Terrein van de accommodatie

Beoordelingen van Ibis Budget Rodez

2 out of 5
Ibis Budget Rodez
Rue Prat Mouly, Rodez, Aveyron

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 48 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 19 van 48 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 48 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 48 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 48 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Davy

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Abdessamad

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Lee

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

jean-françois

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

jerome

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel très bien et très propre personnel, très gentil et serviable.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

GIANCARLO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minimalistas design, very small rooms, farnfrom Citi centre

8/10 – Goed

jean

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
le dimanche 20 mn d'attente pour pouvoir se servir et trouver une table pour le petit déjeuner .
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Laurent

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rapport qualité / prix excellent.
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Gérald

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Bernard

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Jean-Pierre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon accueil mais équipement réduit. Chauffage/climatisation coupés. Lavabo et douche dans la chambre. WC exiguë et sans fermeture.
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

HAGEGE

2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Eric

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel confortable
Comme tous les mercredis un bon séjour chez hôtel ibis budgets
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Eric

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Eric

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Olivier

Reisde met familie
1 nacht verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Xavier

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Eric

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Stephane

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

david

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Joaquim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Gérald

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Alain

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Accessibilité à l'hotel
Les codes d'entrée n'ont jamais été reçu par email.
1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Corinne

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Elodie

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour agréable
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Maxime

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour agréable
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour agréable
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

marcel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personnel de l’accueil très aimables et très compétents en particulier babé qui nous a donné de précieux conseils pour visiter et se restaurer dans la région ,Chambre confortable et fonctionnelle Bon petit déjeuner,Parking très pratique Seul défaut Les chambres situées à l’arrière ont les fenêtres en vis à vis donc on ne peut pas ouvrir le rideaux
7 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

alain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
la responsable de l'hotel a accepté d'ouvrir le pdj à 6h30 au lieu de 7h30 (le we) pour nous permettre de déjeuner et de partir à 7h30. Un grand merci
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Séjour agréable
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Pierre

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sejour agréable
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Charlotte

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly place
Super nice lady who received us and told ud where to go in the city.
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Muriel

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour agréable
2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Philippe

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Escale à Rodez
Hotel pas très propre Personnel agréable Petit déjeuner acceptable
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Francois

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour agréable
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour agréable
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

christian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
agréable
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Elodie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour agréable
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel convenable
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Gerard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Conforme à nos attentes
1 nacht verbleven in maart 2022