Lobbylounge

Beoordelingen van Braira Qurtubah Riyadh

4 out of 5
Braira Qurtubah Riyadh
Al Rashd Street, Qurtubah Area, Riyadh

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 30 van 73 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 20 van 73 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 73 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 73 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 73 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

mourade

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
this a great hotel, from service to rooms to food. close to Exhibition centre.
5 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Dino

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

CHUNGHWAN

2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Robert

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
No easy transport to airport… one restaurant had limited menu, and it was not what it said it was. The staff had limited knowledge. No windows in room!

8/10 – Goed

Emmanuel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Being there for workshop held in one of their meeting rooms.
2 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Saleem, Tampa

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
POOR MANAGEMENT

2/10 – Ontzettend slecht

Daniel

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
No 4 star experience - would not come back
First night with room right next to elevator; impossible to sleep with the noise levels. Second night at new room, slightly better but loud AC. Breakfast service literally not existent. One morning there was no coffee as the ‘coffee machine was temporarily at the coffee shop’. Staff was not trying to find alternative solutions. Room was not made when returning at 7pm. Everything appears unorganized and chaotic. Feels like a 2 star hotel at best. Frankly unimpressed!
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Travis, apo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice comfortable hotel. As a westerner I enjoy this hotel because it’s quiet and away from the noisy city. The staff is very friendly and give you privacy. Rooms are small but very clean and cute.
2 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Arwa

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service
It was very noisy. I could hear people talking next to me. There were kids who were running in the hallway and pressing the bell at 12:30 am.
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Suleiman, Amman

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect hotel for a business trip
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Harris

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
really liked this place
5 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Bahjat

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The non smoking room without window
The rooms were without window. Also, I had to check out and travel early. Hotels.com (as always) were very professional. They understood the case and tried to contact the hotel. After many tries, the hotel reservation office did not consider that and refused to check out. They didn't want to refund me. Beside the reservation, all hotel staff (reception, restaurant, room service) were great! but unfortunately, the hotel manager and the reservation office didn't consider my case, even if I talked to them personally :(
4 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

fahad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing place
3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Naaim

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff
3 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Assad

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pleasant stay and great staff.
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Mohammed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Richard

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worthy of its stars
A clean hotel, worthy of its stars. The service was very good - everyone went out of the way to provide what was needed. In a good location (or as good as you can get in Riyadh).
3 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

ABU MSAL

10 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

ABDULAZIZ

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
غرفه صغيره ولم ارتاح فيها فندق برير الوزارات اطيب واوسع واشرح وانفه وتعامل الموظفين في الوزارات اجمل
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Abdullah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
check in and check out took longer time than normal
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Reservation Team op 31 jul 2022
Dear sir have a nice day it was my pleasure to read your comments , you will be always welcome in our hotel best regards,

8/10 – Goed

mshbb

1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van reservation team op 31 jul 2022
Dear sir have a nice day thank you for your feed back , wishing to see your goodself in the next visit best regards,

10/10 – Uitstekend

Ali

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything ok
5 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

omar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Futun

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel is so quiet and suitable for family, also so clean and luxurious.
4 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

yasser

1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Imran

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was excellent although not in the centre so good for regional family visits. The facilities are excellent and very clean. The staff are friendly and helpful. I would say they towels have to be requested daily due to their eco-friendly nature. The same is true of the room so you must keep the room tidy.
3 nachten verbleven in november 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Mohammed

1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Bader

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Very bad phone signal!!
No phone signal in my room at the ground floor, very bad experience and the hotel refused to change the room even to other branch.
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean with decent size
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Mubark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
عدم وجود مواقف سيارات بمظلات البطىء بتسجيل الخروج
2 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

mohammed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021

6/10 – Redelijk

Mohammed

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Is okay, but still over priced as usual in Riyadh Saudi Arabia. Same rate I can get 5 start in best area in Duabi .
1 nacht verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

A, Riyadh

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
Nothing good about this place, staff are angry and the location is far away from Riyadh
2 nachten verbleven in december 2020

2/10 – Ontzettend slecht

ozd, toronto

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There is no adequate lighting in the rooms. Extremely dim and depressing
1 nacht verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Hussien

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing Stay
My stat was wonderful, service at the hotel is outstanding
3 nachten verbleven in november 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Hamad, Riyadh

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They block bathrooms water on me. I requested the help and took them 4 hours to fix it.
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Always a great stay!
I had been staying in this hotel for couple of times now. It was great staying always.
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Ibrahim op 4 mei 2020
Thanks for your wow review and waiting your next stay soon.

10/10 – Uitstekend

Sewoo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Jamal

Positief: Netheid, personeel en service
The reception staff needs more training on how to act fast and how to deal with the customer in more professional approach.
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Sultan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
منذ الزيارة الأولى قبل أكثر من سنه ولم تحل مشكله الإتصال بوضع مقويات في جميع الأدوار، وتجمع المياة باحواض الغسيل الموسيقى التي تعمل طوال الوقت دون توقف مع الأسف ستكون هاذي آخر زيارة لي في بريرا قرطبة سابحث عن بديل آخر بالمنطقه المجاوره.
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

AHMED

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
مراعاة الجميع
ارتفاع سعر الغرفة بشكل مبالغ لا يناسب كون فندق 4 نجوم
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Mohammed

Positief: Netheid, comfort kamer
الاستقبال لم يكن بالصوره المطلوبه
لم تكن تجربتي جيده لاسف فقد قمت بالحجز بالفندق ودفعت المبلغ لأنهم ضيوف لدى وطلبت من الاستقبال أن لاياخذ منهم مبلغ مالي وجميع التكاليف سوف اتكفل به لكن تفاجأت عندما علمت أن الاستقبال اخذ مبلغ تأمين من ضيوفي مع العلم الحجز لم يكن بإسمهم كان بإسمي لذا ماحصل جدا غير مقبول وان كان مبلغ للتأمين وشرط بالفندق لكن الحجز بإسمي انا كيف تأخذ المبلغ من ضيوفي ولديكم رقم جوالي وأيضا حضرت بنفسي للتأكد من كل شي قبل حضور الضيوف ولم يطلب احد مبلغ التأمين
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

shujaa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Abdulrahman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

hasan ali

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
إقامة مميزة مكان هادئ وسهل الوصول وتعامل أكثر من رائع
4 nachten verbleven in mei 2019