Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, gratis wifi

Beoordelingen van Ibersol Hotel Antemare - Adults only

4 out of 5
Ibersol Hotel Antemare - Adults only
Verge de Montserrat 48-50, Sitges

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 150 van 626 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 269 van 626 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 127 van 626 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 49 van 626 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 31 van 626 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Ronald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Single Trip
Verry good 👍 better than i thinking 🤔 nice place to stay
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Online Reputation Management Ibersol Hotel Antema op 21 nov 2023
Dear Ronald,Thank you for this positive review of your stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We would love to have you return in the future.All the best,Online Reputation ManagementIbersol Hotel Antemare

10/10 – Uitstekend

Henry

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

antonio

2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Kostyantyn Vikhrov op 8 apr 2022
¡Gracias por alojarse en nuestro hotel! Su opinión es muy importante para nosotros. Esperamos volver a verlo pronto.

2/10 – Ontzettend slecht

Buma, Schaffen

Negatief: Personeel en service
7 nachten verbleven in september 2020
Reactie van L. Cuenca J. recep. op 30 sep 2020
Gracias por su feedback ,e esperamos nuevamente en Ibersol Antemare

6/10 – Redelijk

Yannick Padin

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Just ok
Older hotel - beds were not the best - seems like the walls are from carton (we could literally hear everything) Adults only but children in the room next to us ? Breakfast was correct - pool is nice
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Jose Maria Coral / Front desk op 30 jul 2020
Good afternoon, We take care of your commentar, and that we have changed you to another room. There wasn´t children, but a group of young women next to you

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goede rustige locatie. Badkamer is wel aan wat renovatie toe. Organisatie ontbijt rommelig.Te weinig personeel zeker bij een vol hotel.
9 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van jose maria coral op 14 sep 2019
Good evening, We thank you very much for your feedback and hope you have enjoyed your holidays. We take note of the issue you mentioned in the room and we will try to improve our facilities. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Hans, Tilburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfect stay
Nice hotel, Good breakfast, clean swimming pool, good exclusive diner with nicely priced bottles of wine
7 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van L. Cuenca J. Recep. op 18 jul 2019
Thanks a lot!, we hope to see you soon in Ibersol Antemare !

10/10 – Uitstekend

Renzo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lekker zwembad
Wij hadden een kamer met ruim balkon en inloopdouche. Hoewel een iets ouder hotel zijn ze het wel netjes aan t maken. Goed ontbijt, moeilijk parkeren maar wel te doen.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van jose maria coral op 11 jul 2019
Thank for your feedback and hope you have enjoyed your stay in the Hotel & Sitges Regards,

8/10 – Goed

Carmelo, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service
A clean, well- situated hotel.
Antemare is just right for vistitors who want a reasonably priced base for visiting Sitges, but want to be able to retreat from the noise in the town center as well. The rooms are somewhat impersonal in their furnishing and don't really shut out the noise from the neighbours, but they are clean and the beds are comfortable.
4 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
fine hotel in SItges
The hotel has a good price/Quality, it was not expensive and its not great but okay

8/10 – Goed

Jakobus, Nederland

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Goed hotel: Vier sterren is één te veel
Het hotel ligt in een woonwijk buiten het centrum; de dagelijkse/nachtelijke wandeling van en naar het centrum van Sitges langs de boulevard maakt de vakantie alleen maar mooier. De mooie entree en het aanlokkelijke zwembad kunnen niet verhullen dat het hotel aan onderhoud toe is. De vlonders rondom het zwembad en vooral op het terras aan de zijkant zijn te versleten om er met blote voeten te lopen. Het uitgebreide ontbijtbuffet werd steeds goed bijgevuld, met iedere dag vers fruit. Beetje jammer dat tomaten en komkommers ontbraken. Bij het inchecken hadden we aangegeven te willen ontbijten in het hotel maar dit werd blijkbaar niet goed doorgegeven naar de 'keuken' want de tweede ochtend werden we ineens weggestuurd door een hotelmedewerker in de ontbijtzaal. Ook goedemorgen!

8/10 – Goed

Barry, Eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi gezellig hotel
Leuk hotel recent met Franse slag gerenoveerd zoals in meeste middeklas hotel vind ik. De badkamer is erg klein maar dan ook er erg klein en onhandig daardoor. Er is mee te leven maar kan wel een punt zijn voor de volgende keer. Eten niet veel meer erg goed bereid en lekker is echt een van de toppers op dit gebied compenseerd weer. Verder goede tijd gehad en erg vriendelijk en leuk personeel ook een echt plus waarschijnlijk zou ik toch wel weer gan locatie is ook lekker net niet te ver en daardoor lekker rustig.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Neem geen avondmenu
Ontbijt is goed maar menu 's avonds kwaliteit beneden alle peil. Neem zeker geen half board. Hotel is qua viendelijkheid, service etc zeer goed. Ze zouden een andere kok moeten aanstellen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
goed hotel voor iedereen voor kort verblijf
prettig hotel, rustig, dicht bij de boulevard en strand. Kleine wandeling naar het centrum van Sitges. Wij waren er met carnaval

6/10 – Redelijk

Ralf

Goed basic hotel
Hotel is eenvoudig maar prima. Kamers eenvoudiger dan hotel probeert uit te stralen. Kamers vrij klein maar wat moet je ook met ruim 30 graden op je kamer. Zou zeker terug gaan.

8/10 – Goed

Andre, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
good hotel, ood swimming pool and close to beach
good hotel, swimming pool, and facilitities, close tomthe beach

8/10 – Goed

J.T.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel, prima loopafstand tot strand, centrum.
goed verzorgde kamer, aardige medewerkers, prima ligging tav centrum en strand. gelegen in rustige straat. prijskwaliteitverhouding prima.

8/10 – Goed

HJ

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Het hotel ligt wat verder uit het centrum van Sitges. Tussen de 5 en 10 minuten lopen van alle winkels en restaurants. Er stond in andere beoordelingen dat de kamer klein was maar dat viel best wel mee, koffer uitpakken en aan kant zetten. Prima te doen met 2 personen. Ze hebben een heerlijk groot zwembad en goed verzorgd. Kamers elke dag schoongemaakt en dagelijks schone handdoeken!

4/10 – Matig

Cees, Amsterdam, nl

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet doen
Dit hotel profileert zich veel te pretentieus t.o.v. het gebodene. Het is hard toe aan een opknapbeurt. met name de badkamer/wc en vervanging van het balkon meubilair. Lijkt wel of dat al 50 jaar in gebruik is. Ook dienen de kluisjes in de kamers qua grootte en beveiliging te worden aangepast aan de huidige behoefte. Er past geen notebook van het kleinste formaat in. Wifi internet voor € 12,- p/d is ronduit te grof voor woorden. Fantasieloze lunch en dinerkaart. Nodigt niet uit om in het hotel te blijven eten. Zet nieuwe planten neer in de gemeenschappelijke ruimtes of verwijder ze. Personeel is gemaakt vriendelijk. Overall geen hotel voor mensen die moeilijk ter been zijn. Labyrint met trappen en trapjes op en af.

8/10 – Goed

Jan, Leuven, Belgium

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Antemare, a good stay in Sitges
I read a couple of negative reviews on the Antemare in Sitges, but in general I had a positive experience there. The room is a bit small, but clean and modern. We even had a very nice bathroom with a huge tub and very clean. The beds were very comfortable. Staff were friendly. The only disadvantage was that we were located in the second building without an elevator and without a balcony. We asked to move to the first building, but that was not possible. But in general, worth recommending!

6/10 – Redelijk

ga, nederland

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
goede centrale ligging vlak achter boulevard
Het was een goed hotel, maar de details waren slecht afgewerkt. Douchekop spoot overal water uit. Je zag vanuit je balkon een hele grote aircondition staan wat totaal niet weggewerkt was en zonnebedden met het weer erin. Voor mij geen 4 sterren waard. Wel vriendelijk personeel

8/10 – Goed

Rogier, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service
prijs kwaliteit was voor ons meer dan voldoende
De publieke ruimte van het hoofdgebouw, zwembad, restaurant e.d zijn in prima staat, de kamer is enigzins gedateerd maar functioneel en niet ongezellig, met een ruim balkon, er kunnen wel eens problemen met het water zijn die snel verholpen worden, de ligging is dicht bij zee en niet ver van het centrum, de spa raden wij niet aan omdat het daar aan ambiance ontbreekt, Het onbijt is uitgebreid en wij vonden de kleine kaart en mini bar niet duur. Verder vonden we Sitges zelf een leuke plaats en goede uitvalsbasis voor dagjes Barcelona

10/10 – Uitstekend

marina, rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Michel, Amsterdam, Netherlands

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Antemare & Spa
Travelling extensively for work I spend a good part of my life in hotels. When I go on holiday I expect a good quality too, reason why I booked this allegedly 4-star hotel in Sitges. To cut a long story short: This was the worst hotel I ever stayed in. Despite having booked a standard twin/double room, they put me in a closet without airconditioning and a single bed. Next day, without apologies whatsoever, I was put in a double room but the quality was still very poor: rundown room, no view, small, old and non functioning tv etc. I would grant this hotel 1 star max! Only thing at 4 star level are the prices charged. I would strongly advise not to book this hotel. Besides low quality in everything, you'll spend a fortune on taxi's because it's too far out of the center of Sitges. Bad choice, never again!

10/10 – Uitstekend

john, helmond,nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk en goed hotel
hallo, wij hebben 2 weken in dit leuke hotel gezeten, op 100 meter afstand van het strand, prima in orde. mooi zwembad, een goede en zeer schone kamer. ontbijt is goed verzorgd, en als er wat op is, wordt het meteen aangevuld. dus niks mis mee. het personeel wat er rond loopt is zeer vriendelijk, helemaal toppie.

8/10 – Goed

Tristan

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel tranquille
Hôtel très propre et calme lais pas trop loun du centre Personnel très attentif Repas du soir correct sans plus (à essayer quand il y a plus de monde et que le repas se fait sous forme de buffet)
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Online Reputation Management Ibersol Hotel Antema op 19 jan 2024
Chère Tristan,Merci pour ce commentaire positif.Nous sommes ravis d'apprendre que la propreté et le calme de notre établissement ont répondu à vos attentes, et que notre personnel a su être à la hauteur de votre expérience. Nous nous efforçons toujours de fournir un service attentionné et un environnement relaxant pour nos clients, comme souligné dans notre description.Quant au repas du soir, nous sommes désolés que celui-ci n'ait pas complètement satisfait vos attentes. Notre restaurant La Pérgola s'efforce de proposer une cuisine méditerranéenne de qualité, et nous prenons note de votre commentaire pour continuer à améliorer l'expérience culinaire de nos clients.Nous espérons vous accueillir une nouvelle fois prochainement. Bien à vous,Online Reputation ManagementIbersol Hotel Antemare

10/10 – Uitstekend

Diana

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a great time. Came for peace and quiet so I could concentrate on work and the hotel provided everything I needed. Breakfast was good and many restaurants deliver via Glovo. Staff was exceptionally friendly.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Online Reputation Management Ibersol Hotel Antema op 18 dec 2023
Dear Diana,Thank you for this kind feedback concerning your visit.We're delighted to hear that you found the peace and quiet you needed for your work and that our breakfast offerings met your expectations. It's wonderful to know that the variety of restaurants delivering through Glovo added convenience to your stay. Our team is thrilled to receive your compliments on their friendliness and the cleanliness of our hotel. We strive to provide a modern and comfortable environment, and it's rewarding to see these efforts reflected in your 100% satisfaction with our room amenities and overall condition of the hotel.We hope to see you again on a future visit.Kind regards,Online Reputation ManagementIbersol Hotel Antemare

10/10 – Uitstekend

Alain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Ian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff, quiet location, clean, nice breakfast, close to beach.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Online Reputation Management Ibersol Hotel Antema op 27 nov 2023
Dear Ian,Thank you for this kind review.We're delighted to hear that our staff made a great impression; our team is dedicated to providing exceptional service. It's also wonderful to know that our location provided the tranquility you desired, just a short walk from the beach as we pride ourselves on our serene setting. Your comments on the cleanliness and the quality of our breakfast offerings are much appreciated; we strive to maintain high standards for our guests' enjoyment.Thank you for highlighting our proximity to the beach, which is indeed one of the key features we love to offer our guests for a memorable stay.We hope that you will stay with us again many more times in the future. Best wishes,Online Reputation ManagementIbersol Hotel Antemare

10/10 – Uitstekend

Kim

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Breakfast was really good room was small but had everything. Friendly staff, close to beach, big pool, good balcony.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Online Reputation Management Ibersol Hotel Antema op 27 nov 2023
Dear Kim, Thank you for your detailed feedback.We're thrilled to hear that our breakfast selection met your expectations and that you found our staff to be welcoming. It's wonderful to know that our proximity to the beach and the size of our pool contributed positively to your stay. Additionally, we're glad that the balcony provided a pleasant space for you to enjoy.We take note of your comment regarding room size. Our hotel offers a variety of rooms, and while some guests find our Double Standard and Avantgarde rooms cozy at 20 m², we also offer more spacious options like our Deluxe Room and Junior Suite for those who prefer more space.It's great to hear that you appreciated the cleanliness of your room and the overall condition of our hotel. We continuously strive to maintain high standards of cleanliness and guest satisfaction.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an improved experience.Kind regards,Online Reputation ManagementIbersol Hotel Antemare

10/10 – Uitstekend

Laetitia

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Online Reputation Management Ibersol Hotel Antema op 15 dec 2023
Dear Laetitia,Thank you for taking the time to review your stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back.Kind regards,Online Reputation ManagementIbersol Hotel Antemare

8/10 – Goed

Gnana Sagar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pleasant and peaceful place for a vacation
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Online Reputation Management Ibersol Hotel Antema op 7 nov 2023
Dear Sagar,Thank you for your positive review.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards.We hope to welcome you back in the future.Best wishes,Online Reputation ManagementIbersol Hotel Antemare

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Online Reputation Management Ibersol Hotel Antema op 7 nov 2023
Apreciado Robert,Es con gran satisfacción que le agradecemos por su reseña en la cual destaca nuestro excelente servicio e instalaciones, ideales para un merecido descanso.Le enviamos un saludo muy cordial, esperando su pronto regreso.Atentamente,Online Reputation ManagementIbersol Hotel Antemare

8/10 – Goed

Claire

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
helpful staff, well located, easy car parking,
very hdlpful staff accommodated somewhat unusual requests as it was my 80th birthday celebration and the family all came. recommended. we hired an electric car and there were chargers in two locations less than 1km away. one with two units, one with ten
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Online Reputation Management Ibersol Hotel Antema op 28 okt 2023
Dear Claire,It was a pleasure to receive this great review.We are delighted to hear that you found our staff helpful and accommodating during your 80th birthday celebration. Our team always strives to provide exceptional service to our guests. It's great to know that you appreciated our convenient location and easy access to car charging stations nearby.We are continuously working on improving our facilities and services to ensure a comfortable and enjoyable stay for all our guests.Wishing you all the best and looking forward to your next visit,Online Reputation ManagementIbersol Hotel Antemare

8/10 – Goed

Annika

3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Colin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Second visit to Antemare
This hotel is just the sweet spot between the vibrant town and the more family-oriented area and the golf clubs etc. towards the southwest. Not many of the hotels here have a large pool - not a necessity for me but a major bonus as I love to wake up first thing in the a.m. and submerge myself in water that has cooled overnight. The breakfast buffet is amazing and I really like that they serve until 10:30 - Sitges is a late-night party town after all! (or can be, if that is your thing!) Thanks to the restaurant staff who were all lovely and encouraged my basic Spanish, teaching me a few phrases along the way. They were all very simpatico! Particular thanks to Rixio on reception who sorted out a few things for me during my stay, very professionally and kindly and who helped me out by printing onward travel documents for me after my phone was, sadly, stolen on my way home from a bar one late night. I really appreciated it and I will be back next year, hopefully! - Colin
8 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Online Reputation Management Ibersol Hotel Antema op 11 okt 2023
Dear Colin,Thank you for this positive review.We are delighted to hear that you enjoyed our convenient location, large pool, and delicious breakfast buffet. Our staff takes pride in providing excellent service, and we are glad that Rixio and the restaurant team were able to assist you during your stay. We appreciate your kind words and recognition of their efforts.We are sorry to hear about the unfortunate incident with your phone. Our team is always ready to help our guests in any way possible, and we are glad that we could assist you with your onward travel documents. Your satisfaction and comfort are our top priorities, and we will continue to strive for excellence in all aspects of our service.We look forward to welcoming you again soon, Best regards,Online Reputation ManagementIbersol Hotel Antemare

10/10 – Uitstekend

Mikey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely and very comfortable stay. We arrived very late and the hotel were very accommodating to our late check in. Excellent breakfast and bar service.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Online Reputation Management Ibersol Hotel Antema op 10 okt 2023
Dear Mikey,Thank you for letting us know that you enjoyed your stay.Thanks for the good review. We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear we hit the mark for you.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Online Reputation ManagementIbersol Hotel Antemare

10/10 – Uitstekend

Christopher

A small hotel with a lovely pool area one block from the beach. Very quiet area but walking distance to town centre.
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Annika

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Scott

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, close to beach and not too far into town. Lovely pool and facilities. Rooms are standard but clean.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van L. Cuenca J. Recep op 19 sep 2023
Thanks a lot for your feedback, hope to meet you soon!

10/10 – Uitstekend

Gerard, Glasgow

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They really should provide tea/coffee making facilities in room.
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Online Reputation Management Ibersol Hotel Antema op 23 sep 2023
Dear Gerard, Thank you for your feedback.We are delighted to hear that you appreciated our room cleanliness and the attentive service provided by our staff. It's great to know that these aspects contributed to your overall satisfaction during your stay.We understand your concern about the lack of tea and coffee making facilities in the room. While our Junior Suites do offer a coffee machine, we will take your feedback into consideration for future improvements. We apologize for any inconvenience this may have caused during your stay.It would be a pleasure to welcome you back on a future occasion. Best regards,Online Reputation ManagementIbersol Hotel Antemare

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good place
Front desk attentive and friendly. Hotel is pretty cool layout and buffet breakfast. Location is half mile from the center of town so a nice 15 minute walk. Only minus was the room walks are paper thin. Can hear everything neighbors say or do
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van L. Cuenca J. Recep op 19 sep 2023
Thanks a lot for your feedback, hope to meet you soon!

4/10 – Matig

Jay

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room i stayed in was not a hotel standard at all. AC was not cold. the bed and sheets just bad. the shower is very damages to get in and out off and very weird shaped . the water was hot n cold . no english channels so do t even turn the very tiny tv on. wifi was very bad. location bad and way too many stairs for no apprentice logical reasons . the breakfast was ok. 2 many to mention . the staff were nice
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Online Reputation Management op 23 sep 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your review.We are glad to hear that you found our staff to be nice and enjoyed the breakfast during your stay. However, we apologise for the inconvenience you faced with the room and its amenities. We also understand the importance of a comfortable bed and reliable Wi-Fi, and we will look into these issues to ensure a better experience for our future guests.Regarding the location, our hotel is situated in a quiet residential area, close to the beach and just a short walk from the bustling city centre. We understand that some guests may prefer a more central location, and we appreciate your feedback on this matter.We hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay in the future. Kind regards,Online Reputation ManagementIbersol Hotel Antemare

10/10 – Uitstekend

Maria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Online Reputation Management Ibersol Hotel Antema op 23 sep 2023
Kära Maria, tack för att ni recenserade er vistelse hos oss.Vi är glada att få läsa att ni trivdes bra hos oss och att ni upplevde våra lokaler som fräscha. Det är självklart viktigt för oss att erbjuda en ren och bekväm miljö för våra gäster och vi är glada att vi har lyckats med det för er.Vi önskar er varmt välkommen åter!Med vänliga hälsningar,Online Reputation ManagementIbersol Hotel Antemare

6/10 – Redelijk

mark

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
A fading diamond
We last stayed here 5 years ago and have noticed that this hotel is in need of a lot of refurbishment both inside and out.Our bedroom was looking over the pool, it was very tired the decor was shabby,we had to ask reception to repair the lock on the patio door and the wardrobe doors wouldn’t slide open which was repaired.The air con was very poor but just about kept the room cool as it was 28 outdoors much hotter you would have struggled. The room was clean and beds were comfortable but very low not suitable for old and infirm The outside of the hotel is in urgent need of redecorating and the shabby appearance makes this hotel look like 2star. The decking around the pool is in desperate need of repainting or replacing for stone. On a positive note the hotel is very clean the staff are excellent especially the guy running the restaurant his amazing. Breakfast is excellent with plenty of choice.The staff on reception were also excellent and extremely helpful. We would stay again but please update your rooms and decor both inside and out !!
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Online Reputation Management op 23 sep 2023
Dear Mark,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel.We are delighted to hear that you appreciated our excellent staff, both at the restaurant and reception, as well as our clean facilities and comfortable beds. Your kind words about our breakfast selection are also much appreciated.However, we are sorry to learn that you found the room décor and exterior appearance to be in need of refurbishment. We would like to inform you that our hotel was last renovated in 2015, and we are continuously working on improvements. We appreciate your feedback and will take it into consideration for future enhancements. We apologize for the inconvenience you experienced with the air conditioning and are glad that our team was able to assist with the repairs in your room.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an even better experience. Kind regards,Online Reputation ManagementIbersol Hotel Antemare

6/10 – Redelijk

Robert

Noisy small room in the annexe, bed too low, lovely breakfast, unfriendly staff
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Online Reputation Management op 23 sep 2023
Dear Robert,Thank you for taking the time to share your review.We are glad to hear that you enjoyed our lovely breakfast during your stay.We apologise for any inconvenience caused by the noise and the size of the room. Our hotel offers various room types with different sizes, and we would be happy to help you choose a more spacious and quieter room for your next visit. We also appreciate your feedback regarding the bed and our staff, as it helps us improve our services.We hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay. Kind regards,Online Reputation ManagementIbersol Hotel Antemare

10/10 – Uitstekend

Andrew

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Online Reputation Management op 26 sep 2023
Dear Andrew,Thank you for positively reviewing your experience.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We would love to have you return in the future.All the best,Online Reputation ManagementIbersol Hotel Antemare

8/10 – Goed

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helt ok.
Bra hotell med trevlig pool. Lite slitet och en liten bit bort från centrala Sitges.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van L. Cuenca J. Recep op 11 aug 2023
Tack för dina kommentarer, vi ser fram emot att se dig igen på Ibersol Antemare.

10/10 – Uitstekend

DAVID

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We like this hotel as situated in a quiet residential street, just one block (2min walk) to the beach. It is only 10min-15min walk to the centre of Sitges. Lovely breakfast. Good aircon!
6 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van L. Cuenca J. Recep op 10 aug 2023
Thanks a lot for your feedback, hope to meet you soon!!

8/10 – Goed

Gallo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relax
Da molti anni prenoto questo hotel, il confort di avere una piscina grande fa tanto, anche se dovrebbero delimitare bene le aree fumatori, le sdraio sono nuove ottima cosa. camere belle grandi con mini bar, colazione ottima, staff tutti molto gentili e con il sorriso, occhio che se salta l'orario dove la governante sta facendo le camere la potete non trovare fatta ancora nel pomeriggio ma se si comunica la vengono a rifare. Comunque non fregatemi la camera che io il prossimo anno ci ritorno hehehr....
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van L. Cuenca J. Recep op 10 aug 2023
Grazie mille ea presto