Lichaamsbehandelingen, hydrotherapie, hotstone-massages, sportmassages

Beoordelingen van Sport Hotel Village

4 out of 5
Sport Hotel Village
Carretera General, S/N, Soldeu

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 79 van 109 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 20 van 109 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 109 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 109 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 109 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Rachid, Arnhem

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was goed netjes en schoon. Ontbijt was voor de meeste een feestje, voor ons was het te ongezond. Geen salade... de geur van de vlees was erg sterk. Voor de rest een mooie hotel met prachtige uitzicht.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Quality and Training Department op 10 aug 2019
Dear Rachid, I would like to show all my gratitude for taking the time to share with us the details of your experience at Sport Hotel Village & Spa. All your comments and sugestions will be shared with our teams as they are our best source of motivation to keep improving our services. We hope to have the pleasure of welcome you back again. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Marie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay always is wouldn’t stay anywhere else 👌
4 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Mathieu

3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Patrik

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Jordi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Creo que el hotel queda un poco frío y deberían darle un aire enla decoración y la iluminación
3 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Jordi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
el hotel está muy bien creo que falla un poco la decoración y se ve desangelado
3 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

marcelo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Melhor hotel em Soldeu
Para quem vai esquiar em Andorra, esse é o melhor hotel. O teleférico para a montanha sai de dentro do hotel. Hotel estilo chalé, funcionários muito atenciosos. Café da manhã excelente. Tudo muito bom. Com certeza voltaremos.
2 nachten verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Carlos

3 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel has 1st class facilities. An excellent gym and Spa, comfortable dining facilities and relaxing louge area. Very attentive staff and the location to the ski lifts is 1st class.
4 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Kayleigh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slice of heaven
Cannot emphasise how perfect this whole place is! Honestly the best place I've ever stayed in. It's brilliant in every way.
2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

FRANCK

4 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Louise, Kastrup

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A Beautiful hotel with the most friendly staff you can imagine. An overwhelming morning and dinner buffet, with everything you could ever want.
7 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Salvadora

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Nina Pont - Quality & Training op 2 feb 2022
Dear Mrs. Salvadora, I would like to show all my gratitude for taking the time to thank us for your experience at Sport Hotel Hermitage & Spa. I am very pleased with your positive punctuation, which reflects a stay according to your expectations. All your feelings will be communicated to our whole staff, specially to Reception and SPA, because it is our main source of motivation. As a member of The Leading Hotels of the World, we are working day by day with the aim of providing a personalized service and remarkable experiences to our guests. The doors of your home in the heart of Pyrenees will always be open for you. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Anton

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly clean warm Hotel…..
Very nice hotel, lovely staff, great restaurant, very clean, beds very comfortable, mini bar, no room service, no kettle in room, we weren’t happy with our original room as it was a corner room, this reducing the roof height due to corner trusses, with that the staff changed our room with no issues whatsoever… book room with a mountain view and balcony… the rooms are very warm, room service everyday if required… ski lockers provided 1 minute walk from reception.
Main floor to hotel rooms
Reception area
Ski locker, hotel guests only
Balcony mountain view
6 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Nina Pont Qualitat & Formació op 31 jan 2022
Dear Mr. Anton, Thank you for sharing your kind opinion following your stay at Sport Hotel Village, We are delighted to learn that you had a perfect stay with us and appreciated our location, food and room service. I would like to thank you for your compliments towards our team , we are delighted to learn that they contributed to make your stay memorable. We look forward to the pleasure of welcoming you back to your new home in Andorra soon! Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Jordi

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Lo recomiendo totalmente
3 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Nina Pont Qualitat & Formació op 24 jan 2022
Estimado Sr. Jordi, Me gustaría agradecerle el tiempo que ha dedicado a compartir con nosotros todos los detalles de su experiencia en Sport Hotel Hermitage & Spa. Sus puntuaciones y comentarios positivos, que son el reflejo de una estancia a la altura de sus expectativas, serán transmitidos a toda nuestra plantilla, ya que son nuestra mejor motivación. Como miembro de The Leading Hotels of the World trabajamos diariamente con el objetivo de brindarles un servicio personalizado que haga de su estancia una experiencia inolvidable. ¡Estamos deseando volver a recibirles de nuevo. Las puertas de su casa en los Pirineos estarán siempre abiertas para usted! Reciba un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

Rosa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Nina Pont Qualitat & Formació op 11 dec 2021
Estimada Rosa, Antes que nada me gustaría agradecerle el tiempo empleado en compartir con nosotros los detalles de su estancia en Sport Hotels. Sus puntuaciones reflejan una estancia a la altura de sus expectativas y serán transmitidas a nuestra plantilla ya que son nuestra mejor motivación. Esperamos poder darle de nuevo la bienvenida a Sport Hotels, su casa en los Pirineos. Reciba un cordial saludo,

2/10 – Ontzettend slecht

Alfonso

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Devolver lo pagado porque estaba cerrado
El Hotel estaba cerrado! Me tienen que reembolsar lo pagado
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Elvira Martin op 20 mrt 2020
Estimado Cliente , Gracias por confiar en Sport Hotels Resort & Spa . Queremos comunicarle que , debido a las circunstancias actuales, Sport hotels Resort & Spa ha decidido cerrar todas sus instalaciones temporalmente a partir de hoy hasta 1 de Junio 2020, comenzando nuestra temporada de verano. Rogamos contacten con Hoteles.com para gestionar la devolución del importe pagado por su reserva. Por nuestra parte , no se va a aplicar ninguna penalización por cancelación y así hemos informado internamente a Hoteles.com Estamos a su entera disposición para cualquier aclaración que precise. Reciba un cordial saludo Elvira Martin Sport Hotels Resort & Spa Reservation department supervisor Crta. General, s/n AD100 Soldeu Principat d'Andorra booking@sporthotels.ad www.sporthotels.ad Tel. (+376) 870 550 Tel. 902932060 Fax. (+376) 870 533

8/10 – Goed

Yves

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Les parties communes sont particulièrement agréables. Les chambres sont décevantes pour un hôtel 4 *
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Departamento de Calidad y Formación op 19 feb 2020
Chère Yves, Merci beaucoup d'avoir partagé votre opinion sur votre récent séjour au Sport Hotel Village avec d'autres voyageurs. Nous espérons vous accueillir à nouveau prochainement chez vous au cœur des Pyrénées. Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Situacion a pie de pistas, servicio y atencion al cliente. La comida en general, comparado con otras ocasiones, a disminuido en calidad. Determinados ruidos por la noche
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Departamento de Calidad y Formación op 8 feb 2020
Estimado Anonymous, Antes que nada me gustaría agradecerle el tiempo empleado en compartir con nosotros los detalles de su estancia en Sport Hotel Village. Informarle que lamentamos mucho que la comida durante su estancia en nuestro hotel no estuviese a la altura de sus expectativas. Estos casos no reflejan nuestro servicio habitual por lo que haremos llegar sus comentarios a los responsables pertinentes. Por otra parte, agradecemos mucho sus comentarios positivos respecto a lo demás y esperamos poder recibirles pronto nuevamente. Reciba un cordial saludo,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
OK hotel
It was an ok hotel, quite big and a bit of a pain to get to the spa. The rooms were a bit dated though and could do with a bit of a refurb. Breakfast was excellent.
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Quality and Training Department op 31 jan 2020
Dear Anonymous, First of all, thank you so much for sharing with us the details of your stay! We regret to know that your experience did not exceed your expectations and we will send your comments to the department managers to continue improving our service and hotel facilities. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon at your home in the heart of the Pyrenees. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simply Superb!
Spotless hotel in an amazing place in the resort. Right next to the Gondola, with ski lockers and all facilities catered for. Choosing a Junior Suite room, access to the Spa was included, which was really worthwhile. Our room and all the public rooms had terrific views out over the mountain, which were simply wonderful. The staff were incredibly efficient, helpful and professional. Breakfast was amazing, so much choice and all of superb quality. I’d have no hesitation in returning to this hotel - superb!
7 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Departamento de Calidad y Formación op 23 jan 2020
Dear Mr. Paul, First of all, I would like to thank you for the time spent sharing with us the details of your stay at Sport Hotel Village. We are delighted to know that your stay with us was wonderful, and I appreciate your kind words about our services and staff. They will be transmitted to our staff as they are our best source of motivation to continue improving. We look forward to welcoming you again to Sport Hotel Village, your home in the Pyrenees. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Sergio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel espetacular
Tudo perfeito neste hote
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Departamento de Calidad y Formación op 26 jan 2020
Caro Sergio, Primeiro, gostaria de agradecer o tempo que dedicou a partilhar os detalhes da sua estância no Sport Hotel Village. Os seus comentários positivos, irão ser transmitidas aos nossos colaboradores, já que são eles quem tornam tudo isto possível. Muito obrigado pela sua visita e pelos seus comentários Cumprimentos,

10/10 – Uitstekend

Cesar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Espectacular hotel a pie de pista!
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Departamento de Calidad y Formación op 23 jan 2020
Estimado Sr. Cesar, Antes que nada me gustaría agradecerle el tiempo empleado en compartir con nosotros los detalles de su estancia en Sport Hotel Village. Sus puntuaciones y comentarios reflejan una estancia a la altura de sus expectativas y serán transmitidos a nuestra plantilla ya que son nuestra mejor motivación. Esperamos poder darle de nuevo la bienvenida a Sport Hotel Village, su casa en los Pirineos.

10/10 – Uitstekend

Lorenzo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Departamento de Calidad y Formación op 23 jan 2020
Estimado Sr.Lorenzo, Antes que nada me gustaría agradecerle el tiempo empleado en compartir con nosotros los detalles de su estancia en Sport Hotel Village. Sus puntuaciones reflejan una estancia a la altura de sus expectativas y serán transmitidas a nuestra plantilla ya que son nuestra mejor motivación. Esperamos poder darle de nuevo la bienvenida a Sport Hotel Village, su casa en los Pirineos. Reciba un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

Francisco Javier

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GRACIAS VILLAGE
Hemos pasado unos dias geniales en familia y la decision de pasarlos en Sport Hotel Village fue determinante para lograrlo.
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Departamento de Calidad y Formación op 2 feb 2020
Estimado Francisco Javier, Antes que nada me gustaría agradecerle el tiempo empleado en compartir con nosotros los detalles de su estancia en Sport Hotel Village. Estamos encantados de saber que su estancia en familia en nuestro establecimiento fue de su agrado. Esperamos poder darle de nuevo la bienvenida a Sport Hotel Village su casa en los Pirineos. Reciba un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Departamento de Calidad y Formación op 23 jan 2020
Estimado Anónimo, Antes que nada me gustaría agradecerle el tiempo empleado en compartir con nosotros los detalles de su estancia en Sport Hotel Village. Sus puntuaciones reflejan una estancia a la altura de sus expectativas y serán transmitidas a nuestra plantilla ya que son nuestra mejor motivación. Esperamos poder darle de nuevo la bienvenida a Sport Hotel Village, su casa en los Pirineos. Reciba un cordial saludo,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Rafael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

frederic

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Raquel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Facundo, España

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo perfecto! Buena ubicacion y muy buen spa. Super!
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

ERIC

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bel établissement. Surtout offrez-vous le spa
Établissement impeccable, personnel très sympathique, restauration très qualitative et d'un très bon rapport qualité-prix... Cerise sur le gâteau, pour 25 euros, on a l'accès au spa le plus chouette que j'ai jamais vu..
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Sébastien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très belle adresse ...
Excellent séjour dans ce magnifique hôtel ... le petit déjeuner est très qualitatif et varié ... le staff est très attentif !!! Seul point à améliorer la rapidité du barman à l'heure du tea-time qui était submergé mais ce n'est que futile au vue de la qualité de la prestation.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Quality and Training Department op 30 okt 2019
Cher Sébastien, Merci beaucoup d'avoir partagé votre opinion sur votre récent séjour à Sport Hotel Village & Spa avec d'autres voyageurs. Tous vos notes seront partagés avec nos équipes, parce qu´ils sont notre source principale de motivation. J’espère avoir le plaisir de vous accueillir dans notre hôtel très bientôt. Sincères salutations,

8/10 – Goed

Juan Carlos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Quality and Training Department op 28 okt 2019
Estimado Juan Carlos, Muchas gracias por compartir su opinión respecto a su reciente estancia en Sport Hotel Hermitage & Spa con otros viajeros. Esperamos poder volver a darles la bienvenida nuevamente pronto. Un cordial saludo,

8/10 – Goed

marc

1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Sandrine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Quality and Training Department op 28 okt 2019
Chère Sandrine, Merci beaucoup d'avoir partagé votre opinion sur votre récent séjour à Sport Hotel Village & Spa avec d'autres voyageurs. J’espère avoir le plaisir de vous accueillir dans notre hôtel très bientôt. Sincères salutations,

10/10 – Uitstekend

Philippe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Quality and Training Department op 26 okt 2019
Dear Philippe, I would like to show all my gratitude for taking the time to share with us the details of your experience at Sport Hotel Village & Spa. We hope to have the pleasure of welcome you back soon. Best regards,

10/10 – Uitstekend

anthony

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Quality and Training Department op 26 okt 2019
Dear Anthony, I would like to show all my gratitude for taking the time to share with us the details of your experience at Sport Hotel Village & Spa. We hope to have the pleasure of welcome you back soon. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Quality and Training Department op 26 okt 2019
Dear guest, I would like to show all my gratitude for taking the time to share with us the details of your experience at Sport Hotel Village & Spa. We hope to have the pleasure of welcome you back soon. Best regards,

10/10 – Uitstekend

romain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Quality and Training Department op 26 okt 2019
Cher Romain. Merci beaucoup d'avoir partagé votre opinion sur votre récent séjour à Sport Hotel Village & Spa avec d'autres voyageurs. J’espère avoir le plaisir de vous accueillir dans notre hôtel très bientôt. Sincères salutations,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Lovely hotel, great breakfast, helpful polite staff, huge bed!!
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Quality and Training Department op 26 aug 2019
Dear Guest, I would like to show all my gratitude for taking the time to share with us the details of your experience at Sport Hotel Village & Spa. We hope to have the pleasure of welcome you back soon. Best regards,

10/10 – Uitstekend

François

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Quality and Training Department op 23 aug 2019
Cher François, Merci beaucoup d'avoir partagé votre opinion sur votre récent séjour à Sport Hotel Village & Spa avec d'autres voyageurs. J’espère avoir le plaisir de vous accueillir dans notre hôtel très bientôt. Sincères salutations,

10/10 – Uitstekend

Anna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Quality and Training Department op 20 aug 2019
Dear Anna, I would like to show all my gratitude for taking the time to share with us the details of your experience at Sport Hotel Village & Spa. We hope to have the pleasure of welcome you back soon. Best regards,

10/10 – Uitstekend

andre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Excellent sejour a refaire vite
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Quality and Training Department op 20 aug 2019
Cher Andre, Merci beaucoup d'avoir partagé votre opinion sur votre récent séjour à Sport Hotel Village & Spa avec d'autres voyageurs. J’espère avoir le plaisir de vous accueillir dans notre hôtel très bientôt. Sincères salutations,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful location and facility. Very nice and relaxing. We would definitely come back. Staff was EXCEPTIONAL!!! Perhaps the best staff we've encountered in a hotel setting, and we travel a lot. Only problem: NO air in the room. Nothing. And it was hot. So, we had to leave the door to the terrace open. BUT they were in the middle of construction. So, at 7:30 am every morning we were awakened by jack hammers. We were not advised of this construction. I would give a "0" to hotel management for this!!! But, the beauty of the setting and the off the chart professional nature of the staff encourage me to give them good ratings. I would imagine in the winter there's no need for air. But the room got stuffy with the door being open.
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Quality and Training Department op 17 aug 2019
Dear guest, First of all thank you so much for taking the time to share with us the details of your recent stay at Sport Hotel Village & Spa. We would like to show you our most sincere apologies for the inconvenience that the works may caused you during your stay. Sadly this works does not depende on the hotel and the noises trully dependes on the day. On the other hand we are extremely happy to know that the service and attention of our staff really made a difference during your stay. We really hope to have the opportunity of welcome you back. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy buena estancia
El hotel es excepcional y el emplazamiento inmejorable pero había varios insectos dentro de la habitación cuando llegamos y las camas, pese a haber pedido una habitación con cama de matrimonio eran dos camas individuales juntas.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Quality and Training Department op 4 aug 2019
Estimado Cliente, Muchas gracias por compartir con nosotros sus comentarios y sugerencias relativos a su reciente estancia. Comentarios como el suyo son nuestra mejor fuente de motivación para poder seguir mejorando los servicios ofrecidos a todos nuestros clientes. Lamento que se encontrasen algunos insectos al llegar a su habitación. Como bien comenta el emplazamiento del que disfrutamos es maravilloso pero a veces hace que haya aspectos como ese difíciles de controlar. Gracias de nuevo por compartir sus comentarios con nosotros y con otros viajeros. Esperamos poder volver a recibirles nuevamente pronto.

10/10 – Uitstekend

Catia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mí família, mi vida!!!!!
Hemos Estado súper bién, tanto en limpieza como en estancia. La habitación me parecido muy bien.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Quality and Training Department op 4 aug 2019
Estimada Catia Muchas gracias por compartir su opinión respecto a su reciente estancia en Sport Hotel Village & Spa con otros viajeros. Nos es muy grato saber que disfrutaron de una estancia agradable. Esperamos poder volver a darles la bienvenida nuevamente pronto. Un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

Marie-Louise

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Skønt hotel i smukke omgivelser
Dejligt, lækkert hotel. Super venligt personale, der hjalp med at kortlægge vores hiking rute. Lækker aften buffet og morgenmad. Eneste minus var, at der ikke var aircondition på værelset, men tænker det er fordi deres højsæson er i vinterhalvåret.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Quality and Training Department op 23 jul 2019
Dear Marie-Louise, Thank you so much for taking the time to share with us the details of your recent stay in Sport Hotel Village & Spa. We hope to have the pleasure of welcome you back soon. Best regards,