Premium tweepersoonskamer | Een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek

Beoordelingen van Paxton Paris MLV

4 out of 5
Paxton Paris MLV
Rue Joseph Paxton, Ferrieres-en-Brie, Seine-et-Marne

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 340 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 431 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 144 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 58 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 28 van 1001 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Macy

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Arian

Positief: Netheid
Jammer dat het zwembad niet beschikbaar was.
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Paxton & You op 25 jan 2022
Dear Arian, Paxton Paris MLV thanks you for sharing with us your experience Paxton host you in its just new rooms in a warm and design setting. To prepare your stay in the best way, the closings are indicated on each website in order to know it before your coming. Come and enjoy one well-being moment in our SPA under the prestigious brands CINQ MONDES, it will be opened very soon. All the Paxton Paris MLV team look forward to welcoming you soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van The Hotel Manager op 2 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time give an appreciation on our hotel.. Your feedback is really important for us to make our best everyday. We are glad to see that you enjoyed your stay in our hotel. We hope to welcome you at the PAXTON MLV very soon during your next stay in the area. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt was goed. accommodatie schoon en onbetaald parkeren. Goed gelegen dichtbij disney
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Alain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
a retenir... ...
rien à redire très bon restaurant italien à côté du complexe hôtelier la prochaine fois que j’ai besoin d’un lit dans la région, je sais où aller…
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Christiaan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bijna perfect
Het is een geweldig hotel, perfect in orde. De kamers zijn voldoende ruim, en (minstens mijn kamer) had een kleine kitchenette met microgolf en koelkastje en 1 kookplaat. Ook de geluidsisolatie was gewoon perfect, je kon niets horen van deuren van andere gasten bvb. Een goed bed, mooie badkamer. Een detail, wat minder perfect was: te weinig aanduidingen in de gangen. Waar het zwembad is, is niet te vinden in de gangen, enkel de weg naar receptie en restaurant is aangeduid. Aangekomen bij het zwembad is het heel erg onduidelijk waar de kleedkamers zijn (ik zag ze pas nadien, na mijn zwembeurt). Ook de kamernummers op de deuren zijn erg slecht leesbaar (gewoon te donker). Details, maar dat zou dus iets beter kunnen. Het ontbijt was zeer goed, met erg veel keuze, eieren, spek, boontjes, champignons, fruit, enz, alles was er. Prima Nog een minpunt: de check-in verliep erg traag: er was een lang rij mensen die zich wilden inschrijven. Kwam ik toevallig op een erg druk moment ?
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Naomi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dicht bij Disney
Dit hotel ligt erg dicht bij Disney en langs de snelweg, zodat je binnen 10 minuten het parkeerterrein oprijdt.
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel schoon, personeel OK, maar nog steeds dezelfde problemen al een heel jaar lang tijdens het ontbijt. Eieren mag je zelf koken in een eierkoker ecter na 20 minuten in dat ding loopt je gekookte ei nog steeds leeg op je brood . een tip laat het personeel je eitje koken in de keuken in 5 minuten tijd.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Het was een net en verzorgd hotel. Ontbijt was voldoende en goed. Badkamer mag wel nog iets beter bijgehouden worden qua staat van veroudering.
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie Kamers, hadden een kamer met uitzicht geboekt maar kregen een kamer met uitzicht op het terras. Verder is de kamer schoon en netjes. Wel weinig stopcontacten in een 2 persoons kamer. Wij hadden met ons 2en maar 1 stopcontact
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1: Ik slaap slecht als er licht op de kamer is. De gordijnen waren uitstekend, maar er kwam veel licht door een zijraam ondanks een scherm dat naar beneden rolde maar dit op enkele centimeters afstand van het raam. Dit scherm heb ik dan op den duur tegen de venster geplakt met tape, en toen was het perfect donker. Het probleem "geen donkere kamer" is wat mij betreft bij veel hotels een ontzettend groot minpunt. DIT ZOU VERMELD MOETEN STAAN OP DE BROCHURES: "Donkere kamers" of "Geen donkere kamers", dan zou ik NOOIT een hotel nemen waar de kamers niet donker zijn. 2: Kluis stond in kast onderaan op de vloer waardoor je op je knieën moest gaan zitten om erbij te kunnen. Als je wat ouder wordt is dat niet zo evident.
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Geen airconditioning, op onze kamer geen WiFi, wc te dicht bik de muur en douche wand tekort na douche halve douche nat.
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Fijne ligging. Personeel vrij traag. Heb 30 min staan te wachten voor een lege bali om in te checken terwijl personeel zat te kletsen.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van The Hotel Manager op 1 aug 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to leave a comment. Your feedback is really important for us to make our best everyday. We are glad to see that you enjoyed your stay in our hotel. Concerning our staff, we are very surprised but we have done what is necessary so that it does not happen again. We hope to welcome you at the PAXTON MLV very soon during your next stay in the area. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van La Direction du Paxton MLV op 3 aug 2019
Cher client, Merci d’avoir partagé avec nous cet avis qui permettra d’améliorer la qualité de nos services. Nous sommes heureux d’apprendre que vous avez passé un agréable séjour parmi nous et que tous nos services ont répondu à vos attentes. Nous espérons avoir l’opportunité de vous recevoir de nouveau au sein du Paxton MLV. Bien cordialement,

10/10 – Uitstekend

Manon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top verblijf
Het zwembad en airco waren fantastisch en daarnaast was het heel vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van The Hotel Manager op 1 aug 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to leave a comment. Your feedback is really important for us to make our best everyday. We are glad to see that you enjoyed your stay in our hotel. We hope to welcome you at the PAXTON MLV very soon during your next stay in the area. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van La Direction du Paxton MLV op 3 aug 2019
Cher client, Merci d’avoir partagé avec nous cet avis qui permettra d’améliorer la qualité de nos services. Nous sommes heureux d’apprendre que vous avez passé un agréable séjour parmi nous et que tous nos services ont répondu à vos attentes. Nous espérons avoir l’opportunité de vous recevoir de nouveau au sein du Paxton MLV. Bien cordialement,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van La Direction du Paxton MLV op 28 jun 2019
Cher client, Merci d’avoir partagé votre avis suite à votre séjour parmi nous. Nous sommes heureux de voir que vous avez apprécié votre séjour au sein de notre établissement. Nous espérons avoir l’opportunité de vous recevoir de nouveau au sein du Paxton MLV. Bien cordialement,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van La Direction du Paxton MLV op 28 jun 2019
Cher client, Nous tenons avant tout à vous remercier d’avoir fréquenté notre établissement, et nous vous remercions d’avoir pris le temps de rédiger ce commentaire. Nous tenons avant tout à vous remercier d’avoir fréquenté notre établissement, et nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous. Nous sommes enchantés de voir que vous avez apprécié votre séjour au sein de notre établissement. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau au Paxton MLV. Cordialement,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging tov Disneyland Paris en bereikbaarheid van accomodatie.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van The Hotel Manager op 26 jun 2019
Dear Client, Firstly we would like to thank you for staying in our establishment and we appreciate the time you took to share with us your experience. We hope to have the opportunity to welcome you once more in the Hotel Paxton. Sincerely,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel and good breakfast! Problems: WiFi wasn’t that good in room 52. Needed to stand next to the door to get good WiFi!
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van The Hotel Manager op 26 jun 2019
Dear Client, We would first like to thank you for staying in our establishment and we thank you for sharing your experience at the Hotel Paxton. We are very happy to hear that you’ve enjoyed your stay in our establishment. We have taken into account your remark about the wifi and we are going to have a look as we shouldn"t have problems with 200 megas in optic fiber. We hope to welcome you at the PAXTON MLV very soon during your next stay in the area. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van La Direction du Paxton MLV op 28 jun 2019
Cher client, Votre avis est très important pour nous, et nous vous remercions de nous en avoir fait part. Nous sommes heureux de voir que vous avez apprécié votre séjour au sein de notre établissement. Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau lors d’une prochaine visite ! Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was in orde, mooie kamer, mooie faciliteiten. Prijs kwaliteit uitstekend
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van The Hotel Manager op 26 jun 2019
Dear Client, We would first like to thank you for staying in our establishment and we thank you for sharing your experience at the Hotel Paxton. We are very happy to hear that you’ve enjoyed your stay in our establishment. We hope to welcome you at the PAXTON MLV very soon during your next stay in the area. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van La Direction du Paxton MLV op 28 jun 2019
Cher Client, Merci d’avoir partagé avec nous votre séjour parmi nous. Nous sommes contents de voir que vous avez apprécié votre séjour au sein de notre établissement. Nous espérons avoir l’opportunité de vous recevoir de nouveau au sein du Paxton MLV. Bien cordialement,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Veel last van gebrom van buiten de kamer komt niet tengoede van je nachtrust
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Stéphanie op 26 jun 2019
Dear Client, Firstly we would like to thank you for staying in our establishment and we appreciate the time you took to share with us your experience. We remind you that the reception is open 24h/24 to give you another room if the one you have does not meet your expectations. We hope to have the opportunity to welcome you once more in the Hotel Paxton. Sincerely, The Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really nice hotel, with nice facilities like a swimming pool and bowling. Only missed something like roomservice and a filled refrigeratori as the location of the hotel is not really near restaurants and in the late night you can only go to a macdonalds
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Lar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, nette kamer, gezellig restaurant aan hotel. Aangenaam verblijf!
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
het zwembad was positief receptie was ok bar was ook ok
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van The Paxton Hotel Manager op 19 feb 2019
Dear Guest, thanks for your review. We are happy to see that you enjoyed your stay at the Paxton MLV and we hope to welcome you again very soon. Best regards

8/10 – Goed

Niels

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Matrasveren bij voeten kwamen er doorheen. Verder netjes.
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van The Hotel Manager op 28 nov 2018
Dear Guest, We are delighted to read that you had a great experience with us and would like to thank you sincerely for this review. Do not hesitate in contacting us anytime for another fantastic stay in Ferrieres-en-Brie. We would be happy welcoming you! Kind regards

8/10 – Goed

Naomi

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie, nette kamers. Uitgebreid ontbijt
Het hotel ziet er erg mooi en netjes uit. Bij aankomst werden we netjes ontvangen, maar konden we onze kamer nog niet op (dat wisten we, het was voor 15:00). Later bij het inchecken zagen we dat we een tweepersoonsbed hadden, i.p.v 2x éénpersoonsbedden. Dit hebben we gemeld, en er zou iemand komen dit op te lossen. Echter, na 40 minuten niemand gezien. Weer gevraagd bij de receptie en er werd dit keer een stuk minder vriendelijk gereageerd. Binnen 30 minuten zou er iemand nu moeten zijn. Opnieuw niemand, en omdat wij naar bed wilden hebben we 'do not disturb' opgehangen. Kan gebeuren, maar toch een beetje slordig voor verder een erg mooi en netjes hotel! Na de schoonmaak de volgende dag hadden we wel 2x één persoonsbedden. Wij hadden kamer 030, welke direct aan de hal van de receptie ligt. Hierdoor wat meer geluid dan in de rest van het hotel, maar midden in de nacht geen last van gehad. Dit hotel is verder aan aanrader voor de prijs! Mooie, nette kamers. Voldoende ruimte. Erg uitgebreid ontbijt! Wij sliepen er om dicht bij Disneyland Parijs te zijn. Een voordeel is dat het bijna direct aan de snelweg ligt. Je hebt geen last van het geluid, maar na twee rotondes zit je op de snelweg. Het is ongeveer 12 minuten rijden naar Disney.
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel vlak bij Disney
Wij hadden een familie kamer (maissonette) en dit was super met 2 kindjes. Een 20 min rijden van Disney. Ontbijt was goed. Italiaans Restaurant is ook goed.
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Petra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super relax
Alles was goed! Zeker een aanrader, heerlijk rustig, goed ontbijt, ruime parkeerplaats, gezellige bar, tuin om savonds te relaxen
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Decent hotel, but makes you wonder why it has 4*
Our experience for two nights here was overall good. Rooms: Comfy beds, enough place, fridge is present which is a plus in my opinion, no noice of cars driving by. Only downfall was the shower, which had a curtain. And when you take a shower the curtain will move inwards and stick all over your body. Also no rug present in the bathroom floor so be aware. Little dustweb in a corner but the floor and bathroom was clean. The hotel had a decent breakfast with enough choice. We haven't tried the bar, pool or any other entertainment so no experience there. Was waiting in the lobby at the frontdesk, the receptionist(male) was on the phone for a long time. But no mention of 'just a moment' or 'i'll be right there'. That's a minus for me. The check-in was quick and the girl on the frontdesk gave us a warm welcome.
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Ankie, Vlaanderen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gemakkelijk als uitvalsbasis
Het hotel ligt tussen Parijs en Disneyland, en dat maak het zeer gemakkelijk als uitvalsbasis. Er is een ruime parking die gratis is, maar er is ook een gratis Shutle-dienst naar het station vanwaar je zeer gemakkelijk naar Disneyland of Parijs kan pendelen.
3 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Jeroen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel als je de drukte van disneylandparijs
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Jeroen, Nijmegen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed, degelijk hotel.
Wij hebben hier gelogeerd tijdens ons bezoek aan Disneyland Parijs. Goed hotel. Kamer groot, bed goed badkamer goed, ontbijt redelijk tot goed. Ligt naast de snelweg, maar desondanks rustig.
2 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Rustig fijne omgeving
Meerdere malen bezocht. Deze keer ontbijtzaal verplaatst naar andere ruimte. Problemen om het aantal bezoekers van ontbijt te voorzien. Telkens was alles op
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Michel, Kortrijk Heule

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel ontbijt voldoen
Geen min punt voor deze hotel Vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Laura, best

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal icm Disneyland
Fijne bedden. Uitgebreid ontbijt. Prima hotel. Alleen ruik je het chloor van het zwembad goed als je in de gang langs kamers naar het ontbijt loopt.
2 nachten verbleven in april 2018

10/10 – Uitstekend

edwin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Blijf kritisch
Simpel inchecken en je wordt vriendelijk ontvangen. Wees wel altijd kritisch op orde,netheid en inventaris. 1e kamer had geen waterkoker om een kopje koffie of thee te maken. Terug gegaan naar incheck en kreeg gelijk een alternatieve kamer met wel de beloofde inrichting. Geen probleem! Ontbijt is zonder meer goed te noemen. Ruime keuze uit verschillende mogelijkheden.

10/10 – Uitstekend

Alex

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer aangenaam hotel voor een mooie correcte prijs
Paxton hotel is bijzonder goed gelegen tussen Parijs (35 min) en Disneyland (15min). Zeer aangenaam hotel voor een mooie, correcte prijs. Vriendelijk ontvangst, zeer goed restaurant met pizza's uit een houtoven, zwembad, mooi uitgebreid ontbijt, rustig. Kortom een topper voor een weekendje Disney met Parijs (of omgekeerd).
2 nachten verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

bram, gent

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Zwembad
Alles was oké. Het is wat je van een gemiddeld hotel verwacht. Het zwembad was wel erg koud.
3 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Pack

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2017