favehotel Sorong Papua

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met comfortabele voorzieningen, met een 24-uurs receptie en een restaurant

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn June 2024 en July 2024.
juni 2024
juli 2024

Fotogalerie voor favehotel Sorong Papua

Superior tweepersoonskamer | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren
Ingang accommodatie
Dagelijks ontbijtbuffet (IDR 105000 per persoon)
Accommodatievoorzieningen
Een douche, een regendouche, gratis toiletartikelen, pantoffels
Beoordelingen
8,4

Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaarOntbijt beschikbaarOntbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepenParkeren inbegrepenParkeren inbegrepen
  • Gratis wifiGratis wifiGratis wifi
  • AirconditioningAirconditioningAirconditioning
  • RestaurantRestaurantRestaurant
  • RoomserviceRoomserviceRoomservice
De prijs is € 44
inclusief belastingen en toeslagen
1 jun - 2 jun

Ontdek het gebied

Kaart
Jl. Basuki Rahmat Km 8, Sorong, West Papua, 98412
  • LuchthavenSorong (SOQ-Domine Eduard Osok)7 min. lopen
  • Populaire locatieMasjid Raya Al-Akbar-moskee13 min. lopen
  • Populaire locatieVihara Buddha Jayanti-tempel3 min. rijden
  • Populaire locatieHaven van Sorong5 min. rijden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Superior tweepersoonskamer

10/10 Uitzonderlijk

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Regendouchekop
Een bidet
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een minibar
  • 19 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Superior Twin kamer

8,6/10 Zeer goed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Regendouchekop
Een bidet
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een minibar
  • 19 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Vergelijkbare accommodaties

Over deze buurt

Sorong

Favehotel Sorong Papua is vlak bij de luchthaven in Sorong te vinden. Je kunt hier interessante bezienswaardigheden bewonderen, waaronder Masjid Raya Al-Akbar-moskee, Vihara Buddha Jayanti-tempel en Haven van Sorong.

In de buurt

  • Masjid Raya Al-Akbar-moskee - 13 min. lopen
  • Vihara Buddha Jayanti-tempel - 3 min. rijden
  • Haven van Sorong - 5 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Sorong (SOQ-Domine Eduard Osok) - 2 min. rijden

Restaurants

  • Dante Coffee Shop - 1 min. rijden
  • CFC Sorong - 3 min. rijden
  • Rumah Makan Mini - 2 min. rijden
  • Happy Puppy Karaoke Keluarga - 16 min. lopen
  • J.CO Donutes and Coffee - 2 min. rijden

Over deze accommodatie

favehotel Sorong Papua

Hotel vlak bij de luchthaven
Als je bij favehotel Sorong Papua verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een tuin, stomerij-/wasservices en een conferentieruimte. Het plaatselijke restaurant Lime Restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een kluis bij de receptie
  • Vergaderruimtes, een 24-uurs receptie en een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 75 kamers zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Regendouches, bidets en gratis toiletartikelen
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar: IDR 105.000 per persoon
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Lime Restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Dagelijkse huishoudservice
  • Meertalig personeel
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken
  • Pantoffels
  • Regendouche

Entertainment

  • Led-tv

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 105000 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

favehotel Sorong Papua Hotel
favehotel Papua Hotel
favehotel Papua
favehotel Sorong Papua Hotel
favehotel Sorong Papua Sorong
favehotel Sorong Papua Hotel Sorong

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij favehotel Sorong Papua?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij favehotel Sorong Papua?

Vandaag, 29 mei 2024, kost een verblijf bij favehotel Sorong Papua van één nacht voor twee volwassenen op 1 jun. 2024 min. € 44,49, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij favehotel Sorong Papua te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij favehotel Sorong Papua?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij favehotel Sorong Papua uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt favehotel Sorong Papua een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt favehotel Sorong Papua?

Dit hotel ligt vlak bij de luchthaven, op 1,1 km van Masjid Raya Al-Akbar-moskee en op 3,2 km van Vihara Buddha Jayanti-tempel. Haven van Sorong ligt op 6 km.

Beoordelingen over favehotel Sorong Papua

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 21 van 54 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 23 van 54 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 54 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 54 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 54 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Odile, Downers Grove

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Bedroom was super warm, and airco only functioning when you're inside and you use your card key to turn it, and the electricity, on. So you have to boil for over an hour before it becomes to be an acceptable temperature. They only gave us one key which is always a challenge to get in and out the elevator/bedroom we you're two guests. It's located on a busy road, so ask for a bedroom on the back. Breakfast was fine, with all kind of Asian dishes but also the possibility to get eggs the way you like them, some toasts and pastries, and fresh fruits. Shower had no door and was pretty small. So it made it difficult not to soak the complete bathroom floor. It made the trick for one night coming back from a live aboard before to fly back to Jakarta.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Uthman, Greensboro

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very close ro airport
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Eric

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Christine

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bom por estar perto do hotel. Atendimento agradável.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Firli

2 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Robert

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
I would never return to this property. Period. First problem .. they were supposed to have transport at the airport. I messaged them stating all arrival details. At the airport we walked down the lines looking for our shuttle. on the second trip we were asked who we were looking for and a fellow spoke up that it was him. $ later and dropped in the boonies at the wrong hotel we realized we were scammed. Second...When we finally arrived at the hotel we were told our rooms were not yet available. We later got one of our two "non-smoking superior twin double rooms" and waited for the second. After hours we went down and the desk agent had no idea we had booked 2 rooms. When they (now 2) finally recovered our booking they tried to give us a smoking room. When we declined we were forced to purchase a 2 single rooms at additional regular cost. When I questioned this they admitted it was their own error but ... too bad, pay for 3 rooms or take the smoking room. $$ out of my pocket!!!! CB (Chico, Ca)

8/10 – Goed

yang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Jim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023