Serveert lunch en diner, Franse gerechten

Beoordelingen van ibis Orléans Nord Saran

3 out of 5
ibis Orléans Nord Saran
Chemin Des Sablons, Saran, Loiret

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 87 van 325 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 156 van 325 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 54 van 325 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 325 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 325 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Regina

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Louise

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel om te overnachten als je op doorreis bent. Handig dat er een restaurant bij is waar we lekker hebben gegeten. Ontbijt was heel uitgebreid, personeel is vriendelijk.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van La réception op 6 jul 2023
Hallo Louisa,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven.We zijn verheugd te weten dat u genoten heeft van uw verblijf.Tot snel !De receptie

6/10 – Redelijk

Mari

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Temperatuur kamer niet te regelen. Advies personeel raam open. Veel lawaai. Sterk verouderde accommodatie.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van La réception. op 6 jul 2023
Hallo;Bedankt voor je reactie.Wat betreft de kamertemperatuur, het is mogelijk om deze vanuit uw kamer aan te passen. Mocht u in de toekomst problemen hebben, aarzel dan niet om de receptie te bellen zodat wij u kunnen helpen.Daarnaast nemen we uw opmerkingen mee om onszelf te verbeteren en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.Goedendag !

10/10 – Uitstekend

A

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed en netjes
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van François op 17 nov 2022
Merci beaucoup pour cette superbe note ! A bientôt à l'hôtel IBIS Orleans Nord Saran

10/10 – Uitstekend

Michiel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zoals je verwacht van ibis, compact en efficiënt. Fijn personeel, vriendelijk en behulpzaam. Gezellige bar/restaurant
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van François op 7 dec 2022
Hallo,Dank u voor uw geweldige commentaar!Tot ziens

8/10 – Goed

Eric

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van François op 7 dec 2022
Bonjour,Merci pour cette belle note ! A bientôt dans notre hôtel

10/10 – Uitstekend

Wilko

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van François op 7 dec 2022
Bonjour,Merci pour cette très bonne note !A très bientôt

10/10 – Uitstekend

Els

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van François op 7 dec 2022
Bonjour,Merci pour cette très bonne note !A très bientôt

6/10 – Redelijk

Sven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een IBIS zoals we gewend zijn.
Onze GPS kon het makkelijk vinden. Genoeg parkeerruimte. Receptionist sprak redelijk engels. Kamer vlgs IBIS kwaliteit. Kan beter maar dan betaal je ook veel meer. Badkamer had een badkuip. Weing lawaai van buiten. Geen restaurant in omtrek gezien, dus gegeten in restaurant. 3 gangen nog geen €20 maar niet aan te bevelen. Ontbijt: O. Bommel zou zeggen een eenvoudige maar voedzame maalrijd. Overall is de prijs/kwaliteit goed.
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Martin

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Wc smerig
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van François op 7 dec 2022
Hello,Thanks for taking time to write us.Have a nice day

10/10 – Uitstekend

Roelof

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super verblijf in een geweldige stad
1 nacht verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Wim

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel
Heel net hotel en netjes geholpen. Speken ook Engels. Kortom een net verblijf. Wij gebruikten deze locatie als overnachting op doorreis. In de avond lekker gegeten in Orleans centrum
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Een extra poetsbeurt?
met name het sanitair mag wel eens een flinke poetsbeurt krijgen. Een beetje antikal op de kranen doet wonderen. En ook de ramen mogen gelapt. Dat zou helpen.
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

René, Nederland

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
welcoming, helpful staff, neat and clean, wonderful beds
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van François op 7 dec 2022
Hello,Thanks a lot for your nice review ! See you soon

8/10 – Goed

Siemon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

WHE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Dee, Den haag

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne accommodatie en zeer schoon. Wij hebben hier 1 nacht verbleven ivm doorreis terug naar Nederland.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van François op 7 dec 2022
Merci pour votre note Bonne journée

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Zeer onvriendelijk personeel op de receptie na. Belachelijk hogr prijs voor aperatif. Louwe rose uit bijna lege fles .biertje lauw en uit vies glas. Zeer onvriendelijke bediening. Tafel gereserveerd in schaduw ivm hitte om half 3 en toen we om 19 u kwamen was alles bezet. Moesten toen ergend anders gaan eten.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Hubertus

Prima
Prima hotel voor doorreis. S-Avonds heerlijk gegeten in het restaurant, ook het ontbijt was prima.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

bart

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Piet

Positief: Personeel en service

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Dicht bij de snelweg, prima overnachtingsplek op weg naar de Dordogne.

8/10 – Goed

Richard, Vlissingen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima voor een tusensop
1 nacht i.v.m. doorreis. Prima locatie vriendelijke medewerkers en ook restaurent was goed. Locatie prima in een rustge buurt.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima
prima hotel met een goed restaurant.

2/10 – Ontzettend slecht

Peter, Made

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Blijf weg hier
Slecht!!

10/10 – Uitstekend

Rob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

gezin van vier, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte tussenstop!
De ontvangst was hartelijk, de bedden heerlijk, het ontbijt uitgebreid en lekker, de service stipt. Na een lange reisdag en met nog zo'n dag voor de boeg was dit een perfecte tussenstop, zeker zo vlak langs de snelweg (maar dat hoorde je dan weer niet op de kamers :))

8/10 – Goed

Wibo, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel met best wel goed restaurant
Nette kamers met goed bed. Goede badkamer. Service bij balie correct en snel. Met een heel aardig restaurant (o.a. met uitgebreid salade buffet). Was alleen geen koffiezetapparaat op kamer zoals op de site stond. Goed hotel voor kort verblijf.

8/10 – Goed

Claire

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dicht bij A10. Prima geschikt als doorreishotel.
Heel goed. Vriendelijk personeel. We hadden een ijskastje bij ons en men deed alle moeite om het ergens aan te sluiten. De baliemedewerker haalde meteen een steekwagentje voor ons. Maar bij het afrekenen moest ik erg alert zijn. De kamer was al betaald, maar hij zou hem zomaar nogmaals in rekening hebben gebracht. De lift is erg klein en gaat met horten en stoten.

8/10 – Goed

Anke

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van La réception op 4 mei 2024
Bonjour,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

8/10 – Goed

Helen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy to access and clean.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van The reception. op 17 apr 2024
Dear Helen,Thank you for the great review of our hotel ! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

6/10 – Redelijk

Alexander

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van La réception op 4 mei 2024
Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.

8/10 – Goed

Coline

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van La réception op 3 apr 2024
Madame, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, nos salutations distinguées.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Acceuil toujours aussi médiocre.
Arrivée le 25.0, de nombreux séjours dans cet hotel fidéle à lui même avec un acceuil toujours aussi déplorable. Un boujour insipide, aucun sourire, des soupirs, de la non chalance bref on sent bien qu'on les fait chi**. Y'a-t-il quelqu'un qui gére le navire? Dommage au restaurant le rapport qualité/prix est très bien.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van La réception. op 4 feb 2024
Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour.Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.

8/10 – Goed

Marouane

2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

VALERIE

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel de repos pour une courte duree
Personnel tres agreable a l ecoute rien a dire cote restauration prix relativement honereux il ne s agit pas d une grande cuisine a revoir la chambre propre mais trop petite manque une touche de beaute hotel calme parking appreciable
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van La réception. op 4 feb 2024
Madame,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à ibis Orléans Nord Saran.Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Soyez assurée que les mesures nécessaires seront mises en œuvre afin d’améliorer la qualité des prestations évoquées. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame, en l’expression de nos sentiments les meilleurs

4/10 – Matig

Nina

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The carpets in the rooms were extremely dirty with brown stains and the bathroom smelt very bad. I did not feel clean in this property at all.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van The reception. op 4 feb 2024
We thank you for taking the time to write to us following your stay at ibis Orléans Nord Saran.We are sorry that the service did not meet your expectations, and we ask you to accept our most sincere apologies.Ibis hotels are keen to offer you the best quality of service for your stays; therefore, your opinion is very valuable.Be assured that the necessary measures will be implemented to improve the quality of services mentioned. Once again, we thank you for your comments and hope to regain your trust during a future stay.Looking forward to welcoming you soon, we ask you to believe, Madam, in the expression of our best feelings.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Francis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Fabien

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

pascal

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bof
Réservation pour 2 chambres, impossible d’avoir l’hôtel au téléphone juste la centrale. A l’arrivée : plus qu’une chambre… mais bien débité de 2… remboursement ? Propreté très passable : du savon sur la tête de lit, sur le plafond de la douche… quant aux bruits… impossible de dormir
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Suzanne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Lovely staff but stretched in the restaurant which offered poor quality food. Aeroplane noise and over-priced for facilities.
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
En déclin
Plusieurs séjours dans l'établissement, qualité en baisse, on sent vraiment que les sourires et bonjours sont devenus inéxistants surtout à l'acceuil....
2 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Karen

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Poor stay for cost
Hotel was very tired and room was horrible. Shower very poor and only two towels - no hand towels.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Nadine

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van La réception. op 7 aug 2023
Bonjour Nadine,Nous vous remercions pour votre note positive.À très bientôt !

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were friendly and helpful. The waiter was really great and had perfect English which helped us order our food. Great stuff. 👍
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van The reception. op 7 aug 2023
Hello,Thank you for your review, we're happy to hear that your stay went well.See you soon!Best regards.

8/10 – Goed

Massimiliano

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel buono in posizione tranquilla, ampio parcheggio disponibile, ristorante discreto
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van La réception op 7 aug 2023
Ciao,Grazie per la tua recensione, siamo felici di sapere che il tuo soggiorno è stato buono.Arrivederci!Distinti saluti.

6/10 – Redelijk

Romain

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van La réception op 7 aug 2023
Bonjour,Merci pour votre avis.N'hésiter pas à nous faire part de vos suggestions afin d'améliorer nos services.À bientôt!Cordialement,