Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Hotel Subur

3 out of 5
Hotel Subur
Passeig De La Ribera, Sitges

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 288 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 445 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 188 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 59 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 22 van 1002 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Serge, Brugge

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All well
7 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Isabel Muñoz op 6 jul 2023
Dear Serge,Thank you for completing the survey regarding your stay in our Hotel. We appreciate your nice review. I hope you'll reserve again in the future. If you need assistance don't hesitate to contact us again. Sincerely

10/10 – Uitstekend

Albert

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk hotel aan de boulevard en direct bij het centrum
4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Isabel Muñoz op 20 jul 2022
Dear Albert, Thank you for completing the survey regarding your recent stay in Sitges. We appreciate your nice comments. I hope you'll reserve again in the future. If you need assistance don't hesitate to contact us again. Sincerely

8/10 – Goed

Hofkens

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Klein maar ok
Nette maar rudimentair ingericht kamers. Wel heel keuk balkon. Onovertroffen ligging.Goed ontbijt. Supervriendelijk personeel ,kreeg zelfs een attentie op de kamer voor mijn verjaardag.
4 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Isabel Muñoz op 10 sep 2021
Dear Guest. Thank you for share your comments about your recent stay at our Hotel. Your feedback is very important to us and we value your opinion. We appreciate your nice opinion. Thank you again for taking the time to comment on Internet. I hope that you will enjoy again in your next stay in Sitges with us! Sincerely

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging aan de bouleverd en bij het centrum. Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijk personeel.
7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van isabel muñoz op 22 aug 2019
Dear Guest, Thank you for completing the survey regarding your recent stay in our Hotel. We appreciate your nice comments. I hope you'll reserve again in the future. If you need assistance don't hesitate to contact us again. Sincerely,

4/10 – Matig

Jeffrey, Nederland

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Afgelopen week hebben wij verbleven in Hotel Subur, helaas is dit ons behoorlijk tegen gevallen. Het hotel is grondig toe aan een renovatie. Wij verbleven in een kamer met balkon aan de straat kant. Op het balkon hadden wij 2 boxen staan van de airco welke er voor zorgen dat je altijd in de warme wind zit als je buren of jijzelf de airco aan hebben staan. De kamer was erg klein en er was geen ruimte voor 2 grote koffers om te plaatsen. Het bed was 185cm lang. Wij als 2 lange mensen lagen met onze voeten uit bed. De lampen aan de wand waren 360 graden te draaien omdat ze los zaten. Je moet douchen in een bad wat niet kan functioneren als bad en ook hier hangt de douche erg laag waardoor je gehurkt moet douchen. De tegels zitten vol met schimmel en je kant je kont niet keren in de badkamer. Dan nog het geluid. Vanaf buiten in het erg stil, geen geluid van uitgaanspubliek. Maar via de muren kan je elk woord horen van je buren. Mocht je het lekker vinden om even op je vakantie een half uurtje in je kamer bij te komen met je TV dan is dit ook niet mogelijk. Er hangt een TV welke is voorzien van 1 zender die regelmatig ook nog eens uit valt. Al bij al zal ik dit hotel aan niemand aanraden. De kamers zijn grondig toe aan renovatie. Pluspunt van dit hotel is de locatie. Hier is niets op aan te merken maar meer pluspunten kan ik helaas niet bedenken.
7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van isabel muñoz op 16 aug 2019
Dear Jeffrey, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is very important to us and we'll be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we could offer a better experience for guests in the future. Thank you again for taking the time to comment on Internet.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede prijs-kwaliteitverhouding. Prima kamer met balkon. Gehorig hotel. Prima schoonmaak.
12 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van isabel muñoz op 19 jul 2019
Dear Guest, Thank you for share your review about your recent stay at our Hotel. Your feedback is very important to us and we value your opinion. We appreciate your nice comments. I hope that you will enjoy again in your next stay in Sitges with us! Sincerely,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Lokatie is prima, centraal en aan het strand...bij het personeel kan er geen lachje vanaf, bijzonder ongeïnteresseerd, prima kamer, erg kleine badkamer. Subur is vooral erg gehorig, erg veel geluid van buitenaf maar ook van binnenuit hoor je alles. Ontbijt is gewoon droevig, zorg dat je vroeg bent anders is de supermarkt uitstalling leeg (wordt niet aangevuld), alle beleg ligt ongekoeld uitgestald, rechaud met gebakken roerei is ‘s-morgenvroeg al half leeg, dus was van gisteren...geen aanrader
9 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Isabel Muñoz op 4 jul 2019
Dear guest, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is very important to us and we'll be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we could offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Het was fijn dat er een dakterras was. Wel jammer dat er eind van de middag geen zon meer was op het dakterras.
5 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van isabel muñoz op 10 jun 2019
Dear Guest, Thank you for share your comments about your recent stay at our Hotel. Your feedback and opinion is very important to us and we value your review. Thank you again for taking the time to comment on internet. I hope that you will enjoy again in your next stay in Sitges with us! Sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
8 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van isabel muñoz op 16 mei 2019
Dear Guest. Thank you for sharing your valoration about your last visit to our hotel. We hope to see you soon again. Best regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kregfen een update i.v.m. werkzaamheden. Werd perfect geregeld.
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van isabel muñoz op 7 jan 2019
Dear traveler, Thank you for share your comments about your recent stay at our Hotel. Your feedback is very important to us and we value your opinion. We appreciate your nice opinion. Thank you again for taking the time to comment on Internet. I hope that you will enjoy again in your next stay in Sitges with us! Sincerely,

8/10 – Goed

Michael, Antwerp

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel, very close to the beach!
Nice hotel, very close to the beach but also to the city centre and all the locations for going out, without having any noise issues!
6 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van isabel muñoz op 20 aug 2018
Dear guest, Thank you for share your comments about your recent stay at our Hotel. Your feedback is very important to us and we value your opinion. We appreciate your nice opinion. Thank you again for taking the time to comment on Internet. I hope that you will enjoy again in your next stay in Sitges with us! Sincerely,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Een prima ligging, omgeven door vele restaurantjes en direct aan het stand. Zeer vriendelijk personeel maar voor het hotel zelf zou ik niet terug gaan, misschien toch een ander hotelletje in de buurt de volgende keer.
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van isabel muñoz op 30 jul 2018
Dear Guest, Thank you for share your comments about your recent stay at our Hotel. Your feedback and opinion is very important to us and we value your review. . Thank you again for taking the time to comment on internet. I hope that you will enjoy again in your next stay in Sitges with us! Sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel met goede ligging vlakbij het strand.
Vanwege de gunstige ligging komen we hier elk jaar weer terug.
7 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van isabel muñoz op 23 okt 2017
Dear Guest, Thank you for share your comments about your recent stay at our Hotel. Your feedback and opinion is very important to us and we value your review. Thank you again for taking the time to comment on internet. I hope that you will enjoy again in your next stay in Sitges! Sincerely,

2/10 – Ontzettend slecht

Glenn, Holland

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
noise noise noise worst hotel ever!
Just noise from start to finish. Walls so thin you can hear everything in the other rooms, it was like living in a dorm with 20 others. Staff not interested in customers, dirty rooms. We left early just to get away. What a terrible experience!
12 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van isabel muñoz op 28 aug 2017
Dear Guest, On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is very important to us and we'll be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we could offer a better experience for guests in the future. About your comments: Our staff, always take care of all of guests and it's matters. And about the clean, all the rooms are cleaned every day, then we don't have dirty rooms. Thank you again for taking the time to comment on Internet. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi centraal gelegen schoon hotel
Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in Subur. We verbleven in kamer 507, een van de penthouses die geen frontaal zeezicht had maar wel een enorm groot en fraai is ingericht penthouse met een extra slaapkamer waardoor er vier personen zouden kunnen verblijven. Het complex en de kamer werden dagelijks erg goed schoongemaakt en het personeel was uitermate vriendelijk. Zoals bij vrijwel alle hotels die in het centrum zijn gelegen moet men wel rekening houden met geluidsoverlast, vooral in het weekend wanneer de Spanjaarden massaal naar Sitges komen, Spanjaarden zijn luidruchtig en gaan tot diep in nacht door. Gelukkig is er een goede airconditioning op de kamer, waardoor je de ramen en deuren kunt sluiten om het geluid redelijk tegen te gaan. Een aantal aandachtspunten zijn er uiteraard altijd: de WIFI is niet geweldig, de lift (slechts 1 kleine) is erg traag en de bedden zijn vrij hard (hier moet men echt wat aan doen. Het ontbijt is voor 10 euro per persoon redelijk hoog geprijsd, ga gewoon het stadje in en eet voor minder dan de helft van de prijs. We hebben zelf ook nog een blik geworpen in de andere kamers, deze zijn inderdaad erg klein zoals hier ook wordt opgemerkt, de kamers zonder balkon zijn erg somber. Maar elk waar voor zijn geld, deze kamer zijn ook erg laag geprijsd. De penthouses en de overige kamers op de vijfde etage zijn super! Wij hopen dat Subur nog wat doet met de minpunten, dan komen wij zeer zeker terug!
Reactie van HotelSubur op 18 jun 2016
Dear Guest, Thank you for write your opinion about your recent stay at our Hotel. Your feedback is very important to us and we value your comments (thank you for your nice comments). By telling us what you liked and how we can improve, you're helping us to offer a better experience for you and other guests in the future. I hope that you will enjoy again in your next stay in Sitges with us. Sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, goede locatie en prima kleine kamer me
Niets te vertellen........... Ik ben klaar maar ik moet meer invullen en dat wil ik niet
Reactie van hotel subur op 13 mei 2016
thank you for rate us

8/10 – Goed

JA, Nijmegen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Prima service en centraal gelegen
Reactie van HotelSubur op 17 mei 2016
thank you for rate us.

8/10 – Goed

tony en wim, almere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fijn hotel aan het strand en bij het cenrum
gezellig hotel met behulpzaam personeel ieder dag schone handdoeken en schoonmaak en om de dag schone lakens de airco werkte perfect

6/10 – Redelijk

Suzanna

Positief: Netheid, personeel en service
prettig & centraal
Hotel is gelegen in het centrum wat meteen het grootste pluspunt is. Kamers zijn eenvoudig maar schoon, wel wat gehorig. Ontvangst was zeer prettig. Heeft een leuke bar.

8/10 – Goed

Alex, Weesp

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, centraal en dichtbij strand
Centraal gelegen, dichtbij strand, schone kamer, vriendelijk personeel

6/10 – Redelijk

Guus en Tinto, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Prima gelegen bij strand maar veel lawaai
Kamer met balcon geboekt. Isolatie van wanden en ramen aan voorzijde is zeer slecht. Dus geluidsoverleast van mede-hotelgasten en straatrumoer. Andere kamer in hotel gevraagd aan achterzijde. Ook daar dunne wanden, slechte deuren en gang-en kamer geluiden. Dus wil je rust, dan is dit geen geschikt hotel. Overigens is de ligging van het hotel prima. Personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel, vlakbij het strand en in het centrum
Fijn hotel, prima personeel. Kamers werden elke dag keurig schoon gemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken.

6/10 – Redelijk

barry, zaandam

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
aan het strand
redelijk hotel, kamer schoon, klein en eenvoudig, goede airco zeep en shampoo in de badkamer goede internet verbinding bij de prijs inbegrepen zeer luidruchtige kamer echt alles is te horen

8/10 – Goed

LD Bxl, Brussel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel hotel op toplocatie aan strand
De ligging van dit hotel is ideaal, aan de strandpromenade én op de rand van de drukke binnenstad van Sitges. Dit maakt de omgeving van het hotel soms lawaaierig. Door de ligging is dit hotel ook minder geschikt voor families met kinderen, maar meer voor een generatie die met volle teugen wil genieten van zon en strand én 's avonds van het bruisende nachtleven van het stadje. Ook Barcelona is vlot bereikbaar met trein of bus. Ik verbleef in een mooie suite (504) op de bovenste verdieping met ruime kamer, een kingsize bed met prima ondersteunende matras, een kleine zithoek, volledig uitgeruste badkamer en vooral een ruim terras met 2 zonnezetels en een terrastafel met stoelen. De netheid van de kamer en de service is onberispelijk. Eén puntje van kritiek, de minibar-service bestaat niet meer. Er is wel een kleine koelkast aanwezig maar die moet men zelf opvullen.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima prijs/kwaliteit verhouding. Uitstekend gelegen

10/10 – Uitstekend

Johanna, Sitges

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sea-Vieuw, GEWELDIG !!!!!!
Hotel Subur: aan de boulevard van Sitges, met een super uitzicht op strand en zee. Mooie nette en schone kamer, 2 nachten heerlijk geslapen: 1) bed sliep lekker!!! 2) in slaap vallen met het geluid van de golven!!! Service Hotel Subur: vriendelijk, uitstekend! Ontbijtbuffet: veel, lekker en uitstekend! Relaxed en mooi hotel aan boulevard en strand, en midden in het centrum van SITGES. Gaan we beslist nog een keer naar toe!!!

8/10 – Goed

Mischa, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect tussen gay-strand en -uitgaansgebied
Wij hadden kamer 214. Dit was een prima kamer met lekkere bedden, een prettige afmeting en een goede badkamer. Nadeel was de ramen weinig contact met buiten boden; ze keken uit op een lichtschacht. Dit was overigens iets waar we al mee gerekend hadden. Tip: de bedden hebben wieltjes waardoor je al snel uit elkaar rijdt, maar de wieltjes kunnen gewoon op slot waardoor het probleem snel is opgelost.

6/10 – Redelijk

Bert, Scheveningen

Negatief: Netheid
Gunstige locatie
De locatie is erg gunstig t.o.v. het strand en het uitgaansleven. Dit laatste punt veroorzaakt echter ook veel geluidsoverlast en helpt niet altijd de nachtrust :).

6/10 – Redelijk

BB, Nederland

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alleen goede locatie hotel
Hotel is gedateerd

10/10 – Uitstekend

Daniel, Camarma De Esteruelas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelentes instalaciones y el servicio de desayuno de lo mejor, muchas gracias por todo.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Isabel Muñoz op 29 apr 2024
Apreciado Daniel.Gracias por dedicar tiempo a completar la encuesta. Agradecemos la buena puntuación otorgada y los comentarios que has escrito.Esperamos que vuelvas a visitarnos pronto y obtener todavía una mejor valoración.Saludos

8/10 – Goed

Samantha

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We really enjoyed our stay at Hotel Subur. The walls are very thin and if you are a light sleeper this hotel is not for you. You hear everything from neighbouring rooms. Luckily this did not really bother us. We had a superior room which had fantastic views however even the superior room is a bit on the small side and the bathroom was tiny but functional. The standard double rooms are tiny. Staff were excellent and friendly.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Isabel Muñoz op 29 apr 2024
Dear Samantha,Thank you for write your review about your new stay at our Hotel. Your feedback is very important to us and we value your comments. Thanks for your comments about Staff.I hope that you will enjoy again in your next stay, sixth visit, in Sitges with us! Sincerely,

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, easy access to the old city centre. Staff are very friendly and very helpful. Location right by the beach and Boardwalk is phenomenal. Lots of restaurants and not too pricey. The downside is that the rooms really need updating especially the bathroom, which was a bit sketchy. But it was very clean and the beds are comfortable. We booked a superior room with a view of the Mediterranean and it was worth the stay. Overall great place to stay, but needs updating.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Isabel Muñoz op 29 apr 2024
Dear Marc,Thank you for write your review about your recent stay at our Hotel. Your feedback is very important to us and we value your comments. Thanks for your opinion about Staff and location.If we can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact us directly by phone or e-mail. Thank you again for taking the time to comment on internet, I hope that you will enjoy again in your next stay in Sitges with us! Sincerely,

8/10 – Goed

Darwing

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the receptionist was not to friendly.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Isabel Muñoz op 25 apr 2024
Dear Darwing,Thank you for share your comments about your recent stay at our Hotel. Your feedback is very important to us and we value your opinion. Thank you again for taking the time to comment on Internet. I hope that you will enjoy again in your next stay in Sitges with us!Sincerely,

8/10 – Goed

Christopher

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The Hotel staff was the BEST that I have experienced in my European travels! So nice and accommodating. Perfect location in Sitges. Loved staying here. The only issues was how thin the walls were. You could hear everyone’s conversations in every room on the entire floor.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Isabel Muñoz op 22 apr 2024
Dear Christopher,Thank you for share your review about your stay at our Hotel. Your opinion and comments are very important to us and we value your feedback (thank you for your clear and detailed description about our services, and specially thank you about the comments over staff members, this is very important for us). If we can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact us directly by phone or e-mail. Thank you again for taking the time to comment on internet. I hope that you will enjoy again in your next stay in Sitges with us!Sincerely,

6/10 – Redelijk

Laura

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
I paid for a superior room but it was so small i cannot imagine what a standard room looks like! Yes we had a sea view & a fridge but i had paid for a bigger room so that's what i expected. It also wasn't decorated to the standard of a superior room. Staff were friendly & the buffet breakfast was lovely, the pastries were all freshly baked & there was loads of choice. The location was brilliant & another reason we booked her.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Isabel Muñoz op 22 apr 2024
Dear Laura,Thank you for share your comments about your recent stay at our Hotel. Your opinion and comments are very important to us and we value your feedback. Thank you for nice comments about locarion and staff. About the rooms, you have paid for the views, not for bigger room, because at our hotel, almost all the rooms, has same size.If we can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact us. Thank you again for taking the time to comment on internet. I hope that you will enjoy again in your next stay in Sitges with us!Sincerely

8/10 – Goed

Albert

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall, we had an exceedingly satisfactory experience. We made the choice to go for the premium room, which offered a truly delightful view, and it went beyond all that we had anticipated. I wholeheartedly endorse this establishment because of its exceptional staff, flawless service, and the inviting and hospitable ambiance fostered by everyone involved. Granted, it must be acknowledged that the walls do have a tendency to be somewhat thin, resulting in occasional noise transfer. Nevertheless, without any doubt, I would absolutely book a reservation here again. To sum it up, our experience was truly outstanding.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Isabel Muñoz op 19 apr 2024
Dear Albert,Thank you for share your review about your recent stay at our Hotel. Your feedback is very important to us and we value your comments. By telling us what you liked and how we can improve, you're helping us to offer a better experience for you and other guests in the future.If we can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact us directly by phone or e-mail. Thank you again for taking the time to comment on Expedia. I hope that you will enjoy again in your next stay in Sitges with us!Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Tara, Mukilteo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Isabel Muñoz op 19 apr 2024
Dear Tara,thank you for completing the survey regarding your recent stay. We appreciate your clear comments and description. I hope you'll reserve again in the future. If you need assistance don't hesitate to contact us again. Warm Regards

10/10 – Uitstekend

Milen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and wonderful staff
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Isabel Muñoz op 5 apr 2024
Dear Milen.Thank you for taking the time to complete the survey. We appreciate the good score and the pleasant comments about the Hotel. We hope you visit us again soon. Cordially

10/10 – Uitstekend

Milen

Very clean and great location!!
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Isabel Muñoz op 5 apr 2024
Dear Milen,Thank you for taking the time to complete the survey. We appreciate the good score and the pleasant comments about the Hotel. We hope you visit us again soon. Cordially

6/10 – Redelijk

Richard

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Very tired interior, badly in need of a renovation. Bathroom of a 70’s hotel at best, shower fixed and fit for a very small person very dark as fully enclosed with solid walls without light.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Isabel Muñoz op 14 mrt 2024
Dear Richard,Thank you for completing the survey regarding your recent stay in our Hotel. We appreciate your comments. I hope you'll reserve again in the future. If you need assistance don't hesitate to contact us again. Sincerely

6/10 – Redelijk

Juliette

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I would recommend to add shampoo and conditioner options for your costumers. You a pay a lot for a night and you at least expect that! They do have a green soap, but that doesn’t indicate its a 3-1 (which I wouldn’t use) or anything else.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Isabel Muñoz op 8 mrt 2024
Dear Juliette,Thank you for share your review about your stay at our Hotel. Your opinion and comments are very important to us and we value your feedback.If we can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact us. Thank you again for taking the time to comment on internet. I hope that you will enjoy again in your next stay in Sitges with us!Sincerely,

8/10 – Goed

ANGE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Isabel Muñoz op 15 feb 2024
Dear Ange,Thank you for completing the survey regarding your recent stay in our Hotel. We appreciate your nice review. I hope you'll reserve again in the future. If you need assistance don't hesitate to contact us again. Sincerely

6/10 – Redelijk

joelle

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Endroit bien placé plage et centre-ville
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Isabel Muñoz op 15 feb 2024
Chere Joelle,Merci d'avoir répondu à enquête concernant votre récent séjour dans notre Hôtel. Cordialement

8/10 – Goed

Melhem

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location.
Reactie van Isabel Muñoz op 9 feb 2024
Dear Melhem,thank you for completing the survey regarding your recent stay. We appreciate your nice comments about breakfast and Staff service.I hope you'll reserve again in the future. If you need assistance don't hesitate to contact us again. Sincerely

10/10 – Uitstekend

Myrian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is wonderful ! Very well situated, in front of the sea. The staff members are very kind and helpful. I strongly recommend this place !
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Isabel Muñoz op 10 nov 2023
Dear Myrian,Thank you for completing the survey regarding your recent stay in our Hotel. We appreciate your clear comments and description. I hope you'll reserve again in the future. If you need assistance don't hesitate to contact us again. Warm Regards

10/10 – Uitstekend

Eva

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location right across from ocean. Fantastic view. Restaurants all around. Will be back again and again.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Isabel Muñoz op 3 nov 2023
Dear Eva,Thank you for share your comments about your recent stay at our Hotel. Your feedback is very important to us and we value your nice review. By telling us what you liked and how we can improve, you're helping us to offer a better experience for you and other guests in the future. If we can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact us directly by phone or e-mail. Thank you again for taking the time to comment on internet. I hope that you will enjoy again in your next stay in Sitges with us!Sincerely,

10/10 – Uitstekend

suner

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait
Très bien,en bord de mer .Une rue sépare de la plage.Vue sur la mer depuis la terrasse Hôtel propre et petit déjeuner sympa. Je recommande.A 8mn de la gare à pied
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Isabel Muñoz op 27 okt 2023
Cher Suner,Merci d'avoir répondu à enquête concernant votre récent séjour dans notre Hôtel.Votre avis est très importante, tout comme vos commentaires. En nous faisant part de ce qui vous a plu pendant votre séjour, et en nous indiquant comment nous améliorer, vous nous aidez à vous offrir une expérience de qualité supérieure, à vous comme aux autres hôtes à l'avenir. Nous espérons que vous reviendrez nous voir bientôt. Encore une fois, merci d'avoir pris le temps de répondre à ecrire a internet.Cordialement

8/10 – Goed

Ian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location, very good breakfast and helpful, efficient staff
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Isabel Muñoz op 27 okt 2023
Dear Ian,Thank you for write your opinion about your stay at our Hotel. Your review is very important to us and we value your comments location and staff.If we can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact us directly by phone or e-mail. Thank you again for taking the time to comment on internet. I hope that you will enjoy again in your next stay in Sitges with us again!Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Gary

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I completely enjoyed every moment I had at this hotel! Staff were very helpful with the language thing, food & drinks were great, and the ocean right outside my window! I really liked that they had bottled water no charge waiting in the room, & a fridge to keep them cold! Excelente!
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Isabel Muñoz op 23 okt 2023
Dear Gary,Thank you for completing the survey regarding your recent stay in Sitges. We appreciate your nice comments. I hope you'll reserve again in the future. If you need assistance don't hesitate to contact us again. Sincerely

10/10 – Uitstekend

michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Isabel Muñoz op 23 okt 2023
Dear Michael,Thank you for share your comments about your recent stay at our Hotel. Your feedback is very important to us and we value your opinion. We appreciate your nice opinion.Thank you again for taking the time to comment on Internet. I hope that you will enjoy again in your next stay in Sitges with us!Sincerely,