Suite Junior Executive | Luxe beddengoed, pillowtop-bedden, een kluis op de kamer

Beoordelingen van Relais Spa Val d'Europe

4 out of 5
Relais Spa Val d'Europe
1, rue des Grands Pres, Chessy, Seine-et-Marne

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1487 van 2613 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 754 van 2613 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 207 van 2613 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 93 van 2613 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 72 van 2613 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Shannon

Positief: Netheid, comfort kamer
Een top hotel! Heel schoon, mooie kamers en dichtbij Disneyland. Zeker een aanrader.
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Chloé

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Angelique

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima verblijf, schoon, vriendelijk personeel. ideale ligging voor een bezoek aan Parijs. heerlijke Spa met zwembad.
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Angelique

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldig verblijf gehad in Relais spa. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, Ook de hond was meer dan welkom in het hotel. Ook hij kreeg de nodige aandacht van het personeel. Onze suite was een perfect verblijf voor ons, schone kamer en alles was op en top verzorgt. Wij komen hier zeker weer terug.....
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Diana

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een fijn net hotel met vriendelijk behulpzaam personeel. Heerlijk zwembad en sauna. Zeker voor herhaling vatbaar!
4 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Orpheo

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Daphner

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers zijn netjes en schoon. Ontbijt is divers en lekker. Een aanrader, ook voor gezinnen.

10/10 – Uitstekend

Kimberly

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel, met zeer vriendelijk personeel. Schone kamers en van alle gemakken voorzien. Gratis pendel van hotel naar Disneyland waar je nooit langer dan 10min op hoeft te wachten, ligging ideaal. Kortom een dikke 10!
2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Takaaki

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good hospitality. We really enjoyed the stay.
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Caesar

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime kamers, heerlijk bed.
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Fijn verblijf
Hotel ziet er goed uit! Fijne familiekamer. Borg kan alleen via creditcard of contant geld. Met je pinpas mag je de borg niet betalen. Wel handig om even rekening mee te houden.
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Gerard

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Goed
Goede ontvangst. Correct personeel. Goede service. Het zwembad water was niet helder en zorgde voor irritatie aan je ogen. Hygiene is belangrijk maar dit voelde niet prettig.
3 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Le service clientèle op 12 sep 2020
Chère Madame, Cher Monsieur, Nous vous remercions de votre retour suite à votre séjour au Relais Spa**** Chessy. Nous sommes ravis de constater que vous avez passé un agréable séjour au sein de notre établissement. Nous vous remercions d’avoir choisi notre résidence et espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau. Sincèrement, Le service clientèle

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gratis shuttle hotel - Disneyland, ruime ondergrondse parking, laminaatvloeren ipv tapijt, kinderen recent ook toegelaten in zwembad (daluren), kitchenette laat toe kleine maaltijd te bereiden
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Guest service op 1 mrt 2020
Dear Sir, Madam, Thank you very much for taking the time to share a great review about your experience at Relais Spa Chessy. We are really delighted to read that you enjoyed your stay with us, and that you truly appreciated our hotel. We will be very happy to welcome you again among the Relais Spa Chessy Family. Best regards, Guest Service

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk personeel. De shuttle naar en van Disneyland is heel gemakkelijk, maar soms een gevecht om erin te geraken omwille van het grote aantal mensen. Wij hadden een kamer voor 3, maar moesten zelf het bed voor de 3de persoon nog in orde brengen. Hier hebben we nog wat moeten zoeken. Spa wel top, al was de Sauna buiten gebruik toen wij er waren. Al bij al zou ik het hotel zeker aanbevelen.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Guest Service op 2 mrt 2020
Dear Sir, Madam, Thank you very much for taking the time to share a review about your experience at Relais Spa Chessy. Be assured we value your feedback and will take it to heart as this only improves our hotel. We nevertheless hope you had a good time within our establishment and would be delighted to welcome you again among the Relais Spa Chessy Family. Best regards, Guest Service

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Le service clientèle op 2 mrt 2020
Chère Madame, Cher Monsieur, Nous vous remercions infiniment de votre retour suite à votre récent séjour. Nous sommes ravis d’apprendre que votre séjour au sein de notre établissement – Le Relais Spa Chessy, fut agréable. Sachez que votre avis compte à nos yeux et nous encourage à toujours plus améliorer nos services car la satisfaction de nos clients est et reste notre priorité. En espérant vous accueillir à nouveau au Relais Spa Chessy. Sincèrement, Le service clientèle

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Mooi en net hotel. Sommige medewerkers waren vriendelijk andere minder. Heel slecht ontbijt! Internetverbinding op de kamer slecht. Helaas mochten kinderen niet zwemmen (belachelijk) ondanks dat we via expedia accomadatie incl ontbijt hadden gereserveerd wilde ze deze alsnog in rekening brengen veel discussie om niks geweest. Daarnaast dit hotel is belachelijl geprijsd voor de slechte service en voorzieningen die je er voor terug krijgt. Denk je bij het zoeken van een hotel ah dit is een mooie. Mijn advies zoek toch maar even verder :)
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Guest service op 21 mrt 2020
Dear Sir, Madam, Greetings from Relais Spa**** Chessy. Thank you very much for taking the time to share a review about your experience at Relais Spa**** Chessy. On behalf of the entire team, we present you sincere apologies as it seems we haven't be able to fully meet your expectations. Be assured we value your feedback and will take it to heart as this only improves our hotel. Nevertheless, we would like to inform you that we have recently allowed children in Spa (4 to 15 years old) through time slots. For security, children from 4 years old must be under parental supervision. Children under 15 years old must be accompanied by adults. We can understand that a simple answer won't change your last experience with us but we would like you to be confident we really expect you to come back in a close future to make your next stay unforgettable. Best regards, Guest Service

10/10 – Uitstekend

A L

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Ging alleen als vrouw en kreeg kamer met tussendeur. Vond ik niet prettig
5 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Guest service op 4 apr 2020
Dear Madam, Thank you for finding the time to write a comment about your experience within our establishment. We regret that we have not been able to meet your expectations. Please, do not hesitate on your next booking to inform us on your preferences regarding your room. We will do our best to satisfy your request. We do hope to welcome you back and we all remain at your disposal. Best Regards, Guest service

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De voorzieningen, en de locatie minder goed was het ontvangst. De meneer achter de balie was moeilijk te verstaan.
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Guest Service op 31 mrt 2020
Dear Sir, Madam, Greetings from Relais Spa**** Chessy. Thank you very much for taking the time to share a review about your experience. We are really delighted that you enjoyed your stay with us, and that you truly appreciated our hotel's location and facilities. We value your feedback as this only improves our hotel. It was a pleasure to have you stay within our establishment and we look forward to welcoming you back again. Best regards, Guest Service

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel looked chique and expensive. We (husband, two kids and I) had a junior suite room which incl a small kitchen. All looked clean and nice until the second day we have noticed that the three towels we placed in the bath were not replaced but just folded back as it was new. Further no vacuum cleaner seen or big cars with towels and bed lining which you normally see in other hotels. Then I doubted if the hotel is also doing that with making up the beds at arrival. The next morning I’ve complaint at the reception at it was solved. Recommandation to the hotel, please do change towels when thrown in the bath as requested.
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Guest service op 10 apr 2020
Dear Sir, Madam, Thank you for taking the time to share a review about your experience within our establishment. Our guests satisfaction is our priority and we are sincerely sorry to read that we did not fully meet your expectations. Be sure the points you mentionned have been taken into consideration so this situation does not happen again. We hope you will give us another chance to convince you on the quality of our service. Best regards, Guest Service

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zalige bedden om in te slapen! Nette kamers, vriendelijk personeel.
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Guest service op 10 apr 2020
Dear Sir, Madam, Greetings from Relais Spa**** Chessy. Thank you very much for taking the time to share a great review about your experience. We are really delighted that you enjoyed your stay with us, and that you truly appreciated our hotel. It was a pleasure to have you stay within our establishment and we look forward to welcoming you back again. Best regards, Guest Service

10/10 – Uitstekend

eduard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Pam, Amsterdam

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie t.o.v. het Disneypark. Gratis shuttlebus van het hotel. Dichtbij winkelcentrum. Goede spa. Receptie maakte kopieën van alle paspoorten, wat wij niet prettig vonden. Na een woordenwisseling kregen we de kopieën terug.
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Guest Service op 17 apr 2020
Dear Pam, Greetings from Relais Spa**** Chessy. Thank you very much for taking the time to share a great review about your experience. We are delighted that you enjoyed your stay with us, and that you truly appreciated our hotel. It was a pleasure to have you stay within our establishment and we look forward to welcoming you back again. Best regards, Guest Service

8/10 – Goed

Simon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verblijf dichtbij Disney
Perfecte uitvalsbasis om je naar Disneyland Paris te kunnen begeven. Hee mooi en netjes hotel met vriendelijk personeel. Kamer mocht nog net wel wat properder zijn in de hoekjes maar zeker geen grote bemerking. Drank in de bar is wel aan de zeer dure kant.
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good hotel with nice rooms and facilities. Friendly staff
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Guest Relation op 28 mrt 2019
Dear guest, We thank you for taking time to provide us such nice comments. It is a real pleasure to know that everything was at your convenience during your stay. We look forward to welcoming you back at the Relais Spa Chessy**** Rowendini - Guest Relations

8/10 – Goed

Wim

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Rowendini - Guest Relations op 18 feb 2019
Cher client, Nous vous remercions de votre notation. Soucieux de progresser dans notre qualité nous remontons votre satisfaction à nos équipes. Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau au sein du Relais Spa Bien cordialement,

10/10 – Uitstekend

Clifford

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super!
Heel fijn verblijf gehad ! Fijne bedden ,schone kamer, lekker eten, vriendelijk personeel. Wij waren met zijn 6 en en hadden 2 kamers die je kon koppelen. Wij komen zeker nog eens!
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Rowendini - Guest Relations op 11 jan 2019
Dear guest, We thank you very much for your kind feedback. We are really happy to read that everything was perfect during your stay. We look forward to welcoming you back at the Relais Spa Chessy****

8/10 – Goed

Derk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Rowendini - Guest Relations op 18 feb 2019
Cher client, Nous vous remercions de votre notation. Soucieux de progresser dans notre qualité nous remontons votre satisfaction à nos équipes. Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau au sein du Relais Spa Bien cordialement,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Rowendini - Guest Relations op 18 feb 2019
Cher client, Nous vous remercions de votre notation. Soucieux de progresser dans notre qualité nous remontons votre satisfaction à nos équipes. Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau au sein du Relais Spa Bien cordialement,

8/10 – Goed

r, zuid holland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel in moderne leuke buurt
Hele fijne lokatie met verschillende eettentjes in de buurt, banken in de buurt, rustige straat. Kamers zijn wel wat gehoorig omdat ze tussendeuren hebben. Personeel bij receptie verschilt enorm. Ene dag heel vriendelijke andere dag een andere medewerker die weer minder vriendelijk is. Hotel is van alles voorzien, top lokatie qua OV. en veilige buurt. Wifi leek niet zo sterk en viel geregeld uit. TV wel voorzien van allerlei zenders (inclusief cubaans, russisch en nederlands en film zenders).
4 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Rowendini - Guest Relation op 29 sep 2018
Dear guest, Thank you for your nice comment. We are very sensitive to the improvement of our service, your feedback will help us progress. We look forward to welcoming you again at the Relais Spa Chessy, Sincerely yours,

8/10 – Goed

Martine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel voor je bezoek aan Disneyland Parijs !
Mooi hotel, super ontbijt, mooie kamers. Wij zullen zeker terugkomen naar dit hotel.
2 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

alexander, Dordrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great looking and clean
Close to disneyland and great spa to relax afterwards!
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Handig
Disney op 2 minuten rijden met het gratis busje van het hotel. Zeer handig en snel.
2 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Amir, Oostende

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeker proberen
Perfect hotel vriendelijke stuf.dit hotel heeft recht op 5 sterren.proper ruim en mooie kamers.eerste klas service.bedankt
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Nelly

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Hotel is goed gelegen, vlakbij station RER naar Disneyland en centrum Parijs. Hotelpersoneel vriendelijk en hulpvaardig.
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Raquel Alba, Düsseldorf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top Hotel ! Amazing!
The staff was incredibly friendly. Raphael (i think this was his name..) checked us in. He was incredibly polite and charming! Very cometent. He helped us with everything and took hus time for us. Thanks for that!
3 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Guest Relation Team op 14 mei 2018
Dear Guest, We would like to thank you for your comments. We are glad to read that you enjoyed our staff and facilities. We will share it with Raphael. We look forward to welcoming you back Regards

10/10 – Uitstekend

Christl

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch aparthotel vlakbij Disney
Ons verblijf was geweldig. Goede en nette buurt, op 5 min van Disney. Hotel was in 1 woord top!!! We komen hier zeker terug
Reactie van Guest Relation Team op 6 mei 2018
Dear Guest, We wouldlike to thank you for your comments. It is a pleasure to read that you enjoyed your stay and our facilities. We look forward to welcoming you back Regards Guest Relation Team

10/10 – Uitstekend

Femmie, Steenwijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie kamer met fijne bedden
Net hotel met goed Engels sprekend personeel. Zeer schone kamers met keukentje. Voelt veilig en ziet eruit of het net nieuw gebouwd is.l
2 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Guest Relation Team op 29 mrt 2018
Dear Guest, Thank you so much for your comments. We are happy to read your satsifaction. We look forward to welcoming you again ! Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima ligging t o.v. shopping en Disney
Prima ligging t o.v. shopping mall en het Disney resort. Wij zijn in dit hotel al vaker geweest, dit keer was er echter een apart sfeertje in het hotel. Shuttle zou ons naar de Disney parken brengen, toen die kwam stapten snel een stel manen in die ons toeriepen dat wij niet mee konden. De ontvangst bij receptie was nors, op de kamer aangekomen was er een persoon in de kamer die snel vertrok zonder iets te verduidelijken. Het extra slot op de deur hebben we 's nachts daarom gebruikt en ook het kluisje. De spa was prima, badjassen hadden we gevraagd want die ontbraken op de kamer. Conciërge was zeer afstandelijk bij ons verzoek om de hotel shuttle. Onze kamer was schoon toen we aankwamen maar aan een opknapbeurt toe. Vanuit het raam kon je vuurwerk van het Disney Studio's park zien. Praktisch is dat de hotel shuttle gratis rijdt naar de Disney parken en je weer ophaalt als je de chauffeur zelf belt, deze belde onder het rijden niet handsfree en had op een haar na een gezin geschept op het zebrapad. De schrik zat er bij ons goed in. Het hotel zou ik wel aan aanraden vanwege de ligging en prima bedden, je moet niet gevoelig zijn voor negatieve sfeer en sterke zenuwen in de shuttle hebben. Niet aan te raden voor gezinnen met jonge kinderen omdat het zwembad voor adults only is.
3 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Suzanne, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel!
Goede locatie voor weekend naar Disney, ook vlak bij metrostation en winkelcentrum. Super aardig personeel! Ze helpen je graag en brengen en halen je wanneer je wilt gratis naar disney.
2 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal bij Disneyland Paris
Prima locatie, rustige edoch verzorgde spa. Centraal gelegen in de buurt van een groot winkelcentrum. Verrassend dat bijna al het personeel in de omgeving van het hotel alswel in het hotel de engelse taal machtig was. Dit heeft zeker te maken met het feit dat het hotel op slechts een treinstop van Disneyland Paris is gelegen.
3 nachten verbleven in juni 2017
Reactie van The Guest Relations Service op 8 jul 2017
Dear Guest, We would like to thank you for leaving a review further to your stay at Relais Spa Chessy****. We are glad to read that you enjoyed your stay with us, especially the location of our hotel, away from 5 minutes to Disneyland Paris with our free shuttle service and from 45 minutes to Paris with the train. We hope to have the pleasure to welcome you again for your next stay in the area. Yours Sincerely Relais Spa Chessy****

8/10 – Goed

Anthony

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2017

10/10 – Uitstekend

Irene, Scheveningen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De service staat hoog in het vaandel
Service met hoofdletters. Uiteraard zijn extra's tegen betaling, maar ook zonder hiervan gebruik te maken is dit hotel TOP. Prima ligging t.o.v. Disneyland alsmede centrum Parijs met metro. Parkeren kan buiten op straat, maar makkelijker is gebruik te maken van de betaalde parkeergarage van het hotel (€10 per dag). Leuke bistro, bakker, restaurants e.d. in omgeving hotel. Rustige buurt, locatie hotel op dit moment omringd door bouw werkzaamheden. Hotelkamer meer dan prima met een klein keukentje incl. pannen/borden/bestek e.d., vaatwasser, magnetron, koffiezetter, waterkoker, 2-pits kookgelegenheid in de kamer 25m2. Badkamer is incl. toilet. Afscherming voor douchen zou groter mogen, wil je geen al te groot waterballet van je badkamer maken :-)) Ontbijt 19 euro per persoon, wil je goedkoper haal dan een broodje bij dichtbijgelegen boulangerie.

6/10 – Redelijk

Maartje, Amsterdam

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
Let op! Zwembad niet toegestaan voor kinderen!
Bij inchecken in het hotel, met twee kinderen van 11 en 13 bleek dat het zwembad niet gebruikt mag worden door kinderen onder de 18. Dat de spa niet gebruikt mag worden vind ik begrijpelijk (sauna etc) maar het zwembad stond niet duidelijk gecommuniceerd bij de omschrijving. Dit was een grote teleurstelling, aangezien we vlakbij Disney hadden geboekt voor een hotel met zwembad, om het kinderplezier compleet te maken. Nadat we de kamer gezien hadden, welke rook naar sigaretten, er geen wifi bereik was en de bank waar de kinderen op zouden moeten slapen vies was (en vloer van halletje naar kamer kapot was) besloten te annuleren. De kamer was overigens wel voorzien van een keukenblokje, dat vond ik weer een plus. Gelukkig was het hotel bereid om zonder kosten te annuleren. Dus dat was prettig, de kinderen waren nl erg teleurgesteld. Ik moest wel zelf expedia bellen en vervolgens allerlei miscommunicatie oplossen. Ik zou willen adviseren bij de omschrijving 'kinderen niet toegestaan bij het zwembad' veel duidelijker te benoemen om teleurstelling bij andere gezinnen te voorkomen. Of nog beter, kinderen wel toestaan.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed ontbijt. Parking is bijbetalen maar wel een ruime ondergrondse parking. Zeer vriendelijk personeel.

10/10 – Uitstekend

Femke, Poperinge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi en aangenaam hotel!
Mooi hotel met alles wat nodig is, lekker uitgebreid ontbijt, mooie kamers met comfortabele bedden. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De shuttle naar Disneyland is goed geregeld. Een extra na een drukke dag is de wellness faciliteit die zeer proper is . Wij komen zeker nog terug!

10/10 – Uitstekend

Fanny, Vleteren

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schitterend hotel!
Mooi hotel met alles wat nodig is, lekker uitgebreid ontbijt, mooie kamers met comfortabele bedden. Vriendelijk personeel. Goede ligging. De shuttle naar Disneyland is goed geregeld, in 5 min. sta je er en als je ze opbelt om je te komen afhalen staan ze er binnen de 5 min. Ook leuk is de wellness die heel proper is. Een echte aanrader!

10/10 – Uitstekend

Harold

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Nice hotel, good room & bed, quality breakfast

10/10 – Uitstekend

TOM, DEN HAAG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel van alleen maar de beste ervaringen
Het totaal van vlucht (heen/terug) , transfer Parisshuttle & hotel was vlekkeloos. De ligging van het hotel niet te ver van ORLY en vlak bij Disneyland Parijs en The Mal winkelcentrum & Outlet is ideaal. Bij het hotel bleken wij een VIP status te hebben met allerlei gratis voorzieningen waaronder een auto met chauffeur. De service van het hotel was uitmuntend; alles was er op gericht om onze wensen te vervullen, altijd direct en praktisch. Buitengewoon vriendelijke bejegening. Enige minpunt was dat onze dochter van 15 geen toegang had tot het zwembad. Reden is dat het zwembad inclusief de Spa is en die leeftijdsgrens voor de Spa geldt. Ons idee was dat Spa en zwembad gescheiden zouden zijn zodat zij wel zou kunnen zwemmen. Maar dat idee was dus onjuist. Wij zijn buitengewoon tevreden over Expedia dat deze reiservaring voor ons heeft mogelijk gemaakt. Chapeau!