Exterieur

Beoordelingen van Grand Hotel Palace

5 out of 5
Grand Hotel Palace
Via Vittorio Veneto 70, Rome, RM

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 574 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 288 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 87 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 31 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 1001 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed gelegen vlakbij Spaansa trappen.zeer mooie kamers met leuk terrasje. Een minpunt , het ontbijt was een buffet , werd niet aangevuld en er was te weinig personeel om dit rond te krijgen.Ze stonden met twee mensen voor het ganse ontbijt. Voor de rest was alles prima
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van The Hotel Management op 19 okt 2019
Dear Guest, thank you for posting your review. Our Guest Satisfaction is our first aim and we consider extremely useful your feedback in order to check and improve our quality standard. We are glad you enjoyed the room, but we are so sorry to read your comment about breakfast and food. We have informed our Food and Beverage Manager in order to check and take the corrective action. Rest assured, we will investigate in order to avoid a similar complaint in the future. We remain at your disposal and we hope to host you again. Sincerely, The Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect ligging, super luxe hotel een echte aanrader
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Mr. Gianluca Tintori - General Manager op 11 sep 2019
Dear Guest, We thank you sincerely for your lovely comment on Expedia. We are very glad that you appreciated your stay among us and that you were very especially seduced by our services, as well as our location. Your satisfaction is our priority and we are very happy to know you spent a nice moment with us. We are looking forward to welcoming you again. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel in een mooie buurt dichtbij de Spaanse Trappen.
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Mr. Gianluca Tintori - General Manager op 15 jul 2019
Dear Guest, I am really glad to hear that you have enjoyed so much your stay at our Hotel. Indeed our central yet quiet location is one of our asset as well as the attentive and genuinely caring staff. We look forward to your next visits.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van The Management op 1 mei 2019
Dear Guest, we would like to thank you for choosing our Grand Hotel Palace for your recent stay in Rome. We sincerely hope to host you again. Best Regards, The Management

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De staf is heel erg vriendelijk en behulpzaam.
Rome is een geweldige stad, het is een openluchtmuseum. Prachtig
Reactie van Andrea Fiorentini op 10 mei 2016
Dear Guest, thank you very much for spending your time to post your review. Our Guest Satisfaction is really important for us in order to check and improve our quality standard. We are more than glad to read that you enjoyed your stay in the Eternal City and you appreciated our property. We look forward to welcoming you. Sincerely, Andrea Fiorentini General Manager

8/10 – Goed

massier, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top locatie, prima degelijk hotel
Zeer vriendelijk personeel. Top locatie en kamer met balkon was genieten. Consumpties als thee koffie en frisdrank duur maar bij de thee en koffie heerlijk croissants gekregen wat het meer dan waard maakte. Tip: neem kamer met balkon. Genieten als in een romantische oude film.
Reactie van Andrea Fiorentini op 12 mrt 2015
Dear Guest, First of all we would like to thank you for your precious comment. We appreciate the time you took to share your experience with the other travelers and your feedback will be a strong input to do always our best. We really hope that you would give us the opportunity to serve you in the future. Best Regards Andrea Fiorentini General Manager

4/10 – Matig

Henk, Alkmaar

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Zeker geen 5 sterren
Grand Hotel was het zeker maar geen paleis. Bij aankomst werden we vriendelijk geholpen en konden we snel naar onze kamer. Onze koffers zouden naar de kamer worden gebracht. Na drie kwartier hadden we de kamer wel bekeken en wilde we ons opfrissen en heb ik de de koffers zelf maar opgehaald. 'sAvonds besloten om in het hotel te eten. Na het wachten op de kaart die eindelijke kwam een heerlijk menu samengesteld en gevraagd om de wijn die we wilde.... Van de 4 gangen waren er 3 niet mogelijk, de wijn was niet op voorraad, werd er een alternatief geboden wat geen 5 sterren waardig was dus besloten we maar om bij Harry's Bar, 300 meter verderop, te gaan eten. Dat was wel een aanrader!!! Het bed op onze kamer zorgde voor een pijnlijke rug bij mijn partner en ik was een aantal keer per nacht wakker, normaal geen last van... het zou aan de bedden kunnen liggen. Foto's van de kamers tijdens het boeken kwamen niet overeen met de werkelijkheid. Kort om, voor mij geen grand hotel palace meer.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
slechte service staat haaks op 5 sterren
in en uitchecken is een drama. computersysteem lag plat. het duurde daardoor wel heel lang. kennis engelse taal van het personeel is beperkt. kamer was later klaar (1 van de 3) en bevond zich op een apart gedeelte van het gebouw waar geen lift was. dat werd ons bij het ophalen van de key niet verteld. uiteindelijk bleken we op een kamer te zitten die voor gehandicapten was. daardoor hadden we geen douchescherm wat grote plassen opleverde.

4/10 – Matig

Harley, Seattle

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
First of all - don't pay extra for an 'Acropolis view'. You have to go out on your balcony to see it. Mostly you look at the strip clubs across the busy 8 lane roadway. If you do go out on the balcony it is incredibly loud with road noise. As a side note - the door to my balcony didn't seal well so the room was noisy as well. Changing rooms wasn't an option for me as the hotel was full (big American brand - lots of bookings even in the early season). The front desk did say they would check for me and get back to me later in the day. Which they didn't. You can walk to many tourist sites from the hotel - it's only about a mile down a very busy road. Sure the sidewalks are filthy and the buildings graffiti laden - but I didn't get killed so you might not either. I was however extremely careful when anywhere near the street - the cars and motorbikes go really fast and don't seem to mind giving pedestrians a scare. When housekeeping came to clean the room on day two we asked them to return later as we were napping. They said they could come back at 5. Apparently they couldn't because we never saw them again. There are lots of local restaurants in the surrounding neighborhoods. Not so much in the hotel. If you stay here with one of the many big tour groups you probably don't have a choice - so just try to enjoy it. Plan to head for the elevators early. Or get on the first one even if it is going up when you want to go down. Eventually you'll make it to the lobby. Good luck!
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Gabriela

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Nafen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the location of the hotel was excellent almost center ,close to the Spanish steps and Trevi Fountain and the main shopping center .breakfast was good and we had dinner in the hotel which was excellent,all in all highly recommended.
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Ronald

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The shower water occasionally was hot then cold then hot then cold. It did not always maintain constant temperature. Other than that, it was great and right across from the American Consulate.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Valerie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient getting around to the attractions in Rome. Front desk was very helpful with Restaurant recommendations. Would definitely recommend this hotel!
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Khaled, Bellevue

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A good hotel with good rooms and very friendly staff however there is no atmosphere in the reception area
4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

James

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Staff Service and very nice buffet
6 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly service, great location
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Tatiana, Las Vegas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is walking distance to many sites and is across from the US Embassy Great location in a safe and walkable neighberhood Staff is friendly and helpful Rooms are nice and the bathrooms are modern I highly recommend this property
3 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Jorge

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Booking system swimming pool horrible - should state no swimming pool - because there was nothing complementary about it. - Poor gym facilities. Extra taxes 10 euros per day per guest - why? It should be already included on the reservation fees. Your hotel is not worth because has it hides the reality.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Walter Teori General Manager op 28 mrt 2024
Dear Guest, Thank you for staying at the Grand Hotel Palace in Rome. We are sorry to read that you didn't appreciated our SPA and gym. We reconfirm that the access to the SPA and the gym is free for all our guests and there are no extra fees to be paid. Not sure if the 10,00 you are referring to are the city tax that it's the council tax that most unfortunately there is nothing we can do about it and it's fixed for all the 5 stars in Rome as it's not decided by the hotel. We do remain at your disposal for anything else you may need looking forward to have the chance to welcome you back soon Best Regards

10/10 – Uitstekend

Ian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, helpful staff and rooms are perfect for a long weekend break.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Walter Teori General Manager op 28 mrt 2024
Dear Guest, Thank you for staying at the Grand Hotel Palace in Rome. We thank you for the nice review and we look forward to welcome you back soon Best Regards

10/10 – Uitstekend

maximilian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We appreciated the upgraded room at no cost!
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Walter Teori General Manager op 28 mrt 2024
Dear GUest, Thank you for choosing the Grand Hotel Palace for your recent trip to Rome! We are glad you appreciated your stay. We look forward to welcome you back soon Best Regards

4/10 – Matig

Harwinder Singh, Ilford

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It feels like they are stuck in the past. The decor was dated, and the stained wallpaper was older than my grandparents. There was no WiFi outside of the lobby, and I had to go get a sim card just to keep connected. In this modern time, wifi should be a basic essential, especially for when you have guests travelling from all around the world. There was no kettle or iron in the room, and I had to ask for it several times. We also had to constantly ask for a restocking of coffee and tea for our room and was not filled up daily. The only redeeming factor was the location and the staff. Kevin was extremely helpful and gave us some great recommendations for restaurants around the area. Besides this, nothing else screams 5 star.
4 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Ashraf Louis

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was Okay, friendly staff. good Service But they Charged me taxes twice 10 Euros per night at the start and 10 Euros Taxes at the end what added 120Euros by the trip unannounced at the reservation.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Walter Teori General Manager op 22 mrt 2024
Dear Guest, First of all we thank you for staying at the Grand Hotel Palace in Rome. We are glad you appreciate our hotel and you enjoyed your stay with us. Most unfortunately the city taxes are nor decided by the hotel. City tax are the same for all hotels of the same category in Rome as fee that is paid by inbound travelers when they stay in hotels. The amount change based only on the type of accommodation chosen (B&B, 3 starts, 4 starts, 5 starts etc.) but it's not decided by the hotel. We hope to have the chance to welcome you back soon Best Regards

10/10 – Uitstekend

Gemma

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Need to be clearer with your mini bar pricing.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Walter Teori General Manager op 22 mrt 2024
Dear Guest, Thank you for staying at the Grand Hotel Palace in Rome. We are glad you enjoy your stay with us. We hope you enjoy our best suite that we have allocated for you to celebrate for your birthday. Please be advised that the Mini Bar pricing is printed and located near the minibar in all rooms, we are sorry if there was any misunderstanding. We Thank you again for choosing the Grand Hotel Palace for this nice occasion and we look forward to have the chance soon to welcome you back Best Regards

10/10 – Uitstekend

sindi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was l centrally located . Walking distance from the Trevi Fountain and the Spanish Steps. The staff was friendly . There were really good restaurants within walking distance
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Walter Teori General Manager op 22 mrt 2024
Dear Guest, We thank you for choosing the Grand Hotel Palace for your last stay in Rome. We are happy to hear you appreciated our staff and our location. We look forward to welcome you back soon and we remain at your disposal for anything else you may need Best Regards

10/10 – Uitstekend

Giuseppe

Positief: Voorzieningen
I learned through a tour it is the street featured in the film “La Vita Dolce”. It’s also one of the most luxurious streets in Rome, very wide. Filled with great hotels. The hotel itself is spacious and very accommodating. Staff was super friendly, and very helpful with planning and organizing my stay.
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Robert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very attentive staff
5 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Julie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

antonio

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Ottima ospitalità
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Rajeev

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
We arrived at this (5*) hotel with a pre booked deluxe double room for a stay of 3 nights. On arrival we were told our room wasn’t ready yet but we could opt to upgrade to a deluxe suite for an additional €85 per night. We accepted the upgrade. The suite was strange in the sense you were greeted by a glass table with 4 chairs (nothing luxurious). As you turned into the room you were in a corridor with 2 doors on the right, the 1st door opened onto a kitchenette with some snacks that were chargeable with the minibar. 4/5 cleanliness 2nd door opened onto the bathroom which was a glass shower, simple sink,WC & a bidet on the opposite wall to the WC. 4/5 cleanliness The corridor then opened onto the bedroom which was an odd pentagon shape. A large bed on one wall, a huge suitcase looking wardrobe with dangerous sharp edges & a short air seat & an air bench at the bottom of the bed We had problems sleeping each night due to a very noisy air con unit. In the morning after using the shower we were facing a safety issue as the water had poured out of the shower, all over the bathroom floor and was now in the corridor. The shower gel dispenser in the shower was broken. The issue were not resolved after being reported each morning. The room had flaking paint. The included breakfast had an extremely poor selection for a 5* hotel, with the hot food being offered being luke warm at best. Additional€85 per night were waived on checkout but our stay there was less than satisfactory for a 5*
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Najeeb

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place in the centre of Roma
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Emmanuel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Probably one of the best hotels that I’ve ever stayed at.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Alexander, Bronx

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent thank you
6 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

SHINGO, Shinjyukuku

3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Joseph Barry

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was nice and helpful....rooms were clean and spacious.
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Walter Teori general Manager op 23 feb 2024
Dear Guest,first of all we would like to thank you for staying at the Grand Hotel Palace in Rome. We are pleased to know you have appreciated the helpfulness of our staff: your satisfaction is our first aim and we try to do our best to meet your expectations to guarantee an outstanding stay.We look forward to hearing from you again.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Felipe Alejandro

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bien en general
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Walter Teori General Manager op 23 feb 2024
Dear Guest,we would like to thank you for choosing our Grand Hotel Palace for your recent stay in Rome.We are pleased to read such a beautiful comment and we sincerely hope to host you again.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Graham

5 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

SantIago

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The best of the best outstanding service Excellence people I love Italy
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Halina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service, convenient location.
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

yaqoub

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Sami

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful hotel Very clean Excellent service Good breakfast
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Haochen

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Mônica

4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Walter Teori General Manager op 17 jan 2024
Dear Guest, First of all thank you for staying at the Grand Hotel Palace in Rome. We are glad you appreciated your stay and we look forward to welcome you back soon We do remain at your disposal for anything else you may need Best Regards

6/10 – Redelijk

Sabine

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Sehr gute Lage, sehr nettes Personal. Der Zustand und die Sauberkeit der Zimmer entspricht leider nicht der Preiskategorie
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Walter Teori General Manager op 17 jan 2024
Dear Guest, Thank you for staying at the Grand Hotel Palace in Rome. We are pleased you appreciated our location and thank you for the nice words for our staff. We are sorry to hear that our rooms didn't meet your expectation and we hope to have the chance to welcome you back to restore your confidence in our facilities. I do remain at your disposal for anything else you may need Best Regards

10/10 – Uitstekend

Tysa

2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

LUCIA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
El hotel muy lindo, solo que las paredes son muy delgadas y se escucha todo, el ruido de las tuberías de agua no dejan dormir
4 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Juan

3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Sasha

4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Tomas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ubicación excelente
3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Far from 5 star but good location
The + : Nice and friendly staff, hotel in great location to explore Rome. The - : It is not a 5 star hotel. Broken wardrobe forced us to have the wardrobe lights on all night since door did not close, broken chairs in room, shower door not closing, no soap to wash hands, shower going from ice cold to burning hot and nothing in between… Nice to have a plunge pool but spa area very old and dated and pool ice cold. Too small to swim in to warm up. Breakfast very limited for the price.
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Lee

2 nachten verbleven in december 2023