Junior suite (2 personnes) | Kameruitzicht

Beoordelingen van Villa Opera Drouot

4 out of 5
Villa Opera Drouot
2 Rue Geoffroy Marie, Paris, Paris

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 119 van 250 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 86 van 250 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 27 van 250 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 250 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 250 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really like the decoration; a little bit kitchy but not too much. Gives you the feeling of times long gone. Room was relatively spacious and proper.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Eric Raffestin op 7 jun 2019
Thank you very much!!!!

8/10 – Goed

Nicole, Leiden, nl

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een heel apart hotel met een uitstekende centrale ligging.
4 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Eric Raffestin op 22 feb 2019
Dear Nicole, Thank you very much!!! See you soon back again. Eric Raffestin

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Eric Raffestin op 5 apr 2019
THANK YOU !!!

6/10 – Redelijk

Santiago

Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Dorthe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Jordan

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
The hotel is located in a great area. Decent hotel.
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van François op 12 sep 2022
Thank you Jordan for your coment and notation on Expedia. With pleasure to welcome you back.François Manager

8/10 – Goed

Danny

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location was great. Close to everything, restaurants, shopping etc. Close to metro. Room had a small fridge. Staff very helpful.
4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van François Mombellet op 5 sep 2022
Hello Danny,Thank you very much for your stay and for your nice coment and notation on Expedia. With pleasure welcoming you again.Best regards,François Manager

10/10 – Uitstekend

Takumi

4 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Kim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is great, close to 3 metro lines and walking distance to Montmatre. The staff were all very friendly and we loved the layout of the room. Our kids loved sleeping downstairs and we parents liked being in our own space after bedtime.
4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van François op 1 sep 2022
Hello Kim,All the team of Villa Opéra Drouot joins me to thank you very much for your nice coment and the best notation possible on Expedia. Great if all your family apreciated our duplex.With pleasure to welcome you back,François Mombellet Manager

8/10 – Goed

Jana

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Personal war sehr, sehr freundlich und hilfsbereit. Die Standort ist prima, um verschiedene Sehenswürdigkeiten fußläufig zu erreichen. Wir hatten ein Zimmer mit Balkon, dass war wunderschön!
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van François op 23 aug 2022
Das gesamte Team der Villa Opéra Drouot schließt sich meinem Dank für Ihren lieben Kommentar und Ihre Bewertung auf Expedia an. Ich freue mich darauf, Sie wieder begrüßen zu dürfen,Francois Mombelet Direktor

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
bien mais sans plus
L'hotel a une riche histoire malheureusement le mobilier et l'hotel en général auraient besoin d'être entretenus. Les boiseries sont abimées, les tentures salies et notre chasse d'eau fuyait. Il est très bien situé, dans un quartier animé et le personnel est disponible H24.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van François op 23 aug 2022
Merci pour votre commentaire et notation sur Hotels.com.Cordialement,François MombelletDirecteur

6/10 – Redelijk

Catherine

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is very outdated and needs repairs. Despite the condition, I can see its beauty when it is in its days of glory. The staff are very welcoming abs accommodating. The location is good. Walking distance to the metro and a lot of shops and cafes around.
6 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van François op 8 aug 2022
Dear Catherine, Thank you very much for your coment on Orbitz specially for the team. You are right we should repair many details but we do not invest any more as we are closing definitely our doors before the end of the year. Best regards, François Mombellet Manager

6/10 – Redelijk

Yassine

Positief: Personeel en service
The staff is extremely friendly and helpful and the hotel is charming, but if I am being picky, the property itself needs some renovations. It is ideally located and can really benefit being renovated. Some attentions to details such as cleaning under the bed and around the bedside tables would do a lot of good. The bathrooms are a little outdated as well and can benefit from a change of appliances (especially the shower heads).
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van François op 2 aug 2022
Dear Yassine, Thank you very much for taking time to write a coment on Expedia. All the team is glad to read you apreciated our services. Meanwhile it is not normal you have seen the cleaning was not well done under the bed and around the bedside tables, so thank you for reporting it we will do better. Yes we need renovation but as we will close our doors definetely at the end of August you will understand that we will not engage a lot of money. Best regards, François Mombellet Manager

10/10 – Uitstekend

Yimel

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It has that great old French style. The staff members were more than friendly and welcoming. From baggage hold to transportation guidance. Wish the Air Conditioning was stronger in the rooms but everything was perfect for me and my family.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van François Mombellet op 27 jul 2022
All the team of Villa Opéra Drouot joins me to thank you very much for the nice coment and the maximal notation given on Expedia. With pleasure to welcome you back. François

8/10 – Goed

Marius

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van François op 25 jul 2022
Bonjour Marius, Nous vous remercions pour votre notation sur Hotels.com. Au plaisir de vous recevoir à nouveau. François et son équipe

8/10 – Goed

Jennifer

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van François op 18 jul 2022
All the team of Villa Opéra Drouot thanks you for your notation on Hotels.com. With pleasure to welcome you back. Best regards, François Mombellet Manager

8/10 – Goed

Ling

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location was perfect.
7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van François op 18 jul 2022
All the team of Villa Opéra Drouot thanks you for your notation on Expedia. With pleasure to welcome you back. Best regards, François Mombellet Manager

8/10 – Goed

Guido

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Classic hotel, has character, and is clean, but is not luxurious. Nice staff, convenient family room with 2 beds and double bed, but small. Parking nearby, 3-4 min walking Priced rather high, but 'it's Paris'..
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van François op 18 jul 2022
All the team of Villa Opéra Drouot thanks you for your notation and coment on Expedia. With pleasure to welcome you back. Best regards, François Mombellet Manager

8/10 – Goed

Dro

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice experience
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van François op 19 jul 2022
Thank you for your coment and good notation on Expedia. With pleasure to welcome you back. François Mombellet Manager

10/10 – Uitstekend

Osama

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The housekeeping lady was incredibly rude and aggressive. However Gravazio (I hope I wrote his name correctly) was very helpful
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van François op 18 jul 2022
All the team of Villa Opéra Drouot (specialy Graizano) thanks you for your notation and coment on Expedia. With pleasure to welcome you back. Best regards, François Mombellet Manager

10/10 – Uitstekend

Juan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
amazing staff
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van François op 25 jul 2022
Hello, All the team of Villa Opéra Drouot thanks you very much for your coment and the maximum notation possible given on Expedia. Best regards, François Manager

6/10 – Redelijk

Silvia

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Une des expériences les plus étranges que j’aie jamais eues dans un hôtel. Je ne dis pas que tout est terrible, mais pour le prix payé à plus de 400$ CAD la nuit, ce n’était pas du tout l’hôtel 4 étoiles auquel je m’attendais. En fait, comme plusieurs autres avis consultés par la suite, je suis d’accord pour dire que les 4 étoiles ne sont pas méritées. Le problème principal pour moi était l’absence quasi-totale de wifi, alors que c’est bel et bien explicitement promis au moment de la réservation (et alors que ça va de soi, franchement, en 2022!). Quand je dis absence quasi-totale, je veux dire que le réseau existe “en théorie” mais est si faible que rien ne fonctionne et ça déconnecte littéralement aux 30 secondes et ce, autant dans le lobby que dans ma chambre au 201! Même constat également chez ma sœur et son conjoint qui louaient la chambre 103. J’aurais pu pardonner le problème technique d’un soir mais ça semble vraiment être un défaut permanent, et le comble a été le service à la clientèle absolument déplorable lorsque j’ai soulevé ce problème. Pour faire une longue histoire courte, on a d’abord dit qu’il n’y avait rien à faire, on a ensuite insinué que c’était ma faute car j’aurais dû spécifier que j’avais besoin de wifi (!!) et finalement de peine et de misère en insistant on m’a acheté une carte SIM contenant des données au 4e soir de mes 5 nuits passées à l’hôtel. Seul point positif dans le service à la clientèle, le sympathique réceptionniste Hany.
5 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van François op 11 jul 2022
Bonjour Silvia, Je vous remercie pour ce commentaire que je trouve tout à fait à propos et qui m'aide à insister auprès de notre service technique de nous brancher la fibre qui n'est arrivée dans l'immeuble que la semaine dernière. J'espère que lors de votre prochaine visite elle sera en place. Cordialement, François Mombellet Directeur

4/10 – Matig

Marcus

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Overrated
The staff was nice, but there it ends. The breakfast turned out to be a form that you fill in with very limited selection delivered to your small room. Two out four days it came within the 15 mins timeslot I chose, last day an hour later when I was leaving. The only elevator got stuck and rebooted twice. The public areas had no airconditioning / were very hot, the room AC was fine. The bathroom design such that the toilet was pretty much unusable with ~80 cm from bathtube edge to towelrack. No minibar. Water flooded from bathroom to the room carpet when showering. Not the worst I’ve seen in Paris, but definately not a 4 star in my opinion.
4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van François op 17 jun 2022
Dear Marcus, Thank you for taking time to write your desilusion your unsatisfaction concerning the service we provided during your stay at Villa Opéra Drouot and the notation is in accordance with what you have "suffered". Thank you for telling that the staff is nice, we are trying our best with the authorized means. For the breakfast we have chosen to serve know in the room with the possibillity to take it as well in the lobby, may be we did not share this information. Sorry for the delay, not normal you are right. We have airconditioning working well when we put it and some of us prefer to have the renewal with the outside. For the rest nothing to add. We well passed thru the regulation tests to be classified as 4*, but we acknoledge that you did not have all the services you expected. Sorry for that. Best regards, François Mombellet Manager

6/10 – Redelijk

iman

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van François op 14 jun 2022
Hello, Ok for the notation but why and anonymous so we can not improve our services if we do not know what you did not like ? Best regards, François and his team

6/10 – Redelijk

Harry

Negatief: Voorzieningen
They close at night and lock you out. No one answers the phone to let you in. I spend 10 minutes knocking on the door before a rude attendant came to the doors and told me to bring up my concerns to the manager. The next day, the manager apologized for not having a call number listed on the door. Clearly they do this regularly. I opened a window to let some fresh air in. It could not close and when asked for help to get is closed, it’s as if I was bothering the attendant.
4 nachten verbleven in april 2022
Reactie van François Mombellet op 11 apr 2022
Dear Sir, You did explained me all this the day after and I did apologizes as it was not normal at all. I told the Night who should have put a note with his phone number to be called when he is doing his tour of the hotel. Not normal at all as well the attitude of the Receptionist even if after he fixed the window. Hope you had a nice stay with us without those too incidents. Best regards, François

6/10 – Redelijk

Peter

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
Simply OK. I had to go out and buy tea bags and cups as there was only a single one use cup in the room and one tea bag. I think most of the remorse come from the hotel advertising itself as a 4 star facility. They are setting themselves up to fail. the hotel is nowhere near 4 star standard, though the price tag can reflect it.
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van François op 22 mrt 2022
Dear Peter, Thank you for your coment on Expedia. We are very sorry for the mistake, but you should have asked at Reception and they would have been very glad to give you more tea and coffee. Best regards, François and his team.

10/10 – Uitstekend

Bonhee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient location, spacious room
The hotel's location couldn't be better. Too bad the hotel's restaurant wasn't available when I wanted to dine on Sunday due to Covid, but there were plenty of restaurants nearby. Staff were very kind and helpful.
7 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van François Mombellet op 7 mrt 2022
All the team of Villa Opéra Drouot joins me to thank you very much for the kind coment and the best notation on Hotels.com. We do not have restaurant, we serve breakfast only at room. Thank you noticing the help and kindness of the Staff. Best regards, François Manager

10/10 – Uitstekend

Pernille

2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van François op 31 jan 2022
Toute l'équipe de la Villa Opéra Drouot se joint à moi pour vous remercier énormément de nous avoir mis la note maximale sur Hotels.com. Au plaisir de vous recevoir à nouveau. François Mombellet Directeur

10/10 – Uitstekend

André

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Agradável
Uma experiência agradável, porém podiam ter mais atenção na limpeza em alguns pontos. Mas de maneira geral a experiência foi boa e a localização do hotel também. Staff muito prestável e simpático.
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van François op 14 jan 2022
Olá André, Toda a equipa da Villa Opera Drouot junta-se a mim para agradecer o seu comentário e a sua classificação de topo no Hotels.com. Mais uma vez, os melhores votos, Aguardamos ansiosamente para lhe dar novamente as boas-vindas François Mombellet Director

10/10 – Uitstekend

Shelley

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful charming authentic place to stay while in Paris. Was treated like family and the room was perfect with a comfy bed and a nice view of the area outside our window. Would definitely stay there again…right smack dab in the middle of “all things Paris!”
5 nachten verbleven in september 2021
Reactie van François op 4 jan 2022
Hello Shelley, Ouah what a very apreciable coment given on Expedia, all the team of Villa Opéra Drouot thanks you very much and send to you our best Wishes for 2022. Best regards, François Mombellet Manager

6/10 – Redelijk

Michael

Positief: Personeel en service
Beds and pillows
The bed needed to be replaced and the pillows too.
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van François op 10 nov 2021
Dear Sir, I quite do not understand as the bed mattress and pillows are new. May be too hard ? Best regards, François Mombellet Manager

10/10 – Uitstekend

Gary

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van François op 1 nov 2021
Dear Gary, All the team of Villa Opéra Drouot joins me to thank you very much for this maximum notation given on Hotels.com. With pleasure to welcome you back. François Mombellet Manager

6/10 – Redelijk

Miroslav

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Nice place to stay and nice area. I just wondered that my room was not taken care of on Sunday and thats what u dont expect at the 4 star hotel right?
6 nachten verbleven in september 2021
Reactie van François op 6 okt 2021
Dear Sir, Sorry but we do the cleaning every two nights and not on Sunday, but if asked we make exceptions, or give extra towels, my apologises if not done. Best regards, François Manager

4/10 – Matig

Stéphane

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
N'oubliez pas vos boulles Quiess!
Isolation phonique déplorable et impossible de dormir avec les bruits de la rue
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van François op 30 sep 2021
Bonjour Stéphane, Nous sommes navrés d'apprendre que vous n'avez pas bien dormi à cause du bruit. Vos fenêtres devaient être mal fermées car normalement en double vitrage et nous n'avons pas d'autres plaintes client sur ce sujet. Nous aurions pu vous proposer une autre chambre. Cordialement, François Mombellet Manager

8/10 – Goed

Monika

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is what you'd expect from hotel in Paris. I was impressed and satisfied. Huge and comfortable bed, all the red and gold details are quintessence of parisian good taste. If you dream a little you can taste love and romance on an evening walk. Good for an extraordinary stays.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Front-Office op 24 aug 2021
Dear Monika. It's a pleasure for us to known that your stay at Villa Opera Drout was pleasent and you enjoy what is the best in Paris. Waiting for you again. Best regards.

8/10 – Goed

Umut

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Unterkunft ist schön nostalgisch eingerichtet.
6 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van François op 24 aug 2021
Thank you for this review. With pleasure to welcome you back.

10/10 – Uitstekend

daiana erika

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recomendable
Excelente servicio y trato de los empleados. Siempre bien predispuestos a ayudarnos y sacarnos las dudas de todo. La ubicación increible, ya que se encuentra en el eje de todos los lugares a conocer. Mejor elección imposible. Fueron unos días increibles. Gracias!
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Front-Office op 17 aug 2021
Thanks so much Madam. We are waiting with pleasure for you next trip in Paris.

10/10 – Uitstekend

Ylwa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kan rekommenderas
Mycket trevligt hotell, personalen tillmötesgående o engelsktalande. Bra område med gott om restauranger i närheten. Rekommenderas.
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Front-Office op 17 aug 2021
So nice your greatful notation. Thanks so much. Waiting for you with pleasure.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Jeg fik nævnt for personalet, at et hotel med fire stjerner som minimum bør sørge for, at værelset tømmes for affald 1 x dagligt. De nævnte Corona som undskyldning - men det er ikke acceptabelt. De rettede dog op og tømte mit skrald, men det er ikke godt nok og det bør der kigges på fremover.
5 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van François op 30 sep 2021
Hej, Tak for din kommentar, som er korrekt. Ja, vi blev instrueret om ikke at gå ind i værelserne under pandemien. Nu hvor det er bedre, spørger vi gæsterne, hvornår de ønsker, at der skal gøres rent under deres ophold. Vi er glade for, at vi har opfyldt dine forventninger, når du har bedt om det. Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage, Med venlig hilsen, François Mombellet Direktør

10/10 – Uitstekend

Urszula

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van François op 31 jul 2021
Dear Urszula, All the team of Villa Luxembourg joins me to thank you very much for this notation maximal on Hotels.com. With pleasure to welcome you back. François

8/10 – Goed

Anke

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van François Mombellet op 7 jul 2021
Toute l'équipe de la Villa Opéra Drouot se joint à moi pour vous remercier pour cette excellente notre. Cordialement, François

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
One of the worst experiences I’ve had at a hotel. We were not able to check in until 10pm because they were “short staffed” and couldn’t get the room ready. After trying two times before to check in that’s when they finally let us go to the room, but not before saying that the buildings air conditioning isn’t working. We tried to leave and get another hotel, but due to needing a baby crib and it being so late we were unable to so we had to stay there. The room was hideously decorated, had holes in the curtains, dirty stains on the rug, and the furniture was falling apart. Since the a/c was broken we had to open the windows and could hear everything. A party was going on at the corner till 5am so no sleep for us with a baby. Next night, a party across the way that yet again made soo much noise there was no sleeping. I ended up closing the windows and sleeping in 85 temperature to semi no hear the noise. Breakfast was terrible, bread and crossiants in a bag and hard boiled eggs. With everything that happened they offered free breakfast, but I already purchased the rate with it included and was told they couldn’t refund me. I will calling and emailing until I receive some sort of compensation, but was told by two staff that it was “impossible” to refund us because we went through an outside agency, being Expedia. I will also be contacting Expedia to see what they can do to help me. Again, worse experience I’ve had at a hotel. Do NOT stay here.
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van François Mombellet op 5 jul 2021
Good morning, I am very sorry about what happened to you with this stay. You are right to be upset, and I do apologize, It should not have been like that. First the reception should have found a solution for an arrival earlier, so lack of experience. For the A/C yes it is not on because in Paris it is less than 25° outside, but you are right during the WE there are a lot of people outside during the night, and with the windows opened, it may be difficult to sleep. So I am waiting your email to see what I can do. Sorry again, best regards, François Mombellet Maanger

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emplacement
3 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van François op 25 jun 2021
Merci

10/10 – Uitstekend

GIULIA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Merci
Comme d’habitude j’ai été très bien reçue , ce n’est pas la première fois que je viens et je suis toujours très bien accueillie , je reviendrais car j’aime beaucoup cet hôtel très bien placé et le staff de la réception qui est vraiment exceptionnel et très disponible. Merci encore à Inès pour son aide pour l’impression de mes documents urgents en dernière minute ça m’a sauvée.
2 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van François op 25 jun 2021
Merci Giulia pour votre fidélité et ce sympathique commentaire et meilleure note possible sur Expedia. Remerciements transmis à Inès. Au plaisir de vous recevoir à nouveau, François et son équipe.

8/10 – Goed

Bertrand

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Petit hôtel très agréable
Hotel très bien situé, à 2 pas de l'hotel Drouot, des grands boulevards, etc. Elégant, agréable, propre.
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van François op 25 jun 2021
Merci Bertrand pour ce partage d'expérience à la Villa Opéra Drouot. Au plaisir de vous recevoir à nouveau. François et son équipe.

10/10 – Uitstekend

GREGORY

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van François op 25 jun 2021
Merci Grégory pour la meilleure note possible donnée sur Hotels.com. Au plaisir de vous recevoir à nouveau, François et son équipe.

10/10 – Uitstekend

Carlos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buena estancia
Buena ubicación, pequeño pero bastante bien
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super super super super super super super super super
3 nachten verbleven in januari 2021