Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 234 van 363 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
234
Gastenscore: 8 - Goed. 78 van 363 beoordelingen" "
8 - Goed
78
Gastenscore: 6 - Redelijk. 29 van 363 beoordelingen" "
6 - Redelijk
29
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 363 beoordelingen" "
4 - Matig
11
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 363 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
11
9,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
loek
Reisde met familie
12 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeker de moeite waard!
De kamer op de 27ste verdieping gaf inderdaad het prachtige uitzicht wat er beloofd was. Geweldige kamer met echt luxe badkamer. Ontbijt zeer uitgebreid en luxe. Prima service.
loek
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Sungmin
1 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sungmin
3 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Karin
Reisde met familie
7 jun 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastisch hotel. Geen enkel minpunt. Prachtig uitzicht vanaf onze kamer op 30e verdieping. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was geweldig. Kamer ruim en zeer schoon. Veel eetgelegenheden in de buurt. Op 3 minuten lopen van station met veel metroverbindingen. Kortom: een tophotel. Een echte aanrader.
Karin
4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Christoph Merz - Hotel Manager op 21 jun 2022
Dear Karin,
Thank you for your kind recommendation following your stay at the Pullman Paris Montparnasse. Looking forward to welcoming you back in the near future.
Sincerely,
Christoph Merz
Hotel Manager
10/10 – Uitstekend
Christophe
Reisde met familie
1 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location in Montparnasse. Walking distance to lots of bars, restaurants and stores.
Friendly staff
Christophe
3 nachten verbleven in april 2024
4/10 – Matig
Arturo
Reisde met familie
29 apr 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
I liked the hotel but they gave me the worst room they had because I booked with Expedia, that is why I give them very low grades.
Arturo
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Christoph Merz Manager, Pullman Paris Montparnasse op 30 apr 2024
Dear Arturo,Thank you for your feedback, we sincerely regret any disappointment you may have experienced during your time with us.If you were unhappy with the room assigned to you, we want to assure you that it was never our intention to provide anything less than satisfactory accommodations. We are sorry if you felt that your room selection was influenced by your booking through Expedia. Please know that all our guests are equally valued, regardless of their booking method.We hope to have the chance to welcome you back for a more enjoyable stay in the future.Warm regards,Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met partner
25 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved the staff. Our check in was easy and the staffer assisting us was so helpful. Skip the Skybar though.
Michael
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Christoph Merz Manager, Pullman Paris Montparnasse op 29 apr 2024
Dear Michael,Thank you for your kind words regarding our staff and smooth check-in process. Your input is valuable and helps us enhance our services, thank you.Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse
10/10 – Uitstekend
Rachael
22 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a nice hotel. They layout is a bit odd, but the rooms are luxurious and clean. The staff is very kind and gracious. I had a problem with the AC in my room, and the manager came and helped me move my belongings. The convenience to the Metro is wonderful and there are lots of good options for dining. I would definitely stay here again.
Rachael
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Christoph Merz Manager, Pullman Paris Montparnasse op 29 apr 2024
Dear Rachael, we thank you for taking the time to share your experience. Your satisfaction is our priority. We are delighted that you enjoyed the comfort and cleanliness of our rooms, as well as the kindness of our staff. Your feedback on the AC has been passed on to our technical team for improvement. We hope to welcome you again soon. Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse
4/10 – Matig
Joel
Reisde met familie en kleine kinderen
19 apr 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not really clean rooms, not cleaned after returning in the evening.
Need to walk 5-10 min to the next metro.
Totally overpriced for the experience.
Joel
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Christoph Merz Manager, Pullman Paris Montparnasse op 23 apr 2024
Dear Joel,Thank you for sharing your feedback. We apologize for the cleanliness issues you encountered and the inconvenience of the distance to the nearest metro station. Please note that typically a turn-down service is performed in the rooms to prepare them for your return in the evening. This is not possible when the "Do Not Disturb" sign is left on the door handle.Your comments are valuable to us as we continuously strive to improve. Regarding pricing, we aim to provide a premium experience with our services and facilities. We appreciate your insights.Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse
10/10 – Uitstekend
Gaetan
10 apr 2024
Gaetan
3 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Jane
Reisde met partner
7 apr 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel with large rooms and comfortable beds. Only complaint is that the house keeping staff must have been short handed as we hardly ever saw them and they’d come to clean the room late in the afternoon after we returned from a day of sightseeing and wanted a rest.
Breakfast buffet was good.
Jane
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Christoph Merz, Hotel Manager op 9 apr 2024
Dear Jane,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your kind words regarding our spacious rooms and comfortable beds. We apologize for any inconvenience caused by the housekeeping schedule. Your comment has been noted for our improvement. We are glad you enjoyed our breakfast buffet. We hope to welcome you back soon for another pleasant stay.Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse
10/10 – Uitstekend
Raham
5 apr 2024
Overall nice hotel. Friendly and helpful staff
Raham
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Christoph Merz, Hotel Manager op 9 apr 2024
Dear Raham,Thank you for your kind review. We are delighted to hear you had a pleasant stay with us. Your feedback about our friendly and helpful staff is truly appreciated. We look forward to welcoming you back soon.Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse
10/10 – Uitstekend
Christian
5 apr 2024
Christian
5 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Kei
3 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Christoph Merz Manager, Pullman Paris Montparnasse op 9 apr 2024
Dear Kei,We are delighted to hear that our hotel's convenient location near the station contributed positively to your travel plans. We are glad you enjoyed the surrounding shops and cafes. We appreciate your feedback and hope to welcome you back soon.Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse
6/10 – Redelijk
Damarys
Reisde met familie
31 mrt 2024
Positief: Netheid
It was close to the train station. I loved that they had tea and water available in the room as some one traveling with an senior
Damarys
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Wen Ying
27 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wen Ying
4 nachten verbleven in maart 2024
4/10 – Matig
Orlando
27 mrt 2024
Positief: Personeel en service
Orlando
5 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Ioana
Zakenreiziger
22 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location and the views of Paris are amazing! Also conveniently located right next to a shopping center. The only thing is that there is some temporary street construction going on in the area that makes it unpleasant to walk on the same side as the hotel.
Ioana
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Frank, Dallas
Reisde met een groep, Reisde met familie
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent property. Would definitely stay here again
Frank
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Bashir
4 mrt 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love the hotel
Bashir
5 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Jean Marc
24 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jean Marc
5 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Elson
11 feb 2024
Elson
8 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
JOHNY
8 feb 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Accueil chaleureux, chambre spacieuse, confortable et d’une propreté irréprochable.
JOHNY
2 nachten verbleven in februari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
liliane
26 jan 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
liliane
4 nachten verbleven in januari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Adama
26 jan 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Adama
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Professor Catherine
24 jan 2024
Professor Catherine
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Carl
24 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carl
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
James
23 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Had to move due to noise but other than that excellent
James
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
SUN KI
Zakenreiziger
20 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SUN KI
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
James
Reisde met partner
20 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and nice
James
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
DUKO
19 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DUKO
5 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Jean Pierre
19 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jean Pierre
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Rodica
Zakenreiziger
14 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rodica
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Marco Antonio, San Nicolas de los Garza
Reisde met familie
9 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
Marco Antonio
5 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Danielle
Reisde met familie
7 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Danielle
5 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Tom
5 jan 2024
Tom
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
EDGARD
Reisde met familie
5 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
EDGARD
5 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Kwasi
4 jan 2024
Kwasi
3 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Abduaziz
Reisde met familie en kleine kinderen
4 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abduaziz
3 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Yasuo
Reisde met familie
4 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
CEDRIC
22 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CEDRIC
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Professor Catherine
21 dec 2023
Professor Catherine
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Prissy
15 dec 2023
Prissy
4 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Jeffery
11 dec 2023
Jeffery
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
francoise
Zakenreiziger
9 dec 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chambre calme et confortable. Pas d’information disponible sur room service ou autre amenity dans la chambre. C’est dommage.
francoise
1 nacht verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Karlheinz
Reisde met partner
5 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
room was o.k. next to the elevator.
Karlheinz
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Christoph Merz op 11 dec 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience. We are delighted that the room met your expectations. Regarding its proximity to the elevator, we hope it did not cause any inconvenience during your stay. For your future visits, please feel free to let us know your room location preferences.We wish you a joyful holiday season and hope to see you again soon.Best regards,Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse
8/10 – Goed
LANAIDRA
3 dec 2023
LANAIDRA
6 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
LANAIDRA
3 dec 2023
LANAIDRA
6 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Yohan
Reisde met familie
1 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hard time making the AC Work
Yohan
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Christoph Merz op 5 dec 2023
Dear Yohan,Your comfort is our priority and we regret any difficulties you experienced. .Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your understanding. We hope to have the pleasure of welcoming you again for future equally pleasant stays.Best regards,Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse