Exterieur

Beoordelingen van Hôtel Richmond

2 out of 5
Hôtel Richmond
15 rue de Dunkerque, Paris, Paris

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 109 van 863 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 331 van 863 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 279 van 863 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 78 van 863 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 66 van 863 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Yvonne

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Emile op 4 apr 2024
Merci Madame pour votre note.Meilleures salutations.

10/10 – Uitstekend

Jan

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Oliver op 10 nov 2023
Thanks Jan for your note, we appreciate.Best regards;

8/10 – Goed

lisa

Reisde met een groep
Positief: Comfort kamer
Prima
Goede locatie en een redelijk nette kamer. Wel een erg gehorig hotel!
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Oliver op 23 jun 2022
thanks for your comment and your note Lisa, we appreciate. Best regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
Prima verblijf
Het was een ideale plek vlakbij de station. De personeel was ook vriendelijk.
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Oliver op 6 dec 2021
Bedankt voor uw beoordeling en opmerking. Met vriendelijke groet.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simpele maar nette kamers. WiFi op de kamer, stabiele connectie. Dicht bij het station
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van cathy op 11 feb 2020
Thanks for your note and your comment. best regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastisch praktische ligging als het met de trein aankomt. Jammer dat je naar een ander hotel moet voor het ontbijt in een kleine kelder.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Ben op 4 nov 2019
Thanks for your note. Best regards.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Ligging is perfect voor de uitstapjes in Parijs met de metro. prima familiekamer met goede bedden, alleen sanitair is verouderd .
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Oliver op 3 sep 2019
We take note of your remarks. Best regards.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kleine kamer voordeel badkamer op de kamer mocht wel iets meer properder zijn Omgeving luidruchtig zeker als je vooraan kamer hebt,ontbijd moetje nuttigen in ander hotel geven geen info over
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Ben op 3 sep 2019
We take note of your remarks. Best regards.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
goede locatie
prettige ligging bij tegenover gard du nord en bij metro station. 24 uur iemand aan de balie, vriendelijk personeel.
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Oliver op 16 aug 2018
Thanks for your comment. We take note of your remarks. Best regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Heel dichtbij Gard du Nord en metro en daardoor goed voor een stedentrip naar Parijs. Rustig hotel en goed ontbijt. Leuke
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Oliver op 16 aug 2018
Thanks for your note and your comment. We appreciate. Best regards.

6/10 – Redelijk

Jolanda , Gelderland

Negatief: Comfort kamer
Direct bij het station
Entree is een beetje armoedig. De kamer viel reuze mee. Geen lawaai van het station en het hotel is erg makkelijk te vinden.
2 nachten verbleven in april 2018
Reactie van ben op 5 mei 2018
Dear Jolanda, Thanks for your comment and your note. We take note of your remark concerning the lobby . Best regards.

8/10 – Goed

Decat - Demolder

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Op hotel in Parijs: hotel Richmond (gare du Nord)
Het verblijf is zeer goed gelegen (wij reisden met de trein en het hotel ligt juist aan de ingang van Gare du Nord in Parijs). De kamer was gewoon, proper en in orde. De badkamer was ruim. Alles was in prima staat. Het ontbijt 's morgens was goed, voldoende, de locatie was zeer klein. Men was er uiterst vriendelijk en behulpzaam. Wij waren heel tevreden.
2 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Oliver op 20 mrt 2018
Dear Decat Demolder, Thanks for your comment and your note, we appreciate. Hope to see you next time with us. Best regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

net hotel central new hotel werkt samen met Richmond

8/10 – Goed

Chris MarLo, Noord Holland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prijs kwaliteit in overeenstemming
Leuk hotel als je de hele dag de stad in gaat, kamers prettig, schoon en groot genoeg. Aardig personeel. Elke dag schone handdoeken, prima douche. Maar het fijnst: recht tegenover Gare du Nord! Nooit meer in het donker dwalen, je gaat met het openbaar vervoer altijd makkelijk naar Gare du Nord dus je komt altijd goed terecht, heerlijk voor mensen zoals ik die altijd verdwalen in een vreemde stad. Kortom, ik heb heerlijke dagen gehad vanwege het gemak.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
met balkon, heerlijk
goed, alleen in een ander hotel ondergebracht, New Hotel, naast Richmond.

4/10 – Matig

gezin, Leiden

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Handig zo dicht bij station
Ik had al gelezen dat het geen superhotel was. (Was ook een van de goedkopere dus mag dan misschien niet teveel verwachten) Maar ik had toen al geboekt. En Ik vond het een prettig idee dat ik met al de kinderen op een kamer kon. Totaal 5 personen. Kamer erg klein. Bedden prima. Badkamer gedateerd. Omdat het voor ons voor twee nachten was,en wij de hele dag in de stad waren, was het allemaal geen ramp en heeft het ons verblijf in Parijs niet minder geslaagd gemaakt. Wij hadden geen ontbijt geboekt. Zelf een waterkokertje meegenomen. Was super handig.

6/10 – Redelijk

dorothée, hengelo

Positief: Netheid, comfort kamer
Gare du Nord aan de overkant!
Door de goede isolatie geen last van het (trein)verkeer. Rustig hotel. Bed wat zacht. Prijs/kwaliteit verhouding goed.

6/10 – Redelijk

Anne en Andre

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Op orde, vlakbij Treinstation Gare du Nord (200m).
Schoon genoeg, familiekamer voor vijf personen geboekt. Goede uitvalbasis om Parijs te verkennen. Station recht tegenover het hotel. Omgeving biedt veel ontbijtmogelijkheden voor ongeveer 7 euro p.p. Wel stadsgeluiden hoorbaar maar viel mee door het dubbel glas. Bij een volgend bezoek zouden we het weer boeken.

6/10 – Redelijk

Refugio

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Convenient location, major train station across the street, many restaurants/cafes nearby. One negative factor was the group of men who would constantly be outside the hotel just standing to the side. At times they would block the entrance to the hotel which didn’t make my group feel safe. Other than that, from the doors in, we felt safe.
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Oliver op 29 feb 2024
Sorry for the problems with poeple outside our hôtel independant of our volontary.Best regards.

2/10 – Ontzettend slecht

Maria

Negatief: Voorzieningen
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van ben op 13 feb 2024
sorry that you don't appreciate our hotel.Best regards.

8/10 – Goed

Jose Alonso Felix

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sophie op 13 feb 2024
Thanks José for your note.Best regards.

8/10 – Goed

Bilal Mohamad Sabeh

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Closing the Gare de Nord is comfortable, but in my opinion families with children must be in same floor not with single persons
8 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Emile op 13 feb 2024
We take note of your remark.Best regards.

6/10 – Redelijk

Valérie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
I love it
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van ben op 30 nov 2023
Thanks Mohamed.Best regards.

8/10 – Goed

Trond

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place compared to price
If you look at the price, it is perfect. Its close to metro and train, rooms as totalt fine.. they forgot to clean a couple of days, it got sorted.. its not a 5 star hotel... Its a absolutely decent room that is super central and cheap. I would stay here again
8 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Olivier op 20 nov 2023
Thanks trond for your comment and your note, we appreciate.Best regards.

6/10 – Redelijk

Maui

Reisde met familie
Vibrant neighborhood; many varied dining choices; convenient for public transportation; reasonable rate; beds comfortable and room, though tiny (as is perhaps to be expected in Paris), was warm and well-appointed. Immediately outside the property it constantly smelled of urine and litter was often present - I imagine it's an endless battle being across from the train station, but no effort at all seemed to be made. Lobby and elevator often reeked, too. Room was not ready for us when we arrived, despite being over an hour beyond check-in. Front desk was not aware of the situation till we mentioned it. ("My computer says it was cleaned", the guy at the desk said, clearly not about to take responsibility.) We had to leave and wander around for an hour after our ten hour overnight flight before we could unwind in our room. The shower was door-less and the drain extremely slow, so we had to continually turn off the water and wait or the entire room flooded. Twice when we returned the door was locked and we had to knock and wait before gaining entry, and room turn-around sometimes wasn't completed yet though we were returning to it late in the afternoon. Bottom line is that they seem to be understaffed, but once you get into your clean room it's comfortable, and it's great to be right next to Gare du Nord metro station.
8 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van ben op 8 nov 2023
We take note of your remarks.best regards.

10/10 – Uitstekend

Zaur

Positief: Voorzieningen
Very nice, thanks)
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Oliver op 2 nov 2023
Thanks Zaur for your note, we appreciate.Best regards.

2/10 – Ontzettend slecht

Oriana

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van ben op 2 nov 2023
Sorry that you don't appreciate our Hôtel

6/10 – Redelijk

Rodney, Belfield

Negatief: Personeel en service
Was given a room with a window about one metre wide and one and half metres high, overlooking a beautiful wall two or three metres away. Went back down to tell the male receptionist that I had booked a room with city view. He told me that I was paying so little and city view rooms were a lot more expensive!!! I showed him my Expedia reservation. I then proceeded to explain how hotels will give certain travel agents special rates which will enable them to fill vacant rooms during quiet times, thus assisting to increase their occupancy rates, which sometimes will decrease their average rate but overtime will increase their overall revenue. Not sure he was convinced!!!
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ben op 31 okt 2023
We take note of your remarks.

8/10 – Goed

diya

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Oliver op 31 okt 2023
Thanks for your note.Best regards.

10/10 – Uitstekend

Rebecca

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Ben op 23 okt 2023
Thanks Rebecca for your note.Best regards.

6/10 – Redelijk

Jaime R

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 days in Paris
Hotel was clean, thanks God no bedbugs. Air Conditioner was not cooling enough. Staff are not friendly. Convenient location in front of Train stations and Metro.
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Sophie op 17 okt 2023
Thanks for your note.Best regards.

6/10 – Redelijk

Kori

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Came from Texas. Hotel is average, bed was kinda hard and pillow not comfortable but not terrible. Front staff can converse in English. Great location to Gare du Nord/Gare de l’Est, which are major train stations. Good cafes/bakeries near by. Rowdy area of Paris so be aware of surroundings. Stores can’t sell alcohol past 5 pm which was a bummer but overall a good 3 nights in Paris. Would visit again!
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ben op 17 okt 2023
Thank for your note Kori.best regards.

8/10 – Goed

Martin

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Oliver op 29 sep 2023
Thanks Martin for your note.Best regards.

8/10 – Goed

Kim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ligger godt fint rent værelse
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van ben op 25 sep 2023
Thanks for your note.Best regards

8/10 – Goed

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the convenience of the hotel being across the street from the transportation hub and many places to dine outside and shop
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Oliver op 25 sep 2023
Thanks for your note and your comment.Best regards.

6/10 – Redelijk

Renato

Reisde met familie
Like near the train station.
8 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Sophie op 25 sep 2023
Thanks Renato.Best regards.

6/10 – Redelijk

ernesto

4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Ben op 18 sep 2023
Thanks for your note Sir.Best regards.

8/10 – Goed

Anai

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
En general todo esta bien, solo tuve un pequeño inconveniente con la persona que me hizo el check in. Se puso algo agresivo al momento de que le pregunte algo sobre un cargo que me hizo.
12 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Oliver op 18 sep 2023
Gracias por tu valoración.Mejores saludos.

6/10 – Redelijk

AYDIN

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Sophie op 14 sep 2023
Thanks for your note.Best regards

6/10 – Redelijk

Jennifer R Kavetoa

Positief: Netheid
I woudnt stay there again. Bedroom and bathroom was ok. Service was not at all friendly and location was crap even if it was close to gare du nord. Rubbish and smell like piss at entrance.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van ben op 13 sep 2023
The train station area is very popular

6/10 – Redelijk

Edmond

Reisde met familie en kleine kinderen
Not again
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Sophie op 31 okt 2023
Thanks for your note.Best regards.

10/10 – Uitstekend

Darlene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We enjoyed this hotel very much. Convenient to metro( RER) ,staff was friendly and nice, helped us when we needed. Clean and comfortable and we felt safe. Neighborhood had everything we needed.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Oliver op 12 sep 2023
Thanks darlene for your note and your comment, we appreciate.Best regards.

4/10 – Matig

Maria

Reisde met familie
Air conditioning problem.
Location is perfect. Front end jeramy was so helpful but he is limited. Room air conditioned was not working properly, too hot for our family and we couldn’t sleep well. Hair dryer keeps on turning off after several minutes of use, when the dryer is working, the air conditioner will turn off. They are controlling the electricity. Family room is too tiny for our family of 5. Will not come back to this hotel.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van ben op 4 sep 2023
Sorry for theses problems.Best regards.

4/10 – Matig

Maya

4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van ben op 30 aug 2023
Thanks for your note.Best regards.

6/10 – Redelijk

Susan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Location is great when arriving at Gare Du Nord on a late train ride for a good rest; the AC could’ve worked better but luckily able to open windows for some breeze on our night.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van ben op 28 aug 2023
Thanks for your note madam.Best regards

2/10 – Ontzettend slecht

Dominic, Racine

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Light doesn't work and air conditioning, bug never come people. But people are nice
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Oliver op 28 aug 2023
Sorry for the problem with air conditionning.Best regards.

6/10 – Redelijk

David

6 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Sophie op 28 aug 2023
Thanks for your note Sir.Best regards.

4/10 – Matig

Maeve

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
when i checked in everything went smoothly, until i went to the room and it was still dirty. they then switched me to a clean room but it wasnt the right room we booked unfortunately, so i had to wait 30 minutes for them to clean my room. when i came back, the room was cleaned but i put the sheets up and there was blood stained on the blanket. asked them to wash my sheets and they were difficult. other than that the room smelt disgusting, shower head was broken. its fine for the price
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van jotish84 op 17 aug 2023
DearSir/MadamThank you for Your email and we appologised the things happened with you. unfortunately it happened but we are trying our best to all our clients in the same way. we would assured you that your next reservation will be completely without any harrasement and we would love to see our happy clients.We wish your better health and have an wonderful journey ahead.Best RegardsJotishHotel Richmond