Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van ibis Nanterre la Défense

3 out of 5
ibis Nanterre la Défense
36-38 Avenue Des Champs Pierreux, Nanterre, Hauts-de-Seine

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 61 van 243 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 109 van 243 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 43 van 243 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 243 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 243 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kort en goed
E$envoudig goed hotel met een goede keuken.
2 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Yves

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Christian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Bra hotell överlag, ligger lite avsides men ändå inte längre än att man kan promenera till La Defense. Restaurangen hade god mat till priset och frukost med. Återkommer gärna.
3 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Nicola

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is in the middle of office blocks and flats so has very limited facilities around it. We were two females so we did not feel safe to be wandering around at night looking for places to eat and drink. The room was small but clean. The beds were comfortable. The small heater and air con didn’t worked so we had to get in bed if we were cold. My main complaint about this hotel was the staff. Not a single member of staff working in the hotel wore a badge or uniform to alert people staying there to who they were. It just happened to be that they were the only ones behind reception. Most of the staff were ignorant and took all their time to acknowledge you. The only friendly staff were on check in and check out but unfortunately our experience of staying here had already been tarnished by the hotel staff aside of these times. My main complaint is lack of clarity with the eating and drinking facilities with the restaurant attached, Breakfast was delicious but aside from this it was only open twice for lunch, dinner and drinks twice in our 5 night stay Thursday to Tuesday. It states this on the website but you have to look carefully to find this information. Eating out was not a massive problem for us, but having access to drinks facilities was a big problem. There are no drinks making facilities in the rooms and hotel staff are not there to provide drink. I had a heated discussion about this with a staff member which made the rest of the stay very difficult.
5 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Etienne

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Traore

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

david

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Gilles

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Denis

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Elodie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel très bon rapport qualité/prix. Couchage confortable, clim, petit déjeuner copieux. Je recommande.
1 nacht verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mélinda

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Massogbe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

David

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Matthew

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Matt

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Élisabeth

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Très mitigé...
Pas de place dans le parking (donc ne pas se fier au parking annoncé !!) On nous avait dis que l'hotel se trouvait a 1km4 de Paris la Defense Arena, a vol d'oiseaux peut etre !en voiture ou pied, PAS DU TOUT !!! Personnel pas accueillants du tout ! Niveau confort est propreté tres bien par contre !
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Teodor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Larisa

2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Manuel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Einziger Kritikpunkt: Teppich, der stinkt. Ansonsten war es gut.
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Roberto

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Limpio y funcional. Servicio agradable.
2 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Florence

2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Edward

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable and convenient.
Quiet and comfortable. Fairly convenient for Metro to city centre and short walk through nice park to La Defense arena and commercial centre. Underground parking very handy and free at weekends. Unfortunately the bar and restaurant are closed at weekends.
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

loyzance

1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Thierry

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

hadrien

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Manal

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Stéphane

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Dominik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Youssef

1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Llona

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Wenceslas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Ulrich

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

BRUNO

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Confusione tra bar/sala colazione/reception. Lenzuola con peli da precedente uso. Doccia sporca. Assenza schapoo. Rapporto costo/servizio intollerabile anche se a Parigi.

8/10 – Goed

Aziliz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Haya

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
bug
Un soit disant bug informatique le samedi matin... le personnel de l'hotel n'arretait pas de taper a notre porte nous demandant de partir de la chambre. apres un appel a la reception de l'hotel on ma confirmé que j'avais bien réservé pour 2 nuits et qu'on pouvait bien rester...
2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Antonio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We like the service
2 nachten verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Farida

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Anthony

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Naomi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
great experience here, very simple, clean, and nice hotel.
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

ALAIN

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Christopher

1 nacht verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Oliver

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
I can't rate it as a place I would book again. Bedding had torn sheets, no face towels, carpets stained, stuffy in the room no aircon, lifts sometimes broken down etc.
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Lacombe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pas cher et tout ce qu'il faut
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Edward / Responsable hébergement op 28 jul 2022
Madame/Monsieur Lacombe Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour dans notre hôtel C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, en l’expression de nos sentiments les meilleurs

8/10 – Goed

Marine

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Maude

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Yoanne

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très satisfait
Séjour affaire, chambre calme confortable et très propre. Important aussi, pas défraichie comme la concurrence que j'ai tous essayé. Je reviendrai avec plaisir. je n'ai pas testé le petit déjeuné ni le bar.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Edward / responsable hébergement op 28 jul 2022
Monsieur Yoanne, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. N'hésitez pas à venir au restaurant ou teste le tout nouveau petit déjeuner Ibis. Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.

8/10 – Goed

frederic

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Michel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sejour ibis
Arrivée tard le soir pour une seule nuit Belle nuit et petit déjeuner Seul bémol le petit déjeuner pas assez achalandé Arrivé à 9 h plus de confitures ni de charcuterie ni de madeleine
1 nacht verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Matias Guanziroli

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Está súper lejos de todo, a casi un kilómetro y medio de la defense y sin nada de comunicación con los alrededores. Se llama la defense no se porque porque ni siquiera está dentro de paris. No tiene ni kit dental ni nada. Papel higiénico de mala calidad, toallas de mala calidad y pequeñas… mucho que desear por sé una ibis.
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Edward op 28 jul 2022
Querido cliente Gracias por tomarse el tiempo en compartir su comentario con nosotros. Esperamos poder pronto tener el placer de tenerlo de vuelta en nuestro hotel. No dudes en consultar la web del hotel, allí está toda la información sobre los alrededores/mapa del distrito. os tamaños de las toallas te pueden parecer pequeños, pero son tamaños estándar de toallas de baño. En cuanto a las toallas, solo disponemos de toallas grandes, pero puede solicitar en recepción toallas adicionales si lo desea. Cordialemente

8/10 – Goed

thayapa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022