Nishi 4-chome 1-jo Kita Chuo-ku, Sapporo, Hokkaido
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 650 van 1038 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
650
Gastenscore: 8 - Goed. 279 van 1038 beoordelingen" "
8 - Goed
279
Gastenscore: 6 - Redelijk. 70 van 1038 beoordelingen" "
6 - Redelijk
70
Gastenscore: 4 - Matig. 27 van 1038 beoordelingen" "
4 - Matig
27
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 1038 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
12
9,0/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van 札幌グランドホテル 宿泊支配人 津守克佳 op 23 jun 2023
お客様へThank you for staying at our hotel.We will continue to pursue aiming for hotels that will be selected by many customers in the future.We sincerely look forward to your visit.
10/10 – Uitstekend
Carol
16 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is great, bus and subway station are within 5 minutes walking, shopping and eating are all in that area. The only inconvenient is every time when you go out the hotel, you have to turn the key to the reception and pick it up when you are back to the hotel.
Carol
4 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
?
16 mei 2024
Positief: Netheid
?
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
JoJo
14 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
JoJo
5 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Nick
14 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Like - Clean, convenient and classic.
Didn’t like - Had to pay a fee for late check out, even just for one hour from 11am to 12.
Nick
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
KOJI
Reisde met partner
13 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
老舗ホテルの居心地良さが変わらない
Hiromi
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Sue
7 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was wonderful and the food was terrific! We had one gentleman at the morning breakfast buffet that was especially nice, friendly and helpful. His name is Takeshi Fugimoto. He was our favorite person!
Sue
7 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
KAORI
5 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel staff is excellent service .
We are very enjoyed and Lunch buffet is great 😁
KAORI
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Itsuho
4 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Itsuho
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Yoshitake
Reisde met partner
3 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
歴史あるホテルで、従業員の方のサービスがとても好きでした
Yoshitake
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Yoshinobu
2 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshinobu
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Jeremy Ian
2 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The breakfast options were great
Jeremy Ian
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Masashi, Meito-ku, Nagoya city
Zakenreiziger
2 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
夜パフェがあります 宿泊者は1泊2千円の駐車場代で、係員の方が親切です
Toshimi
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
HONG SHING JOE
Reisde met familie
29 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms is clean and quiet housekeepers are excellent. The location of hotel is very convenient. Everything is excellent, we enjoyed Sapporo trip very much, will visit Hokkaido again💕
HONG SHING JOE
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Minako
Reisde met familie
28 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食がとても良かったです 特にデミグラスソース、ソフトクリーム
Minako
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Akira
26 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akira
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Ting Fan
Reisde met partner
24 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and convenient with plenty of dining options, and staff is friendly.
Ting Fan
4 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Jun
23 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
いつもありがとうございます。
安定の安心感でした。
Jun
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Koichi
22 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
ホテルの落ち着いた雰囲気が最高!
Koichi
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
YURIKO
Reisde met familie
21 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel staffs is helpful and polite.
Chai Lan
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van 札幌グランドホテル 宿泊支配人 津守克佳 op 15 apr 2024
Chai Lan 様Thank you for staying at our hotel.We will continue to pursue aiming for hotels that will be selected by many customers in the future.We sincerely look forward to your visit.
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel with good price
CHEE KHEONG
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van 札幌グランドホテル 宿泊支配人 津守克佳 op 16 apr 2024
CHEE KHEONG 様Thank you for staying at our hotel.We will continue to pursue aiming for hotels that will be selected by many customers in the future.We sincerely look forward to your visit.
10/10 – Uitstekend
Edmund, Hong Kong
6 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sapporo Grand Hotel is conveniently located in the heart of the city center next to a plethora of shopping and culinary choices all within walking distances. It also has a direct access to the underground walkways which joins directly to the JR station as well as the subway network.
Edmund
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van 札幌グランドホテル 宿泊支配人 津守克佳 op 16 apr 2024
Edmund 様Thank you for staying at our hotel.We will continue to pursue aiming for hotels that will be selected by many customers in the future.We sincerely look forward to your visit.
10/10 – Uitstekend
Chai Lan
4 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helpful stuff, good locations
Chai Lan
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van 札幌グランドホテル 宿泊支配人 津守克佳 op 16 apr 2024
Chai Lan 様Thank you for staying at our hotel.We will continue to pursue aiming for hotels that will be selected by many customers in the future.We sincerely look forward to your visit.
10/10 – Uitstekend
Sau Man Serina
Reisde met familie
4 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A bit old but spacious triple room with adequate amenities. Very decent and attentive staff and service.
Sau Man Serina
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van 札幌グランドホテル 宿泊支配人 津守克佳 op 5 apr 2024
Sau Man Serina 様Thank you for staying at our hotel.We will continue to pursue aiming for hotels that will be selected by many customers in the future.We sincerely look forward to your visit.
10/10 – Uitstekend
Kaori
2 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We (2 adults, 1 child) had a lovely, quiet, large 3 twin-bed room on an upper floor corner for our three night stay in Sapporo. Easy access to the underground walkway, both to get to/from the train station and to/from subways, tourist spots, etc, which came in handy when the temperature dropped and not having to pull suitcases over slushy sidewalks. Very happy with our stay!
Kelcey
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van 札幌グランドホテル 宿泊支配人 津守克佳 op 16 apr 2024
Kelcey 様Thank you for staying at our hotel.We will continue to pursue aiming for hotels that will be selected by many customers in the future.We sincerely look forward to your visit.
8/10 – Goed
RIKI
1 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten