Uitzicht op de stad

Beoordelingen van Novotel Shanghai Atlantis

4 out of 5
Novotel Shanghai Atlantis
728 Pu Dong Avenue, Shanghai, Shanghai

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 249 van 625 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 274 van 625 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 72 van 625 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 625 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 625 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Peter, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer prettig verblijf
Het was een onwijs fijn hotel om te verblijven. Dicht bij metro station Pudong Avenue, met 20min sta je in het centrum waar alle sightseeing activiteiten plaatsvindt!
Reactie van The Management of Novotel op 25 feb 2016
Dear Valued Guest, Thank you very much for posting a positive review regarding your stay at the Novotel Shanghai Atlantis. We are glad you like our hotel and thought the location was convenient. Many thanks for sharing your experience and we hope to see you again soon when you are back in Shanghai! The Management of Novotel Shanghai Atlantis

6/10 – Redelijk

Jenny

Positief: Netheid, personeel en service
Friendly and helpful staff. Hotel is a bit old - needs to upgrade
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

TAKESHI

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Guido

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Hotel, Noisy Elevators
It was a great hotel; however, the pool was not open. That was a major disappointment. The administration should do something about the sound produced by the elevator ducts. There is a constant humming sound coming from them. The poor front desk people must deal with that sound all day long. Perhaps a set of extra doors separating the aisle would be enough. The administration of the building should think about their employees, too. The restaurant dinning service was not good for the prices. Service was fine, but should be better.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Kim

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
다시 가도 여기 갈 것 같아요. 훌륭합니다. 다른 중국 호텔에 비하면 청결한편이고 조식도 맛있고 건물도 크고 직원도 친절합니다. 지하철도 조금 걷긴 하지만 14호선이랑 가까워서 이동하는데 무리는 없어요. 바로 앞에 버스도 다닙니다. 스타벅스도 1층에 있고요. 가성비 진짜 최고됩니다. 뷰는 말할것도 없어요 정말 최고임.
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

LEE

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

SEBIN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
인근 지역에 편의시설이 적은 점만 빼고는 좋습니다. 관리도 잘 되어있구요.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

JIng, Ann Arbor

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

RAJEEV

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

ALEXANDRO

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was very good, except for the bad conditions of the bathroom and all the mho in the shower.
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

TAKESHI

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
駅から近い
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

CHAU

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2nd time staying in this hotel. Happy with the service but the swimming pool and fitness room were closed during my stay.
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Yongli

2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

CHIU FUNG

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
設備較陳舊, 住宿期間酒店大樓正在裝修, 但整潔度滿意, 房間風景好, 整體不錯, 有免費室內停車埸很不錯
3 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Shiv

4 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Yung-Hua

2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Qiang

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

EDWIN A

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

MICHIAKI

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

6/10 – Redelijk

Giuseppe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
No AC, Very bad Wi-fi
The Hotel its nice but it was not a nice stay: 1) we had two room and we find out that The AC was not working, because they said was still cool outside and they offer to open the windows #!!@. 2) The Wi-Fi connection was unbelievable slow and from some device I was not able to connect at all. 3) they claim they have a Wired internet connection but in both rooms the hub where you should connect was not connected to anything and there was not power cord attached to it. 4) of the 3 elevator they have only 1 will work (they alternate them) that will result in awfully long wait time for the elevator to arrive at your floor and many stops in the elevator before you get to your destination. I can list many other problem (swimming pool, breakfast and so on) but I don’t think will be fair for the people working there, because most of the hotel stuff has been very nice and I just hope that the management fix all those problems, because if they do this hotel will be a very nice one to choose, I have been there twice already, hoping that will be improved this time but unfortunately was worst.
4 nachten verbleven in april 2021

8/10 – Goed

MICHIAKI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Jerry

2 nachten verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Michal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I’d stay here again
The service here is wonderful. Used the gym daily and pool is in full service. Enjoyed taking advantage of their room service special. You can also get food delivered here too. Room is spacious and people are friendly. 5 min walk to Pudong Ave. Station and about 20 mins to Century Park Station
4 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location and good view. Easy to access and clean
1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Arafura, Tokyo, Japan

Zakenreiziger
エアコンスイッチが壊れていて温度調節も風量調節も更に電源さえ落とせず、夏なのに非常に寒い部屋で凍えて寝た。ホテル周辺には買い物出来る場所が無く、便利が良いとは言えない。 部屋の何処とは言えないが、かび臭い状態でアレルギーのある方は若干苦痛かも、中国での有る有るですが朝食レストランでは一切英語も通じず、オムレットを注文したら目玉焼きが出て来た、もう少し国際都市のホテルを意識しての職員配置を検討した方が良い。 料金的にも、この値段であれば他の便利の良い立地でのホテルも今後は検討する。
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van kz op 11 sep 2020
Dear Valued Guest, May I begin by thanking you for your feedback and your stay with us. I am sorry that your experience did not meet your expectations, as you had not rated our overall score so high. We understand that you were not very satisfied with the room experience, the switch of air conditioner did not working and the musty smell. Please accept my sincerest apologies. Kindly be assured that we have already discussed this matter with the head of department concerned and actions will be taken immediately. In your future visits, kindly contact our Service Center if there is any room defects affecting your stay experience, and our associates will be happy to assist for problem solving. Thank you for bringing up the English standard issue of our Coffee Shop associates to our attention, and we will look into all possible ways to improve the communication ability of our staff members. At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. We appreciate you sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, The Management of Novotel Shanghai Atlantis

8/10 – Goed

Kent

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
fint til prisen
Ophold fint.. Meget stille pga Corona. Oplevede desværre ikke sky-baren Art 50 da den var lukket ned.
3 nachten verbleven in april 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A standard International brand hotel
This is for a business trip for our company, basically, the room is good and spacious, however, the air conditioner did not function very well. Verity choices for breakfast, local style, the international style also have. The hotel also arrange a chef to make the fresh egg, noodles & etc
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
지하철가깝고 여행지 다니기 좋은 위치였어요..호텔 전경도 좋았고 외관도 예뻐요..가격대비 훌륭합니다
7 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

fabio, medellin

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
safety, location, quality, price vs infrastructure, great restaurant with live music in the 50th floor, also great food international options in the 2nd floor restaurant.
5 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bonito hotel buenas instalaciones comida rica , un poco lejos de la zona turística
5 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
シャワールームの掃除が少し雑。髪の毛がいくつも落ちていた。それ以外は良かったです。特に朝食はメニューが豊富で美味しかった。
3 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

CHIEN KAI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

YU CHUN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Eduardo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

koby, 松戸市

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋は清潔で大きいです。50階の展望室レストランは約2時間で一週するようですが、上海の街が一望できます。5階にプールとジムが有りますが、夜景を見ながらトレーニングができます。地下鉄の駅 浦東大道からもそれほど遠くなく非常にコスパが高いと考えます。
5 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Charlotte

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
The view was anazing
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

KAM

Reisde met een groep, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location with convenient food and transportation.
6 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le confort le confort le confort Le confort le confort le confort
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
6 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

muaythai, Japan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really nice view from the room, staff was very helpful.
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Yunke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
房间很干净舒适
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
陸家嘴エリアの便利で快適なNovotel
陸家嘴ビジネスエリアへの出張には便利なロケーション。部屋は広くて清潔。無料のミネラルウォーター2本あり。チェックインも丁寧な対応でチェックアウトも迅速。朝食は温かい麺や卵焼きを作ってくれるなど、そこそこ充実。
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Dany

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Se Young

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I spent 21 to 24 days at the hotel. They said they would return the deposit at the end, but so far they have not been deauthorized. I'm so angry Please deauthorize it now.
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van kz op 13 dec 2019
Dear Se Young, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Novotel Shanghai Atlantis. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Actually, we have released your deposit upon your departure, the delay of your deposit return to your account might caused by your credit card issuing bank. At Novotel Shanghai Atlantis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us We appreciate you sharing your concerns and we sincerely look forward to your next visit to Novotel Shanghai Atlantis. Sincerely, Kathy Zhu Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome views of the Shanghai skyline from above the 30th floor hotel rooms
2 nachten verbleven in november 2019