2 restaurants, serveren ontbijt, lunch, diner, Italiaanse gerechten

Beoordelingen van Pullman Paris Montparnasse Hotel

4 out of 5
Pullman Paris Montparnasse Hotel
19 Rue Commandant Rene Mouchotte, Paris, Paris

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 234 van 363 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 78 van 363 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 29 van 363 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 363 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 363 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

loek

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeker de moeite waard!
De kamer op de 27ste verdieping gaf inderdaad het prachtige uitzicht wat er beloofd was. Geweldige kamer met echt luxe badkamer. Ontbijt zeer uitgebreid en luxe. Prima service.
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Sungmin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Karin

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastisch hotel. Geen enkel minpunt. Prachtig uitzicht vanaf onze kamer op 30e verdieping. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was geweldig. Kamer ruim en zeer schoon. Veel eetgelegenheden in de buurt. Op 3 minuten lopen van station met veel metroverbindingen. Kortom: een tophotel. Een echte aanrader.
4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Christoph Merz - Hotel Manager op 21 jun 2022
Dear Karin, Thank you for your kind recommendation following your stay at the Pullman Paris Montparnasse. Looking forward to welcoming you back in the near future. Sincerely, Christoph Merz Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Christophe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location in Montparnasse. Walking distance to lots of bars, restaurants and stores. Friendly staff
3 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Arturo

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
I liked the hotel but they gave me the worst room they had because I booked with Expedia, that is why I give them very low grades.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Christoph Merz Manager, Pullman Paris Montparnasse op 30 apr 2024
Dear Arturo,Thank you for your feedback, we sincerely regret any disappointment you may have experienced during your time with us.If you were unhappy with the room assigned to you, we want to assure you that it was never our intention to provide anything less than satisfactory accommodations. We are sorry if you felt that your room selection was influenced by your booking through Expedia. Please know that all our guests are equally valued, regardless of their booking method.We hope to have the chance to welcome you back for a more enjoyable stay in the future.Warm regards,Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved the staff. Our check in was easy and the staffer assisting us was so helpful. Skip the Skybar though.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Christoph Merz Manager, Pullman Paris Montparnasse op 29 apr 2024
Dear Michael,Thank you for your kind words regarding our staff and smooth check-in process. Your input is valuable and helps us enhance our services, thank you.Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse

10/10 – Uitstekend

Rachael

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a nice hotel. They layout is a bit odd, but the rooms are luxurious and clean. The staff is very kind and gracious. I had a problem with the AC in my room, and the manager came and helped me move my belongings. The convenience to the Metro is wonderful and there are lots of good options for dining. I would definitely stay here again.
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Christoph Merz Manager, Pullman Paris Montparnasse op 29 apr 2024
Dear Rachael, we thank you for taking the time to share your experience. Your satisfaction is our priority. We are delighted that you enjoyed the comfort and cleanliness of our rooms, as well as the kindness of our staff. Your feedback on the AC has been passed on to our technical team for improvement. We hope to welcome you again soon. Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse

4/10 – Matig

Joel

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not really clean rooms, not cleaned after returning in the evening. Need to walk 5-10 min to the next metro. Totally overpriced for the experience.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Christoph Merz Manager, Pullman Paris Montparnasse op 23 apr 2024
Dear Joel,Thank you for sharing your feedback. We apologize for the cleanliness issues you encountered and the inconvenience of the distance to the nearest metro station. Please note that typically a turn-down service is performed in the rooms to prepare them for your return in the evening. This is not possible when the "Do Not Disturb" sign is left on the door handle.Your comments are valuable to us as we continuously strive to improve. Regarding pricing, we aim to provide a premium experience with our services and facilities. We appreciate your insights.Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse

10/10 – Uitstekend

Gaetan

3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Jane

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel with large rooms and comfortable beds. Only complaint is that the house keeping staff must have been short handed as we hardly ever saw them and they’d come to clean the room late in the afternoon after we returned from a day of sightseeing and wanted a rest. Breakfast buffet was good.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Christoph Merz, Hotel Manager op 9 apr 2024
Dear Jane,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your kind words regarding our spacious rooms and comfortable beds. We apologize for any inconvenience caused by the housekeeping schedule. Your comment has been noted for our improvement. We are glad you enjoyed our breakfast buffet. We hope to welcome you back soon for another pleasant stay.Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse

10/10 – Uitstekend

Raham

Overall nice hotel. Friendly and helpful staff
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Christoph Merz, Hotel Manager op 9 apr 2024
Dear Raham,Thank you for your kind review. We are delighted to hear you had a pleasant stay with us. Your feedback about our friendly and helpful staff is truly appreciated. We look forward to welcoming you back soon.Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse

10/10 – Uitstekend

Christian

5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Kei

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
モン・サン・ミシェルに行く予定で 朝、早く出発しなければならず、駅が近くに あったのでとてもよかった。 周りにお店やカフェがあり、楽しめました。
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Christoph Merz Manager, Pullman Paris Montparnasse op 9 apr 2024
Dear Kei,We are delighted to hear that our hotel's convenient location near the station contributed positively to your travel plans. We are glad you enjoyed the surrounding shops and cafes. We appreciate your feedback and hope to welcome you back soon.Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse

6/10 – Redelijk

Damarys

Reisde met familie
Positief: Netheid
It was close to the train station. I loved that they had tea and water available in the room as some one traveling with an senior
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Wen Ying

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Orlando

Positief: Personeel en service
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ioana

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location and the views of Paris are amazing! Also conveniently located right next to a shopping center. The only thing is that there is some temporary street construction going on in the area that makes it unpleasant to walk on the same side as the hotel.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Frank, Dallas

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent property. Would definitely stay here again
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Bashir

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love the hotel
5 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Jean Marc

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Elson

8 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

JOHNY

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Accueil chaleureux, chambre spacieuse, confortable et d’une propreté irréprochable.
2 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

liliane

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Adama

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Professor Catherine

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Carl

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

James

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Had to move due to noise but other than that excellent
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

SUN KI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

James

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and nice
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

DUKO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Jean Pierre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Rodica

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Marco Antonio, San Nicolas de los Garza

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
5 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Danielle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Tom

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

EDGARD

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Kwasi

3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Abduaziz

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Yasuo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食は、ほぼ洋食ですが、非常に美味しいと思いました。特にパンが素晴らしかったです。 施設を★4としたのは、日本人旅行者にとっては、バスタブが無く、シャワーのみであった点で減らしました。 施設周辺のエリアを★4としたのは、オペラ座あたりなら、もっと日本食レストランも豊富であっただろうと思ったためです。しかし、地下鉄も2駅あり、移動には便利な方でしょう。周囲に買い物できる場所もあります。という理由で総合評価で★4としました。
5 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Julian

4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Paul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

CEDRIC

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Professor Catherine

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Prissy

4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jeffery

2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

francoise

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chambre calme et confortable. Pas d’information disponible sur room service ou autre amenity dans la chambre. C’est dommage.
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Karlheinz

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
room was o.k. next to the elevator.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Christoph Merz op 11 dec 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience. We are delighted that the room met your expectations. Regarding its proximity to the elevator, we hope it did not cause any inconvenience during your stay. For your future visits, please feel free to let us know your room location preferences.We wish you a joyful holiday season and hope to see you again soon.Best regards,Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse

8/10 – Goed

LANAIDRA

6 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

LANAIDRA

6 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Yohan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hard time making the AC Work
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Christoph Merz op 5 dec 2023
Dear Yohan,Your comfort is our priority and we regret any difficulties you experienced. .Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your understanding. We hope to have the pleasure of welcoming you again for future equally pleasant stays.Best regards,Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse