I spent only one night there luckyly and I was welcomed by a man in an open shirt with bare chest that barely provided any info and basically only asked to pay the city tax and handed me the key. No info about wifi or the hotel. The room was clearly old and smelling like cigarettes. The choices of bedlines was very questionable, probably the style that my grandmother would enjoy, including the staines. The bathroom had all the corners mouldy. On the positive side I had a room facing the internal part that was rather quiet, convenient to sleep with the window open as it was impossible to breathe otherwise. Suggestions: get rid of those bedlines and furniture from the 70'. Proper cleaning of bathroom and room. Refresh the entrance and welcome area to give a more welcoming feeling, including the person at the check-in.
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Tanguy

1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Laura A

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Monica

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Felipe de Jesús

3 nachten verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Jink

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
壁がとても薄くて隣の部屋の人が深夜過ぎから電話を始めてしばらく寝れなかった。言語さえわかれば全て内容が分かるくらい聞こえた。
1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Jean-Léon

Mauvaise insonorisation
1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Darine

Hôtel convenable pour un séjour
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ganz ok
Praktisch, in Ordnung
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Minquan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gut
4 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Melika

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Night from hell
Very disappointed, we had to change room due to heater not working but the receptionist helped very quickly. Unable to sleep due to strong and loud noises coming from upper us and the street. I had a surgery and I was unable to relax or sleep even 1 hour on that night. The hotel is very old and the stairs are so narrow it makes it dangerous to use it. I think it’s to be avoided even if so close to eurostar.
1 nacht verbleven in november 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Very rude
The guy at the front desk was the rudest I’ve ever met! You need to check in by midnight and can not leave there after. The shower had mold in it and the bed was creaky and hard. You could hear the people next door watch tv. Was not a great experience.
1 nacht verbleven in oktober 2021