2 bars/lounges

Beoordelingen van Shanghai Marriott Hotel Riverside

5 out of 5
Shanghai Marriott Hotel Riverside
99 Jiangbin Road, Huangpu District, Shanghai

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 94 van 180 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 60 van 180 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 180 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 180 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 180 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Erik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Sander van den Boom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima Hotel net buiten het drukke centrum
Ik verbleef in dit hotel voor een perioe van 3 nachten.Ik kan het iedereen aanraden. Het is een uitstekend hotel met allemaal zeer vriendelijke mensen, mooie ruime kamers. Het hotel ligt ook net buiten het drukke centrum. Met de taxi ben je hier in 10 minuten voor nog geen 3 euro.Ook het ontbijt buffet is een aanrader. Tevens is het hotel voorzien van een prima Spa. Reis naar Pudong is ongeveer 35 minuten.

6/10 – Redelijk

Takeshi

4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
incredible property
1 nacht verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

TRudi

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel surely needs an upgrade inside out. The atmosphere was terrible
5 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Mohammad

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Outdated hotel, facilities need to be upgraded, room service and restaurants options are limited for Muslim travellers
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Aykut

3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

ILMO

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Koh Sing

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nil
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
員工細心服務周到
第一次遇到這般細心的房間工作人員!整理房間的員工從細節上留意到本人飲用較多清水,第二及第三天回房間時都見到額外2瓶清水,令人覺得非常溫暖!感動!
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Li

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

WEI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service
6 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Zhiwei

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Zhiwei

1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Pu

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Dan

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Kanus

Zakenreiziger
因為疫情不能在餐廳用早餐, 只能外帶, 好失望, 因為食物帶回房中已不熱
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

YU RI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
강변 느긋함 즐기고 싶다면
깔끔하고 좋은 호텔입니다. 처음 입구 찾긴 좀 힘들었지만, 주변 편의성도 좋은것 같아요. 특히 바깥 빈강루와 공원 쪽 산책하기 좋아서 도심속 휴양같았어요
4 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

I-HSIU

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很棒的飯店,推薦
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

QING

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
酒店前台服务好
酒店前台服务好,环境也不错值得住
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in mei 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Jiang

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
The morning breakfast buffet was great, with a good selection and attentive staff. The concierge was also helpful in hailing/booking a taxi. However, considering my extended stay, the hotel apparently had a large amount of connecting rooms with terrible sound proof. During the first 6 nights of my stay, I I could hear my next door guest talking/laughing/unpacking until late hours of the night/early hours of the morning. This was really disruptive and half way during my stay, esp. considering this was a business trip. I had to pack/unpack and change room at 1am in the morning.
13 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Posizione non centralissima, stazioni di metro a qualche distanza. Camere confortevoli, pulizia impeccabile.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Shanghai Marriott Hotel Riverside op 20 jan 2020
Dear Guest, Thank you for sharing the comments of your stay. Our associates in the hotel are willing to do their best to meet every guest really need. Hope to welcome you back in a not too distant future. Best regards,

8/10 – Goed

JINSOO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

ching hung

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

日本遊牧民

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
毎月上海へ出張する際違うホテルで泊まりますので、評価できると思っております。 不便なロケーションでありますため、タクシーもよびにくいです。 食事は食べれないくらいまずいです。
5 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Marcom Manager-Ellen Yu op 25 nov 2019
Dear customer, Thank you for choosing to stay at Shanghai Marriott Hotel Riverside. We are sorry to hear that you didn't enjoy your stay at our hotel. Everything we do is aimed at providing you with an excellent hotel experience and your feedback is extremely valuable. Our concierge associates are willing to call the taxi for you during your next stay. Hope to welcome you back in a not too distant future.

10/10 – Uitstekend

Youko

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

seungjoo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

piyush

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable Stay
Great hotel, very nice location. Had a comfortable stay.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Lynn op 31 okt 2019
Thank you for staying at the Shanghai Marriott Hotel Riverside and taking time to share your valued comments with us on your last stay. We are really glad to know that you enjoyed your stay. Guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that! We will continue to maintain our standards to enhance the overall experience of our valuable guests. We look forward to hosting you soon.

10/10 – Uitstekend

Percy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Lynn op 31 okt 2019
Thank you for staying at the Shanghai Marriott Hotel Riverside and taking time to share your valued comments with us on your last stay. Guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that! We will continue to maintain our standards to enhance the overall experience of our valuable guests. We look forward to hosting you soon.

10/10 – Uitstekend

Lucy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
My new Go To in SH! Great hotel.
Everything was excellent. Reception staff, concierge, restaurant staff and spa/pool/gym. Choice of western style or Chinese food. (If you’re feeling the need for western, highly recommend the chicken panini). Fabulous location just a 5 min walk to “The Greenway” a 3K stretch along the river, with an amazing run paths, views and mingle with fellow runners, lots of them. 12 min walk to Luban Road Metro. Always felt safe. My new go to destination in SH. 10 min taxi ride to all the main areas, The Bund, Nanjing Road etc.
5 min walk from hotel on ‘The Greenway’ taken during my run.
5 min walk from hotel on ‘The Greenway’ taken during ev run run.
5 min walk from hotel on ‘The Greenway’ taken during ev run run.
7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Lynn op 17 okt 2019
Thank you for staying at the Shanghai Marriott Hotel Riverside and taking time to share your valued comments with us on your last stay. We are really glad to know that you enjoyed your stay. Guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that! We are happy that our great enviornment and outstanding service met all your expectations during your stay! We will continue to maintain our standards to enhance the overall experience of our valuable guests. We look forward to hosting you soon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel in Shanghai
Great hotel and friendly staff
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Lynn op 12 okt 2019
Thank you for staying at the Shanghai Marriott Hotel Riverside and taking time to share your valued comments with us on your last stay. We will continue to maintain our standards to enhance the overall experience of our valuable guests. We look forward to hosting you soon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Lynn op 8 okt 2019
Thank you for staying at the Shanghai Marriott Hotel Riverside. We are really glad to know that you enjoyed your stay. We will continue to maintain our standards to enhance the overall experience of our valuable guests. We look forward to hosting you soon.

10/10 – Uitstekend

Arva

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NA
6 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
我房間是向河畔景觀、窗外河邊有嚴重噪音(大型運泥機運送淤泥、從早上6:00am開工至黃昏18:00才收工)、窗子關上也無法避免噪音滋擾、就算將房中的電視聲音調高也沒辦法將噪音覆蓋、非常討厭。我留宿三日二夜、每天白天都沒有停止噪音滋擾。 酒店房間設備、服務態度非常良好、但嚴重噪音滋擾是沒辦法接受的 :-(
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Lynn op 20 sep 2019
尊敬的宾客您好, 感谢您入住我们酒店。非常遗憾的了解到您在酒店入住时所碰到不愉快的经历,我们对此深表歉意。关于隔音设备的问题,我们会根据客人的喜好以及噪音敏感度更换适合的房间,不过请您放心我们酒店的空调和隔音设备是完全符合国际五星级酒店的标准。总而言之,我们对您不愉快的入住经历再次表示歉意,希望在未来您有机会再次光临!

4/10 – Matig

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
我房間是向河畔景觀、窗外河邊有嚴重噪音(大型運泥機運送淤泥、從早上6:00am開工至黃昏18:00才收工)、窗子關上也無法避免噪音滋擾、就算將房中的電視聲音調高也沒辦法將噪音覆蓋、非常討厭。我留宿三日二夜、每天白天都沒有停止噪音滋擾。 酒店房間設備、服務態度非常良好、但嚴重噪音滋擾是沒辦法接受的 :-(
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Lynn op 20 sep 2019
尊敬的宾客您好, 感谢您入住我们酒店。非常遗憾的了解到您在酒店入住时所碰到不愉快的经历,我们对此深表歉意。关于隔音设备的问题,我们会根据客人的喜好以及噪音敏感度更换适合的房间,不过请您放心我们酒店的空调和隔音设备是完全符合国际五星级酒店的标准。总而言之,我们对您不愉快的入住经历再次表示歉意,希望在未来您有机会再次光临!

8/10 – Goed

S

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Lynn op 11 sep 2019
We are really glad to know that you enjoyed your stay. Guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that! We look forward to hosting you soon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Lynn op 11 sep 2019
We are really glad to know that you enjoyed your stay. Guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that! We look forward to hosting you soon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
エグゼクティブルームに2泊しました。部屋は天井が高く、大きな窓からは、運河を臨む景色が広がり、開放感抜群です。ラウンジのハッピーアワーは、料理の種類が多く、どれも美味かったので、ついつい長居をしてしまいました。また、ホテルの近くには整備された川沿いの遊歩道があり、夜はライトアップが綺麗です。沢山の地元の方が、散歩をしたり、音楽を奏でたり、踊りを踊ったり、賑やかでとても楽しそうでした。次回も
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Lynn op 6 sep 2019
Dear customer, Thank you for staying at the Shanghai Marriott Hotel Riverside and taking time to share your valued comments with us on your last stay. We are really glad to know that you enjoyed your stay. Guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that! We are happy that our fabulous dining and outstanding guest room met all your expectations during your stay! We will continue to maintain our standards to enhance the overall experience of our valuable guests. We look forward to hosting you soon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Lynn op 3 sep 2019
Dear Customer, Thank you very much for choosing stay in Shanghai Marriott Hotel Riverside.We are really glad to know that you enjoyed your stay. Guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that! We are happy that our fabulous dining and outstanding service met all your expectations during your stay! We will continue to maintain our standards to enhance the overall experience of our valuable guests. We look forward to hosting you soon.

8/10 – Goed

Jasmine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very good hotel
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Lynn op 21 aug 2019
We are really glad to know that you enjoyed your stay. Guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that! We will continue to maintain our standards to enhance the overall experience of our valuable guests. We look forward to hosting you soon.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Lynn op 24 jul 2019
Thank you for staying at the Shanghai Marriott Hotel Riverside and taking time to share your valued comments with us on your last stay. We look forward to hosting you soon.

8/10 – Goed

tadanobu

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
上海マリオット・ホテル・リバーサイド 滞在
部屋は清潔で、滞在は快適であった。朝食の準備が時間を過ぎても整っていなかったことが残念であった。フロントやコンシェルジェの対応は迅速で心地よかった。
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Lynn op 11 jul 2019
Thank you for staying at the Shanghai Marriott Hotel Riverside and taking time to share your valued comments with us on your last stay. We are really glad to know that you were satisfied with our guest room. On the other hand, we are sorry that some specifics did not meet your expectations. We'll try our best to improve our management. As always, it is a pleasure to have you stay with us and we look forward to welcome you back soon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Lynn op 19 jun 2019
Thank you for staying with us at the Shanghai Marriott Hotel Riverside.We appreciate that you were satisfied with your last stay. We will continue to maintain our standards to enhance the overall experience of our valuable guests. We look forward to hosting you soon.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Lynn op 19 jun 2019
Thank you for staying with us at the Shanghai Marriott Hotel Riverside.We appreciate that you were satisfied with your last stay. We will continue to maintain our standards to enhance the overall experience of our valuable guests. We look forward to hosting you soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Lynn op 23 mei 2019
尊敬的客人,您好!感谢您选择上海绿地万豪酒店,并满意此次入住。真诚地期待您的再次光临并收获更好体验。

8/10 – Goed

Kristen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Lynn op 8 mei 2019
Thank you for staying with us at the Shanghai Marriott Hotel Riverside.I appreciate that you took the time to post such a positive review. We will continue to maintain our standards to enhance the overall experience of our valuable guests. We look forward to hosting you soon.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
浴室設施比較舊,有水漬。 酒店距離最近的購物中心要打車10 分鐘。
2 nachten verbleven in april 2019