Exterieur

Beoordelingen van Première Classe Paris Nord - Gonesse - Parc Des Expositions

2 out of 5
Première Classe Paris Nord - Gonesse - Parc Des Expositions
Rue Jean Mermoz Zac Entree Sud, Rond Point De Bonneuil, Gonesse, Val-d'Oise

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 106 van 410 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 184 van 410 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 84 van 410 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 410 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 410 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Sanne Toet

Prima doorreis hotel
Prima doorreis hotel, vroeg Parijs, door dus geen files. Ontbijt hebben wij niet gedaan.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Family, Belgium

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Good hotel with free parkingplace. Good service, basic clean room. Restaurants and supermarket nearby.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Pclasse gonesse op 27 aug 2019
We thank you for your opinion which encourages us to continue in this direction See you soon

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Prima kamer voor een nachtje op doorreis met het gezin. Simpel maar netjes. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Naar parijs centrum toch nog 50minuten rijden met de auto. Wel goed te doen.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van La Reception. op 16 jul 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely,

6/10 – Redelijk

BE

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Prima voor doorreis met gezin
Een prima verblijf voor doorreis. Voldoende nabij ring- en snelwegen rondom Parijs. Welkom ontvangst. Helaas liet de schoonmaak van de hotelkamer bij ons verblijf te wensen over.
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Michel

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
vieze kamers en karig ontbijt
Ontbijtzone was zeer koud. leek wel of je buiten zat te ontbijten tapijt op kamer vol vlekken rotte geur in de kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Hennie

Very basic
Eenvoudig very basic hotel met weinig sfeer. Kamer netjes en schoon. Badkamer idem very basic, nog geen handdoek voor op de vloer aanwezig. Lege zeepdispenser bij wasbak. Ontbijt zeer minimaal, brood met jam en yoghurt. Geen vlees voor op brood. Ik vond de prijs erg hoog voor dit hotel
1 nacht verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Ilias

Negatief: Personeel en service
Very bad service
Very bad service
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Goed gelegen in nabijheid van vliegveld CDG
Hotel met basisstandaard voor kort verblijf dicht bij vliegveld CDG
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Hadi op 26 jun 2018
Hallo, Bedankt voor het nemen van de tijd om een ​​reactie achter te laten bij ons etablissement. We zijn heel blij dat je van je verblijf hebt genoten Ik kijk ernaar uit je de volgende keer te zien. Met vriendelijke groeten

8/10 – Goed

Bryan, Zoetermeer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel voor op doorreis
Wij hebben dit hotel geboekt om te overnachten voor de airshow van Paris-Le Bourget. Het is een verzorgd hotel. Zeer vriendelijk personeel, ondanks dat wij een half uur later zouden aankomen. Kamers netjes en schoon. Ondanks dat het aan de voet van de luchthavens Le Bourget en Charles de Gaulle gebouwd staat weinig overlast van vliegverkeer.
1 nacht verbleven in juni 2017
Reactie van Olivier op 5 jul 2017
Cher Bryan, toet ik je antwoord op Monna Lisa voor de reacties! Er zijn nog geen redenen om het personeel en de situatie te verbeteren voor de sporten en voornamen van de reis in de buurt van de luchthaven. Olivier, Réception

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Klein knus hotelletje
Klein hotel op een half uur afstand van het centrum van Parijs. Vriendelijk personeel. De kamers zijn vrij klein, maar wel netjes.
Reactie van Olivier réceptionnste op 22 mrt 2017
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw positieve reactie achter als. Ik ben blij dat je had een aangenaam verblijf bij ons. Tot ziens hoop ik. Met vriendelijke groet, Olivier receptioniste.

10/10 – Uitstekend

Not Provided

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel. Een overnachting op doorreis. Auto voor de deur geparkeerd eetgelegenheden en supermarkt tegenover.

8/10 – Goed

Ine, Overijse

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect voor op doorreis
Perfect hotel voor op doorreis. Weinig charme, maar 100% functioneel. Proper, goede service en voldoende parking.

8/10 – Goed

eldert, zwolle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8
Samen met leerlingen een uitje naar Parijs met buslijn 11 of 250 naar een metrostation was goed te doen nette kamers fijn personeel matig ontbijt, je kunt ook naar een supermarkt of kfc ad overkant

10/10 – Uitstekend

Analisa, Leusden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima en betaalbaar
vriendelijke personeels en behulpzaam

8/10 – Goed

Eric, Baarn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel ook met kinderen
We verbleven hier 3 nachten net 2 kinderen. Goed hotel, vriendelijke staf. Schone kamer. Restaurants aan de overkant van de straat. zeker voor herhaling vatbaar.

8/10 – Goed

E.D., Enschede

Positief: Personeel en service
goed hotel, goedkoop ontbijt.
Goed hotel voor die prijs.

8/10 – Goed

stephane

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

hocine nassim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personnel très accueillant mise à par que le petit déjeuner et trop cher pour ce qui est
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Clare

Reisde met familie
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Cassandra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Nicolas op 22 feb 2020
Merci d'avoir pris le temps de donner votre avis. Nous vous remercions pour votre séjour.

4/10 – Matig

Naoual

Normal
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Nicolas op 24 feb 2020
Merci d'avoir donner votre avis.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A bit confused about room number. Kyriad and Premiere Classe have same room numbers. In the level one I went kyriad room which was 111 and was occupied by someone and later they told me to go left side and same number 111 that one was free. For the rest alright no comment.
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Nicolas op 8 feb 2020
Thank you for your review

6/10 – Redelijk

Tchapi

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Nicolas op 4 feb 2020
Nous vous remercions d'avoir séjourné dans notre hôtel

8/10 – Goed

jean-michel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bon rapport qualite prix
hotel bon rapport qualite prix pour l ile de france
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Nicolas op 19 jan 2020
Merci d'avoir séjourné dans notre établissement

6/10 – Redelijk

Daniel

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Nicolas op 4 feb 2020
Merci d'avoir donné votre avis

4/10 – Matig

Ahmed

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
smelly filthy hotel room
The hotel room was uncomfortable it had a really bad stench coming from it like Some antique stores Do Of a dirty stale drugs or alcoholic smell the smell was so bad it was unbearable, we booked online through hotels. Com the advert said free buffet breakfast when we reached there the receptionist refused saying that’s not possible and that hotels. Com shouldn’t write that it’s misleading after I showed him the confirmation which stated free breakfast he agreed, the breakfast was awful less than an1 star overall very disappointed I found good hotels near the centre for cheaper prices than what I paid would never recommend this hotel to anyone very uncomfortable extremely smelly breakfast not good at all
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Nicolas op 10 jan 2020
Dear Sir, We are really sorry to see such a disappointment. Also, it is difficult for us to understand why you did not take the time to report to us the slightest concern mentioned in your comment because when we asked you if you were well installed you replied in the affirmative. We can also understand your disappointment in relation to your breakfast story but as we explained to you when you arrived, only adult breakfasts were included in your reservation. You have been misled by the fact of a confirmation of your reservation or it is stipulated room for 4 people including breakfast when only those of adults were counted. It is easy and possible for us to prove our claims if you wish. We will also send the information back to Hotels.com in order to avoid any litigation. I will conclude that by commercial courtesy we did not make you pay any supplement. Regards,

4/10 – Matig

Rahim

Reisde met familie
Negatief: Netheid
Nie wieder in diesem Hotel
Es gab Mängel an die Sauberkeit hat im Badezimmer sehr schlecht Geruch. Keine Möglichkeit heiße Wasser oder frische Tee zu trinken. Getränke Automaten war dreckig . Personal waren sehr freundlich und sprachen mehrere Sprache.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Nicolas op 4 feb 2020
Es tut uns leid, dass wir Sie nicht zufrieden stellen konnten. Vielen Dank für Ihre Meinung.

10/10 – Uitstekend

Nathalie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel à recommander
Hôtel parfait avec un personnel très agréable et disponible. La chambre est agréable et la literie très bonne.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Nicolas op 4 jan 2020
Nous vous remercions d'avoir séjourné dans notre établissement et sommes ravis que vous ayez apprécié notre prestation.

8/10 – Goed

Jack, Hong Kong

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean. Good resturants nearby, by walk 3 minutes, e.g. La Criee, a seafood resturant. If you are driving, there is a gas station near it. I filled up my tank and return the car at the airport, very convenient.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Nicolas op 4 jan 2020
Thank you for your reply.

8/10 – Goed

Hakim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Nicolas op 1 jan 2020
Merci d'avoir séjourné dans notre établissement et merci d'avoir pris le temps de donner votre avis. Nous vous souhaitons une belle et heureuse année 2020.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Nicolas op 4 jan 2020
Merci d'avoir donné votre avis.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
R.a.s
Super accueil de Nicolas serviable et à l’écoute
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Nicolas op 28 dec 2019
Merci d'avoir apprécié notre établissement et pour votre séjour.

8/10 – Goed

JULIE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je recommande
Très bon acceuil Chambre de taille correcte avec salle de bain fonctionnelle. Etablissement propre Petit déjeuner un peu cher par rapport à ce qui est proposé manque de vienoiseries et charcuterie.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Nicolas op 28 dec 2019
Merci d'avoir donné votre avis.

8/10 – Goed

Elie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Nicolas op 28 dec 2019
Merci d'avoir donné votre avis et d'avoir séjourné chez nous

6/10 – Redelijk

Marie-Thérèse

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Hôtel premier classe
Noys etions placées dans une chambre à côté de l'ascenseur. Le bruit du moteur resonnait dans notre chambre et faisait vibrer le lit. Très desagreable. Nous avons très peu dormi. La salle de bain est à rénovée. En prenant votre douche vous inondé tout. Petit-déjeuner très correcte.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Nicolas op 28 dec 2019
Merci d'avoir donné votre avis.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Nicolas op 28 dec 2019
Merci pour votre commentaire

8/10 – Goed

Claude

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Catherine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Nicolas op 28 dec 2019
Merci beaucoup d'avoir séjourné dans notre établissement

10/10 – Uitstekend

Phelicity

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AMAZING STAY!
This hotel was great! It’s nearby to bus stops and stores. Very affordable as well, I will be back! Thank you !
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Nicolas op 24 nov 2019
Thank you for your staying and your comment. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel très aimable. Je me ferai un plaisir de revenir.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Nicolas op 21 nov 2019
Merci beaucoup d'avoir séjourné chez nous et pour votre sympathique commentaire.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
rien a dire top personnelle tres sympa et souriant
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Nicolas op 17 nov 2019
Merci d'avoir séjourné dans notre établissement.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Des éclaboussures de ketchup dans ma chambre Sur le mur face à la table,sur le miroir chambre et la penderie coté miroir
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Nicolas op 28 dec 2019
Merci d'avoir donné votre avis.

8/10 – Goed

Tchapi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Tchapi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

DIALLO

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Sébastien

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very simple but nice stay.
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Hassane

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Ludovic

1 nacht verbleven in oktober 2019