Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 129 van 313 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
129
Gastenscore: 8 - Goed. 144 van 313 beoordelingen" "
8 - Goed
144
Gastenscore: 6 - Redelijk. 26 van 313 beoordelingen" "
6 - Redelijk
26
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 313 beoordelingen" "
4 - Matig
11
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 313 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
3
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met een groep
4 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel heel vriendelijk.
David
5 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Rob
Reisde met familie
13 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was nog niet zo lang terug gerenoveerd. Alles zag er op-en-top uit en zeer netjes en schoon. Vriendelijke personeel, goed eten, drankjes bij het eten niets te duur en een goeie ligging van het hotel. Een van de betere hotels van Salou.
Rob
6 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van RRPP H10 Salauris Palace op 24 jul 2021
¡Muchas gracias por la puntuación!
Nos alegra saber que de forma general han disfrutado con nosotros de sus vacaciones. Esperamos verles nuevamente con nosotros por el hotel. Hasta entonces. Muchos saludos de parte de todo el equipo del H10 Salauris Palace.
8/10 – Goed
Leo, Venray
5 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor herhaling vatbaar!
Leo
8/10 – Goed
silvie, belgie
19 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel soms gehorige kamers
Hotel was heel leuk ,eten zeer lekker en personeel heel vriendelijk
silvie
10/10 – Uitstekend
Luis
Reisde met familie
20 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal excelente. Muy cercano al parque de atracciones y con fácil aparcamiento en los alrededores.
Luis
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van RRPP op 24 apr 2024
Apreciado Luis,Esperamos darle la bienvenida de nuevo en nuestro hotel en un futuro próximo para ofrecer otra fantástica estancia.Un cordial saludo,Esmeralda Bregonje,RRPP
10/10 – Uitstekend
CLAUDIA ONIFANJA
Reisde met familie
19 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Séjour agréable avec ado. Portaventura et plage accessible à pied. Bonne situtation. Bon petit déjeuner. Nous avions prisbla formule demi pension très pratique. Grande chambre avec ce qu'il faut. Je recommande.
CLAUDIA ONIFANJA
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van RRPP op 24 apr 2024
Chere Mme.Onifanja,Nous sommes heureux dentendre que vous avez passé un agréable sejour au sein de notre hotel. Nous espérons vous revoir très bientôt. Cordialement, Esmeralda Bregonje R.P
8/10 – Goed
Johan
Zakenreiziger
16 okt 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Johan
7 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
David
21 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
5 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Salvador
Reisde met familie
19 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy buen equipo de animación.
Hemos estado en todos los H10 de Salou y sin duda este es el que más nos gusta.
Los hoteles de la cadena son muy parecidos, pero a nuestro modo de ver la diferencia está en las actividades que realizan.
Las actuaciones de la noche están muy bien.
Aunque lo que hace realmente la diferencia es el equipo de animación: Manuela, Elena y Charly.
Salvador
3 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
mrs kay dear and miss chloe
Reisde met familie
29 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great reception staff, very friendly and helpful. Good quality and variety of food staying on Half Board. Nice bathroom/Shower with comp toiletries.Comfortable and clean room, nice balcony. Due to no carpet on hallway floors, noisy at night. Would recommend street facing room as a lot of noise at night if pool facing. Have stayed here several times pre pandemic. Easy walking distance to shops, beach, bars and Port Aventura theme park.
mrs kay dear and miss chloe
3 nachten verbleven in mei 2023
6/10 – Redelijk
Sandra Koka
Reisde met een groep
19 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice interior, staff nice, rooms basic! Swimming pools and spa nice but food was terrible.
Enjoyed our stay
Sandra Koka
3 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
PATRICK
Reisde met familie
28 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour correct
Agréable séjour dans l'ensemble, bel hôtel, emplacement super, 10 minutes à pieds des plages, ainsi que des rues piétonnes, chambre avec vue directe sur Ferrari land, le personnel au top, (sauna, hammam, jacuzzi et piscine 👍), petit déjeuner et dîner correct, peut mieux faire, établissement mériterait 1 bon rafraîchissement.... Au plaisir.
PATRICK
3 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Marc
4 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marc
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Cristina
15 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cristina
9 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van RR.PP op 16 okt 2022
Muchas gracias Cristina por la alta puntuación, esperemos volver a verle. Un saludo de todo el equipo.
10/10 – Uitstekend
Katie
14 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean, comfortable and great location
Katie
4 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van RR.PP op 16 okt 2022
Dear katie, we are pleased to hear that you've enjoyed your stay and we hope to welcome you again. Kind regards from the entire team.
10/10 – Uitstekend
Miguel Ángel
Reisde met partner
10 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Como siempre bien
Miguel Ángel
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van RR.PP op 10 okt 2022
Muchísimas gracias Miguel Angel, esperemos que nos vuelva a visitar en muchas más ocasiones. Un saludo de todo el equipo.
10/10 – Uitstekend
Christine
Reisde met familie
8 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christine
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van RR.PP op 9 okt 2022
Muchas gracias por parte de todo el equipo, espero que no vuelva a visitar!!!
8/10 – Goed
María Elena
Reisde met een groep, Reisde met familie
3 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen hotel, cercano al parque Portaventura, permite ir andando en 10 min sin necesidad de coger coche o bus. Muy nuevo y bien decorado. Como aspecto negativo sólo mencionaría la incomodidad del colchón, de muelles bastante básico e incómodo para un hotel 4*. Las camas resultan bastante bajas. Faltaba alfombra de baño y toalla de aseo a nuestra entrada, tuvimos que solicítalas. El hotel no dispone de punto de recarga eléctrico para vehículos, aunque permiten cargarlo en otro hotel de su cadena situado a un par de manzanas, pero no resulta práctico.
María Elena
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van RR.PP op 5 okt 2022
Apreciada Maria Elena,En primer lugar agradecerle el habernos elegido para disfrutar de sus vacaciones. Agradecerle también sus comentarios que nos animan a seguir trabajando para mejorar nuestro establecimiento. Esperamos poder volver a tenerle muy pronto en el Hotel, su Hotel. Un saludo de todo el equipo!
6/10 – Redelijk
Margaret
Reisde met familie
11 sep 2022
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
The location for Portaventura was great, disappointing with this particular H10 hotel as loyalty members there were no welcome drinks on arrival, no robe or slippers, no mints or cava in our room. Hotel needs updating! The safe broke as did the toilet. The staff's attitude could vastly improve plus they looked miserable half the time.
Margaret
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van RRPP op 19 sep 2022
Thank you for sharing your opinion Margaret, if you would have told reception as sometimes the sitem doesn't recognize club members, we would have given you the welcome drinks and chocolates, the bathrope is for clients that booked the superior room, which I do not know if this was your case and champagne is for the second card "Class" members. And we get absolute fantasic comments about our staff.
8/10 – Goed
Amanda
Reisde met familie
5 sep 2022
Positief: Personeel en service
Good but could be better.
Good location. Helpful staff. Entertainment could be better. Really like the singers and acrobat show. Needed more entertainment. The rooms were ok. Bed mattress wasn't good, and the refrigerator was old, smelly and broken. I think this hotel needed some love and attention.
Amanda
4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van RRPP op 19 sep 2022
Dear Amanda, thank you for sharing your opinion and we will take note of your suggestions in order to improve, Kind regards.
8/10 – Goed
ROSA
Reisde met familie
23 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todó bien
ROSA
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van RR.PP op 10 okt 2022
Apreciada Rosa, muchas gracias y nos alegra mucho saber que todo estaba a su gusto. Un saludo de todo el equipo.
10/10 – Uitstekend
Alba
31 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alba
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van RRPP op 19 sep 2022
Apreciada Alba, muchas gracias por la alta puntuación y esperemos volver a verle. Un saludo de todo nuestro equipo
10/10 – Uitstekend
Salvador
Reisde met familie
24 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Es un hotel muy bueno para ir en familia y que los niños disfruten. En general pocas pegas.
Dos puntos de mejora:
- Si vas con pensión completa, el bufet de mediodía es más flojo, tirando a bastante justito.
- Hay mucha gente en la piscina y hay que pelear por las hamacas.
Salvador
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van RRPP op 19 sep 2022
Apreciado Salvador, muchas gracias por compartir su experiencia vivida con nosotros. Nos alegra saber que haya estado a gusto con nosotros y tomaremos nota de sus comentarios. Un saludo de todo el equipo!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Una
26 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Una
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
marco
Reisde met familie
16 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
marco
2 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Ashraf
Reisde met familie
15 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We stayed at H10 Salauris Palace for 4 nights. It's in ideal place, 10 minutes walk to Port Aventura and 10 minutes walk to the beach. We booked half board. Breakfast buffet was fantastic with loads of choices that get replenished before even the trays get empty. Eggs and pancake station made fresh to order and 4 coffee and juice machines. Dinner buffet was fantastic as well with new choices every night. Staff is very friendly and helpful.
Ashraf
4 nachten verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Micheal
Reisde met familie en kleine kinderen
11 jun 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Location was good for both beach & day trip to portaventura if you wanted to venture outside of the Hotel.
Micheal
2 nachten verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
Celia
Reisde met familie
10 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rapport qualité-prix correct. Salle de déjeuner très grande qui ressemble un peu à une cantine mais il est vrai qu'avec la taille de l'hôtel c'est presque normal. Après il est dommage que les femmes de chambres ne remettent pas ce qu'elles trouvent à la réception. Dans notre cas, ma fille a oublié son chargeur de téléphone dans la chambre et quand j'ai appelé et que je suis même repassé à l'hôtel le jour même, ils nous ont dit ne rien avoir trouvé et devaient nous rappeler, à ce jour j'attends toujours leur téléphone. Honnêteté moyenne...
Celia
1 nacht verbleven in mei 2022
4/10 – Matig
JEAN LIONEL
Zakenreiziger
31 mei 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nourriture très mauvaise
JEAN LIONEL
3 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Hamann
30 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Magnifique
Cette hotel est juste ideal pour un sejour en couple
Acceuil - proprete - qualite de vie et surtout un personel au top
Hamann
2 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Nicolas
Zakenreiziger
22 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicolas
2 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommending
Stayed at the hotel as a base for visiting golf courses and other sites in the area. Good location, about 1 km walk down to downtown and beach area. The hotel itself is in good condition and offers good services etc. Room excellent, breakfast and dinner good with wide offerings to choose from. The outdoor pool area is nice.
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in april 2022
8/10 – Goed
charlene
Reisde met familie
8 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
charlene
8 nachten verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Sonia
Reisde met familie
3 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bel établissement, chambre confortable
Sonia
2 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
jean-marc
Reisde met familie
30 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accueil equipements repas spa salle de fitness espace situation...
jean-marc
3 nachten verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Paul
29 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel. Shame about the drink tho!
Gorgeous hotel in great location. We’ve stayed in a few H10’s now and they’re always great. One downfall will say was the drink was very watered down. We even went to visit the h10 vintage and princess while we were here in salou and the drink in both other hotels was far superior, as in you could take the alcohol. Over all tho the food, staff and hotel itself was super.
Paul
7 nachten verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Claire
Reisde met familie
23 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, typical 4 star hotel
Hotel clean, rooms could do with updating. Good location, food good although needs to be replenished more frequently. Staff lovely 😊
Claire
2 nachten verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Iuliia
Reisde met familie
22 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Iuliia
3 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
ANTONI
Reisde met familie
13 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy Correcto
Buen Hotel bien situado cerca de Salou i PortAventura
ANTONI
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van RRPP Salauris Palace op 16 okt 2021
¡Muchas gracias por el comentario y por la puntuación!
Encantados de leer que le ha gustado el hotel. Sobre todo por su ubicación. Esperamos volver a verle nuevamente con nosotros en un futuro cercano. Hasta entonces.
Saludos cordiales de parte de todo el equipo.
10/10 – Uitstekend
Joyce, Nyons
Reisde met partner
11 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre spacieuse et confortable .
Bon petit déjeuner , il y a beaucoup de choix ( chaud, froid, sucré, salé ... )
Personnel accueillant .
Hôtel situé à 10 min à pied de Port Aventura .
Joyce
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van RRPP Salauris Palace op 16 okt 2021
Merci pour la note et pour le commentaire.
Nous sommes heureux de lire que vous avez aimé la chambre, le petit déjeuner, le personnel et l'emplacement.
Nous vous attendrons lorsque vous voudrez répéter à l'avenir avec nous. Jusque là.
Avec nos meilleures salutations,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van RRPP Salauris Palace op 16 okt 2021
¡Muchas gracias por la puntuación!
Encantados de leer que le ha disfrutado de su estancia con nosotros. Le estaremos esperando para cuando quiera volver a repetir nuevamente con nosotros. Hasta entonces.
Saludos cordiales,
8/10 – Goed
Fiona
Reisde met een groep
10 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fiona
4 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van RRPP Salauris Palace op 16 okt 2021
¡Muchas gracias por la puntuación!
Encantados de saber que de forma general ha disfrutado de su estancia con nosotros. Esperamos volver a verla nuevamente por el hotel. Hasta entonces.
Saludos cordiales de parte de todo el equipo.
8/10 – Goed
Keith
5 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great base for a race!
Great hotel very friendly for
my stay to compete in the challenge Salou Triathlon. welcoming with the bike and good food
Keith
4 nachten verbleven in september 2021
Reactie van RRPP Salauris Palace op 16 okt 2021
Thank you very much for the comment and for the score!
Delighted to read that you enjoyed your stay with us. Especially for the location and for the food. We will be waiting for you when you want to repeat again with us. Until then.
Kind regards,
8/10 – Goed
Clara
2 okt 2021
Positief: Personeel en service
Clara
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van RRPP Salauris Palace op 16 okt 2021
¡Muchas gracias por la puntuación!
Nos alegra leer que de forma general ha disfrutado de su estancia con nosotros. Le estaremos esperando en un futuro por si decide volver a repetir nuevamente. Hasta entonces.
Le mandamos muchos saludos cordiales,
4/10 – Matig
Kristina
2 okt 2021
Negatief: Personeel en service
Kristina
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van RRPP Salauris Palace op 3 okt 2021
Gracias por la puntuación y por el comentario.
Lamentamos leer que no hemos cumplido sus expectativas. Esperamos que en un futuro nos vuelva a dar una segunda oportunidad. Hasta entonces.
Saludos cordiales,