32 rue Louis Calmel, Gennevilliers, Hauts-de-Seine
Beoordelingen
7,8
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 67 van 238 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
67
Gastenscore: 8 - Goed. 109 van 238 beoordelingen" "
8 - Goed
109
Gastenscore: 6 - Redelijk. 41 van 238 beoordelingen" "
6 - Redelijk
41
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 238 beoordelingen" "
4 - Matig
12
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 238 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
9
8,2/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Paulo
Reisde met familie
13 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel goed
Paulo
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Sibel
1 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sibel
1 nacht verbleven in oktober 2022
6/10 – Redelijk
Linda
Zakenreiziger
16 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Ok
Very friendly staff, convenient & safe parking, good breakfast.
Small room with not many light, no electricity next to one of the two mirrors so having to blowdry your hair without seeing what you do, not easy 😂
Linda
4 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
10 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top locatie en netheid ******************************************
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
mehri
13 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good
bedankt alles was ok..ontbijt was simpel
mehri
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Marx
27 aug 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dichtbij de metro en enorm schoon!
Het hotel licht vlakbij het metrostation Les Agnettes, waardoor het centrum van Parijs vrij eenvoudig te bereiken is. Tevens is het hotel enorm schoon en is het ontbijt, voor slechts €10,50, een echte aanrader! Ondanks dat ik een zeer prettg verblijf heb gehad, vond ik het personeel dermate ongeïnteresseerd en chagrijnig.
Marx
3 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Ercan
23 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service
İbis verblijf
Kleine kamer maar wel netjes. Buurt is niet zo leuk maar de metro is wel dichtbij.
Ercan
2 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Jan
16 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan
10/10 – Uitstekend
Ernst, Tilburg
1 mei 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, zoals het hoort
Prima hotel, ik heb er goed gegegeten, vriendelijk personeel, mooie grote gesloten parkeerplaats. De buurt is niet de meest leuke buurt, maar de metro is op 2 minuten lopen van het hotel waarmee je in 15 minuten in het centrum bent. Vanuit Nederland ook makkelijk te bereiken in het noorden van Parijs. Ik ga er de volgende keer weer heen
Ernst
8/10 – Goed
eerden, Schijndel
17 sep 2013
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Voor de prijs een goede kwaliteit
Jammer dat in het weekeinde de bar gesloten was. Ontbijt mager en moest continue om aanvullingen gevraagd worden.
eerden
8/10 – Goed
Emmanuel
Zakenreiziger
6 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emmanuel
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Denis
19 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien
Nickel Rien à dire. Prix très raisonnable pour un week-end.
Denis
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Sezgin
Reisde met familie
19 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sezgin
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Jennifer
Reisde met familie
18 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great staff
The staff were so nice and informative. They were always polite and courteous.
Jennifer
4 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Jimmy
12 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jai adorer mon séjour
Jimmy
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Jean-François
3 aug 2023
Jean-François
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Stéphanie
9 jul 2023
Stéphanie
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
veronique
18 mei 2023
veronique
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
GAELLE
16 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Propre,pratique,bon marché
GAELLE
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Cyril
9 feb 2023
Cyril
1 nacht verbleven in februari 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Ania
2 feb 2023
Ania
1 nacht verbleven in januari 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Emma
30 jan 2023
Emma
1 nacht verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
virginia
7 jan 2023
virginia
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Soner
Reisde met een groep
6 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Soner
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Shaima
12 sep 2022
Shaima
1 nacht verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
David
9 aug 2022
David
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van tz op 12 aug 2022
Monsieur DAVID,
Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour à IBIS PARIS GENNEVILLIERS.
Nous sommes désolés que le service et la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses.
Les hôtels IBIS sont désireux de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours ; par conséquent, votre avis est très précieux.
Soyez assuré que les mesures nécessaires seront mises en œuvre afin d’améliorer la qualité des prestations évoquées. De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espérons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour.
Dans l’attente de vous accueillir prochainement, nous vous prions de croire, Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.
6/10 – Redelijk
James
30 jun 2022
James
3 nachten verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Thierry
23 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thierry
2 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
C
Reisde met familie
17 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
C
2 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Oktay
15 mei 2022
Oktay
4 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
PATRICK
Zakenreiziger
21 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vraiment Sympa
Un accueil avec le sourire
Une attention particulière
Vraiment Sympa
PATRICK
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Inès
14 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Inès
1 nacht verbleven in maart 2022
6/10 – Redelijk
silvana
25 feb 2022
Moyen
silvana
1 nacht verbleven in februari 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Mounir
11 feb 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mounir
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Marc
Reisde met familie
8 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marc
1 nacht verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Romana
4 jan 2022
Romana
7 nachten verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2022
6/10 – Redelijk
yacine
2 jan 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nul
Moquette poussiéreuse,abattant wc cassé, murs sales, matelas inconfortable, pied de sommier cassé, 2 nuits désartreuses, par contre personnel au top, stationnement handicapé inondé quand il pleut, bref on ne recommande pas du tout nul
yacine
1 nacht verbleven in december 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 dec 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Hava
28 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hava
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Joseph
Reisde met een groep
17 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Joseph
7 nachten verbleven in december 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
14 nov 2021
Positief: Netheid
Too far away from main attractions
Beds where too hard, no outlet in bathroom. Breakfast was okay but not worth the 11 euros. Too far away from your main attractions. Good way to learn the metro system. Pretty easy. Overall pretty clean.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Henrik Fischer Wachmann
23 okt 2021
Henrik Fischer Wachmann
2 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Laetitia
Zakenreiziger
18 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien pour sejour business
Simple, propre et suffisamment confortable. Personnel agréable. Proximite métro et parking optionnel. Parfait poir sejour business.
Laetitia
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Tharshan
2 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tharshan
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Emmanuel
Zakenreiziger
28 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emmanuel
3 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Court et top !
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
HAROUN
10 jul 2021
HAROUN
2 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 jul 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Manque de connexion pour la TELE
Si vous désirez brancher un système chrome cast sur la télévision équipé de la HDMI , cela ne marchera pas , car aujourd'hui en 2021 le groupe accord hotel interdit l'acces a ce genre d'appareil. cela ne me generais pas si il offrait en contre partie un nombre de chaines cinema en adéquation avec notre temps.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
daniel
Zakenreiziger
28 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer