Luxe beddengoed, een bureau, een laptopwerkplek

Beoordelingen van Samlesbury Hotel

4 out of 5
Samlesbury Hotel
Preston New Road, Samlesbury, Preston, England

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 262 van 634 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 226 van 634 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 73 van 634 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 45 van 634 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 28 van 634 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Erwin Callaert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend verblijf voor een week
Mooie gerenoveerde kamer alles voorhanden, ruim genoeg, standaard Engels ontbijt, lekker eten in restaurant, vriendelijk behulpzaam personeel, verwarming in de kamer mocht iets meer zijn, WiFi niet sterk of snel
4 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Reception Team op 19 jan 2022
Thank you for your feedback! We're glad you enjoyed your stay.

8/10 – Goed

ROGER

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed eten.
Het hotel was bijlange niet compleet,nog vlug zalig gegeten wat ik niet gewoon ben in de uk.Kamer proper buiten het toilet dat niet goed gekuist was en twee kogelspinnen. Geen factuur mogelijk omdat de boeking via Expedia gegaan is. Hotel.com, ik wil een factuur! I .
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Reception Team op 20 aug 2019
Dear Roger Thank you for the review - we will take this feedback on board. Regards

4/10 – Matig

Nizamuddin

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Vahid

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

MUSTAFA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
excellent
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Iago

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

PAUL

Positief: Netheid
I paid for breakfast in advance and paid in full but only continental breakfast was available. When I questioned this the receptionist said they were reviewing the cost but I heard no more
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Iago

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Joe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent one night stay....no complaints whatsoever. Spacious room, comfy bed, excellent shower. Ate in the hotel with colleagues and we were all happy with the meal and service. Good breakfast to send us on our way.
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Scott

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Awful hotel
Room was cold, light bulbs had blown, remote for the heating did not work. Had to pay a £25 pre authorisation fee even though I said I’d be paying for my food and meals and not booking them to my room. The £25 would then be credited back to my account 3 days after my departure!!!!!! I’m guessing it was the duty manager that I spoke to and was told “not my idea, it’s policy” she then went on to tell me that all hotels do this. Menu in the bar was different to the one in the room and had very little choice, ordered a burger with potato wedges but when my meal came it was with fries. I pointed out the error to be told “the menu is wrong and this is what it is now”. No apology. On the 2nd night the menu had changed again but even less choice. Ordered chicken with chunky chips & onion rings, it came with fries and no onion rings. I pointed this out and the food and beverage manager changed the fries for chunky chips but I was told they had run out of onion rings, I said that if the meal wasn’t complete then I shiver a reduction in the price only to be told very bluntly NO. Buffet style breakfast was like warm at best with little choice. Bar staff were good and help but the management are terrible and unhelpful. AVOID AT ALL COSTS - TERRIBLE MANAGEMENT AND CUSTOMER RELATIONS.
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Lisa

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms were nice and included an iron and iron board. Breakfast was lovely but there was no fruit on offer. However, when i asked for some, it was brought out to me.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Paul W op 18 dec 2023
Thank you for taking the time to lodge your feedback following your recent stay with us. I was delighted to read your comments about the room and breakfast. On behalf the team I look forward to welcoming you back very soon.

10/10 – Uitstekend

Andrew

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very Nice Hotel
Very nice hotel with comfortable modern rooms and facilities. Highly recommended.
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Paul W op 18 dec 2023
I would like to thank you for taking the time to pass on your feedback following your recent stay here at The Samlesbury Hotel. I am delighted that you enjoyed your experience with us, and we look forward to welcoming you

6/10 – Redelijk

Shabaz

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Paul

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Gaynor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely hotel and staff
Stayed here a few times to break our journey up to Scotland would definitely recommend we will return.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

NIGEL

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff friendly and hotel rooms are spacious and comfortable
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Paul W op 4 dec 2023
I would like to thank you for taking the time to pass on your feedback following your recent stay here at The Samlesbury Hotel. I am delighted that you enjoyed your experience with us, and we look forward to welcoming you

8/10 – Goed

Maida

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Simon

2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Jim

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

marian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were very helpful. Rooms were very clean and comfortable. Food was very good. Our stay was very good.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Paul W op 13 nov 2023
Thank you for taking the time to pass on your feedback following your recent stay with us. I very much appreciate your comments in relation to the staff and services provided. Once again many thanks for your much valued feedback and I look forward to seeing you in the hotel in the near future.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very nice
friendly staff, very helpful, good food (S&P chips are a must!) will use again, hopefully gym will be back open
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Paul W op 13 nov 2023
Thank you so much for your kind review. It is genuinely a pleasure to read and share with the team such fantastic feedback. We look forward to welcoming you back to the at The Samlesbury Hotel again, very soon.

2/10 – Ontzettend slecht

Martin

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met familie
The hotel in prime location for motorways etc, The staff where very good and helpful,
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van GM op 6 nov 2023
Thank you so much for taking the time to post a review of your recent stay with us. We are very grateful for all feedback we get and I am sure the staff will be very encouraged when they are made aware of what a nice time you had with us. I do hope that we will have the pleasure of welcoming you back to hotel in the future.

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were excellent, bedrooms are getting to the time when they need redecorating although this maybe happening, public areas have obviously been done recently.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van GM op 6 nov 2023
Thank you for taking the time to write a review following your recent stay at The Samlesbury Hotel. I was delighted to read your comments with regards to the team and your stay in general and will ensure that they are passed to the team here at the hotel. It is always very pleasing to read such positive feedback and I thank you for taking the time to write. I look forward to welcoming you back to the hotel very soon.

8/10 – Goed

K

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Jackie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

kev

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Colin

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice staff. Clean and good value. Lovely breakfast
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Paul Wadsworth op 30 okt 2023
Thank you for taking the time to lodge your feedback following your recent stay with us. I was delighted to read your comments about the team and the quality of our breakfast. On behalf the team here at hotel we look forward to welcoming very soon.

8/10 – Goed

Hugh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Gurbachan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Shagufta

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Amanda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Moder, clean, value for money
The hotel is a 15 minute drive from the centre of preston.... the lobby is modern and clean and the reception staff friendly. Our room was a good size freshly painted and clean, free wifi a bonus. We were disappointed to find the restaurant and fitness suite closed when we arrived, we should have been informed before we got there as we planned on using these facilities and the main reason we chose the hotel. There was no milk with the coffee making facilities and sparsely stocked coffee/tea. The breakfast was delicious.... buffet style, hot and fresh and the restaurant is lovely and staff friendly and helpful. All in all we enjoyed our stay, value for money and booked again for Christmas time, hopefully all facilities will be open then.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Paul W op 23 okt 2023
Thank you for taking the time to share your review with us. It was disappointing to read your experience was not 100% satisfactory and for this please allow me to offer my apologies. Your feedback is extremely important to us and is shared directly with the team to enable us to evolve and improve and I assure you we shall make every effort to have the facilities operational on your next visit in DecemberRegards

10/10 – Uitstekend

Patricia

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were very helpful and polite. I had a personal issue and they were extremely empathetic and tolerant. Thank you.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Paul Wadsworth op 23 okt 2023
Thank you for posting your kind comments following your stay here at the Hotel. It is always a real pleasure to read such feedback about staff being friendly and only too willing to help. I will certainly convey your kind words to all the team, and I look forward to welcoming you back to the Hotel in the near future

8/10 – Goed

Gavin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

raudy

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

david

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

mark

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Gavin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
could do with a refurb, looking tired, bottom of bathroom doors have been exposed to water and swelling up. A coat of paint and freshen up wouldn't go a miss
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Liz op 13 okt 2023
Good Evening Gavin, Thank you for your comments. I will pass this on to our maintenance team to take a look and fix the issues you raised. I hope your stay was still a pleasant one.

10/10 – Uitstekend

Eva

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Russell

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Jim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Jim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Stephen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location
Met friends from Chelmsford for a visit to meet more friends at Preston. The hotel was in a very central place to get to all the local amenities by a short taxi ride.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Freya op 18 okt 2023
hi Stephen! thank you so much for taking time to review our hotel. we are so pleased to hear that you liked it!

10/10 – Uitstekend

Gul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Daniel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Place to Stay
I have stayed here a few times. The staff are friendly and the hotel is clean and modern. The rooms are spacious and clean. Comfortable beds and big tv . The food is very good. Great value for money
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Freya op 18 okt 2023
Hi Daniel! thank you so much for taking time to review our hotel and its with pride that we are so pleased you have enjoyed your stay with us.

8/10 – Goed

E

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Bernadette

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reception looked lovely and welcoming and staff were very approachable and friendly.
2 nachten verbleven in september 2023