Een binnenzwembad, 3 buitenzwembaden

Beoordelingen van Iberostar Saidia

5 out of 5
Iberostar Saidia
Hotel Med Azur S.A. BP 331, Station Balneaire Saidia, Saidia

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 42 van 153 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 59 van 153 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 153 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 153 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 153 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Faouzi

2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Mezian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Het eten was maar matig. Minder dan anders. Check in verliep moeilijk, we moesten de bevestiging van onze reservatie voorleggen terwijl dit bij boeking nergens vermeld was. Dan was ons belgosch huwelijksboekje niet voldoende moest ze ons marokkaans huwelijksboekje zien terwijl we helemaal niet getrouwd zijn in Marokko....
2 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Achmed

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Ruimte voor verbetering...
Bij aankomst duurde het inchecken vrij lang. Een minuut of 25, doordat we per persoon een formulier moesten invullen zoals naw en paspoort gegevens, terwijl ze die ook met een kopie van onze paspoorten konden aflezen. Daarna werden onze koffers netjes naar de kamer gebracht en zag de kamer er wel netjes uit. Alleen jammer van de 2 x 1 persoonsbedden ipv een groot 2 persoonsbed (deze was ook niet te boeken). Ook was er geen strijkijzer beschikbaar terwijl dit wel stond vermeld op de site van hotels.com (ze hebben wel een stoom en was service, maar dan ben je je kleding 24 uur kwijt). Verder was het eten niet heel denderend, maar smaken verschillen. Wat de grootste ergenis was, was het brandalarm dat midden in de nacht afging en personeel niet kundig was om het uit te krijgen. Het brandalarm ongeveer 30 a 40 min afgegaan en al die tijd werden hotelgasten niet of slecht geïnformeerd. Gelukkig bleek het vals alarm.
1 nacht verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

hin

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geen 5* waard
WiFi werkt niet Gordijnen niet verduisterend Kamer verouderd Lekkage in douch Check in duurt ontzettend lang en het was niet toegestaan om alvast bij het zwembad te zitten. Over het algemeen onvriendelijk personeel, los van animatie team die weten wel hoe ze met gasten moeten omgaan. Hygiëne was ook niet al te best, ik kreeg zelfs een koffie kopje waar nog lippenstift van iemand anders op zat. Wij hadden een 2 persoonskamer en die zou klaar gemaakt worden voor 4 personen. Vanaf het moment van inchecken(15.30) heb ik gewacht op extra handdoeken en lakens en kussens. Ik ben tot 5 keer aan de receptie geweest, bellen vanuit de kamer is blijkbaar een luxe want de telefoon werkte niet. Om 01.00 kreeg mijn lakens en kussens en kon ik eindelijk gaan slapen. Het heeft geen nut om je ontevredenheid uit te spreken in het hotel, het kost je alleen maar tijd en stress. Het was een verschrikkelijke ervaring, en zonde van de tijd en geld.
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Sanae

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GeZellig, maar de kamer was niet zo netjes
5 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel degelijk huishouding en bediening
4 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk en gezellig hotel met goede voorzieningen
Heerlijk en uitgebreid ontbijt, lunch en diner. Hygiëne beter dan Europese hotels.
2 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Abdellatif

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel en best personeel
Goed hotel, beste personeel wat er is!!!!

8/10 – Goed

Nathalie J.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Top vakantie !
Uitstekende vakantie met vriendinnen ! Wij proberen nog in september terug te komen :-)

10/10 – Uitstekend

Noura, Sint Niklaas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer aangenaam
Een heel aangenaam weekend gehad met een super bediening en vriendelijke mensen!

4/10 – Matig

reiziger, Eindhoven, Nederland

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi hotel maar...
Mooi hotel leuke zwembad. Eten vond ik persoonlijk vreselijk (massa productie) Personeel was vriendelijk maar je kan ze beter op een afstand houden De kamer (royal suite) viel erg tegen, hele harde matrassen en veel dingen waren kapot zoals de wc,poten onder de bed wastafel kortom zeer slecht onderhouden je krijgt geen waar voor je geld!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Alexandre

3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Stefa A.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff, accommodations, settings, cleanliness and communal restaurant continue to be a plus consistently as we stayed in 2013, 2014, 2022 and 2023. At times overcrowding was an issue. This last stay was marred by unacceptable construction noise on bloc 2, story 2. I had to speak to workers and at the desk that not even informing guests of this more than hour long din was just checked unacceptable.
8 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Sana

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
La nourriture était nulle !!
2 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Soumia

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Extrêmement déçus !!
Nous avions effectué plusieurs séjours à l’hôtel IBEROSTAR de Sadia il y a quelques années et c’était plutôt satisfaisant mais à notre dernier séjour d’il y a quelques jours nous avons constaté que l’hôtel est devenu un lieu qu’on pourrait surnommé hôtel low cost alors que que avons payé 300€ par nuit pour une chambre double pour 2 adultes et un enfant. L’hôtel a privilégié la rentabilité au confort de ses clients en effectuant un remplissage “vannes ouvertes” !! Des queues interminables pour accéder aux buffets, nous n’avons pas pu déjeuner ou goûter à plusieurs reprises, quant au dîner il fallait se rendre très tard (après 21h) pour éviter la foule ! Notre chambre était plus que basique et très médiocre ! Nous n’y retournerons plus ! A fuir ! Nous devons reconnaître la gentillesse et le dévouement du personnel qui semblait épuisé mais courageux !! La Direction de l’hôtel doit revoir sa copie et prendre plus soin de son personnel et de sa clientèle si elle veut la garder et non pas penser qu’à remplir “son tiroir caisse” !!
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Hassan

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Food the same every day no change . Breakfast stuff very slow to make one omelette long-standing
5 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Nicolas

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Le pire hotel depuis bien longtemps
Nourriture fade, longues files d’attentes au buffet ( jusqu’à 10 minutes selon les plats), salle à manger tres bruyante, wifi médiocre (quand on a la chance de se connecter), les essuis sont pris au matin et ramener en fin d’après-midi (donc on peut oublier la douche en journée, boissons imbuvables en journée (entre tiède et chaud), on veut nous impser des heures pour le buffet (petit dejeuner de 9h30 à 10h15, puis dejeuber à 14h30, le top quand on a une felme enceinte). Je crois qu’il s’agit d’une de mes pires expériences hôtelières, et pourtant je fait plus de 50 nuitées par an à différents hotels. Il ne mérite absolument pas ces 5 étoiles…
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Zouhair

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
La mejor en saidia precio y calidad
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Geoffrey

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Bel établissement, un peu supeuplé de gens sans savoir vivre mais c'est indépendant de l'hôtel. Manque de propreté dans les chambres
14 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Jihane

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Bon séjour mais la cuisine pas top
Chambres propres, par contre la qualité du linge de lit laisse à désirer. Ambiance sympathique. Mais le point noir du séjour c'est la nourriture est de mauvaise qualité.
4 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

AMAL

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le personnel vraiment trop gentil, souriant et super agreable. La mer qui se trouve juste a cote de lhotel vraiment top. Le menage dans les chambres cest ce que jai le moins apprecie ainsi que la variete des repas et parfois la musique est beaucoup trop forte. Par contre les animations au top
7 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

messaouda

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le personnel est adorable et serviable mais aucune proposition d activité en dehors de l hôtel
16 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

jeanne

7 nachten verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Amina

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Kawtar

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Naziha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Détente en famille
Séjour agréable et personnel sympathique L’hôtel, le self, et les infrastructures sont très bien, et bien entretenus Un point négatif est le débit d’eau qui va considérablement diminuer entre 18 et 21h et pour se laver les cheveux fallait le faire à l’eau froide
11 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Chaimae

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The services were horrible, nobody gave us any information about reservations for restaurants or where to get food from. We had to figure out everything on our own. If you call into reception they would ignore your request and just not show up (we requested water and none showed up). The buffets were catastrophic, super crowded with kids roaming around with no supervision. And and top of it all, me and my family members got diarrhea from eating in the buffet.
5 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Btissam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Our stay was amazing, the staff are very friendly and polite
5 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Emina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay overall
The check in was very smooth and the staff were both helpful and welcoming. The hotel had a great pool area and the beach was just a short walk over the beach walk. The food was good and the fruit section was the favourite with tasty melons. The Moroccan hamam experience was a great experience and must try! Check out was smooth and we could store our luggage until pick up arrived. It would be ideal if the gift shop was a little bit larger with traditional clothing for both men and females, also some Moroccan teapots would have been good to see for sale! It would have been amazing if ice cream from known brands were sold in the shop as well :)
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Oualid

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

amine

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent place to stay very safe. The staff are nice
5 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Hamza

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best place to be, the best hotel in all the city, I felt like home, everyone is nice, from the receptionist to the director, hotel renovate many things this year, and what liked the most their care on environment protection. Keep going guys, so proud to see that things in 🇲🇦
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Jawad

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juste la connexion qui beug rien d'autre à dire parfait hôtel
6 nachten verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Morad, Frankfurt am Main

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Iberostar war leider bei meiner Ankunft aus Deutschland geschlossen, obwohl ich ein Monat zuvor gebucht und bezahlt hab.Erst nach meiner Ankunft wurde mir das von einem Parkwächter mitgeteilt das es geschlossen sei.Bin immer noch sehr schockiert.Ich wurde schließlich in ein anderes Hotel mit schlechterem Strand Abschnitt ein paar Kilometer weitergeleitet.Was schnell und problemlos funktionierte !Schade das man so mit seinen Kunden umgeht.Über eine schriftliche Benachrichtigung das das iberostar geschlossen sei, hätte ich mich gefreut, es war 30 Tage Zeit gewesen mich zu informieren.
3 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Zaineb

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

LAMHANNAD

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Notre séjour s'est bien passé. Je voulais manger du sushi mais on nous a emmené au restaurant fasi mais il n'y avait pas de différence entre ce dernier et le restaurant normal mais en moins de choix.
2 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Rachid

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Séjour satisfaisant, infrastructures non entretenues (terrain de foot avec des trous partout au niveau de la clôture, c'est dangereux), restauration toujours moyenne.heureusement que l'emplacement est magnifique et que le personnel est très sympa, mention spéciale pour FATIMZAHRA à l’accueil.
5 nachten verbleven in juli 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Moussa

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2021

4/10 – Matig

Sara

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
We spent 3 nights in the hotel and did not have a proper meal They told us upon arrival the bar near the swimming pool is open 24H while it is close from 5:30 pm
2 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hôtel
4 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le personnel a l écoute plage privée l animation
3 nachten verbleven in juni 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel bien situé, très proche de la mer.
Personnel serviable, très sympathique et accueillant. Chambre fonctionnelle. Idéal pour les familles. Accès à la plage facile et très agréable. Nourriture très décevante. Deux grandes piscines, la première très animée et l’autre plutôt calme. Ne mérite pas un 5 étoiles. SPA à tester. Son personnel est très sympathique et aux petits soins.
7 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Bouamara

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mauvaise foi
Prenez des vidéos et des photos de votre chambre avant le check out car il est possible qu'on vous accuse de dégradations, sans que vous en soyez à l'origine. Après leur enquête, ils sont même pas capable de s'excuser sûrement pour une question de fierté. C'est 1ère et dernière fois qu'on met les pieds là bas.
4 nachten verbleven in juli 2019