Terrein van de accommodatie

Beoordelingen van Premiere Classe Marne La Vallee - Saint Thibault des Vignes

Premiere Classe Marne La Vallee - Saint Thibault des Vignes
Rue de l'Etang de la Loy Marne La Vallée, Saint-Thibault-des-Vignes, Seine-et-Marne

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 135 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 368 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 256 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 139 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 102 van 1000 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Remco

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice and clean room. Only very small bathroom.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Mario

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel om te verblijven
Hotel ligt zeer centraal voor een overnachtig (op doorreis) of voor een korte vakantie met b.v. een cobinatie om Disneyland Parijs te bezoeken. Kamers zijn niet ruim, en het ontbijt is goed. (Daar is de prijs ook na). Er zit een supermarkt en een boulangerie om de hoek, en het winkelcentrum Bay 1 7 Bay 2, op 2 kilometer afstand. Disneyland is ongeveer 15 minuten rijden.
1 nacht verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Michael

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very small, things are broken and shower is very tiny and not for everyone. I'm tall guy and didn't fit in the shower or toilet.
1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

christiaens

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer kleine kamers, wij hadden de pech dat er allemaal bussen gereserveerd hadden in het hotel. Daardoor moest je er bijna niet slapen, geen plaats om te eten. De mensen doen wel hun best om alles netjes te houden! Zeer warm in de kamers ook geen airco.
2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Marcel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Ontbijt was zeer beperkt. Ontvangst was vriendelijk
1 nacht verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Anne

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Genant
Alles al gezegd beetje verlopen, achterstallig onderhoud, niet schoon.
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van SMR op 9 jul 2021
Dear Client, Thank you for your Comment. We would like to apologize for the inconvenience Sincerly Sarah ROUSSEAU

4/10 – Matig

Marco

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
negatieven beoordeling........
We hebben hier een 2 kamers geboekt voor 2 nachten om een prettig verblijf in Disneyland te hebben. Bij aankomst kom je er achter dat je niet kan parkeren tenzij je 5 euro per nacht betaald ? Vervolgens houde de recptie ook nog vol dat ik maar een kamer geboekt heb. na veel vijfen en zessen en harde bewijzen in de app en mail geven ze toe ???pfff het gebouw is zo gehoorig als het maar zijn kan. als ze op de bovenste verdieping de deur dicht doen lig je op de beganegrond te trillen in je bed. er wordt gesproken of een prive badkamer, tja hoe zal ik dat eens omschrijfen...... ik woon zelf in een jaren 30 woning in den haag maar mijn toilet thuis is groter als de prive badkamer (douche en toilet tezamen) in het hotel. al met al een hele tegenvallende ervaring........
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Julie N op 23 jan 2020
Geachte heer / mevrouw, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw mening over uw verblijf met ons te delen. Het spijt ons dat het verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed. Onze excuses voor het feit dat u uw tweede kamer niet vanaf het begin hebt gevonden. We hopen u echter weer te mogen verwelkomen om u te laten zien dat we u zo goed mogelijk kunnen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Julie N op 21 nov 2019
Bonjour, Nous vous remercions pour votre note et espérons avoir l'occasion de vous accueillir de nouveau bientôt. Bien cordialement,

2/10 – Ontzettend slecht

Eveline

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
Nightmare motel
Just a horrible hotel! We are normally easy satisfied, but our experience here wasn't good at all! We decided to pay for the hotel parking, we like the comfort of leaving and coming back without stress, although that in the street was free parking possible. But the day we checked out we had to wait over 30 minutes before we were able to leave the parking lot since there was a car parked behind us, which blocked us completely, so we went to the reception, to my utter surprise they were well aware of it, in fact they tell people when there are no more free spots to park behind others. The lady at the reception wasn't really helpful, we nearly missed our flight. When i started complaining about the situation she ignored me completely. Then the room was filthy, bloodstain on 1 blanket, mattress turned yellow. Toilet wasn't cleaned.As for the breakfast there was no regular bread and only jam, yes the breakfast is cheap but a normal slice of bread and some cheese isn't to much to ask for So if you like to sleep in filth, pay for services that are not provided and you love to be treated like shit then this is the place for you, if not stay away here
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Julie N op 19 nov 2019
Hello, We thank you for sharing your opinion on the stay with us. We are sorry you that the stay was not up to your expectations, we will ask our team to be more vigilant about the remaining parking spaces available. We do not ask our customers to park in front of other cars, on the contrary if we realize this we ask the customer to move the car. Best regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Valeu for money but room very small bathroom very small
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Julie N op 5 nov 2019
Hello, Thank you to take time to write a review about your stay. We are sorry that you found your room small, the tall of our rooms is the request for 1 star hotels. Best regards,

8/10 – Goed

Nancy

Positief: Netheid, personeel en service
Simpel maar goed.
Beperkte ontbijtkeuze. Zeer klein "badkamertje". Te weinig stopcontacten in de kamer. In de kamer zelf ontbreekt nog een spiegel (zodat koppels zich tegelijkertijd kunnen klaarmaken). Wel vriendelijk en behulpzaam personeel.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Julie N op 12 okt 2019
Hallo, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven over uw verblijf in ons hotel. Het spijt ons dat het ontbijtaanbod u niet heeft overgehaald. Wij zijn een 1-sterren hotel, dus er is geen plan om spiegels in de kamer te plaatsen, want er is een cadeau in de doucheruimte. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

mondy

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Kamers zagen er op foto supergroot uit maar in het echt superklein. Eigenlijk nog nooit zo'n klein kamertje gezien... Was wel netjes. Badkamer was precies gemaakt zoals in een caravan, van plastiek... Raar.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van julie N op 12 okt 2019
Hallo, Nosu bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling van je verblijf te schrijven. Het spijt ons dat u onze kamers en doucheruimte te klein vond, weet dat ze de afmetingen hebben die vereist zijn voor 1-sterrenhotels zoals de onze. We hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers zijn super klein maar voor 1 nacht nog oke ontbijt is heel teleurstellend
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Julie N op 2 okt 2019
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie over je verblijf in ons hotel te schrijven. Het spijt ons dat u onze kamers te klein vond, houd er rekening mee dat dit de afmetingen zijn die vereist zijn voor 1-sterrenhotels zoals de onze. Het spijt ons dat het ontbijtaanbod niet bij u past, we hebben elke ochtend vers stokbrood en croissants, yoghurt en compotes, heel brood en Bretonse reep, jam en beleg , warme dranken en jus d'orange, voor 5,90 €. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Parkeren buiten de afgesloten parkeerplaats is een drama. Kamers zijn netjes en schoon.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Julie N op 2 okt 2019
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie over je verblijf in ons hotel te schrijven. We zijn verheugd te lezen dat je genoten hebt van de netheid van onze kamers en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij hadden bedwanzen het hele bad zat onder Nooit meer dit hotel Onze kleding en koffers overal Nooit meer
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Julie N op 22 sep 2019
Hallo, Bedankt voor het delen van uw mening over ons hotel. Onze excuses voor het ongemak dat u in ons hotel heeft ondervonden, weet dat de preventieve behandeling is uitgevoerd, hoewel het bedrijf geen tekenen van bedwantsen heeft gevonden. Met vriendelijke groet,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij hadden kamer 031 Wij hadden daar bedwantsen en niet 1 maar Mijn bed en van mijn vrouw zaten onder De man van de reseptie was wel behulpzaam Hebben ook een nieuwe kamer gekregen Maar mijn rug was wel onder gegeten Dit vind ik niet oke zekker zo veel niet
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Julie N op 22 sep 2019
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie over je verblijf in ons hotel te schrijven. Het spijt ons dat u naar uw mening het ongemak heeft ondervonden. We hebben een bedrijf ingeschakeld voor de preventieve behandeling van deze kamer. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Voor deze spotprijs is alles aanwezig, maar daarmee is ook alles gezegd
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Julie N op 2 okt 2019
Hallo, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om een mening over uw verblijf te geven. Het spijt ons dat het verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed, gezien uw beoordeling merken we nog steeds dat u de waar voor uw geld genoot. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Goed: vriendelijk personeel, kamer was proper. Minder goed: vocht aan de buitenkant van de badkamer, deurklink kapot, schoef stak uit de kast, ontbijt mocht net iets uitgebreider.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Julie N op 22 aug 2019
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie over je verblijf in ons hotel te schrijven. Het spijt ons dat u ons ontbijtaanbod niet op prijs hebt gesteld, het is een onbeperkt buffet voor € 5,90. We zijn verheugd te lezen dat u van harte welkom was. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Ondanks dat de kamer erg klein was, is het waarschijnlijk erg moeilijk om deze te onderhouden. De deurklink van de badkamer was afgebroken, het gordijntje hing maar met enkele haakjes vast, de vloerbedekking was zeer versleten. Ondanks dat waren het een paar rustige overnachtingen.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Julie N op 21 aug 2019
Hallo, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven over uw verblijf in ons hotel. Het spijt ons dat u onze douches te klein vond, maar weet dat dit de afmetingen zijn van 1-sterhotels. Wij danken u voor uw bericht en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Julie N op 15 aug 2019
Bonjour, Merci à vous d'avoir pris le temps de noter votre séjour dans notre hôtel. Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir de nouveau prochainement. Bien cordialement,

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kleine kamer, slecht bed, douch kapot.. Kleine badkamer
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Julie N op 27 jun 2019
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven van je verblijf in ons hotel. Het spijt ons dat u onze kamers te klein vond. Houd er rekening mee dat dit de afmetingen zijn die vereist zijn voor 1-sterren hotels. Het spijt ons dat u een probleem had met uw douche, dus om de herstellingen uit te voeren, zou u ons het kamernummer moeten geven. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Basic hotel voor een nachtje, had het gevoel dat er al eens geslapen was in de lakens
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Julie N op 21 jun 2019
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om te reageren op je verblijf. Het spijt ons dat uw gasten de indruk hadden dat de lakens al waren gebruikt, weten dat ze bij elk vertrek zijn gewijzigd en dat ze voor een lang verblijf minstens één keer zijn gebruikt. We hopen u snel weer te kunnen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
Heel veel lawaai diir niet goed geïsoleerd. De deuren van alle kamers sluiten zelf te hard toe. Toen we gingen ontbijten kwam een werkster in ons kamer slapen. Ze was op de verkeerde kamer en op haar zus aan het wachten, zei ze.
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Julie N op 3 mei 2019
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om te reageren op je verblijf in ons hotel. Het spijt ons dat je last hebt van lawaai, weet dat er een persoon bij de receptie is, je kunt hem vragen om te komen als andere klanten je storen. Met betrekking tot de meid zullen we het schoonmaakbedrijf om verdere uitleg vragen en daar verontschuldigen wij ons voor. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Piekfijn in orde. Netjes. Kirt bij Disneyland Parijs
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Julie N op 30 apr 2019
Bonjour, Merci à vous d'avoir pris le temps de noter votre séjour dans notre hôtel. Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir de nouveau prochainement. Bien cordialement,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Julie N op 30 apr 2019
Bonjour, Merci à vous d'avoir pris le temps de noter votre séjour dans notre hôtel. Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir de nouveau prochainement. Bien cordialement,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Smerig!
Hotel is op zich van buiten netjes maar van binnen echt gigantisch smerig! Schimmel in de badkamer op het plafond in de kamer zelf. Kortom nooit weer
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Julie N op 22 feb 2019
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een opmerking over je verblijf te schrijven. Het spijt ons dat je niet van je kamer hebt genoten, we doen alles in onze kamers om schone kamers te krijgen, met kwaliteitsreiniging. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Jonas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prijs/kwaliteit komen goed overeen. Propere kamer.
4 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Julie N. op 16 jan 2019
Hallo, Bedankt voor het schrijven van een reactie op uw verblijf. We hopen je weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Ann

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
eten was iets minder
goed
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Julie N. op 16 jan 2019
Hallo, Bedankt voor het schrijven van een reactie op uw verblijf. We hopen je weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Sven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed basis hotel, niet duur en dicht bij disney
Goed hotel, weliswaar vrij basic maar perfect voor een weekendje Disneyland met 3. Ontbijt had niet veel keuze maar was wel vers en lekker.
2 nachten verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Nooit meer! Kan je kont niet bewegen op de kamer en de douche gedeelte is helemaal drama!
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relatief dicht bij Eurodisney
Relatief dicht bij Eurodisney Mc Donalds is tissen beide
4 nachten verbleven in september 2018

4/10 – Matig

kimberley, Rotterdam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geen vriendelijk personeel
Personeel spreekt slecht Engels. Niet behulpzaam. Geen aanrader
1 nacht verbleven in september 2018

4/10 – Matig

Anton, Amsterdam

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gelukkig maar een nacht
Gelukkig verbleef ik hier maar één nacht. Het enige goede aan het hotel, was de afgesloten parkeerplaats (maar he wat wil je als je er extra voor moet betalen). Daarnaast was de douche veel te klein en moeizaam op temperatuur te brengen, waarbij het net een campingbadkamer is. Het is er bovendien erg gehorig en in vergelijking met andere budget hotel niet volgens prijs-kwaliteit verhouding. Bij het uitchecken krijg je bovendien een rare blik van het personeel alsof ze niet weten wat uitchecken is (of ze waren verbaasd dat er gasten waren die de nacht wél verbleven).
1 nacht verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Feri, Zaandam

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Voordelig hotel nabij Disney
Best goede ligging, 15 a 20 minuten van Disney en supermarkten en eetgelegenheden in de buurt. Personeel vriendelijk maar afspraken kan je niet maken want die worden niet nagekomen.
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed punt voor het bezoeken van Disney en Parijs. Grote winkelcentra 10 min rijden. goede prijs/kwaliteit verhouding.
3 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon hotel in veilige omgeving dichtbij disney
Schoon en veilig hotel, dichtbij Disney. Was prima. Voor deze prijs moet je geen hoofdprijs verwachten maar was gewoon goed.
2 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Chloë

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

M, rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel om disney te bezoeken.
Lig goed op de route. Kamers zijn klein maar dat weet je bij dit hotel. Betaald parkeren maar veel plaats in de omgeving heel makkelijk een hele lekkere bakker gelijk bij het hotel. Veilig wat ook belangrijk is. Ongeveer 5 min van het hotel volop eetgelegenheden.
5 nachten verbleven in januari 2018

4/10 – Matig

Desire , Eindhoven

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Teleurstellende ervaring
Hotel is verouderd, receptionist in de avond is chagerijnig en weinig behulpzaam. Op een drie persoonskamer kun je nauwelijks bewegen (2 pers. Kamer was 2 x zo groot, we kregen elke dag 2 handdoeken voor ons drietjes. Bij vragen kregen we er wel 1 extra, maar raar als je met 3 personen bent. TV op kamer kapot, door gegeven, maar niet gemaakt. Al met al erg teleurstellend. Ten opzichte van Disney gunstig, maar het was echt vies en klein!
2 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

cliff

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Erg kleine kamers maar alles wat je nodig hebt is aanwezig en het is niet duur. De ligging van het hotel is ideaal.
2 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Jochum, Sneek

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Hotel op korte afstand van Disneyland Paris
Het personeel vonden wij zeer vriendelijk. Het hotel is eenvoudig van inrichting, net als de kamers. Ook het ontbijt is eenvoudig, maar goed. Groot voordeel van dit hotel is de 24 uurs receptie waardoor je in kunt checken wanneer je wil. Wij hebben 's avonds rond 23.45 uur in gecheckt. Wij hebben er 1 nacht geslapen om de volgende dag weer naar Nederland te rijden na een vakantie in Disneyland. Je rijdt er vanaf de parken in 10 tot 15 minuten heen. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Je krijgt exact wat je voor de prijs kunt verwachten. Het hotel is ideaal voor mensen die, net als ons, een extra nachtje willen hebben alvorens naar huis te rijden na een bezoek aan Disneyland.
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
goedkoop e dicht bij disney kamer was klein maar zit in prijs min puntje was da paar dingen op kammer kapot waren
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

frank, amsterdam

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Super hotel voor kort verblijf
Wij zijn er nu 4x geweest omdat wij jaarkaarten hebben voor Disneyland Ik voor 2 dagen een leuk hotel dicht bij en goedkoop
2 nachten verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

cliff

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
super klein maar goed dicht bij disney
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oke hotel
Prima hotel voor de prijs dir je betaald
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

RONY

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We troffen een goed onderhouden hotel dat ruimschoots voldeed aan onze verwachtingen als overnachtingshotel (2 nachten) voor onze uitstap naar Euro Disney. Het personeel aan de ontvangstbalie was heel vriendelijk. Het ontbijt mocht er zeker wezen prijs/kwaliteit. Een aanrader om te overnachten.
2 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Dorsan, Kortessem, Belgium

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
IDEAL hotel da trip to Disneyland.
2 nachten verbleven in augustus 2017