Located in Changi neighborhood, Ambassador Transit Lounge Singapore T3 is connected to the airport. Boat Quay and Marina Bay Cruise Centre Singapore are worth checking out if an activity is on the agenda, while those wishing to experience the area's popular attractions can visit East Coast Park and Gardens by the Bay. Singapore Flyer and Singapore Botanic Gardens are not to be missed.
Profiteer bij Ambassador Transit Lounge Singapore T3 van faciliteiten zoals een tuin, een 24-uurs businesscentrum en een snackbar/delicatessenwinkel. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
Een 24-uurs receptie, vergaderruimtes en een lift
Een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Ambassador Transit Lounge Singapore T3 zijn voorzien van voordelen zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
Regendouches, gratis toiletartikelen en haardrogers
Dagelijkse schoonmaakservice en bureaus
Gesproken talen
Chinees (Mandarijn), Engels en Maleisisch
Accommodatie-voorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Geen parkeergelegenheid ter plaatse
Eten en drinken
Snackbar/delicatessenwinkel
Gezinsvriendelijk
Snackbar/delicatessenwinkel
Voorzieningen
24-uursreceptie
Gastendiensten
Dagelijkse huishoudservice
Zakelijke diensten
24-uurs businesscentrum
Vergaderruimte
Buiten
Tuin
Spa
Spadiensten
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Lift
Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
Rolstoeltoegankelijk restaurant
Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
Rolstoeltoegankelijke lounge
Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
Meer
Etage
Rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Badkamer
Douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Handdoeken
Regendouche
Shampoo
Toiletpapier
Zeep
Eten en drinken
Gratis mineraalwater
Meer
Airconditioning
Bureau
Beleid
Inchecken
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Uitchecken
Contactloos uitchecken
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Speciale incheckinstructies
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Als je aankomt op een inkomende vlucht, dien je de douane niet te passeren. Als je aankomt vanuit de stad, dien je in te checken op een uitgaande vlucht. Tijdens het inchecken dien je een geldig reisdocument te tonen. Ook dien je tijdens het boeken de vluchtnummers van je heen- en terugvlucht in te vullen in het vak voor speciale verzoeken. Je hebt in het hotel geen toegang tot je ingecheckte bagage en het hotel is tijdens je transferverblijf niet verantwoordelijk voor je ingecheckte bagage. Het hotel is niet verantwoordelijk voor gasten die vanuit de stad niet door de douanecontrole komen.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een brandblusser
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Zoals staat aangegeven in de namen van de kamertypes, kunnen in dit transithotel alleen kamers worden geboekt voor een vast aantal uur in plaats van per nacht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ambassador Transit Lounge T3 Hotel
Ambassador Transit Lounge T3
Ambassador Transit Lounge Singapore T3 Hotel
Ambassador Transit Lounge Singapore T3 Singapore
Ambassador Transit Lounge Singapore T3 Hotel Singapore
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Ambassador Transit Lounge Singapore T3?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij Ambassador Transit Lounge Singapore T3 te parkeren?
Bij Ambassador Transit Lounge Singapore T3 kun je niet parkeren.
Beoordelingen over Ambassador Transit Lounge Singapore T3
Beoordelingen
5,8
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 13 van 120 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
13
Gastenscore: 8 - Goed. 27 van 120 beoordelingen" "
8 - Goed
27
Gastenscore: 6 - Redelijk. 34 van 120 beoordelingen" "
6 - Redelijk
34
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 120 beoordelingen" "
4 - Matig
23
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 120 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
23
7,0/10
Netheid
6,8/10
Personeel en service
6,6/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 aug 2019
Peroneel was onaardig en kortaf! Ondanks mijn reservering moest ik nog een uurtje wachten!
Verder was de naproom erg gehorig en koud.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
29 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
4/10 – Matig
Susy, Nederland
Reisde met familie en kleine kinderen
19 apr 2019
Negatief: Personeel en service
Minder good
is one of the reseption girl the big one is not nice n friendly at all..
she no hv respect or understand how is dat feel
that we r as customer come frm far away n tired frm flying.. I just want they r hv good Trainning for respect to ppl..when hv problm for service..thank u
Susy
1 nacht verbleven in april 2019
4/10 – Matig
Mark
3 apr 2024
Mark
1 nacht verbleven in april 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Marco
8 mrt 2024
Marco
1 nacht verbleven in maart 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Elizabeth, Redmond
25 jan 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Small chairs, might as well stayed at the terminal. Poor directions. I had to take a taxi from terminal 1 to terminal 3. I will not recommend. More trouble than its worth. Not worth the money.
Elizabeth
1 nacht verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
Joel
30 nov 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The reason I have made a reservation was that; I need a place to sleep for a few hours. Very disappointed as I was informed that there was no bed at the lounge . I specifically asked for a bed on my reservation.The email I received was also confused; One part of the email says chair no bed then the other part says room requests 1 twin bed.( see the email you sent to me)
I'm not happy with the service provided from Expedia. Very confusing didn't make clear what facilities I would receive at the lounge.
Joel Silva
Joel
1 nacht verbleven in november 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Debbie
20 okt 2023
Debbie
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Maria Juvy
13 okt 2023
Maria Juvy
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Teajin
10 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten