Eco-rondleidingen

Beoordelingen van Sheraton Rome Parco de’ Medici

4 out of 5
Sheraton Rome Parco de’ Medici
Via Salvatore Rebecchini 145, Rome, RM

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 198 van 712 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 238 van 712 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 147 van 712 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 75 van 712 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 54 van 712 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Léon

2 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Stefan

lementair
gewoon
1 nacht verbleven in september 2020

4/10 – Matig

Erik

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Drie verschillende panden, een goede kilometer uit elkaar. In welke je zit weet je vooraf niet. Staat van gebouw is matig, chaos aan de balie is bijna een constante.
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie verzorgde ruime kamers. Leuk zwembad. Uitgebreid ontbijt.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Zakenhotel ver buiten de stad
Hotel is gemiddeld. Niet slecht maar ook niet geweldig. Is opgedeeld in 3 gebouwen dus als groep wel xorgen dat je in hetzelfde gebouw zit
Reactie van Executive.Office op 26 jan 2017
Gentile Anonymous, Greetings from the Sheraton Parco de’ Medici Rome Hotel and thank you very much for the review you had the time to write on Expedia. We are glad to read that the stay in our property met your needs, it is a pleasure for us to welcome you and do every effort to let you feel at home even when you are travelling abroad assisting you with all the information you may need. We hope you will choose our Hotel again in the future. Kind Regards Sara Perone Acting Executive Office Coordinator Sheraton Parco de' Medici Rome Hotel 0109/17/SP

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Reactie van General Manager op 17 nov 2016
Dear Traveler, Thank you very much for you kind cpmment. Feedback from our guests allows us to constantly improve our service. We very much look forward to welcome you back again to our premises for a warm welcome back. Yours sincerely, Public Relations Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
zeer teleurstellend
Een lelijk, ongezellig hotel in niet mooie buurt, ongeschikt voor kinderen. Geen gratis WIFI op kamer, min. €9,- per 24 uur. Zwembad gesloten, stond niet op site. Familie-suite is echt geen suite. Er stond een derde bed aan ons voeteneinde. Het enige wat wel goed was, was het ontbijt. Verder alles zeer prijzig, prijs-kwaliteit verhouding slecht. Kortom zeer teleurstellend
Reactie van Sara Perone Acting Executive Office Coordinator op 10 mei 2016
Dear Anonymous, Thank you very much for you kind review. Feedback from our guests allows us to constantly improve our service. Regarding your kind comment about the location please be informed that our honoured guests choose our hotel as for business as for our famous parkland, but also for who want to visit the Eternal City, that is easily reachable by our shuttle buses, and then desire to relax in our green spaces, terraces, etc. far away from the chaos of the city. We also would like to inform you that in a five minute’s walk you can reach “The Village” which offers restaurants, pizzerias, cinemas, penny arcades, a book shop, souvenirs, etc. A little bit further away you can find four very big shopping malls and if one wants we are close to the archaeological sites of Ostia Antica and the sites found in the centre of Rome. With reference to your kind comment about the in room Wi-Fi please be informed that we are currently carrying out market surveys to see what our competitors are offering, in order to make the right decisions. I wish to thank you for your kind words of appreciation about the breakfast that will help us to improve ourselves, as we understand that with effort and difficulty we succeed to satisfy the needs and the expectations of our honoured guests. We very much look forward to welcome you back again to our premises for a warm welcome back. Yours sincerely, Sara Perone Acting Executive Office Coordinator Sheraton Parco de' Medici Rome Hotel 1081/16/SP

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

M. Ben

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
Matig
Het hotel ligt in een zeer rustige buurt. Maar alles is ook betalend ook al wordt het niet duidelijk vermeld op de bevestiging. Wifi, shuttle enz...alles is betalend. De lakens worden niet dagelijks ververst maar de kamer wordt wel schoon gemaakt. Personeel is behulpzaam. Is niet normaal dat de shuttle betalend is, aangezien het hotel toch een 10-tal km van het centrum ligt!

4/10 – Matig

Frans, Arnhem

Positief: Netheid, personeel en service
Tegenvallend
Wat heel teleurstellend was dat de zwembaden per 1 okt gesloten waren.zgn winterseizoen terwijl het 27 graden was ,strak blauwe lucht. Ook de prijzen van bv de bar waren te hoog.7 tot 10 euro per glas wijn is te veel. Het hotel bestaat uit 3 locaties.wij zaten op 2.Bij 1 was de golfbaan.Ging je met gehuurde auto daar heen moest je parkeergeld betalen ,ondanks dat je gast bent van het hotel.Schandalig.

10/10 – Uitstekend

Y, Hardenberg, nederland

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ervaring Shereton Golf parc resort
Een geslaagde 8 daagse reis voor een aantrekkelijke prijs. Locatie van het hotel was buiten het centrum, de gratis shuttlebus naar het centrum was een goed alternatief. S'avonds genoten van heerlijk eten in het hotel aan de rand van de golfbaan. Eten en drinken was helaas erg duur maar van zeer goede kwaliteit. Een aanrader voor mensen die en van een mooie stad en van rust houden.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
h

6/10 – Redelijk

robert, amsterdam

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
net niet chique
Dit hotel van Sheraton heeft een chique uitstraling maar achter de schermen valt dit tegen. Er zijn twee Sheraton Golf hotels. De minste is Sheraton Golf 2. Prijzen in de bar zijn afschuwelijk duur: Een glas bier Euro 8, potje thee Euro 4,50 Het ontbijt is netjes maar niet luxe. Wij hadden hoge verwachtingen maar die vielen in het water. Goede shuttle naar het centrum. Gratis dat wel. En bediening is service gericht op zn italiaans ;-)

8/10 – Goed

E, Assen

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
Prima Hotel
Prima hotel. Luxe en nette uitstraling. Vond de kamer niet perfect schoon, onder mijn bed heeft gedurende mijn gehele verblijf iets van plastic gelegen, ik had verwacht dat dat opgeruimd zou worden. Een nadeel vond ik dat er geen raam open kon. Daarnaast hadden we als een groep geboekt, maar zaten we in verschillende gebouwen (het hotel bestaat uit 3 gebouwen), dus dat was jammer.

10/10 – Uitstekend

Zehava

Positief: Voorzieningen
From the moment I walked in everyone was professional. Pleasant and helpful. Laura, the server at the bar, was so nice and friendly. Very sweet!!!!
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ping

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful and attentive crew. I would like to thank Juan carlos, Andrea, camilia and Davide. Their super attentive service made our day ! We will return for sure!
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Elma

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

ara

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Excellent location nice and big clean rooms. Professional staff. 15 min to fiumicino airport.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Raquel

Positief: Voorzieningen
We arrived at the hotel at 9 am, check in is at 3 pm, they gave us our room. Very accommodating.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

RICCARDO

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un sincero grazie alla Sig.ina Angelica ed il Direttore Dott. Bellè nella sala colazioni.... pr la loro disponibilità ed accogleinza... Taccardi
1 nacht verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Silvia

1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Alexandre

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Rooms were in the same standard of Sheraton hotels regarding cleaning. Hotel is ver far from any public transportation and cabs are extremely expensive. Breakfast was good, but employees at breakfast were terrible, besides the manager who was very good.
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Brooke

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Expedia and googling will tell you this property offers shuttle service to the Rome airport. So I expected an all day shuttle service. But they actually offer one shuttle at 7am. That's all. When I indicated to the staff that Expedia says shuttle service and I expected a shuttle to the airport, the desk clerk asked me if I spoke to Expedia and they told me that. I think that's kind of snotty to say to a customer. The next day when I called down to say we would take what I thought they told me was a 7:30 shuttle, I discovered it was 7 am, and they transferred me to someone who never picked up. I called back and the the front desk never picked up. But tons of people are working at the front desk, so I have no idea why no one answered the phone. Internet is not free in general. We got it free either because of prior stays or our Expedia booking, I'm not sure why. The cab to the airport from the hotel is very expensive and the only option (no public transportation) unless you leave at 7 am. Driving to the airport we passed a Hilton that was much closer, so I would select that instead of this property. I cannot say enough nice things about the bar and restaurant staff. The service at both was incredible, the restaurant goes out of its way to give diners a five star experience. I highly recommend both the bar and restaurant. Some of the front desk staff should train under whoever trains the restaurant staff to learn something about speaking to customers.
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Monir

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad experience !!!!!
Very very disappointed with my stay at this hotel The restaurant is to be avoided at all cost, breakfast is as not good at all Didn’t expect such bad quality from a Sheraton hotel Housekeeping knocking and opening the door right away, soap not being replenish everyday, overuse of detergent which leads to a very strong no pleasant smell in the room Staff at the bar not professional Overall, I will not stay in this hotel or another Sheraton hotel and won’t be recommmeding it
4 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

J

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
great staff, poor management
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Marie

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Nathalie

1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ljiljana

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Vince

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Angela, Pembroke Pines

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Susan

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
They really do not have an airport shuttle. One time a day is not a service. It is a hotel that caters to tour companies. Bus loads of tourists. That is just an FYI. Also you have to pay for WiFi. Another FYI.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

andrea

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Alex

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Cecilia

Positief: Personeel en service, comfort kamer
One night layover
The place needs a facelift especially the bathrooms. Overall experience is nice and love the restaurant service and food.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Maureen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

revivit

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

ana

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Antonio

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
👍
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Sara

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mac

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
Check in was a nightmare as the lobby was full of people and check in was slow. The advertisement was a king bed and they pushed two twin beds together to make a king. The pillows were terrible. Hard time figuring out the lights in the room. Once figured out the lights required the room key. The lights by the bed had bare wires showing as well as the telephone cord. There was black MOLD surrounding the tub (disgusting). The front desk seemed very over worked.
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Hrant

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The only dining choice was price and mediocre. We order catch of the day that came with no side. Server was rude and not professional. Server deboned, or tried to anyway, our fish by ours table before serving it. This was a bad idea. There were still bones on the fish and he waisted a lot of good flash. I rather debone it myself.
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

David

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel was better than expected though pricy for the size of room. The outdoor restaurant was very nice and food snd service excellent.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Geralyn

Positief: Netheid, personeel en service
Expensive room not a 5 star
Hotel carpeting and bathrooms need an upgrade. Hotel room flooring was worn out. Furniture needs an upgrade.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Maday

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed here for one night enroute to Florence. The room was spacious and clean. Great breakfast. Easy check in/out. Very close to airport. It was nice to get here quickly after a long flight and sleep.
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Mario

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Anna

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely customer service! Front desk staff were very accommodating and pleasant
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Alejandro, Hampton Bays

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen
Restaurant was the worse experience in Italy. It said free shuttle but it’s not true. Just drop off and it was once a day at 7am. Breakfast really bad.
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Anthony

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
No hot water. Room smelled of smoke despite being told it was a non smoking room
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Vincenzo

1 nacht verbleven in september 2023