Exterieur

Beoordelingen van ibis Valencia Bonaire Aeropuerto

2 out of 5
ibis Valencia Bonaire Aeropuerto
Autovia A3, km 345, Centro Comercial Bonaire, Quart de Poblet, Valencia

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 186 van 398 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 150 van 398 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 37 van 398 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 398 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 398 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

marc

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alles top
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van carolina op 14 sep 2023
Estimado MarcLe agradecemos el tiempo que se ha tomado para hacernos llegar los comentarios sobre su estancia en nuestro hotel. Lamentamos que su estancia no haya sido de su agradoConfiamos en que nos dé una nueva oportunidad para poder ofrecerle un servicio óptimo. Reciba un cordial saludo.equipo de recepcion hotel ibis bonaire

10/10 – Uitstekend

Monique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Alles was in orde. Het enige minpunt is dat er een restaurant is dat normaal gezien open is om 18u30. Toen we om 18u45 wilden eten, ging het niet, buiten enkele kleine hapjes, want er had juist een grote groep ingecheckt. We konden pas na 20u gaan eten
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Pamela op 19 jun 2022
Beste Moniek, Hartelijk dank voor uw positieve mening over ons hotel! Het spijt ons dat u de bar niet kon betreden op het tijdstip dat u had gewild, dus aarzel niet om ons de volgende keer te vertellen dat we een oplossing kunnen vinden en een tafel voor u te reserveren in onze bar. We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en we hopen je snel weer te zien. Eerlijk, Pamela Ibis Valencia Bonaire

8/10 – Goed

Roy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel met goed restaurant
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Marinus

Ziet er netjes uit na de verbouwing
3 nachten verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Eric

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Please don’t go to this hotel!!!!!!
Badkamer was ongelooflijk vervelend, roest onderaan. Na een douche water en vuil overal. Kan niet meer naar de WC gaan of je bent nat en vuil. Totaal niet aangenaam.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Cornelis

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel voor uitstapjes in Valencia en omgeving.
Een eenvoudig hotel met goede bedden en schone kamers. Direct aan snelweg A3 en vlakbij de luchthaven en voldoende parkeerruimte.
4 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Rahma, Tilburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed uitgerust
een aanrader, vriendelijk personeel, schoon hotel, makkelijk bereikbaar, het hotel bleef gereserveerd ook al waren wij heel laat in het hotel gearriveerd.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede service. Prettig en vriendelijk personeel

8/10 – Goed

Gerard, Chevy Chase

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent choice for airport and car hire drop off. Basic but great value and very helpfull staff.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ivan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Para mi la ubicación es idónea siempre que lleves vehículo, está a las afueras. Tiene su propio parking, el personal es muy majo, el desayuno esta muy correcto para lo que pagas. Limpio, no se escucha el ruido exterior. He ido varias veces y seguro que repetiré.
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Liliana, Doral

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The car charger where not working
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Isabell

2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Pere

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van carolina op 15 feb 2024
Dear PereThank you very much for your positive opinion about our hotel! We are glad that you enjoyed your stay with us and we hope to see you back soon.Sincerely,Reception team Ibis Valencia Bonaire

8/10 – Goed

Rafael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van carolina op 15 feb 2024
Dear RafaelThank you very much for your positive opinion about our hotel! We are glad that you enjoyed your stay with us and we hope to see you back soon.Sincerely,Reception team Ibis Valencia Bonaire

10/10 – Uitstekend

Emilio

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van carolina op 15 feb 2024
Dear EmilioThank you very much for your positive opinion about our hotel! We are glad that you enjoyed your stay with us and we hope to see you back soon.Sincerely,Reception team Ibis Valencia Bonaire

8/10 – Goed

Nina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel to stop at on the way through
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van carolina op 15 feb 2024
Dear Nina,Thank you very much for your positive opinion about our hotel! We are glad that you enjoyed your stay with us and we hope to see you back soon.Sincerely,Reception team Ibis Valencia Bonaire

10/10 – Uitstekend

Nicola

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van carolina op 23 dec 2023
Estimado NicolaMuchas Gracias por su opinión positiva acerca de nuestro hotel!Nos alegra que haya disfrutado su estancia con nosotrosLe agradecemos nuevamente por sus comentarios, los cuales tendremos en cuenta para corroborar su funcionamientoEsperamos poder pronto verlo de vuelta.Saludos cordialesEquipo de recepcion hotel Ibis Valencia Bonaire

8/10 – Goed

Alison

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Customer service was excellent.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van carolina op 23 dec 2023
Estimada AlisonMuchas Gracias por su opinión positiva acerca de nuestro hotel!Nos alegra que haya disfrutado su estancia con nosotrosEsperamos poder pronto verlo de vuelta.Saludos cordialesEquipo de recepcion hotel Ibis Valencia Bonaire

10/10 – Uitstekend

Stanislas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay in Spain
Thank you for the good service.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van carolina op 6 dec 2023
Estimado StanislasMuchas Gracias por su opinión positiva acerca de nuestro hotel! Nos alegra que haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder pronto verlo de vuelta. Salduos cordialesEquipo de recepcion hotel ibis bonaire

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van carolina op 6 dec 2023
Estimado Muchas Gracias por su opinión positiva acerca de nuestro hotel! Nos alegra que haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder pronto verlo de vuelta. Salduos cordialesEquipo de recepcion hotel ibis bonaire

10/10 – Uitstekend

Erja

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van carolina op 23 okt 2023
Estimado ErjaMuchas gracias por su opinión positiva acerca de nuestro hotel! Nos alegra que haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder pronto verlo de vuelta. Saludos cordialesEquipo de recepcion hotel Ibis Valencia Bonaire

8/10 – Goed

Taehyun

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid
The breakfast was good and room was spacious but garbage wasn't empty in bathroom. They didn't really have staff at the front desk, so we had to go to the Kitchen when we need to call a taxi. It was inconvenient. They need more staff.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van carolina op 23 okt 2023
Estimado TaehyunMuchas gracias por su opinión positiva acerca de nuestro hotel! Nos alegra que haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder pronto verlo de vuelta. Saludos cordialesEquipo de recepcion hotel Ibis Valencia Bonaire

10/10 – Uitstekend

Robys

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un lugar tranquilo, buena relación precio-calidad. Volveríamos.
Reactie van carolina op 23 okt 2023
Estimado RobysMuchas gracias por su opinión positiva acerca de nuestro hotel! Nos alegra que haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder pronto verlo de vuelta. Saludos cordialesEquipo de recepcion hotel Ibis Valencia Bonaire

10/10 – Uitstekend

Tatiana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tæt på lufthavnen
Dejligt sted, tæt på lufthavnen og et stor shoppingcenter hvor der er et hav at spiserestauranter😉
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van carolina op 23 okt 2023
Estimada TatianaMuchas gracias por su opinión positiva acerca de nuestro hotel! Nos alegra que haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder pronto verlo de vuelta. Saludos cordialesEquipo de recepcion hotel Ibis Valencia Bonaire

2/10 – Ontzettend slecht

Lilly

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dirty blood on walls
Hotel was disgusting and dirty, we had blood on the walls.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van carolina op 23 okt 2023
Estimada LillyLe agradecemos su tiempo en compartir con nosotros su experiencia en el hotelLamentamos que la misma no haya sido de su agrado, permitanos disculparnosLe agradecemos las fotos, las cuales nos permiten verificar y corregir Saludos cordialesEquipo recepcion hotle ibis bonaire

6/10 – Redelijk

IBRAHIM

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Need major Updates
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van carolina op 3 okt 2023
Estimado IbrahimTe agradecemos el tiempo por dejarnos tu experiencia acerca de nuestro hotelLamentamos que su experiencia no haya sido de su total agrado, permintanos disculparnosEsperamos que nos pueda dar una nueva oportunidad para darle un servicio optimosaludos cordialesequipo de recepcion hotel ibis bonaire

10/10 – Uitstekend

Elena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van carolina op 3 okt 2023
Estimada ElenaMuchas gracias por su opinión positiva acerca de nuestro hotel! Nos alegra que haya disfrutado su estancia con nosotros Esperamos poder pronto verlo de vuelta. Saludos cordialesEquipo de recepcion hotel Ibis Valencia Bonaire

10/10 – Uitstekend

Ilker

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Far from the city center but good place to stay
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Carolina op 3 okt 2023
Estimado IkerMuchas gracias por su opinión positiva acerca de nuestro hotel! Nos alegra que haya disfrutado su estancia con nosotros Esperamos poder pronto verlo de vuelta. Saludos cordialesEquipo de recepcion hotel Ibis Valencia Bonaire

6/10 – Redelijk

Rene

4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van carolina op 3 okt 2023
Estimada ReneLe agradecemos el tiempo que se ha tomado para hacernos llegar los comentarios sobre su estancia.Sentimos enormemente que su experiencia no haya alcanzado sus expectativas; por favor permítanos hacerle llegar nuestras mas sinceras disculpas.Saludos cordialesEquipo de recepcion hotel ibis bonaire

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Estancia tranquila y muy bien atendido
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van carolina op 3 okt 2023
EstimadoMuchas gracias por su opinión positiva acerca de nuestro hotel! Nos alegra que haya disfrutado su estancia con nosotros Esperamos poder pronto verlo de vuelta. Saludos cordialesEquipo de recepcion hotel Ibis Valencia Bonaire

8/10 – Goed

Frederic

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van carolina op 3 okt 2023
Estimado FredericMuchas gracias por su opinión positiva acerca de nuestro hotel! Nos alegra que haya disfrutado su estancia con nosotros Esperamos poder pronto verlo de vuelta. Saludos cordialesEquipo de recepcion hotel Ibis Valencia Bonaire

8/10 – Goed

CELESTIN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
The room is not wide enough. The phone in the room does not work
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van carolina op 22 sep 2023
Dear CelestinThank you very much for your positive opinion about our hotel! We are glad that you enjoyed your stay with us and we hope to see you back soon.Kind regardsReception team ibis bonaire hotel

8/10 – Goed

MARIA DOLORS

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van carolina op 22 sep 2023
Estimada Maria doloresMuchas gracias por su opinión positiva acerca de nuestro hotel! Nos alegra que haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder pronto verlo de vuelta. Saludos cordialesEquipo de recepcion hotel ibis bonaire

8/10 – Goed

Amalio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van carolina op 22 sep 2023
Estimado AmalioMuchas gracias por su opinión positiva acerca de nuestro hotel! Nos alegra que haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder pronto verlo de vuelta. Saludos cordialesEquipo de recepcion hotel ibis bonaire

10/10 – Uitstekend

Inmaculada

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van carolina op 22 sep 2023
Estimada InmaculadaMuchas gracias por su opinión positiva acerca de nuestro hotel! Nos alegra que haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder pronto verlo de vuelta. Saludos cordialesEquipo de recepcion hotel ibis bonaire

4/10 – Matig

Sergio

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van carolina op 22 sep 2023
Estimado SergioLe agradecemos el tiempo que se ha tomado para hacernos llegar los comentarios sobre su estancia en nuestro hotel. Lamentamos nuestro servicio e instalaciones no fuesen de su agrado. Esperamos en un futuro nos pueda dar una nueva oportunidad, Reciba un cordial saludo.Equipo de recepcion hotel ibis bonaire

10/10 – Uitstekend

Marie Tom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van carolina op 14 sep 2023
Estimada MarieLe agradecemos enormemente el tiempo que se ha tomado para valorar su estancia.Nos alegra siempre recibir comentarios posivos acerca de nuestro hotel y el servicio que ofrecemos.Agradeciéndole que haya confiado en nosotros. Esperamos poder volver a verla pronto.Saludos cordialesEquipo de recepcion hotel ibis bonaire

2/10 – Ontzettend slecht

María del Carmen

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van carolina op 14 sep 2023
Estimada Maria del carmenLe agradecemos el tiempo que se ha tomado para hacernos llegar los comentarios sobre su estancia en nuestro hotel. Lamentamos que su estancia no haya sido de su agradoConfiamos en que nos dé una nueva oportunidad para poder ofrecerle un servicio óptimo. Reciba un cordial saludo.

8/10 – Goed

Eduardo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
precio elevado,
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Carolina op 1 sep 2023
Estimado EduardoTe agradecemos por tu opinion positiva al hotel Nos alegra saber que su estadia con nosotros ha sido agradableNuestro precios varian dependiendo la temporada que en este caso es alta y el dia de la semana y la anticipacion que se recervaEsperamos poderlo pronto nuevamenteEquipo de recepcion Hotel Ibis bonaire

8/10 – Goed

Ananthy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon séjour! Conforme à la description avec parking. Éloignée du centre ville ( 1h en transport ) mais assez accessible en voiture (15 mins)
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van CAROLINA op 1 sep 2023
Cher AnanthyMerci beaucoup pour votre avis positif sur notre hôtel ! Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous et espérons vous revoir bientôt.Avec nos meilleures salutationsÉquipe de réception de l'hôtel Ibis Valencia Bonaire

10/10 – Uitstekend

Safaa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van carolina op 11 aug 2023
Dear SafaaWe thank you very much for your positive opinion about our hotel.We are glad that you enjoyed his stay with us and we hope to see you back soon.Kind regardsReception team hotel Ibis Valencia Bonaire

6/10 – Redelijk

Loli

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Aceptable, la comida y bebida bastante caro
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van carolina op 11 aug 2023
Estimada LoliLe agradecemos el tiempo que se ha tomado para hacernos llegar los comentarios sobre su estancia en nuestro hotel. Lamentamos nuestro servicio de comidas le haya parecido de valor elevado. Creemos que se da una buena calidad de productos tanto de alimentos como bebidas y que acompañado al lugar y servicio representan un valor adecuado.Esperamos en un futuro nos pueda dar una nueva oportunidad, Reciba un cordial saludo.equipo de recepcion hotel ibis bonaireIbis Bonaire AeropuertoUn saludo,

8/10 – Goed

Tom Lenny

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Einkaufszentrum nebenan bietet zahlreiche Einkaufsmöglichkeiten und gute Restaurants. Sehr freundliches Personal. Rundum ein sehr zufriedenstellendes Hotel. Wenn man auf öffentlichen Nahverkehr angewiesen ist um in die Innenstadt Valencias zu kommen muss man sich auf rund 40 Minuten Busfahrt einstellen.
6 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Sergio op 29 jul 2023
Dear Tom,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Valencia Bonaire. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Ravinder

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were low key but very responsive. The room was clean and the AC worked great. Bathroom was small but clean Overall a great value with easy access to shopping, airport and Valencia city.
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Sergio op 29 jul 2023
Dear Ravinder,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Valencia Bonaire. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

8/10 – Goed

Manuel Antonio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Local limpo e organizado. Único problema que informei que ia com um bebé de 6 meses e colocaram um SOFA-CAMA pra ele dormir. o espaço pra 3 pessoas com um carrinho era bem limitado também.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Sergio op 29 jul 2023
Estimado Manuel, Muchas Gracias por su opinión positiva acerca de nuestro hotel! Nos alegra que haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder pronto verlo de vuelta. Atentamente,

8/10 – Goed

Alexandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es ist etwas abseits, aber zwischen 6-22 Uhr mit ÖPNV zu Valencia in Anbindung.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Sergio op 26 jul 2023
Estimada Alexandra, Muchas Gracias por su opinión positiva acerca de nuestro hotel! Nos alegra que haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder pronto verla de vuelta. Atentamente,

10/10 – Uitstekend

mimoun

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Sergio op 22 jul 2023
Estimado Mimoun, Muchas Gracias por su opinión positiva acerca de nuestro hotel! Nos alegra que haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder pronto verlo de vuelta. Atentamente,

10/10 – Uitstekend

Oscar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Carolina op 13 jul 2023
Dear OscarThank you very much for your positive opinion about our hotel!We are very happy that you enjoyed your stay with us and we hope to see you back soon.Kind regardsCarolina

8/10 – Goed

Salvador

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Sergio op 29 jul 2023
Estimado Salvador, Muchas Gracias por su opinión positiva acerca de nuestro hotel! Nos alegra que haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder pronto verlo de vuelta. Atentamente,

8/10 – Goed

Fausto

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Sergio op 22 jul 2023
Estimado Fausto, Muchas Gracias por su opinión positiva acerca de nuestro hotel! Nos alegra que haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder pronto verlo de vuelta. Atentamente,