Exterieur

Beoordelingen van NH Collection San Sebastián Aránzazu

4 out of 5
NH Collection San Sebastián Aránzazu
Vitoria-Gasteiz 1, San Sebastián, Gipuzkoa

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 531 van 878 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 275 van 878 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 45 van 878 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 878 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 878 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jamal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima!
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations op 26 jul 2023
Lieber Jamal,Vielen Dank, dass Sie uns Ihre Meinung über das Hotel mitgeteilt haben.Wir hoffen Sie wieder zu sehen.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Goeie keuze citytrip
Degelijk hotel. Uiteinde strand aan ander uiteinde dan oude centrum (20min stappen). Alles prima, ook avondeten, weliswaar te duur voor wat het is, alsook het ontbijt, al is kwaliteit wel OK. Zouden het terug nemen, maar geen topper.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Guest Relations op 25 mei 2023
Goeie, Hartelijk dank voor het besteden van een paar minuten en het evalueren van uw verblijf in het hotel.We zijn blij om te weten dat je dagen bij ons over het algemeen naar je zin waren.Ontvang een hartelijke groet,

8/10 – Goed

José

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bijzonder aardig en service verlenend
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Guest Relations op 10 jun 2022
Heel erg bedankt voor je woorden.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel sprak niet goed Engels. Parkeren kon niet bij hotel en moest in de buurt langs de straat. Parkeerautomaat in Spaans, lastig als je dat niet spreekt.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Guest Relations op 16 aug 2021
Beste gast, Bedankt voor het delen van uw verblijf met ons. Het spijt ons dat er een aspect is dat u niet beviel. We kijken ernaar uit om u een toekomstig verblijf aan te bieden zoals u verdient. Eerlijk,

8/10 – Goed

Dirk

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Alaitz Mendoza-Guest Relations op 3 feb 2020
Good morning Dirk! Thank you so much for your comment. It will be a pleasure to welcome you again in next visits! Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
great hotel, with parking facilities and close to the beach. The breakfast was very good too, and I would recommend the hotel restaurant for dinner.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Alaitz Mendoza-Guest Relations op 26 aug 2019
Good afternoon! Thank you so much for your comment about the experience at the hotel. We are very happy to know that you have enjoyed the stay in San Sebastian and we will be delighted to welcome you again in next visits. Do not hesitate to contact me if you need anything, I am at your disposal. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Roel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NH Collection luxe om je thuis te voelen!
Modern klasse hotel. Mooie lobby, zeer vriendelijke receptie hartelijke ontvangst. Mooie superior kamer van alle gemakken voorzien. Uitgebreid ontbijtbuffet. Prima locatie makkelijk met de huurauto te vinden. Meerdere eetgelegenheden en supermarkt in directe omgeving. 10 minuten lopen tot aan de boulevard, strand en het funicolar treintje.
3 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Alaitz Mendoza- Guest Relations op 19 feb 2018
Thank you so much for your comment! See you soon!

8/10 – Goed

H

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
een prima business hotel
Een prima business hotel
1 nacht verbleven in mei 2017

10/10 – Uitstekend

Conny, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Meer dan super!
Dit is een superhotel, alles mooi. Fantastische verlichting, heel mooi ingericht. Een Nespresso machine met cupjes op de kamer. Als ik een minpuntje zou moeten noemen is het alleen als je achterkant een kamer hebt en je het raam openzet het veel lawaai is. Maar ik zou iedereen willen aanraden dit naast zich neer te leggen want het is een tophotel. Wat voor ons ook nog eens extra belangrijk is, is een garage omdat wij op doorreis zijn met veel spullen in de auto. Geen probleem, plek zat. En je loopt binnen 5 minuten naar het strand en een fantastische baai en doorlopend over de boulevard ben je in ca 15 minuten in het centrum . Wat een stad met allure.

10/10 – Uitstekend

Juan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bien ubicada
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Relations op 6 mei 2024
Querido Sr. Juan,Muchas gracias por su fantástica puntuación.Atentamente,

2/10 – Ontzettend slecht

Giulia

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service
Personale poco onesto. Prenotato una stanza con letto matrimoniale (letto king) o 2 letti singoli all’accettazione ci hanno rifilato una stanza con letto queen consapevolmente sperando che non avessimo capito la conversazione tra di loro. Poco professionali
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Nh Collection Aránzazu op 4 mei 2024
Gentile Sig. Giulia,Grazie del tempo dedicato a condividere la sua recensione.Mi dispiace molto per la sua esperienza, ma è grazie a commenti come i suoi che possiamo capire come ed in cosa migliorare. Se ci darà la possibilità di riguadagnarci la sua fiducia, le garantisco che faremo del nostro meglio per offrirle la qualità e il servizio distintivi di NH Collection Aránzazu.Cordiali saluti,

8/10 – Goed

Olaf

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist sehr angenehm und ruhig. Darüber hinaus liegt es ideal, um zu Fuß an die berühmte "Concha", die wunderschöne Promenade San Sebastians, zu gehen und diese zu genießen.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Relations op 12 feb 2024
Lieber Olaf,Vielen Dank, dass Sie diesen fantastischen Kommentar mit uns geteilt haben. Es ist besonders aufregend zu wissen, dass Sie Ihre Tage im Hotel genossen haben.Es wird uns eine Freude sein, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Aufrichtig,

10/10 – Uitstekend

Diana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Relations op 12 feb 2024
Querida Diana,Le agradecemos enormemente que haya puntuado el hotel y sus servicios con un 10.Será un placer darle la bienvenida de nuevo.Atentamente,

10/10 – Uitstekend

Caroline

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable and dog friendly
Close to beach and nice restaurants. Secure car parking
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Relations op 15 jan 2024
Dear Caroline,We are happy to know that you and your dogs enjoyed your days at the hotel.We will be more than happy to welcome you back.Best regards,

8/10 – Goed

Ricardo

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 8 jan 2024
Querido Ricardo,Gracias por puntuar su estancia con un 8.Atentamente,

4/10 – Matig

Joaquim

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre trop petite pour le prix
nous avons déjà séjourné plusieurs fois et a chaque fois, les chambres étaient grandes et confortables. Cette fois j'ai eu une chambre bien plus petite au prix fort
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 8 jan 2024
Joaquim, nous sommes vraiment désolés que la chambre ne corresponde pas à ce que vous souhaitiez.Nous espérons vous revoir et vous proposer la chambre à laquelle vous êtes habitué.Cordialement,

6/10 – Redelijk

Patrice

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 8 jan 2024
Patice, nous sommes désolés que votre séjour ne se soit pas déroulé tout à fait comme vous l'espériez.Nous espérons vous revoir et améliorer votre avis.Cordialement,

6/10 – Redelijk

Christian

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Déçu par la chambre qui n etait pas supérieure lit trop petit...
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 8 jan 2024
Christian, nous croyons fermement que la salle ne sera pas indésirable.Nous espérons vous revoir et vous offrir le séjour que vous méritez.Cordialement,

8/10 – Goed

PASCAL

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 8 jan 2024
Merci beaucoup pour ce commentaire fantastique, Pascal.

8/10 – Goed

PASCAL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Haute qualité
Hôtel de haute qualité
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 8 jan 2024
Merci beaucoup pour ce commentaire fantastique, Pascal.Cordialement,

8/10 – Goed

Michael James

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 15 jan 2024
Dear Mr. James,Thank you very much for sharing your opinion with us.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Carolina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 12 dec 2023
Dear Carolina,Thank you very much for sharing your experience with us.We hope to see you again very soon.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Stephen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We regularly stay at NH Aranzazu. The hotel location is terrific, parking nearby is easy, quick buses into the city centre, very friendly staff and lovely spacious rooms.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations op 21 nov 2023
Dear Stephen,Once again, thank you for choosing us!And thank you for writting such a fantastic comment about the hotel.See you very soon.Best regards,

10/10 – Uitstekend

RODRIGO, DORAL

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location. Good food. Hotel impecable.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations op 20 nov 2023
Dear Rodrigo,What a great comment!We are happy to know that you enjoyed your days with us.best regards,

10/10 – Uitstekend

Céline

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations op 14 nov 2023
Querida Céline,Gracias por puntuar con un 10 su estancia en el hotel.Reciba un cordial saludo,

8/10 – Goed

Carlos

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
c
8 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations op 10 nov 2023
Querido Carlos,Le agradecemos que nos haya puntuado con una tan buena nota.Reciba un cordial saludo,

6/10 – Redelijk

pedro

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
El café en cápsulas en la habitación bastante malo Y en el desayuno tambien bastante malo
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations op 18 okt 2023
Apreciado Pedro,Sentimos saber que el café no fue de su agrado. Esperamos que, a pesar de eso, haya disfrutado de sus días en San SebastiánAtentamente,

6/10 – Redelijk

Eric

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations op 30 okt 2023
Muchas gracias Eric por dedicar unos minutos en puntuar su estancia.Reciba un cordial saludo,

4/10 – Matig

Michael

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Tråkigt hotell i bostadsområde. En gång under vistelsen log personalen. Hög standard och komfort men det personliga saknas.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations op 16 okt 2023
Kära herr Michael,Vi är mycket ledsna att läsa att din upplevelse med teamet av proffs inte var tillfredsställande. Vi noterar att detta inte händer igen eftersom det inte är den tjänst vi vill erbjuda våra gäster.Vi hoppas att du trots det njöt av dina dagar i San Sebastián.Ta emot en hjärtlig hälsning,

8/10 – Goed

William

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good comfortable rooms. Not ideal for Old town
NH hotels are always good and this was fine. Surrounding area is ok but a long walk from the Old Town and we had a dog which made it difficult as large dogs not allowed on buses. Room was great size and very comfortable and ok value given it was a weekend
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations op 10 okt 2023
Dear Mr. William,Thank you very much for sharing your opinion with us.We are happy to know that you enjoyed your days in San Sebastian.It was a pleasure welcoming you and your dog.Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
New beds needed
Nice looking hotel in quieter area. Shame that the beds are so worn out. Expensive breakfast
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations op 9 okt 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your opinion with us.We are happy to read that, in general, you enjoyed your days with us.Best regards,

10/10 – Uitstekend

ILANA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 5 okt 2023
Querida Ilana,Gracias por puntuar su estancia con un 10.Atentamente,

10/10 – Uitstekend

Connie

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 5 okt 2023
Dear Connie,Thank you very much for such a fantastic comment.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Juan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
El personal fue muy entusiasta, la comida excelente, buena ubicación.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 3 okt 2023
Apreciado Juan,Qué ilusión saber que su estancia fue tan positiva.Para todo el equipo fue un auténtico placer tenerle entre nosotros.Reciba un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

Jorge

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 3 okt 2023
Querido Jorge,Muchísimas gracias por puntuar tan positivamente su estancia con nosotros.Será un honor darle la bienvenida de nuevo.Atentamente,

10/10 – Uitstekend

Richard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Très bel hôtel. Fonctionnel. Cependant, l’air climatisé ne fonctionnait pas adéquatement.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 15 sep 2023
Merci beaucoup Richard.

8/10 – Goed

Luis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Good location on quiet side of San Sebastian. Excellent room appointments Paid parking garage to avoid 24 hour recharge of strtet parking meters.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 15 sep 2023
Dear Luis,Thank you for such a nice message.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Agudtin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 3 okt 2023
Agustín, muchísimas gracias por puntar su estancia en el hotel con un 10.Estamos muy contentos de saber que han estado agusto.Esperamos verles de nuevo.Atentamente,

8/10 – Goed

Silvia vives

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MUY BIEN
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations op 14 sep 2023
Apreciada Sra. Vives,Muchas gracias por puntuar su estancia en el hotel.Atentamente,

10/10 – Uitstekend

Christian, Santa Cruz

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The only observation I have, parking is too expensive
9 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations op 11 sep 2023
Dear Christian,Thank you very much for sharing your opinion with us.Best regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations op 11 sep 2023
Querido huésped,Muchas gracias por puntuar su estancia en el hotel.Atentamente,

8/10 – Goed

Daragh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations op 21 aug 2023
Dear Daragh,Thank you very much for rating your stay with us.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Fernando

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buen hotel como todos los NH Collection
6 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations op 21 aug 2023
Apreciado Fernando,Estamos muy contentos de saber que, una vez más, Nh Collection ha cumplido con sus expectativas.Atentamente,

8/10 – Goed

philippe

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bonne expérience sauf si vous avez un chien
Hôtel situé en dehors du centre mais à quelques minutes de la plage. De plus le quartier a des bars et restaurants ouverts le soir où vous pouvez profiter à pied. Le desk et les ascenseurs ne sont pas très modernes mais la chambre avait un grand lit et tout le confort exigé. Gros BEMOL prendre 35 euros pour un chien de 2,5 kilos qui n'a pas le droit de rester seul dans la chambre sauf si vous voulez dévaliser le restaurant de ses mets et boissons ! Un peu hypocrite !
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations op 10 aug 2023
Cher Monsieur Philippe,Merci d'avoir partagé votre expérience à l'hôtel.Nous sommes ravis que, dans l'ensemble, votre séjour ait été à votre goût.En ce qui concerne l'animal de compagnie, le prix correspond au service de nettoyage qu'une chambre nécessite après avoir eu un animal de compagnie. Hormis l'attention qui lui est accordée dans la salle.En revanche, il peut être laissé dans la chambre tant que vous êtes à l'hôtel. Ceci afin d'éviter que l'animal ne dérange les autres voyageurs.Nous sommes désolés que cette politique ne vous ait pas plu.Sincères salutations.

10/10 – Uitstekend

Chriss

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations op 7 aug 2023
Dear Chriss,Thanks very much for sharing your opinion with us.We hope to see you again.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Mark, West Perth

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great breakfast, convenient location.
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations op 28 jul 2023
Dear Mark,Thank you very much for such a nice rate.Best regards,

10/10 – Uitstekend

PATRICIA

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Great rooms ,
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations op 28 jul 2023
Dear Patricia,Thank you very much for sharing your opinion with us.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Sandrine

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations op 26 jul 2023
Querida Sandrine,Gracias por puntuar el hotel con un 10!Estaremos encantados de darle la bienvenida de nuevo.Atentamente,

10/10 – Uitstekend

LIZETTE

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations op 10 aug 2023
Dear Lizette,We are very happy to see that you enjoyed your days with us.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations op 26 jul 2023
Querido huésped,Muchísimas gracias por puntuar el hotel con un 10! Es un gran orgullo para todo el equipo.Atentamente,