Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 249 van 625 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
249
Gastenscore: 8 - Goed. 274 van 625 beoordelingen" "
8 - Goed
274
Gastenscore: 6 - Redelijk. 72 van 625 beoordelingen" "
6 - Redelijk
72
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 625 beoordelingen" "
4 - Matig
19
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 625 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
11
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Peter, Amsterdam
20 feb 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer prettig verblijf
Het was een onwijs fijn hotel om te verblijven. Dicht bij metro station Pudong Avenue, met 20min sta je in het centrum waar alle sightseeing activiteiten plaatsvindt!
Peter
Reactie van The Management of Novotel op 25 feb 2016
Dear Valued Guest,
Thank you very much for posting a positive review regarding your stay at the Novotel Shanghai Atlantis. We are glad you like our hotel and thought the location was convenient.
Many thanks for sharing your experience and we hope to see you again soon when you are back in Shanghai!
The Management of Novotel Shanghai Atlantis
6/10 – Redelijk
Jenny
20 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Friendly and helpful staff. Hotel is a bit old - needs to upgrade
Jenny
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
TAKESHI
25 mrt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKESHI
5 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Guido
6 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Hotel, Noisy Elevators
It was a great hotel; however, the pool was not open. That was a major disappointment.
The administration should do something about the sound produced by the elevator ducts. There is a constant humming sound coming from them. The poor front desk people must deal with that sound all day long. Perhaps a set of extra doors separating the aisle would be enough. The administration of the building should think about their employees, too. The restaurant dinning service was not good for the prices. Service was fine, but should be better.
Guido
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Kim
5 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
다시 가도 여기 갈 것 같아요. 훌륭합니다.
다른 중국 호텔에 비하면 청결한편이고 조식도 맛있고 건물도 크고 직원도 친절합니다.
지하철도 조금 걷긴 하지만 14호선이랑 가까워서 이동하는데 무리는 없어요. 바로 앞에 버스도 다닙니다.
스타벅스도 1층에 있고요. 가성비 진짜 최고됩니다.
뷰는 말할것도 없어요 정말 최고임.
Kim
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
LEE
13 dec 2023
LEE
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
SEBIN
Zakenreiziger
10 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
인근 지역에 편의시설이 적은 점만 빼고는 좋습니다. 관리도 잘 되어있구요.
SEBIN
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
JIng, Ann Arbor
3 okt 2023
JIng
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
RAJEEV
Zakenreiziger
17 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RAJEEV
1 nacht verbleven in september 2023
4/10 – Matig
ALEXANDRO
29 aug 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was very good, except for the bad conditions of the bathroom and all the mho in the shower.
ALEXANDRO
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 jul 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
TAKESHI
11 jul 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
駅から近い
TAKESHI
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
CHAU
14 jun 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2nd time staying in this hotel. Happy with the service but the swimming pool and fitness room were closed during my stay.
CHAU
3 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Yongli
25 mei 2023
Yongli
2 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
CHIU FUNG
Reisde met partner
23 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EDWIN A
2 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
MICHIAKI
Reisde met een groep
21 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MICHIAKI
1 nacht verbleven in mei 2021
6/10 – Redelijk
Giuseppe
Zakenreiziger
3 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
No AC, Very bad Wi-fi
The Hotel its nice but it was not a nice stay:
1) we had two room and we find out that The AC was not working, because they said was still cool outside and they offer to open the windows #!!@.
2) The Wi-Fi connection was unbelievable slow and from some device I was not able to connect at all.
3) they claim they have a Wired internet connection but in both rooms the hub where you should connect was not connected to anything and there was not power cord attached to it.
4) of the 3 elevator they have only 1 will work (they alternate them) that will result in awfully long wait time for the elevator to arrive at your floor and many stops in the elevator before you get to your destination.
I can list many other problem (swimming pool, breakfast and so on) but I don’t think will be fair for the people working there, because most of the hotel stuff has been very nice and I just hope that the management fix all those problems, because if they do this hotel will be a very nice one to choose, I have been there twice already, hoping that will be improved this time but unfortunately was worst.
Giuseppe
4 nachten verbleven in april 2021
8/10 – Goed
MICHIAKI
Zakenreiziger
12 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MICHIAKI
2 nachten verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Jerry
2 jan 2021
Jerry
2 nachten verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Michal
Reisde met familie
11 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michal
3 nachten verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I’d stay here again
The service here is wonderful. Used the gym daily and pool is in full service. Enjoyed taking advantage of their room service special. You can also get food delivered here too. Room is spacious and people are friendly. 5 min walk to Pudong Ave. Station and about 20 mins to Century Park Station
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location and good view.
Easy to access and clean
Dear Valued Guest,
May I begin by thanking you for your feedback and your stay with us. I am sorry that your experience did not meet your expectations, as you had not rated our overall score so high.
We understand that you were not very satisfied with the room experience, the switch of air conditioner did not working and the musty smell. Please accept my sincerest apologies. Kindly be assured that we have already discussed this matter with the head of department concerned and actions will be taken immediately. In your future visits, kindly contact our Service Center if there is any room defects affecting your stay experience, and our associates will be happy to assist for problem solving.
Thank you for bringing up the English standard issue of our Coffee Shop associates to our attention, and we will look into all possible ways to improve the communication ability of our staff members.
At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us.
We appreciate you sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely,
The Management of Novotel Shanghai Atlantis
8/10 – Goed
Kent
Zakenreiziger
4 mei 2020
Positief: Personeel en service, comfort kamer
fint til prisen
Ophold fint.. Meget stille pga Corona. Oplevede desværre ikke sky-baren Art 50 da den var lukket ned.
Kent
3 nachten verbleven in april 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A standard International brand hotel
This is for a business trip for our company, basically, the room is good and spacious, however, the air conditioner did not function very well.
Verity choices for breakfast, local style, the international style also have. The hotel also arrange a chef to make the fresh egg, noodles & etc
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
5 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
지하철가깝고 여행지 다니기 좋은 위치였어요..호텔 전경도 좋았고 외관도 예뻐요..가격대비 훌륭합니다
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
fabio, medellin
Zakenreiziger, Reisde met familie
4 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
safety, location, quality, price vs infrastructure, great restaurant with live music in the 50th floor, also great food international options in the 2nd floor restaurant.
fabio
5 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bonito hotel buenas instalaciones comida rica , un poco lejos de la zona turística
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 jan 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dany
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Se Young
Reisde met een groep
26 nov 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I spent 21 to 24 days at the hotel. They said they would return the deposit at the end, but so far they have not been deauthorized. I'm so angry Please deauthorize it now.
Se Young
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van kz op 13 dec 2019
Dear Se Young,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Novotel Shanghai Atlantis.
I am sorry that your experience did not meet your expectations. Actually, we have released your deposit upon your departure, the delay of your deposit return to your account might caused by your credit card issuing bank.
At Novotel Shanghai Atlantis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us
We appreciate you sharing your concerns and we sincerely look forward to your next visit to Novotel Shanghai Atlantis.
Sincerely,
Kathy Zhu
Guest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome views of the Shanghai skyline from above the 30th floor hotel rooms