Lounge

Beoordelingen van Hotel Reseda

3 out of 5
Hotel Reseda
2 Avenue Du General De Gaulle, Bagnolet, Seine-Saint-Denis

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 301 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 438 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 163 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 53 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 49 van 1004 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Grecia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecto!!
Me encanta!!! La ubicación es perfecta, el cuarto limpio y cómodo, los trabajadores muy amables
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van safa op 6 feb 2024
"Cher Client,Tous nos voeux pour cette nouvelle année,Nous sommes ravis que vous ayez choisi le Reseda pour votre séjour parisien.Nous portons une attention particulière aux commentaires ainsi qu'à la satisfaction de nos clients.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau parmi nous.Bien cordialement."safa

10/10 – Uitstekend

Grecia

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We love this place! Is close to the metro station, the supermarket is close, parking available, and super price
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van la reception op 4 feb 2024
"Cher X,Tous nos voeux pour cette nouvelle année,Nous vous remercions pour tous vos compliments sur notre établissement ainsi que sur la qualité de nos services. Nous transmettrons également votre message à notre équipe.Toute l'équipe du Reseda serait ravie de vous accueillir de nouveau pour votre prochain séjour !Bien cordialement,

10/10 – Uitstekend

JH

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig hotel ideaal voor bezoek Parijs.
Fijn hotel met uitgebreid ontbijtbuffet. Auto makkelijk te parkeren in algemene parkeergarage, welke onder winkelcentrum ligt. Metro vertrekt bij winkelcentrum, hierdoor in ongeveer 15 min in centrum.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Mari op 12 jan 2024
"Beste klant,Het allerbeste voor dit nieuwe jaar,Wij willen u bedanken voor al uw complimenten over ons etablissement en de kwaliteit van onze diensten. Het hele Reseda team verwelkomt u graag terug voor uw volgende verblijf!Met vriendelijke groetReceptie

10/10 – Uitstekend

Aditya

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice stay close to the metro station
Very nice stay close to the metro station. Easy to find and can get to anywhere in Paris with a single t+ ticket. Room was clean and decent size. Wifi was working nicely.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Mari op 12 jan 2024
Dear guest,All our wishes for this new year,We thank you for all your compliments on our establishment as well as on the quality of our services.We will also forward your message to our team.The entire Reseda team would be delighted to welcome you back for your next stay!Best regards,Reception

10/10 – Uitstekend

Marjo

4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Anowar op 15 jan 2024
Dear clientThank you very much for your contribution and time.H ope we will meet for your next stay.AnowarTeam Hotel RESEDA

6/10 – Redelijk

Kyra

Reisde met een groep
Kleine kamer, schone badkamer.
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Silke

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Dicht bij metro Perfect Schoon
2 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

natasja

4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Massima

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
allround good hotel. noize dutch people at night
2 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

alex

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
First and foremost it is important for me to note that the hotel staff and personnel did try their very best to be as accomodating as possible to us but were severely limited in their means of aid by the hotel's means and policy. Thus staff and personnel put aside, the hotel room itself wasn't very clean nor was it properly cleaned with still plenty of dust everywhere and some cobwebs and mold in the bathroom. The hotel was also located in what looked like a slum and at least was most certainly not one of the nicer and safer parts of Paris. (Bagnolet (the neighbourhood where the hotel is located) is definitely not recommended to first time.Paris visitors)
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Amélie op 2 jul 2023
Dear Customer,First of all, we thank you for taking the time to share with us your feelings following your stay.We are really sorry for the inconvenience incurred during your stay with us and rest assured that your return will allow us to improve.Our hotel is not located in the beautiful districts of Paris but it is located a few meters from the metro, which allows you to reach the center of Paris in a short time.We hope to have the pleasure of welcoming you back among us and remain at your entire disposal for any request.Best regards,AmélieFrontdesk

8/10 – Goed

Sandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Een hok met een stapelbed en een eenpersoonsbed. Mini badkamer met douche en toilet. Maar daar is de prijs ook naar. Het was schoon en elke dag schone handdoeken en opgemaakt bed. Wij zijn de hele dag de hort op dus waarom veel betalen voor alleen slapen? Ligt naast een station (RER, metro en bus) dus ligging is perfect.
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Amélie op 2 jul 2023
Beste Sandra,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven naar aanleiding van uw recente verblijf in ons hotel.We zijn verheugd te vernemen dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad.We zouden het erg leuk vinden u nogmaals te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,AmelieDe receptie

8/10 – Goed

Alice

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Kamers schoon en netjes. Dichtbij metrostation. Omgeving wat minder.
3 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Nicolas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Metro dichtbij, ontbijt goed, bedden goed, personeel vriendelikk. Minder was het lawaai van dz straat en de verblijvers.
Reactie van Amélie op 19 jan 2023
Beste Nicolas,Bedankt voor het delen van uw gevoelens over het onthaal en de service in Hotel Reseda.We zijn verheugd te vernemen dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad.Het spijt ons voor het ongemak met betrekking tot het lawaai van de kamers. We hebben dubbele beglazing geïnstalleerd, waardoor onze kamers normaal gesproken een rustige plek zijn waar u zonder lawaai kunt uitrusten. Als de bewoners van de volgende kamer te luidruchtig zijn, kunt u, afhankelijk van beschikbaarheid, de receptie vragen om naar een rustigere kamer te gaan.We zouden het erg leuk vinden u nogmaals te mogen verwelkomen.

4/10 – Matig

Anna

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Behalve het feit dat de metro dichtbij was, was dit meer een soort formule 1 hotel qua kamer. De badkamer echt piepklein en geen goede afzuig, dus kamer blijft klam en warm. Maar het meeste stoorde ons nog ze arrogantie en on-vriendelijkheid van het check-in personeel. Ze (dame ongeveer 30 jaar oud) was aan het zuchten en rollen met haar ogen. Zoek ander werk als je geen plezier erin hebt)
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Ronald

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs kwaliteit was super. Goede uitval basis voor een paar dagen verkenning Parijs.
3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Murat

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Close to metro, two elevators.
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Fabiola

2 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Eric

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Very small room for twin bed. No place to turn around. Shower is very small. No hair blower. Bathroom was quite old
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van sales manager op 20 feb 2020
Dear customer, Thank you for taking the time to share your experience after your stay at our hotel. We sincerely regret that your stay did not go well. For your next stay, we invite you to book a Privilege or Executive double room, which are larger than our standard rooms. We hope we will have the pleasure of welcoming you back to our hotel. Kind regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Budget hotel, bad beds no hair dryer small rooms nearby metro station
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Assistant Hotel Manager op 16 jan 2020
Dear Guest, Thank you for taking time to write us a comment about your stay in our hotel. First of all we are a 3 star hotel which is different from "budget hotel" and we offer the adapted service to our guests. As you mention there is no hairdryer in the rooms but we make them available to customers at the reception on deposit of 20 €. Like you say our establishment is well located, 2 minute walking distance from the metro and bus station. We hope to have the pleasure to welcome you soon again. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel van de receptie was zeer vriendelijk, parkeergelegenheid in de buurt was goed te doen ook niet duur
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van sales manager op 14 dec 2019
Geachte klant, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw ervaring te delen na uw verblijf in ons hotel. We zijn verheugd te lezen dat u tevreden bent. We hopen je snel te verwelkomen. Vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

Maria

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
Ik vond het geweldig ik zal het zeker nog een keer doen verblijven bij hotel reseda😉
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van sales manager op 26 nov 2019
Dear customer, Thank you for taking the time to share your experience after your stay at our hotel. We are delighted to read that you have been satisfied. We hope to welcome you very soon. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We overnachten in dit hotel onderweg van Marne la Vallee, naar huis, om onderweg even in het centrum van Parijs te wandelen. Het personeel heeft ons vriendelijk eerder ingecheckt. De kamer waar wij sliepen was erg klein, maar dat wisten wij van tevoren. De kamer, de douche, de lakens en de doeken waren schoon. In de kamer en in de douche was krap, maar wij hebben het gezellig gemaakt, en veel gelachen. Wil je meer luxe, moet je vijfsterren hotel boeken. Ik wil nog even vermelden, dat dit hotel ligt gelijk bij metrostation Gallieni, de laatste halte van groene lijn 3 van de metro. Direct als je uit de metro stapt, heb je de winkelcentrum en Mc Donalds. S' avonds lopen allemaal rare criminelen typetjes rond. We merkten snel dat iemand naar ons zat te luren, en liepen achter ons aan. Mijn dochter had een rugtas op haar rug, wat hun aandacht aantrok. Gelukkig stapten wij snel bij Mc Donalds naar binnen, en waren twee vrienden spoorloos verdwenen. Advies- loop niet alleen en onnodig in het donker in de buurt van zulke metrostations. Maar verder is dit hotel prima plek om eenvoudig te overnachten. Houd rekening met heel weinig parkeerplekken op het terrein van het hotel. We hadden geluk dat er nog een plek beschikbaar was.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van sales manager op 22 nov 2019
Geachte klant, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw ervaring te delen na uw verblijf in ons hotel. Uw aanwezigheid onder ons is erg belangrijk, net als uw opmerkingen. Door met ons te delen wat u tijdens uw verblijf heeft genoten en ons te vertellen hoe u dit kunt verbeteren, helpt u ons een superieure ervaring voor u en andere gasten in de toekomst te bieden. We hopen dat je snel terugkomt om ons te zien.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
We werden goed en vriendelijk ontvangen. De kamers waren in orde. Twee minpuntjes: - 10 euro per dag voor een parking, naast de prijs van de kamer, is toch wel wat hoog - receptie aan het ontbijt: toen ik aan het ontbijt kwam, werd ik ngal onvriendelijk aangemaand om eerst te gaan betalen aan de balie, terwijl ik al betaald had de dag ervoor bij aankomst. Niet doorgegeven?
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van sales manager op 3 okt 2019
Geachte klant, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw ervaring te delen na uw verblijf in ons hotel. We zijn verheugd dat je het welkom hebt gewaardeerd dat voor jou is gereserveerd. Het spijt ons als de ontbijtinformatie niet correct is verzonden. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van service commercial op 2 okt 2019
Cher client, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter votre séjour dans notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez été satisfait par notre produit. Nous espérons vous accueillir très prochainement. Très cordialement,

10/10 – Uitstekend

Isabella

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I don’t have anything bad to say about this hotel
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van service commercial op 2 sep 2019
Dear customer, Thank you for taking the time to share your experience after your stay at our hotel. We are delighted to read that you have been satisfied. We hope to welcome you very soon. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van service commercial op 31 aug 2019
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter votre séjour dans notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez été satisfait par notre produit. Nous espérons vous accueillir très prochainement. Très cordialement,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De locatie is perfect. Meteen naast een winkelcentrum met daarnaast de metro. Bijna voor de deur staan een paar foodtrucks met lekker eten.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van sales manager op 22 aug 2019
Geachte klant, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw ervaring te delen na uw verblijf in ons hotel. We zijn verheugd te lezen dat u tevreden bent. We hopen je snel te verwelkomen. Vriendelijke groeten,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik had 2 nachten geboekt bij dit hotel voor 3 personen. De kamer is best klein maar voor 2 nachten is dit wel te voorzien. En de kamer was schoon.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Héléna COUSIN op 15 sep 2019
Geachte klant, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te vertellen hoe je je voelde na je verblijf in ons hotel. Het spijt ons te horen dat de grootte van onze kamers u niet beviel, maar deze voldoen aan de opgelegde normen. Het hele Reseda-team is verheugd u binnenkort weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Héléna COUSIN Assistent van richting

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van service commercial op 21 aug 2019
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter votre séjour dans notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez été satisfait par notre produit. Nous espérons vous accueillir très prochainement. Très cordialement,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van service commercial op 21 aug 2019
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter votre séjour dans notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez été satisfait par notre produit. Nous espérons vous accueillir très prochainement. Très cordialement,

8/10 – Goed

M.S.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede hotel voor de prijs!
Kamers waren klein maar netjes en de service was perfect! Min puntje dat er geen koelkast aanwezig was.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van sales manager op 11 sep 2019
Geachte klant, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw ervaring te delen na uw verblijf in ons hotel. We zijn verheugd te lezen dat u tevreden bent. We hopen je snel te verwelkomen. Vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van service commercial op 26 jul 2019
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter votre séjour dans notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez été satisfait par notre produit. Nous espérons vous accueillir très prochainement. Très cordialement,

8/10 – Goed

Inne

Positief: Personeel en service
Eenvoudige nette kamer en badkamer. Vriendelijk personeel. Gemakkelijk parkeren aan het hotel zelf tegen 10 euro per nacht. Metrostation vlakbij. Goed ontbijt.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van sales manager op 26 jul 2019
Geachte klant, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw ervaring te delen na uw verblijf in ons hotel. We zijn verheugd te lezen dat u tevreden bent. We hopen je snel te verwelkomen. Vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van service commercial op 1 jun 2019
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter votre séjour dans notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez été satisfait par notre produit. Nous espérons vous accueillir très prochainement. Très cordialement,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kleine kamer, badkamer slecht! Goede ligging en dicht bij de metro.
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van service commercial op 30 apr 2019
Geachte klant, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen te delen na je verblijf in ons hotel. Het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen voldeden. Voor uw volgende verblijf, nodigen wij u uit om een ​​Privilege of Executive tweepersoonskamer te boeken, die groter zijn dan onze standaardkamers. We hopen dat we je mogen verwelkomen in ons hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Service commercial op 3 mrt 2019
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter votre séjour dans notre hôtel. Nous sommes ravis de constater que vous avez été satisfait par notre produit. Nous espérons vous accueillir très prochainement. Très cordialement,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schone en nette kamers, goede service van zeer vriendelijk personeel dat meerdere talen spreekt. Receptie dag en nacht bemand. Ook is het hotel gelegen naast een bus- en metrostation, dus sta je vanaf hier binnen no time in hartje Parijs. Prijs/kwaliteit verhouding is uitmuntend!!
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Service commercial op 15 feb 2019
Hallo , Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen te delen na je verblijf in ons hotel. Het is met groot genoegen dat we uw complimenten ontvangen. Ook zullen we uw opmerkingen met ons hele team delen. Uw tevredenheid is de grootste beloning voor onze medewerkers die dag in dag uit werken om u een onberispelijke service te bieden. We hopen je snel weer te verwelkomen.

8/10 – Goed

Ida Dahl

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fint hotel. Dejligt tæt på metro, så nemt at komme indtil centrum. Området var knap så spændende. Morgenmaden var knap så god, men der ligger ikke rigtig noget i nærheden. Gode senge, kunne sagtens være et valg næste gang man er i byen.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van naoufal op 28 apr 2024
Alle oprigtige hilsner fra Hotel ResedaKære kundeVi er glade for, at du kunne lide vores hotel, vi vil gøre vores bedste for at forbedre det, så du kan nyde dit næste ophold i Paristak, venlig hilsenNaoufalReceptionen

10/10 – Uitstekend

Rayyan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff. Room was nice. Good value for money. Nice area
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Naoufal op 28 apr 2024
All sincere greetings from Hotel ResedaDear CustomerWe are delighted that you liked our hotel, we will do our best to improve it so that you can enjoy your next stay in ParisThank you Best regardsNaoufalThe reception

8/10 – Goed

Shnkar Ali

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Pablo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo muy bien
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Naoufal op 19 apr 2024
Estamos encantados de que todo haya ido bien.NaoufalLa Réception

10/10 – Uitstekend

lucio

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Una buona struttura, rapporto qualità prezzo ottimo personale disponibile e molto gentile, vicinissimo alla metro (circa 25 min dal Centro). Il polletto sotto l' albergo parte esterna eccezionale!
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Naoufal op 21 apr 2024
Ti ringraziamo per il tuo interesse per l'hotel, saremo lieti di rivederti con noi.Prendiamo diligentemente in considerazione le tue critiche per migliorarci ulteriormente.Tutto grazie dall'Hotel Reseda

10/10 – Uitstekend

CARINE

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top du top
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Naoufal op 21 apr 2024
Nous vous remercions de l'intérêt que vous portez a l'hôtel nous serons ravie de vous revoir parmi nous.C'est avec assiduité que nous prenons en compte vos critiques pour encore plus nous améliorés.Tout les remérciements de l'hotel Reseda

8/10 – Goed

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Anowar op 31 mrt 2024
Dear clientGreeting from Hotel ResedaThank you for your Time for Hotel ResedaBest Regards

6/10 – Redelijk

Anita

4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Anowar op 31 mrt 2024
Dear clientGreeting from Hotel ResedaThank you for your Time for Hotel ResedaBest Regards

8/10 – Goed

Samantha

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good value for money although the bed was quite heard and the sheets were not of good quality.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Anowar op 31 mrt 2024
Dear valued clientGreeting from Hotel RESEDAThank you for your time and comment. We are very sorry for that and I will send your opinion to our Management, Hope next time it will be better.Best RegardsTeam Hotel Reseda

6/10 – Redelijk

Ahmad Jolani

3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van safa op 14 mrt 2024
"Cher ahmad ,Nous sommes ravis que vous ayez choisi le Reseda pour votre séjour parisien.Nous portons une attention particulière aux commentaires ainsi qu'à la satisfaction de nos clients et soyez assurés que votre retour nous permettra de nous améliorer.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau parmi nous.Bien cordialement."safa

6/10 – Redelijk

François Henri

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Les choix au petit déjeuner sont très limités. Beaucoup de plats sont vides. La seule fois ou ce fut convenable, c'est lorsque nous y sommes allés à 6h30 du matin. Les autres fois, vers 8h30, c'était vraiment limité. Ne vaut pas le prix. Dommage, c'était ma 3e visite à cet hôtel et sûrement ma dernière. Chambre extrêmement petite (chambre pour 3).
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van safa op 13 mrt 2024
"Cher client, Tout d’abord nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous faire part de votre ressenti à la suite de votre séjour. Nous sommes navrés des désagréments encourus lors de votre séjour parmi nous et soyez assurés que votre retour nous permettra de nous améliorer.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau parmi nous et restons à votre entière disposition pour toute demande. Bien cordialement,safa

6/10 – Redelijk

Jia Xi

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Good overall, but no water jugg, cups, toothbrush. Very minimum Amenity. Can't even get hot drinkable water.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van safa op 13 mrt 2024
"Dear Jia , First of all, we would like to thank you for taking the time to let us know of your resentment following your stay.We are sorry for the inconvenience caused during your stay with us and will be sure that your return will allow us to improve.We would like to have the pleasure of welcoming you back among us and remain at your entire disposal for any request.okBest regards,safa