Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 531 van 878 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
531
Gastenscore: 8 - Goed. 275 van 878 beoordelingen" "
8 - Goed
275
Gastenscore: 6 - Redelijk. 45 van 878 beoordelingen" "
6 - Redelijk
45
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 878 beoordelingen" "
4 - Matig
14
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 878 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
13
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Jamal
Reisde met familie
24 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima!
Jamal
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations op 26 jul 2023
Lieber Jamal,Vielen Dank, dass Sie uns Ihre Meinung über das Hotel mitgeteilt haben.Wir hoffen Sie wieder zu sehen.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
24 mei 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Goeie keuze citytrip
Degelijk hotel. Uiteinde strand aan ander uiteinde dan oude centrum (20min stappen). Alles prima, ook avondeten, weliswaar te duur voor wat het is, alsook het ontbijt, al is kwaliteit wel OK. Zouden het terug nemen, maar geen topper.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Guest Relations op 25 mei 2023
Goeie, Hartelijk dank voor het besteden van een paar minuten en het evalueren van uw verblijf in het hotel.We zijn blij om te weten dat je dagen bij ons over het algemeen naar je zin waren.Ontvang een hartelijke groet,
8/10 – Goed
José
Reisde met familie
4 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bijzonder aardig en service verlenend
José
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Guest Relations op 10 jun 2022
Heel erg bedankt voor je woorden.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
13 aug 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel sprak niet goed Engels. Parkeren kon niet bij hotel en moest in de buurt langs de straat. Parkeerautomaat in Spaans, lastig als je dat niet spreekt.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Guest Relations op 16 aug 2021
Beste gast,
Bedankt voor het delen van uw verblijf met ons.
Het spijt ons dat er een aspect is dat u niet beviel.
We kijken ernaar uit om u een toekomstig verblijf aan te bieden zoals u verdient.
Eerlijk,
8/10 – Goed
Dirk
Zakenreiziger
27 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Dirk
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Alaitz Mendoza-Guest Relations op 3 feb 2020
Good morning Dirk!
Thank you so much for your comment. It will be a pleasure to welcome you again in next visits!
Best regards,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
great hotel, with parking facilities and close to the beach. The breakfast was very good too, and I would recommend the hotel restaurant for dinner.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Alaitz Mendoza-Guest Relations op 26 aug 2019
Good afternoon!
Thank you so much for your comment about the experience at the hotel. We are very happy to know that you have enjoyed the stay in San Sebastian and we will be delighted to welcome you again in next visits.
Do not hesitate to contact me if you need anything, I am at your disposal.
Best regards,
10/10 – Uitstekend
Roel
17 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NH Collection luxe om je thuis te voelen!
Modern klasse hotel. Mooie lobby, zeer vriendelijke receptie hartelijke ontvangst. Mooie superior kamer van alle gemakken voorzien. Uitgebreid ontbijtbuffet. Prima locatie makkelijk met de huurauto te vinden.
Meerdere eetgelegenheden en supermarkt in directe omgeving. 10 minuten lopen tot aan de boulevard, strand en het funicolar treintje.
Roel
3 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Alaitz Mendoza- Guest Relations op 19 feb 2018
Thank you so much for your comment! See you soon!
8/10 – Goed
H
1 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
een prima business hotel
Een prima business hotel
H
1 nacht verbleven in mei 2017
10/10 – Uitstekend
Conny, Den Haag
10 nov 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Meer dan super!
Dit is een superhotel, alles mooi. Fantastische verlichting, heel mooi ingericht. Een Nespresso machine met cupjes op de kamer. Als ik een minpuntje zou moeten noemen is het alleen als je achterkant een kamer hebt en je het raam openzet het veel lawaai is. Maar ik zou iedereen willen aanraden dit naast zich neer te leggen want het is een tophotel. Wat voor ons ook nog eens extra belangrijk is, is een garage omdat wij op doorreis zijn met veel spullen in de auto. Geen probleem, plek zat. En je loopt binnen 5 minuten naar het strand en een fantastische baai en doorlopend over de boulevard ben je in ca 15 minuten in het centrum . Wat een stad met allure.
Conny
10/10 – Uitstekend
Juan
Reisde met partner
5 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bien ubicada
Juan
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Relations op 6 mei 2024
Querido Sr. Juan,Muchas gracias por su fantástica puntuación.Atentamente,
2/10 – Ontzettend slecht
Giulia
Reisde met een groep
2 mei 2024
Negatief: Personeel en service
Personale poco onesto. Prenotato una stanza con letto matrimoniale (letto king) o 2 letti singoli all’accettazione ci hanno rifilato una stanza con letto queen consapevolmente sperando che non avessimo capito la conversazione tra di loro. Poco professionali
Giulia
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Nh Collection Aránzazu op 4 mei 2024
Gentile Sig. Giulia,Grazie del tempo dedicato a condividere la sua recensione.Mi dispiace molto per la sua esperienza, ma è grazie a commenti come i suoi che possiamo capire come ed in cosa migliorare. Se ci darà la possibilità di riguadagnarci la sua fiducia, le garantisco che faremo del nostro meglio per offrirle la qualità e il servizio distintivi di NH Collection Aránzazu.Cordiali saluti,
8/10 – Goed
Olaf
Reisde met familie
11 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist sehr angenehm und ruhig. Darüber hinaus liegt es ideal, um zu Fuß an die berühmte "Concha", die wunderschöne Promenade San Sebastians, zu gehen und diese zu genießen.
Olaf
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Relations op 12 feb 2024
Lieber Olaf,Vielen Dank, dass Sie diesen fantastischen Kommentar mit uns geteilt haben. Es ist besonders aufregend zu wissen, dass Sie Ihre Tage im Hotel genossen haben.Es wird uns eine Freude sein, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Aufrichtig,
10/10 – Uitstekend
Diana
Reisde met familie
9 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Diana
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Relations op 12 feb 2024
Querida Diana,Le agradecemos enormemente que haya puntuado el hotel y sus servicios con un 10.Será un placer darle la bienvenida de nuevo.Atentamente,
10/10 – Uitstekend
Caroline
14 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable and dog friendly
Close to beach and nice restaurants. Secure car parking
Caroline
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Relations op 15 jan 2024
Dear Caroline,We are happy to know that you and your dogs enjoyed your days at the hotel.We will be more than happy to welcome you back.Best regards,
8/10 – Goed
Ricardo
3 jan 2024
Ricardo
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 8 jan 2024
Querido Ricardo,Gracias por puntuar su estancia con un 8.Atentamente,
4/10 – Matig
Joaquim
2 jan 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre trop petite pour le prix
nous avons déjà séjourné plusieurs fois et a chaque fois, les chambres étaient grandes et confortables. Cette fois j'ai eu une chambre bien plus petite au prix fort
Joaquim
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 8 jan 2024
Joaquim, nous sommes vraiment désolés que la chambre ne corresponde pas à ce que vous souhaitiez.Nous espérons vous revoir et vous proposer la chambre à laquelle vous êtes habitué.Cordialement,
6/10 – Redelijk
Patrice
Reisde met een groep
1 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrice
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 8 jan 2024
Patice, nous sommes désolés que votre séjour ne se soit pas déroulé tout à fait comme vous l'espériez.Nous espérons vous revoir et améliorer votre avis.Cordialement,
6/10 – Redelijk
Christian
Reisde met een groep
31 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Déçu par la chambre qui n etait pas supérieure lit trop petit...
Christian
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 8 jan 2024
Christian, nous croyons fermement que la salle ne sera pas indésirable.Nous espérons vous revoir et vous offrir le séjour que vous méritez.Cordialement,
8/10 – Goed
PASCAL
28 dec 2023
PASCAL
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 8 jan 2024
Merci beaucoup pour ce commentaire fantastique, Pascal.
8/10 – Goed
PASCAL
28 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Haute qualité
Hôtel de haute qualité
PASCAL
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 8 jan 2024
Merci beaucoup pour ce commentaire fantastique, Pascal.Cordialement,
8/10 – Goed
Michael James
23 dec 2023
Michael James
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 15 jan 2024
Dear Mr. James,Thank you very much for sharing your opinion with us.Best regards,
10/10 – Uitstekend
Carolina
6 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location.
Carolina
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 12 dec 2023
Dear Carolina,Thank you very much for sharing your experience with us.We hope to see you again very soon.Best regards,
10/10 – Uitstekend
Stephen
Reisde met partner
20 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We regularly stay at NH Aranzazu. The hotel location is terrific, parking nearby is easy, quick buses into the city centre, very friendly staff and lovely spacious rooms.
Stephen
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations op 21 nov 2023
Dear Stephen,Once again, thank you for choosing us!And thank you for writting such a fantastic comment about the hotel.See you very soon.Best regards,
10/10 – Uitstekend
RODRIGO, DORAL
14 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location. Good food. Hotel impecable.
RODRIGO
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations op 20 nov 2023
Dear Rodrigo,What a great comment!We are happy to know that you enjoyed your days with us.best regards,
10/10 – Uitstekend
Céline
12 nov 2023
Céline
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations op 14 nov 2023
Querida Céline,Gracias por puntuar con un 10 su estancia en el hotel.Reciba un cordial saludo,
8/10 – Goed
Carlos
Reisde met familie
9 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
c
Carlos
8 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations op 10 nov 2023
Querido Carlos,Le agradecemos que nos haya puntuado con una tan buena nota.Reciba un cordial saludo,
6/10 – Redelijk
pedro
17 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
El café en cápsulas en la habitación bastante malo
Y en el desayuno tambien bastante malo
pedro
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations op 18 okt 2023
Apreciado Pedro,Sentimos saber que el café no fue de su agrado. Esperamos que, a pesar de eso, haya disfrutado de sus días en San SebastiánAtentamente,
6/10 – Redelijk
Eric
15 okt 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations op 30 okt 2023
Muchas gracias Eric por dedicar unos minutos en puntuar su estancia.Reciba un cordial saludo,
4/10 – Matig
Michael
13 okt 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Tråkigt hotell i bostadsområde. En gång under vistelsen log personalen. Hög standard och komfort men det personliga saknas.
Michael
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations op 16 okt 2023
Kära herr Michael,Vi är mycket ledsna att läsa att din upplevelse med teamet av proffs inte var tillfredsställande. Vi noterar att detta inte händer igen eftersom det inte är den tjänst vi vill erbjuda våra gäster.Vi hoppas att du trots det njöt av dina dagar i San Sebastián.Ta emot en hjärtlig hälsning,
8/10 – Goed
William
9 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good comfortable rooms. Not ideal for Old town
NH hotels are always good and this was fine. Surrounding area is ok but a long walk from the Old Town and we had a dog which made it difficult as large dogs not allowed on buses.
Room was great size and very comfortable and ok value given it was a weekend
William
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations op 10 okt 2023
Dear Mr. William,Thank you very much for sharing your opinion with us.We are happy to know that you enjoyed your days in San Sebastian.It was a pleasure welcoming you and your dog.Best regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
New beds needed
Nice looking hotel in quieter area. Shame that the beds are so worn out. Expensive breakfast
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations op 9 okt 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your opinion with us.We are happy to read that, in general, you enjoyed your days with us.Best regards,
10/10 – Uitstekend
ILANA
3 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ILANA
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 5 okt 2023
Querida Ilana,Gracias por puntuar su estancia con un 10.Atentamente,
10/10 – Uitstekend
Connie
2 okt 2023
Connie
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 5 okt 2023
Dear Connie,Thank you very much for such a fantastic comment.Best regards,
10/10 – Uitstekend
Juan
Reisde met partner
27 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
El personal fue muy entusiasta, la comida excelente, buena ubicación.
Juan
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 3 okt 2023
Apreciado Juan,Qué ilusión saber que su estancia fue tan positiva.Para todo el equipo fue un auténtico placer tenerle entre nosotros.Reciba un cordial saludo,
10/10 – Uitstekend
Jorge
19 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorge
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 3 okt 2023
Querido Jorge,Muchísimas gracias por puntuar tan positivamente su estancia con nosotros.Será un honor darle la bienvenida de nuevo.Atentamente,
10/10 – Uitstekend
Richard
Reisde met partner
15 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Très bel hôtel. Fonctionnel. Cependant, l’air climatisé ne fonctionnait pas adéquatement.
Richard
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 15 sep 2023
Merci beaucoup Richard.
8/10 – Goed
Luis
Reisde met familie
15 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Good location on quiet side of San Sebastian.
Excellent room appointments
Paid parking garage to avoid 24 hour recharge of strtet parking meters.
Luis
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 15 sep 2023
Dear Luis,Thank you for such a nice message.Best regards,
10/10 – Uitstekend
Agudtin
Reisde met familie
15 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Agudtin
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 3 okt 2023
Agustín, muchísimas gracias por puntar su estancia en el hotel con un 10.Estamos muy contentos de saber que han estado agusto.Esperamos verles de nuevo.Atentamente,
8/10 – Goed
Silvia vives
12 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MUY BIEN
Silvia vives
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations op 14 sep 2023
Apreciada Sra. Vives,Muchas gracias por puntuar su estancia en el hotel.Atentamente,
10/10 – Uitstekend
Christian, Santa Cruz
9 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The only observation I have, parking is too expensive
Christian
9 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations op 11 sep 2023
Dear Christian,Thank you very much for sharing your opinion with us.Best regards,
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 sep 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations op 11 sep 2023
Querido huésped,Muchas gracias por puntuar su estancia en el hotel.Atentamente,
8/10 – Goed
Daragh
Reisde met familie
20 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daragh
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations op 21 aug 2023
Dear Daragh,Thank you very much for rating your stay with us.Best regards,
10/10 – Uitstekend
Fernando
19 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buen hotel como todos los NH Collection
Fernando
6 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations op 21 aug 2023
Apreciado Fernando,Estamos muy contentos de saber que, una vez más, Nh Collection ha cumplido con sus expectativas.Atentamente,
8/10 – Goed
philippe
9 aug 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bonne expérience sauf si vous avez un chien
Hôtel situé en dehors du centre mais à quelques minutes de la plage. De plus le quartier a des bars et restaurants ouverts le soir où vous pouvez profiter à pied. Le desk et les ascenseurs ne sont pas très modernes mais la chambre avait un grand lit et tout le confort exigé. Gros BEMOL prendre 35 euros pour un chien de 2,5 kilos qui n'a pas le droit de rester seul dans la chambre sauf si vous voulez dévaliser le restaurant de ses mets et boissons ! Un peu hypocrite !
philippe
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations op 10 aug 2023
Cher Monsieur Philippe,Merci d'avoir partagé votre expérience à l'hôtel.Nous sommes ravis que, dans l'ensemble, votre séjour ait été à votre goût.En ce qui concerne l'animal de compagnie, le prix correspond au service de nettoyage qu'une chambre nécessite après avoir eu un animal de compagnie. Hormis l'attention qui lui est accordée dans la salle.En revanche, il peut être laissé dans la chambre tant que vous êtes à l'hôtel. Ceci afin d'éviter que l'animal ne dérange les autres voyageurs.Nous sommes désolés que cette politique ne vous ait pas plu.Sincères salutations.
10/10 – Uitstekend
Chriss
6 aug 2023
Chriss
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations op 7 aug 2023
Dear Chriss,Thanks very much for sharing your opinion with us.We hope to see you again.Best regards,
10/10 – Uitstekend
Mark, West Perth
28 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great breakfast, convenient location.
Mark
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations op 28 jul 2023
Dear Mark,Thank you very much for such a nice rate.Best regards,
10/10 – Uitstekend
PATRICIA
27 jul 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Great rooms ,
PATRICIA
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations op 28 jul 2023
Dear Patricia,Thank you very much for sharing your opinion with us.Best regards,
10/10 – Uitstekend
Sandrine
24 jul 2023
Sandrine
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations op 26 jul 2023
Querida Sandrine,Gracias por puntuar el hotel con un 10!Estaremos encantados de darle la bienvenida de nuevo.Atentamente,
10/10 – Uitstekend
LIZETTE
21 jul 2023
LIZETTE
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations op 10 aug 2023
Dear Lizette,We are very happy to see that you enjoyed your days with us.Best regards,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations op 26 jul 2023
Querido huésped,Muchísimas gracias por puntuar el hotel con un 10! Es un gran orgullo para todo el equipo.Atentamente,