Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van NH Poznan

4 out of 5
NH Poznan
Ul. Swiety Marcin 67, Poznan, Greater Poland

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 136 van 305 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 138 van 305 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 18 van 305 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 305 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 305 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Mariska

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Op loopafstand van het treinstation. Vriendelijk ontvangst. Schone en nette kamers.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Roel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging is ideaal, je bent zo in de stad. Hotel is erg netjes, vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers zijn netjes en schoon en een prima bed.
3 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Ardjoen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Aykut

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
awesome
Very good stay at the near of the center. I recommend it!
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Daria op 2 sep 2020
Dear Aykut, Thank you very much for your opinion! We hope to see you soon in NH Poznań. Kind regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
................................................................................................................................ontbijt en de bar
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede ligging, centraal en comfortabel hotel, alles aanwezig
4 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Mitch, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Great hotel, rooms are very nice and clean. Staff is friendly, helpfull and everybody speaks English very well. Hotel located in the centre and everything is close by, it also has a car parking which is great in the middle of the city centre.
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Pieter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
proper hotel en zeer vriendelijk uitgebreid ontbijt en ook lekker

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

te veel lawaai van de airo installatie, verder prima hotel

10/10 – Uitstekend

Karina, Arnhem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fenomenaal!! :)
Het was een heerlijk verblijf in een heel hip & super nette hotel, de kamers waren modern, sfeervol en lekker ruim! Heel vriendelijk personeel & heerlijk in het centrum. Enig minpuntje is de wifi: gratis beschikbaar, echter erg beperkt & traag, betaalde wifi iets beter, maar zeker een aandachtpuntje voor het hotel!

6/10 – Redelijk

Sebastian

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Steven

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Magdalena

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veldig fin hotel
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Kedeligt og koldt
Kedeligt sted. Dårlig dyne og pude. Og seng. A/C virkede ikke, der var koldt. Mere som 2 og ikke som 4 stjerner.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Agnieszka Oćwieja, General Manager op 31 jan 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience with us. Please accept our deepest apologies that you left our hotel feeling disappointed. Rest assured we have investigated your feedback concerning not working air conditioning. We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future at NH Poznan.

8/10 – Goed

Ryan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Great stay but room could be cleaner
The staff were great but the room was not sufficiently clean and there was a poor smell which likely came from the bathroom sewage. The bathtub was also quite dirty. Overall the location was great and I would probably stay again but would appreciate a cleaner room
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Michael

2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Juho

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
A rather good hotel
It's a rather good hotel that needs some maintenance. The shower in my room was broken, but otherwise nothing major to complain.
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Paul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
worth a stay for sure. Friendly & convenient
Fun stay at the NH Poznan city centre hotel. Room 202 was spacious and comfortable and I'd stay again for sure. The service and general ambiance of the hotel was friendly & relaxing. Note to hotel however the toilet in my room continued to flush for a considerable amount of time once flushed so somethings not quite right with the mechanism and there was a faint smell emanating from the bathroom that reminded me of something like garlic - do the drains need looking at?
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Agnieszka Oćwieja, General Manager op 6 okt 2023
Dear Guest,Thank you for your opinion. We are happy to know that your stay was enjoyable. Please, accept our deepest apologies for the flush issue. It was already reported to the Maintenance Department, so we can provide an exceptional stay for our guests in the future. Please do not forget to announce any inconveniences to our Team, who is always ready to help. We cannot wait to see you again at NH Poznan.Warm regards,

8/10 – Goed

Edward, West Kelowna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect location. Fine premium hotel though we found the rooms on the small size. Wonderful staff.
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Agnieszka Oćwieja, General Manager op 20 sep 2023
Dear Sir,Thank you very much for sharing your opinion. We are happy to know that you enjoyed your stay with us. Thank you for appreciating the central location and helpful Staff which are one of our biggest advantages. We look forward welcoming you again in NH Poznan.Sincerely,

8/10 – Goed

Grzegorz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bardzo lubię hotel NH za śniadania i tym razem się również nie zawiodłem. Duży plus za sezonowe owoce - były borówki, czerwone porzeczki i truskawki a nie tylko standardowe jablka i banany jak to bywa w innych hotelach. W pokojach zlokalizowanych przy klatce schodowej niestety jest głośno ze względu na to że hałas się roznosi z wszystkich pięter z dodatkowym echem. W łazience pozostałości włosów na podlodze. Poza tym czysto. Kapcie w pokoju na dodatkowe życzenie.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Agnieszka Oćwieja, General Manager op 31 aug 2023
Szanowny Panie Grzegorzu, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią dotyczącą pobytu w NH Poznań. Cieszymy się, że kontynuujemy spełnianie Państwa oczekiwań, zwłaszcza jeśli chodzi o nasze śniadania. Zawsze staramy się zapewnić ich różnorodność, aby nasi Goście mogli cieszyć się świeżością i smakiem oferowanych przez nas produktów. Pana uwagi dotyczące czystości pokoi zostały przekazane do Kierownika odpowiadającego za czystość w hotelu, który zadba, aby podobna sytuacja nie zdarzyła się w przyszłości.Cieszymy się, że mogliśmy spełnić Pana dodatkowe życzenia, aby uczynić pobyt w NH Poznań jak najbardziej komfortowym i wygodnym. Mamy nadzieję, że będziemy mieli przyjemność gościć Pana ponownie i będziemy mieli możliwość zapewnić Państwu jeszcze lepsze doświadczenie.Z wyrazami szacunku,

6/10 – Redelijk

Gunver

Reisde met familie
Lidt slidt og uinteressant hotel. Gåafstand til den gamle by, og til stoppesteder. Vi oplevede personalet som totalt uengagerede. F.eks. bad vi intet mindre end fire gange om, at der blev skiftet pære i lampen på gangen. Lampen virkede ikke, og vi måtte lyse på døren m tlf., for at se låsen. Der kom aldrig lys (i fire dage), og ingen fulgte op.
4 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Federico Alberto

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eficiencia, amabilidad y comodidad.
Un excelente servicio, llegamos muy tarde pues el vuelo se retrasó, hablé para informar, cuando llegamos nos tenían la habitación lista para los 3, al día siguiente el desayuno muy sabroso y la camioneta no tuvimos que moverla de frente a la entrada, entonces sin ningún problema, salimos antes de las 11 de la mañana para Cracovia.
1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

koki

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
ひどい接客です。
落ち着いた部屋の内装など昔からNHホテルを好きでしたが、ここ数年行くたびにガッカリさせられます。 受付の接客がヒドイ。 パスポートを渡しているのに、生年月日、パスポートナンバー、emailアドレスなどを書けと言う。 生年月日とパスポートナンバーは今渡したパスポートに書いてあるだろ。 emailアドレスは予約後そちらから何度も送って来たぞ。 そういう事が一元管理出来ない方が偉そうにここに記入しろなんて言うんじゃない。 挙句の果てに、同様のことを言ったら受付の女性はブチ切れてカードのレシートを乱暴に引きちぎった。 本当に接客が悪くてもう泊まるのを止めようかと思います。
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Beata Barbara

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
.
12 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Beata

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The streets around the hotel is completely under renovation and there’s so much dust. After you come back from outside your clothes and shoes are dirty and you need to be careful stepping into the room.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Agnieszka Oćwieja, General Manager op 12 jun 2023
Dear Madam,We appreciate your feedback, therefore excuse us for the inconvenience caused by the ongoing renovation in the surrounding streets. As we understand that the dust can be bothersome, we would like to apologize for it and simultaneously assure you that the finalisation of works are planned for the upcoming weeks.We appreciate your understanding and patience during this time. We would like to invite you for a visit in NH Poznań during your next time in the city so you can see our renovated neighbourhood and to provide you with an even more comfortable and enjoyable stay.Kind regards,Agnieszka OćwiejaGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Yuichiro

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
必要なものが揃っていて、スタッフも親切。何か特別な設備やサービスを求めるのでなければ、特に不足等は思い当たらない。強いて言えば周辺地区が大規模な工事中で歩道がせまかったりぬかるみだらけだったりするのが難点ながら、それはホテルのせいではないし、近隣のホテルはどこも同じ状況。
4 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Agnieszka Oćwieja General Manager op 24 apr 2023
Dear Mr Yuichiro, Thank you for giving your feedback on our Hotel. Guest-oriented staff of NH Poznań is always there to make your stay in our Hotel possibly most enjoyable. We are very sorry for the circumstances that you encountered during your visit in Poznań. Although we cannot influence finalizing construction of neighboring district, we can guarantee that in the next short period of time our central location is going to be the most beautiful and convenient in Poznań. Kind regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Disappointing
First room, fridge didn't work. Was given another room, heating didn't work. Third room, everything worked but noisy, could hear next door neighbour talking. Could also hear people walking upstairs. Not recommended for light sleepers.
10 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Simon

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Agnieszka

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfect stay in Poznan
Nice and clean hotel in good location. The beds are very comfortable, and the breakfast was varied. Highly recommend this hotel.
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Tomasz, Peachtree City

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is conveniently located in the city centre. It is very clean. Restaurant and bar offer a variety of meals and drinks. The neighbourhood area is currently under construction and is messy.
3 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Roberto C

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NH, mais uma boa exoeriencia.
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Ana

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super helpful staff. Near several restaurants.
1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Maciej

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Agustin

4 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Kiss

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Riccardo

1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

vittorio

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ottimo hotel in location perfetta
2 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Anna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Lesko

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

edoardo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personale molto gentile Ambiente gradevole Colazione abbondante
6 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Grazyna

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good hotel
well located hotel, very quiet recent furnitures Staff always ready to help there are also a fitness center and a sauna
4 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
great hotel, well located, near main station, main mall and the heart of the city It is very well furnished, and quiet, staff is very nice and helpfull, and big plus there are fitness and a sauna. We wanted to weight our lugages before taking a flight and unfortunately they did not have a scale
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Anatoliy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van NH Poznan Team op 12 nov 2021
Dear Guest, thank you so much for your excellent rating and thank you for your stay at the NH Poznan. We appreciate you very kind feedback about your experiences. We hope we will get the opportunity welcoming you back some day. Greetings NH Poznan Team

8/10 – Goed

SIMON

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van NH Poznan Team op 12 nov 2021
Dear Guest, thank you so much for your excellent rating and thank you for your stay at the NH Poznan. We appreciate you very kind feedback about your experiences. We hope we will get the opportunity welcoming you back some day. Greetings NH Poznan Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van NH Poznan Team op 12 nov 2021
Dear Guest, thank you so much for your excellent rating and thank you for your stay at the NH Poznan. We appreciate you very kind feedback about your experiences. We hope we will get the opportunity welcoming you back some day. Greetings NH Poznan Team

4/10 – Matig

Alberto

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Worst wifi connection in Poland.
Absolutely disappointing. Not for business travellers, I would never stay there again. Wifi is extremely low, you cannot even send an email. Worst part is they have a faster connection but you have to pay more than 9 €. Maybe 15 years ago that was normal, now any small hotel in Poland has a decent wifi connection, for free. The rest is quite ok, staff was nice and helpful and the rooms look nice and clean.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van NH Poznan Team op 12 nov 2021
Dear Guests, thank you so much for choosing NH Poznan and for sharing your comment. We are proud that you liked our room. We have forwarded your comment about Internet to Technical Department. Please accept our apologies for any inconvenience this situation may have caused you. Kind regards, NH Poznan Team

8/10 – Goed

Anja

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint ophold
Dejligt hotel i det store og hele. Meget hjælpsomt personale. Rummelige værelser, madrasser noget hårde, men det er jo individuelt, hvad kroppen synes om. Lidt slidt hotel, men det opvejes absolut af det hjælpsomme personale og den gode morgenmad, der til dels blev serveret. Dog oplevede vi mug i yoghurt og på toastbrød, hvilket helt tydeligt gjorde personalet flovt… Ellers et meget Corona-opmærksomt ophold, og vi kommer gerne igen.
3 nachten verbleven in augustus 2021