Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Hôtel Saphir Grenelle

3 out of 5
Hôtel Saphir Grenelle
10 Rue Du Commerce, Paris, Paris

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 93 van 450 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 197 van 450 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 85 van 450 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 50 van 450 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 25 van 450 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Claudia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Yna Juliana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
near metro so it’s a plus
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Norma Fernandez

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente ubicación y precio
8 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Elbia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Está a menos de 2 minutos de la línea 6 del metro de París. Muchos restaurantes cerca. Zona concurrida lo que hace que siempre exista movimiento en la calle. A 10 minutos caminando de la torre Eiffel. Y otros sitios emblemáticos. Mi hospedaje fue excelente.
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Henry

3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

PIERRE

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Humidité sur les ouvertures ( fenêtres) et présence de moisissures. Idem sur joints de la douche Propreté : peu mieux faire Sinon , bon rapport qualité / prix/ emplacement
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Michele

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Gerald

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean, cozy bed, near the Eiffeltower
2 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Navdeep

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
People at reception doesn’t listen to customer and refuse to service the room Damn care attitude
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Philippe

1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not Worth The Price
The hotel was under construction walking on stairs was unsafe. The AC is not working. The heater smells horrible. The bath towels had hair and other debris. The breakfast doesn’t worth half of the price and it’s not even comparable with Continental. The location is perfect.
2 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Edgardo

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Property has AC unit, but they don’t have it functioning. Staff said owner doesn’t want to have them working. The rooms are so small it’s hard to shower and use the toilet, even walk around the room. Construction was been done on some units, but staff forgot to mention or notify us about it.
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Mariela

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel has the best location, cafe, restaurant, market and bars near by. Metro and bus is just 1-2 minutes walking. The room vas very clean and needed for the most comfortable stay
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

maurice

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Sol

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
On the day we checked in that staff on our arrival is so rude . He gave us one key and when I asked if we can get 2 because there's 2 of Us . He told me to leave my key with them .I don't feel safe too there's no disturb sign to put in our door but I already told that guy that we don't want anyone in our room I'll call if I need anything yet someone came and open our windows.no ac the fan is so small . We suffered yet thankfully we survived
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service
Everything was good except doom and bathroom were minute, and walls thin.
3 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Chun Pong Matthew

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
No lift - need to carry luggages up to room. No air-conditioning - only a small fan in room, poor ventilation, fortunately there is a window. No ventilation fan in washroom. Small room - about 100 sq feet for twin room
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Jose

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Walk easy to the tower, and other attraccions
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Andres

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent and convenient. No parking.
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Amie

Positief: Personeel en service
Had a water leak, but the staff was very accommodating and upgraded us. Thank you.
8 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Anil

Reisde met familie
Nothing like the pictures shown on expedia Smaller rooms, bad bathrooms, noisy faucets, unclean linens, no fans and i can go on and on
4 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Wendy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charming hotel, nice location. I felt comfortable and would stay there again. The staff were good and helpful.
4 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Jean-Louis

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Samantha

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly and efficient staff. Even though it is a less touristy area the location is very convenient with metro station a couple of minutes away. Very clean and quiet room. Free WiFi. Only downside was mattress a bit worn (bit lumpy) and no air-conditioning (their was a fan, but 33 degrees centigrade at night was hardly the hotels fault)
2 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Jose Filipe

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
room to small bathroom small and breakfast just a little bread 1 chesse 1 croasant and coffee for the price I paid €24 for 2 people I don't happy all it's defirent from picture I website
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Yannick

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avis séjour
Bon hôtel et bonne chambre Chambre 1 personne : Seul point négatif la cabine de douche trop petite et très étroite, ainsi que la salle de bain et une prise électrique qui disjoncte lorsqu'on y branche quelque chose. Personnels très sympathique, sauf le réceptionnistes de nuit qui dort, ce qui nous a empêché de rentrer de suite dans l'hôtel dans la nuit, nous avons du faire appel à un ami qui était déjà dans l'hôtel.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Sören

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Zu zweit war das Zimmer mit zwei Einzelbetten leider zu klein. Ich konnte meinen Koffer nicht öffnen. Sonst sehr tolle Lage und nette Rezeption. Merci

8/10 – Goed

Liselott

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra
Bra lokalisation en bit bort från turiststråken men nära till Metro och Eiffeltornet. Trevliga restauranger och boulangeri nära. Rent och fint. Trevlig personal. Lyhört. Hyfsat tyst från gatan på natten. Liten tvärgata. Lite hårda sängar men helt ok. Litet rum och liten toalett. Funkar för ett par
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Direction op 3 jun 2023
HelloWe thank you warmly for your positive and very encouraging feedback for our teams.It is with great pleasure that we will welcome you during your next stay in Paris.See you soon!

10/10 – Uitstekend

Lesley

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The location is very good.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Direction op 3 jun 2023
HelloWe thank you warmly for your positive and very encouraging feedback..See you soon!

2/10 – Ontzettend slecht

Melissa

4 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Direction op 3 jun 2023
Bonjour Madame,Merci d’avoir pris de votre temps pour nous attribuer une note suite à votre séjour.À la vue de celle-ci il apparaît clairement que nos prestations ne vous aient pas donné entière satisfaction et nous le regrettons vivement.Cependant, sans commentaire écrit de votre part nous ne pouvons savoir dans quel domaine plus précisément nous devons nous améliorer.Cordialement

10/10 – Uitstekend

PANAGIOTA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Bathroom had odour
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Manager team op 20 mrt 2023
Dear customer, thank you for reporting this. We will do what is necessary for this problem.Cordially.

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Within reasonable waking distance of the Eiffel Tower. There’s a pastry shop next door, and a block away is a grocery store, a McDonakds for those must, and a metro station (La Motte-Picquet–Grenelle) on metro lines 6,8, and 10. Gray place in a great central location.
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Manager team op 20 mrt 2023
Dear Michael, we thank you for this good comment. We are delighted to read that your stay was pleasant.Cordially.

10/10 – Uitstekend

jacques michel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon accueil et bonne écoute du personnel
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van La direction op 20 mrt 2023
Cher Jacques Michel,Toute l'équipe et moi-même vous remercions pour ce commentaire. Nous faisons de notre mieux chaque jours pour satisfaire notre clientèle.A bientôt!

10/10 – Uitstekend

JeanFrançois

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van La direction op 20 mrt 2023
Cher Jean-François, Nous vous remercions pour cette excellente note. Nous ésperons vivement vous recevoir à nouveau lors d'un prochain séjour à Paris.Cordialement.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mediokert
Extremt lyhört, hörde grannarna över & bredvid göra saker vi inte ville höra. Kylskåpet i rummet fungerade inte, knappt heller fläkten vilket gjorde att man behövde ha fönstret vidöppet dygnet runt. Personalen hade inte så bra koll på något, var brandlarm en dag men ingen reagerade. Jag & mitt sällskap gick ner till lobbyn men blev uppskickade då detta var något vanligt. Läget på hotellet är superbra men resten är lite sisådär. Du betalar endast för att det ligger bra till i princip. Inte heller städning varje dag som det skrivs, vi fick be om nya handdukar och toalettpapper.
3 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

benoit

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien placé, correct.
Deuxième séjour dans cet hôtel, pas de mauvaise surprise. C'est calme dans la cour intérieure, et idéalement placé rue du commerce.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van La direction op 4 aug 2022
Bonsoir, de vous remercie de votre retour concernant le récent séjour à l'hôtel Saphir Grenelle.  Nous sommes très heureux de lire que vous avez été satisfait de votre séjour. Au plaisir de vous accueillir à nouveau. La direction et l'équipe

8/10 – Goed

Hsing Hua

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
地點很棒! 房間比較小
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Direction op 29 mrt 2023
Dear customer,Thank you for taking your time to give us your opinion on the services of our establishment. Thank you for giving us this rating.We take note of your comments.We hope to see you generally satisfied.Looking forward to welcoming you for other stays if you wish.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Séjour
Hôtel bien situé , les chambres sont assez grandes et lumineuses cependant l'hôtel est vieillissant avec un petit ascenseur et un petit escalier pas facile avec des bagages.Il manque également des prises . Pas mal pour le prix mais peut mieux faire
1 nacht verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

WILLIAM

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hotel super incomodo
2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Victor

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien localizada, buen trato,buen precio, ofrece servicio básico necesario de hospedería para descansar. No tiene plancha por cuarto. No aire acondicionado. En general muy bueno acorde con el costo o precio.
4 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Bruno

Positief: Netheid, personeel en service
Juste pour une nuit dans une petite chambre au calme.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van La direction op 29 mrt 2023
Cher Client, Nous vous remercions d’avoir pris de votre temps pour nous faire part de votre avis sur les prestations de notre établissement. Merci de nous avoir accordé cette note. Nous travaillons sans relâche pour nous améliorer. Nous serons contents de vous revoir pour d’autres séjours.Au plaisir de vous recevoir !

4/10 – Matig

Arthur

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van La direction op 29 mrt 2023
Cher client,Nous sommes désolés que le service et la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses.Notre établissement est désireux de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours ; par conséquent, votre avis est très précieux.Cordialement

10/10 – Uitstekend

Alair

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gostei da localização, perto dos pontos turísticos. Dos funcionários. Do café ou chá no quarto free, da limpeza, da manutenção. Não tinha ar condicionado no quarto,.mas tinha um ventilador. Fui na primavera, imagino que no verão pode fazer muito calor. Tudo estava funcionando perfeitamente. Os funcionários são muito amáveis.
4 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Adil

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10. Great property and staff
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Reception op 29 mrt 2023
Hello,Thank you very much for your kind comment.It is with great pleasure that we will welcome you during your next stay in Paris.See you soon!

8/10 – Goed

Jean jacques

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour agréable. Personnel sympathique. Accueil pour handicapés ??
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Emilie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien situé et agréable.
Très bien situé. Chambre refaite, calme et confortable.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Reception op 29 mrt 2023
Cher Cliente, Nous vous remercions d’avoir pris de votre temps pour nous faire part de votre avis sur les prestations de notre établissement. Merci de nous avoir accordé cette note. Nous travaillons sans relâche pour nous améliorer. Nous serons contents de vous revoir pour d’autres séjours.Au plaisir de vous recevoir !

6/10 – Redelijk

ADAM, Montreal

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
The location is very nice as it is close to the Eiffel tower. Less than a 15 minute walk which is amazing considering the price we paid for the hotel. It is walking distance to a couple of things but we did find it a bit far from areas where we would have liked to go to at night for nightlife and restaurants. However, something what would have made it a deal breaker had I known in advance is that we had cigarette smoke coming into our room. We thought it was coming from a neighboring room and after we told the employee at the front desk they didn't really do anything besides offer us some spray for the room and hallway. We noticed the following day that an employee was smoking at the entrance with the door opened and this seems to have been bringing in the cigarette smoke all the way up to our 2nd floor room. This was a huge issue for us because my wife has asthma.
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Direction op 29 mrt 2023
Dear Customer,Thank you for taking your time to give us your opinion on the services of our establishment. Thank you for giving us this rating. We work tirelessly to improve. We will be happy to see you again for other stays.Looking forward to welcoming you !

8/10 – Goed

Yuriy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Direction op 29 mrt 2023
Dear Customer,Thank you for taking your time to give us your opinion on the services of our establishment. Thank you for giving us this rating. We work tirelessly to improve. We will be happy to see you again for other stays.Looking forward to welcoming you !

10/10 – Uitstekend

rawan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean, good mattress and pillows
5 nachten verbleven in december 2021