Terras

Beoordelingen van Abitart Hotel

4 out of 5
Abitart Hotel
Via Matteucci Pellegrino 10/20, Rome, RM

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 211 van 502 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 230 van 502 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 43 van 502 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 502 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 502 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Dulce, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel is vlakbij openbaar vervoer!! Eataly is dichtbij op loopafstand
3 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Alida

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal gelegen.
Het hotel ligt erg gunstig. Metro en bus liggen vlakbij. Het hotel ziet er mooi, artistiek uit. Elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken en zeepjes, dat is fijn.
4 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima
We kregen een grote kamer..altijd goed. Het matras was goed (stevige kant). Ik vond persoonlijk het ontbijt prima, maar niet geweldig. Mijn vriendin vond het wel heerlijk.
3 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Lizzie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gunstige ligging
Modern, goed verzorgd hotel met een gunstige ligging. Het ligt aan het station van de regionale trein Fiumicino-Rome, met eenvoudig overstappen op de metro. Daardoor is het centrum perfect bereikbaar.
2 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig hotel vlakbij de metro. Ook lopend te doen naar bv de wijk trastevere
4 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Wilma

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Jos, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, trein- en tram in de directe omg.
Prima hotel, goed ontbijt. Goede kamers met airco (noodzakelijk voor de zomer van 2017)
7 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Ria, Zwolle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel en op korte afstand centrum rome
Aardig personeel, behulpzaam en spreken engels. Nette kamers en schoon en een heerlijk supergroot bed. Ontbijt uitgebreid en diner zeer netjes.
Mooie kamers

8/10 – Goed

Sietske, Hoeven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel aan de rand van het centrum!
Dit hotel is heel goed te bereiken met het openbaar vervoer, dat kon ik helaas nergens terugvinden waardoor we vanaf het vliegveld een (veel te) dure taxi hebben besteld. Het metrostation 'Piramide' (blauwe lijn) is heel dichtbij. Ook stoppen er verschillende bussen recht voor het hotel. Vanaf het vliegveld kun je rechtstreeks naar het 'Centraal Station' Termini. Vanuit daar kun je zowel met de bus als met de metro en ben je binnen 10 minuten in het hotel.

6/10 – Redelijk

Hans, Sittard

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Matig hotel, weinig aantrekkelijke buurt
Ik heb 4 nachten (alleen) in dit hotel doorgebracht, maar ik zou dit hotel niet aan touristen aanbevelen. Het hotel maakt een nette, moderne indruk met veel kunstobjecten en een kleurig interieur. De kamer was netjes, hier en daar een slijtage maar niets schokkends. Minpunten: -Het (tweepersoons) bed is erg hard, er is geen lattenbodem o.i.d. maar alleen een dikke houten plaat waar het matras op ligt; niet erg comfortabel. -De internet verbinding (WIFI) is ongelofelijk traag. -De kamers zijn ontzettend gehorig, zowel van buitenaf als de paringsdrang van de buren... -De omgeving van het hotel is ronduit lelijk. Overal rommel, (lelijke) graffiti, vervallen panden, etc. -Loopafstand van het hotel tot bijv. Colosseum is 2,5 km, Piazza Navona /- 4 km. -De hotelbar is relatief duur, nog duurder dan de minibar Pluspunten: -Metrostation Piramide ligt op /- 10 minuten loopafstand. -Ontbijtbuffet is prima. -Schone indruk.

4/10 – Matig

Susan, Amsterdam

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Teleurstellende uitkomst
Voor 4 sterren verwacht ik nét iets meer. Voorbeeld; de vloerbedekking in de lift, had dringend een stofzuiger nodig. In de lobby knipperden twee lampen aan het plafond, dat kan gebeuren, maar twee dagen later was het nog steeds zo. De koffie machine bij het ontbijt had geen melk maar het personeel was moeilijk te vinden. De kamer was te warm, ik kreeg de airco niet kouder. En de badkamer was echt aan renovatie toe. Er was geen roomservice. (wel een minibar, maar met slechts één flesje bier en geen wijn). Het was allemaal niet echt heel slecht, maar teleurstellend is een goed woord.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Leo, Roosendaal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk en schoon hotel met goede voorzieningen.
Hotel ligt dicht bij metrostation. Hierdoor was alles in Rome binnen handbereik.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel nabij centrum Rome
Dichtbij taxi standplaats ( Pyramide) en daardoor vlak bij centrum. Goed ontbijt buffet . Heerlijk geslapen op goede matrassen. Nadat de airco uit de winter stand gehaald was, was ook de temperatuur op de kamer aangenaam

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Goed 3 sterren, maar geen 4.
Prima hotel, maar geen 4 sterren. Locatie goed en in de buurt is heel redelijk.

10/10 – Uitstekend

yvonne, Hillegom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal voor een weekendtripje naar Rome!
Wij hebben een drietal nachten doorgebracht in het Abitart Hotel en dat is ons prima bevallen! Personeel is zeer vriendelijk, de kamer is mooi en schoon en het ontbijt in de ochtend was ook prima verzorgd. Al met al een zeer geslaagd weekend in Rome met dank aan het Abitart hotel. Mochten we ooit terug komen in Rome dan gaan we zeker terug naar dit hotel. Ook qua ligging (vlakbij metrostation Piramide en treinstation Ostiense) is dit een ideaal hotel

10/10 – Uitstekend

Sandra, Landgraaf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel!,
Grote, schone kamers, bedden waren een beetje hard. Ligging is geweldig, vlakbij Ostiense waar je de bus, metro of tram kunt pakken voor 1, 50 euro pp. 1 halte tot circus maximus en 2 haltes tot closseum. Om de hoek ligt een supermarkt en er liggen diverse restaurantjes in de buurt, echter we hebben meestal in Travestere gegeten ( tip van de vriendelijke receptiemedewerker) Wij hadden een klacht omdat onze deur niet goed sloot en daarom onze deur openstond toen we s avonds terugkwamen ( kamermeisje had de deur niet goed dichtgetrokken) en dit werd heel serieus met 100 excuses opgevangen, de dag erna zat er een nieuw slot in de deur! Super opgelost. Hotel is zeker aan te bevelen.

10/10 – Uitstekend

Sjaak, Schiedam, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Abitart.
Een zeer goed en net hotel. Even buiten het centrum van Rome. Openbaarvervoer dicht in de buurt. Voor ons een aanrader.

8/10 – Goed

Alexander, Lafayette

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
For my purposes, perfectly located. The area outside the hotel is a bit scruffy but seems safe enough with some excellent eating options nearby. Room was very clean and staff extremely helpful and friendly. Excellent breakfast. Would definitely stay again.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abitart is the most beautiful and convenient hotel in Rome. The new restaurant was lovely. The staff is top class, 5 stars all the way! Stay here you will love it!
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Mr. Gianluca Tintori - General Manager op 8 jan 2024
Dear Guest,It is so pleasant to read such positive feedback as yours. Thank you!As a matter of fact our daily main aim is to make our guests happy, and we genuinely put a lot into it to provide the highest standard of services. I am most thankful to you for your kind words which are a true encouragement for the whole team.We all look forward to welcoming you back soon.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Valeria

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Gianluca Tintori General Manager op 6 dec 2023
Gentile Ospite,Desideriamo ringraziarla per il massimo punteggio che ci ha voluto dare a seguito del suo soggiorno presso il nostro Hotel.In attesa di accoglierla nuovamente le porgiamo cordiali saluti.Gianluca TintoriGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

LIVIA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente atendimento, equipe simpática e atenciosa
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Mr. Gianluca Tintori - General Manager op 30 nov 2023
Dear Guest,Thank you for choosing the Abitart Hotel on your visit to the “Eternal City”.We are happy to know that you enjoyed your time during your stay. We thank you for the positive review of our hotel.We share all the feedback with the management and staff and feedback like yours help in staff motivation and recognition.We hope to see you again on your next visit to Rome.Sincerely,Mr. Gianluca TintoriGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Andrea

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Gianluca Tintori General Manager op 15 dec 2023
Gentile Ospite,Desideriamo ringraziarla per il suo riscontro in seguito al suo soggiorno presso il nostro Hotel.l’Abitart Hotel desidera offrire sempre il massimo nella qualità del servizio. Pertanto, la sua opinione è per noi molto preziosa.Nell’attesa di accoglierla nuovamente, cogliamo l'occasione per porgere i nostri più distinti saluti.Gianluca TintoriGeneral Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Sandro

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tutto bene grazie
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Gianluca Tintori General Manager op 20 nov 2023
Gentile Ospite,Desideriamo ringraziarla per il suo riscontro in seguito al suo soggiorno presso l’Abitart Hotel. Siamo profondamente spiacenti che il servizio e la prestazione non siano stati all’altezza delle sue aspettative e la preghiamo di accettare le nostre più sincere scuse. Il punteggio che ci ha dato sembra non essere in linea con il commento rilasciato per cui le saremo molto grati se potesse contattarci direttamente per capire meglio i motivi del suo malcontento in modo che possano essere intraprese tutte le azioni necessarie al fine di migliorare la qualità del nostro servizio. Il nostro Ufficio Qualità rimane a sua completa disposizione per maggiori approfondimenti al seguente e-mail: direzione@abitarthotel.comLa ringraziamo nuovamente e ci auguriamo di riconquistare la sua fiducia in occasione del suo prossimo soggiorno.Nell’attesa di accoglierla nuovamente, cogliamo l'occasione per porgere i nostri più distinti saluti.Gianluca TintoriGeneral Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Mr. Gianluca Tintori General Manager op 20 nov 2023
Dear Guest,Thank you for choosing the Abitart Hotel on your visit to the “Eternal City”.We are happy to know that you enjoyed your time during your stay. We thank you for the positive review of our hotel.We hope to see you again on your next visit to Rome.Sincerely,Mr. Gianluca TintoriGeneral Manager

8/10 – Goed

Richny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rome a beautiful city…
Helpful staff, very good service.The location was a little bit out of the centre and most attractions we’re only reachable by taxi…Overall it was a good stay. I recommend this hotel for sure..
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Mr. Gianluca Tintori - General Manager op 6 okt 2023
Dear Guest,Thank you for choosing the Abitart Hotel on your visit to the “Eternal City”.We are happy to know that you enjoyed your time during your stay. We thank you for the positive review of our hotel.We share all the feedback with the management and staff and such feedbacks help in staff motivation and recognition.We hope to see you again on your next visit to Rome.Sincerely,

8/10 – Goed

Alyssa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The parking garage is located right next to the hotel and they charged 24 euros per day. We kept the car there all 3 days and just paid for a 3 day train ticket to get into Rome, as parking in the city is way more expensive. The train station is walking distance from the hotel and was easy enough to navigate. Upon arrival we were given a dirty/unturned room and the staff was extremely helpful and gave us a new room immediately. Breakfast buffet was included, you just need to tell the staff your room number when entering. The room was ok, the bathroom is a bit on the older side but doable.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Mr. Gianluca Tintori - General Manager op 6 okt 2023
Dear Guest,I am glad to hear that you have had an enjoyable experience at Abitart Hotel.Our daily main concern is to look after our guests offering them our undivided attention. I can tell that we have reached our aim.We look forward to welcoming you back soon to Abitart Hotel.Best regards,

4/10 – Matig

MATTEO

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Mr. Gianluca Tintori - General Manager op 6 okt 2023
Dear Guest,Thank you for choosing the Abitart Hotel on your visit to the “Eternal City”.We hope to see you again on your next visit to Rome.Sincerely,

8/10 – Goed

Elmar Dr.

6 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Mr. Gianluca Tintori - General Manager op 6 okt 2023
Dear Guest,I am glad that you have enjoyed your stay with us. We then look forward to your next stay at Abitart Hotel.Best regards.

8/10 – Goed

Gudrun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Die Zimmer waren sauber, allerdings bräuchten die Teppichböden eine Kur. Die Umgebung ist nicht gerade sauber. Die Verkehrsanbindung ist hervorragend. Alles an Sehenswürdigkeiten kann gut mit öffentlichen Verkehrsmitteln erreicht werden. Das Personal ist freundlich und zuvorkommend. Aufenthalt war schön. Gerne wieder
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Mr. Gianluca Tintori - General Manager op 6 okt 2023
Dear Guest,I thank you for praising Abitart Hotel! It is always a pleasure to hear how happy are our guests when they stay with us.We put a lot into satisfying all of our guests and we do it in a genuine way.We then look forward to welcoming you once again.Best regards

4/10 – Matig

Manuele, LONDON

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Calling it a 4-stars hotel is quite a stretch. Has that '90s-Almodovar-style, so be advised. Not particularly well kept. Damaged surfaces, streaks of paint on walls, grouting half-gone in the toilet, light bulbs with random colour temperature. You name it, they did it in a bit of a random way ( not in the artsy sense of it ). Had to change room as my TV was not working, then the cleaning team inadvertently left my room open for the whole day while I was away. I was kind of shocked when I came back and found about it. Immediately reported it to the concierge and they didn't do much in order to make my stay a little bit extra special, given the trouble encountered, which is sad. Breakfast is fairly basic. Not a huge choice and their cakes offer is based on industrially-made stuff, which is not something you would expect from an Artsy hotel based in quite a vibrant part of Rome. Disappointing. Minibar content: miserable. Laundry service is outsourced ( IE: very slow ). You'd be better off with one of the several local laundromats available nearby. Overall, this place could be fantastic with a little fix here and there, but instead it's miserable.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Mr. Gianluca Tintori - General Manager op 6 okt 2023
Dear Mr. Manuele, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Abitart Hotel. We are very sorry that your experience did not meet your full expectations; please allow us to express our sincerest apologies. At Abitart Hotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

FRANCOIS

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Original , friendly and very clean
6 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

CHI WAN

6 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Deborah, Brooklyn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abitart Hotel is a great hotel in a cool, off the beaten tourist path in Rome. Near a big university there’s a fun vibe, good food all around, historic sites within a 5 minute walk and not too many tourists. The hotel is full of modern art, has an incredibly helpful and friendly staff, and spacious, clean rooms. The breakfast was great!
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Angie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We only stayed for one night, but it was very pleasant. While it was far from everything there is Taxis and the metro near by. It’s about a 20 minute walk to the Colosseum from there. We stayed for one night and chose it because it was closer to the airport. It was very clean would consider staying again.
1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Marianne

Reisde met partner
Positief: Netheid
Auswahl beim Frühstück gut jedoch war der Butter sauer. Sauberkeit insgesamt ausreichend. Schlaf Shirt war jeden Tag wo anders irgendwo im Zimmer zusammengeknüllt. Shampoo und Duschmittel in kleinen Plastiktuben wurden ersetzt obwohl sie noch nicht leer waren.
4 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Paolo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

HYERIM

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

enrico

Negatief: Personeel en service, voorzieningen
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Kuniko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
独特なデザインのフロント、部屋、朝食エリアでローマの先進性を感じる。スタッフも優しい英語で接しやすかった。隣にカルフール、少し歩くとCONADやTodisなどのスーパーもあり便利。鉄道Ostiense駅の横の食事関連モールEATARYの訪問も目的でありここに宿泊した。

8/10 – Goed

Emmanuel

3 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Jason

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Daichi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay!
The hotel is ideally located for traveling! The Staff are very friendly. In addition, the room is spotless and specious. We were satisfied with all things related to the hotel.
3 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Laura

3 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Mariagrazia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Riccardo

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bella struttura. Buona colazione. Camera confortevole. Vasca da bagno un po’ sporca
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Cristian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Enzo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buon hotel in zona Ostiense, personale gentile
Ho soggiornato una notte in questo hotel, a due passi dalla stazione Roma Ostiense. Il personale della reception e al bar è stato molto cortese. Nella data del mio soggiorno il ristorante interno all'hotel non era disponibile. Ho alloggiato nella suite con decorazione in Keith Harring. Buona camera, molto ampia, tuttavia non perfettamente insonorizzata. I rumori del traffico proveniente dalle vie adiacenti era ben udibile. Colazione con personale ancora una volta molto cortese e sorridente: peccato per il cappuccino da una macchinetta. La sala della colazione, al primo piano, è particolare: una sorta di dehor su un sorprendente giardino. Buona esperienza nell'insieme.
1 nacht verbleven in oktober 2021