Exterieur

Beoordelingen van Hotel Waldorf Montparnasse

3 out of 5
Hotel Waldorf Montparnasse
17 rue du Depart, Paris, Paris

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 453 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 406 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 94 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 27 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 1000 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Antoinette Bodine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette accommodatie dichtbij het metrostation met erg behulpzaam en vriendelijk personeel dat 24/7 voor je klaar staat. In de buurt genoeg opties qua winkels en eten om uit te kiezen. Ook is de Eiffeltoren lopend te doen, hoewel er ook een directe metroverbinding naar toe is. Kamer is ruim opgezet en was schoon. Prima prijs kwaliteit verhouding, zeker een aanrader.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Anna / front office manager op 21 nov 2023
Dear AntoinetteThank you for this lovely comment about your recent stay in our hotel.We are truly glad you enjoyed our central situation in the heart of Paris as well as the friendly staff.We will be very happy to host you again for another and maybe longer trip.Best Regards

6/10 – Redelijk

Jesse

Reisde met partner
The younger girl at the reception really did her best and was very kind. The older woman not so much, unfriendly didn’t even look at me when I asked a question. She gave me the wrong room and airconditioning wasn’t working
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Anna / front office manager op 29 okt 2023
Dear Jesse We are truly sorry for your feelings. It is absolutely not our habit to poorly welcome our guests.Computer problems with the payment terminal took us a lot of time and during the manipulations we had to remain very concentrated.We apologize for our failure. If you come back to our establishment, we would be happy to make it up to you.Our reversible air conditioning system is in fact currently in heating mode. The care of our guests is essential for us and we do our best to give a unique atmosphere to our hotel and make our guests feeling like at home.We wish you a good week-end and hope to see you again in the futureBest regardsAnna/ Front office manager

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi Hotel àlles goed verzorgd
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Augusto op 17 okt 2023
Dear John, we would like to thank you for taking the time to share your experience with us. We are very pleased to read that you liked your stay. We will be thrilled to welcome you again. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Douche cabine lekte veel water, je moet voor de buitendeur wachten als de receptie onbemand is> Verder gewoon wat je mag verwachten voor de vriendelijke prijs, aardige mensen, gunstige ligging, fijn bed.
3 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

E.M.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor herhaling vatbaar
Fijn hotel, dichtbij de metrohalte, ondanks drukke weg geen last van lawaai gehad, snelle en zeer vriendelijke check in
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Nancy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Waldorf Montparnasse: klein maar fijn!
Spijtig was dat tijdens ons verblijf een grote staking plaatsvond: geen openbaar vervoer! Opgeteld bij lage temperaturen en regen, was de terugkomst in het hotel (lekker warm) heerlijk. De receptionistes deden er alles aan om het ons naar de zin te maken, alle vragen te beantwoorden en ons te adviseren om van ons verblijf toch een succes te maken.
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg vriendelijk personeel. Voor Parijs redelijke kamer qua ruimte. Goede badkamer. Prima ontbijt. Ligging vlak bij metro en vele restaurants.
4 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

carmen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

ashley

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was in a great place and easy to walk or grab the metro. Felt very safe!
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Augusto op 22 mei 2024
Dear Ashley, I would like to thank you for leaving a comment after your stay in our hotel. I am glad to see that you enjoyed it. I hope to have the pleasure to welcome you again. Best regards,

6/10 – Redelijk

Vicki, ERINA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was close to the Crêperies and walkable to Luxembourg park.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Augusto op 22 mei 2024
Dear VIcki, we would like to thank you for taking the time to share your experience with us. We are very pleased to read that you liked our staff. We will be thrilled to welcome you again. Best regards,

8/10 – Goed

Jan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist klein und gut gelegen. Die Umgebung selbst ist eher etwas heruntergekommenen. Das Personal am Empfang ist nicht gerade übermäßig freundlich. Dafür ist aber die Dame aus der Küche, die für das Frühstück zuständig ist? super freundlich. Man wurde zum teil am Tisch bedient und es wurde sich öfter erkundigt, ob alles in Ordnung ist. Wir hatten ein 3er zimmer für 3 Erwachsene. Das Hauptbett war für und sehr bequem. Das dritte Bett (schlafsofa) dagegen war nicht wirklich bequem. Das sollte bei einem VIP Hotel anders sein.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Augusto op 22 mei 2024
Dear Jan, it is such pleasures to read that kind of comment. I am so glad to see that you enjoyed the localisation of our hotel. As well, you appreciate the professionalism and the kindness of our staff. I hope to have the pleasure to welcome you again at the Hotel Waldorf. Best regards,

6/10 – Redelijk

Natalie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff at the hotel were very accommodating and helpful. The hotel in itself is very old, run down and not in good shape. Looks nothing like the pictures and is extremely noisy. The rooms were clean but this hotel is a 2 star at best. The location wasn’t incredible either, not the best area.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Augusto op 22 mei 2024
Dear Natalie, first of all I would like to thank you for making a comment. This will help us to improve our services.I am glad to see that you enjoyed the cleanliness of our hotel.Indeed, some of our rooms have a street view and can be noisy. Next time do not hesitate to ask for a room in the back and less noisy. We hope to see you during your next trip in Paris.Kind regards,

6/10 – Redelijk

Yuko

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
My husband and I stayed at the hotel for 2 nights. The hotel was conveniently located (5 minutes walk from Montparnasse train station) and there were restaurants, Monoprix market and the Observation Tower (59th floor) near the hotel. The receptionist, Anna, was super nice and helpful. Our room was on the 6th floor, small but quiet with a comfortable bed. The only problem was that the shower drain wasn't working. When my husband took a shower, it flooded the bathroom floor and the water was coming into the bedroom. I used the towels to clean the floor. We packed our luggages and went downstairs to tell about the problem. We were told that the similar incident happened before. We wanted to see if they would give us another room but they told us there's no other room available. They said they would clean the room so we could stay. Anna offered us free croissants and a cup of coffee (since we lost our time for breakfast due to the incident). A few hours later, the room was cleaned and ready. I don't know if they fixed the drainage. The next morning we left for the airport. The hotel called for a taxi, and the driver came on time. Staying at this hotel was an adventure. We really appreciated Anna at the front desk.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Augusto op 8 mei 2024
Dear Yuko, we would like to thank you for taking the time to share your experience with us. We are very pleased to read that you liked our staff, specially Anna. Regarding the flooding problem, we apologize for the disturbance. The drain is fixed and we'll be very pleasure to welcome you again. Best regards,

6/10 – Redelijk

Patrick, Sausalito

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid
Very small and cramped room. Barebones deco and feel.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Augusto op 8 mei 2024
Dear Patrick, Thank you for leaving a comment. I am sorry to read that you did not enjoyed the room. We are doing our best to make customer satisfy and your comment will really help us to improve our service. Do not hesitate to ask for a room in a lower floor for your next stay. I hope to have the pleasure to welcome you soon at the hotel Waldorf. Kind regards,

8/10 – Goed

Carol

Very convenient for our purpose.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Augusto op 8 mei 2024
Dear Carol, I would like to thank you for leaving a comment after your stay in our hotel. I am glad to see that you enjoyed it. I hope to have the pleasure to welcome you again. Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Ramadhoini

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
J’ai pas reçus mes boissons gratuites pour VIP la réception a été désagréable
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Augusto op 8 mei 2024
Cher Ramadhoini, je vous remercie d’avoir pris le temps de partager votre expérience dans notre établissement avec nos futurs clients. En effet, chaque remarque est prise en compte afin d’améliorer les services. Comme convenu dans notre conversation téléphonique nous allons vous offrir le petit-déjeuner lors de votre prochain séjour. Dans l’attente de vous recevoir à nouveau très bientôt. Cordialement,

8/10 – Goed

Waleed

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was lovely, great staff and public transport such as metro/bus easily accessible. Bed was okay but main issue for us was that the AC was not working. Other than that a lovely stay
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Augusto op 3 mei 2024
Dear Waleed, I would like to thank you for leaving a comment after your stay in our hotel. I am glad to see that you enjoyed it. I hope to have the pleasure to welcome you again. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Francesca

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottima posizione, metro comoda con più linee a disposizione, ristoranti vicini. Albergo pulito e personale gentile. È stato un soggiorno molto piacevole
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Augusto op 13 apr 2024
Dear Francesca, we would like to thank you for taking the time to share your experience with us. We are very pleased to read that you liked our staff. We will be thrilled to welcome you again. Best regards,

6/10 – Redelijk

Grace

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
Noisy surrounding area, quite frequently hear sirens. Area is okay. Transport is accessible near by.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Augusto op 2 apr 2024
Dear Grace, thank you for staying with us and for taking the time to write this review. Our hotel is located near the heart of the city, allowing you to visit several Parisian monuments on foot. We look forward to welcoming you back soon. Best regards,

10/10 – Uitstekend

ROCIO

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francisco at the front desk was very kind and helpful.
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Francisco op 27 mrt 2024
Dear guest, It was a pleasure to have you as a guest in our property! We thank you for your comment. Your remark concerning our staff is very much appreciated! All our team thank you for it! :) We hope to be able to welcome you again for your next stay in Paris. Best regards, Francisco.

10/10 – Uitstekend

Nuvia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful location
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Augusto op 2 apr 2024
Dear Nuvian, we would like to thank you for taking the time to share your experience with us. We are very pleased to read that you liked our location. We will be thrilled to welcome you again. Best regards,

8/10 – Goed

MING YIN FAITH

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Location is excellent to reach the local subway and inter-cities train. Very safe even at mid-night. A lot lot of restaurants around. Breakfast is great. Stuff either at receiption and restaurant are excellent. Only except the room, specially bathroom, is not perfectly clean but acceptable.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Augusto op 24 mrt 2024
Dear Ming, it is such a pleasure to read that kind of comment. I am so glad to see that you enjoyed the localisation of our hotel. As well, you appreciate the professionalism and the kindness of our staff. In order to achieve the highest level of customer satisfaction, we have shared your comments with our housekeeper manager, who will help us to improve our services on a daily basis. I hope to have the pleasure to welcome you soon at the hotel Waldorf. Kind regards,

4/10 – Matig

Akash

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room did not look anything like the website. We stayed in a club room which was suppose to have view of the city. True room was facing an old derelict multi-storey car park looking building. It says the rooms are sound proof but we could hear people walking in the hallway. The room was really small. The shower was of poor standard and not maintained well. Th O say the description of the room was exaggerated is an understatement. The bed was comfy which was a surprise. Will defo at Ely not stay here again.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Augusto op 24 mrt 2024
Dear Akash, first of all we would like to thank you for your comment. Nonetheless, you found the room too noisy, especially these with a street view. Indeed, the big avenue could be noisy but as you have seen we have some rooms in the back and less noisy. Next time, do not hesitate to ask for room in the back. We will try our best to satisfy your request. Thank you for your time, and we hope to see you again. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Stephane

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre confortable, extrêmement propre. Personnels agréables en particulier la personne du petit déjeuner. Bon petit déjeuner. Le tout a proximité de la gare Montparnasse, pratique pour prendre un train le Matin ou en arrivée tardive
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Augusto op 24 mrt 2024
Cher Stephane, je vous remercie pour votre superbe commentaire concernant notre établissement ! Je constate avec plaisir que vous avez pu apprécier le rapport qualité / prix qui vous a été proposé. J’espère vous accueillir très prochainement dans notre établissement. Très cordialement,

8/10 – Goed

Abraham

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Francisco op 29 feb 2024
Dear guest, I would like to thank you for leaving a rate after your stay in our hotel. I am glad to see that you enjoyed it. I hope to have the pleasure to welcome you again. Best regards,Francisco.

10/10 – Uitstekend

Susanna

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Anna /Cheffe de réception op 18 feb 2024
Cher Sebastien Nous vous remercions pour ce charmant commentaire suite à votre dernier séjour dans notre Hôtel.Au plaisir de vous revoir prochainement.Cordialement

10/10 – Uitstekend

SEBASTIEN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Anna / Hôtel Waldorf op 18 feb 2024
Cher Sebastien Merci d'avoir pris le temps de laisser un commentaire suite à votre récent séjour au sein de notre établissement.Nous espérons vous accueillir à nouveau prochainement.Cordialement

8/10 – Goed

sebastien

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Anna / Cheffe de réception op 18 feb 2024
Cher Sebastien Merci beaucoup d'avoir pris le temps de partager votre expérience .Au plaisir de vous revoir prochainement.Cordialement,

2/10 – Ontzettend slecht

Amélie

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Accueil à revoir et insonorisation insuffisante
Un mois à l’avance, j’ai contacté l’hôtel par téléphone pour confirmer qu’ils acceptaient les chèques vacances, et ils m’ont assuré que c’était le cas, alors j’ai réservé chez eux. À mon arrivée, ils ont refusé les chèques vacances, arguant qu’un employé s’était trompé en me répondant. Bien que je comprenne que l’erreur est humaine, la personne à l’accueil ne s’est même pas excusée pour ce désagrément et a remis en question mes dires, sans montrer la moindre sympathie, ni esquisser un sourire. Le manque de professionnalisme, de courtoisie, d’amabilité et d’empathie était flagrant. Cette situation aurait pu être gérée autrement. De plus, la chambre était très mal insonorisée, ce qui permettait d’entendre toutes les conversations des chambres du même étage. Un point positif tout de même : la propreté.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Augusto op 10 feb 2024
Madame David, nous nous excusons et comprenons votre mécontentement. L'information vous a été donnée par une remplaçante de la réceptionniste, qui était en arrêt maladie. Comme l'a expliqué notre réceptionniste qui travaillait ce jour-là, nous n'avons pas d'accord pour changer le chèque-vacance. Pour cette raison, notre solution a été de vous accorder une remise de 20 % sur place. Nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau, cette fois-ci sans aucun malentendu.Cordialement,

8/10 – Goed

jean marie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Anna / Cheffe de réception op 18 feb 2024
Cher Jean MARIENous vous remercions d'avoir choisi notre établissement lors de votre dernier passage sur Paris et d'avoir pris le temps de partager votre expérience.Nous serons très heureux de vous accueillir à nouveau prochainement.

8/10 – Goed

Nathalie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Anna /Hôtel Waldorf op 18 feb 2024
Chère NathalieMerci d'avoir pris le temps de laisser un commentaire suite à votre récent séjour au sein de notre établissement.Nous espérons vous accueillir à nouveau prochainement.Cordialement.

6/10 – Redelijk

suzy

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Augusto op 24 mrt 2024
Chère Suzy, je tiens à vous remercier d’avoir pris le temps de partager votre expérience au sein de notre établissement. C’est avec plaisir que je constate que votre séjour parmi nous a su répondre à toutes vos attentes. J’espère avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau très prochainement. Très cordialement

10/10 – Uitstekend

Lucinda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and room size and bathroom was good. Please consider installing a water fountain so guests can help themselves to still and sparkling filtered water (we loved this at other similar hotels).
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Anna /Front office manager op 18 feb 2024
Dear Guest,We thank you for taking the time to share your experienceIt is a pleasure to discover your lovely comment.We wish you a good day and hope to welcome you again soon.Kind regards,

6/10 – Redelijk

Gustavo

Reisde met familie
Positief: Netheid
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Anna / Front office manager op 18 feb 2024
Dear GustavoThank you for choosing our Hotel, we appreciate your feeback. We hope to welcome you again soon. Kind regards.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Péssima experiência de hospedagem.
Péssima experiência. Às 15h30 o quarto ainda não estava pronto para realizarmos o checkin. Deixamos as malas na recepção e, ao retornar, às 18h30, entramos no quarto. Pia do banheiro entupida e descarga sem funcionar. A única funcionária do hotel, que estava na recepção, conseguiu arrumar a descarga, mas a pia ficou entupida até o dia seguinte, porque não tinha ninguém que pudesse resolver o problema. O quarto extremamente quente todo o tempo. Não há a possibilidade de controle de temperatura no quarto, a despeito de haver ar condicionado. O aquecimento é central, e a temperatura do quarto estava programada, segundo a funcionária da recepção, para 26 graus. Havia a opção, caso estivéssemos com calor, apenas de desligar o aquecedor e encarar a temperatura que o quarto atingiria considerando que, do lado de fora, estava 0 grau. Ou seja, poderíamos escolher ficar com frio ou com calor, já que uma temperatura agradável para a família não era uma opção. Quarto escuro, frigobar minúsculo. A despeito de o hotel estar perto de várias estações de metrô, o que sem dúvidas é positivo, estar muito perto de uma estação central, como Gare Montparnasse, nos deixou inseguros pela frequencia das pessoas, especialmente à noite. O prédio da frente do hotel parece estar abandonado, com moradores de rua dormindo na marquise. Péssima relação custo-benefício. Sabidamente Paris é uma cidade de acomodações caras, mas nunca vi um hotel ser tão caro para o tão pouco que oferece.
11 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Augusto op 20 jan 2024
Dear Claudio, first of all I would like to thank you for making a comment. This will help us to improve our services. I'm sorry that your stay did not live up to your standards. We had some problems with our staff on your arrival date, and that's the reason your room was ready after the check-in time. We'd fixed your bathroom in the next morning as soon as the technical arrived. We are doing our best to make customer satisfy and your comment will really help us to improve our service. I hope to have the pleasure to welcome you soon at the hotel Waldorf. Kind regards,

6/10 – Redelijk

Alixe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location if you wish to be next to the train station.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Augusto op 20 jan 2024
Dear Alixe, we would like to thank you for taking the time to share your experience with us. We are very pleased to read that you liked our location. We will be thrilled to welcome you again. Best regards,

8/10 – Goed

Eric

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Augusto op 20 jan 2024
Cher Eric, nous vous remercions pour votre séjour chez nous et d’avoir pris le temps d’avoir écrit cet excellent avis. Notre hôtel est situé près du cœur de la ville ce qui vous permet de visiter plusieurs monuments parisiens à pied. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau très prochainement. Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Augusto op 20 jan 2024
Cher Martin, je vous remercie pour votre superbe évaluation concernant notre établissement ! Je constate avec plaisir que vous avez pu apprécier le rapport qualité / prix qui vous a été proposé. J’espère vous accueillir très prochainement dans notre établissement. Très cordialement,

10/10 – Uitstekend

David

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Augusto op 20 jan 2024
Cher David, je tiens à vous remercier d’avoir pris le temps de partager votre expérience au sein de notre établissement. C’est avec plaisir que je constate que votre séjour parmi nous a su répondre à toutes vos attentes. J’espère avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau très prochainement. Très cordialement

10/10 – Uitstekend

Odilson Tadeu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Augusto op 20 jan 2024
Dear Odilson, I would like to thank you for leaving an évaluation after your stay in our hotel. I am glad to see that you enjoyed it. I hope to have the pleasure to welcome you again. Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Alexandre

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Augusto op 20 jan 2024
Dear Alexandre, thank you for taking the time to let us know what you thought of your stay. We would like to have more details so that we know where we need to improve. hope I will welcome you for another stay in Paris. Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Luis

9 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Augusto op 20 jan 2024
Dear Luis, First of all, we would like to thank you for taking the time to share your experience of our establishment with us. It will help us to improve our services on a daily basis. Our aim is to improve our customers' stays and, thanks to feedback like yours, to understand our customers' needs. We look forward to seeing you again soon. Sincerely,

8/10 – Goed

Philippe

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Du bruit, du style meubles déplacés, tous les soirs vers 22-23 heures. Très désagréable.
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Augusto op 20 jan 2024
Cher Philippe, je vous remercie d’avoir pris le temps de partager votre expérience dans notre établissement avec nos futurs clients. En effet, chaque remarque est prise en compte afin d’améliorer les services. J’espère avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau dans notre établissement. Très cordialement,

6/10 – Redelijk

Tubay

4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Augusto op 29 dec 2023
Dear Tubay, we would like to thank you for taking the time to share your experience with us. Your feedback is very important. We will be thrilled to welcome you again. Best regards,

8/10 – Goed

Jonathan

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cute place perfectly located. Only issue is that there was mold in the bathroom and not sure if that is just common in old hotels or not in the city.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Augusto op 20 jan 2024
Dear Jonathan, first of all we would like to thank you for your comment. We are pleased to read your comment and to see that you did enjoy your stay at the Hotel Waldorf. I am sorry to read that you did not enjoyed the bathroom. We are doing our best to make customer satisfy and your comment will really help us to improve our service. I hope to have the pleasure to welcome you soon at the hotel Waldorf. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Karla

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Augusto op 20 jan 2024
Dear Karla, thank you for staying with us and for taking the time to write this excellent review. Our hotel is located near the heart of the city, allowing you to visit several Parisian monuments on foot. We look forward to welcoming you back soon. Sincerely,

8/10 – Goed

Laeticia

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Augusto op 20 jan 2024
Chère Laeticia, c’est avec plaisir que je lis votre commentaire et que je constate que notre hôtel a su répondre à vos attentes. J’espère avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau dans notre établissement. Très cordialement,