Exterieur

Beoordelingen van Deluxe by Ahnvee Adults only

2.5 out of 5
Deluxe by Ahnvee Adults only
Pedro clisante calle, Sosúa, Puerto Plata Province

Beoordelingen

2,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 13 beoordelingen" "

2,6/10

Netheid

2,8/10

Voorzieningen

2,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

3,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Edward

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Don’t be fooled by the pictures! There is no power or water here. The pool in my room was dirty and cold. Don’t waste your time. Place still needs a lot of work before it’s ready to host guests. Stay close to the strip.

2/10 – Ontzettend slecht

Aric

4 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Henry

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I didn't have Hot water for 3 days. And on the 4th day the electricity went out along with the water...after waiting 9hrs i left the hotel and had to book an airbnb across the street. Just a terrible experience overall
4 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Nino

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Had fun, but didn’t like the stay
4 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Dennis

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Cold water, no electricity for hours at a time, that means no water
7 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Herby

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property had issues with their electricity and did send out a notification about the issue until I arrived at check-in.
6 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Wilbert

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had no electricity, no water, no television, and no internet for days. Worst place ever, this place should be on the page for booking. There was no one at the front desk for check-in.
7 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ramone

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
This place had no wifi, no hot water, restaurant on property was close, pool was close. I never stay here again
2 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Maxi

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel absolutamente abandonado, las fotos no son actuales, la oferta es enganosa, cayendose a pedazos. No llegamos ni a ver las habitaciones, de hecho la puerta nunca abrio. Alli mismo cancelamos y fue un desastre pues pasamos casi 3 horas en conseguir hotel ya que es fin de semana largo y todo estaba lleno menos ese hotel que estaba completamente vacio. Un fiasco. Deberian retirarlo de sus promociones.
Reactie van Operations Manager op 7 mei 2023
Muchas gracias por su reseña sobre su reciente estadía en nuestro hotel. Su opinión es muy valiosa para nosotros, a medida que nos esforzamos por mejorar todas y cada una de las estadías. Estoy muy agradecido por sus comentarios acerca de los aspectos de la habitación que necesitan ser reformados, y en los cuales nos empeñaremos en resolver Saludos Cordiales Gerencia de Habitaciones

2/10 – Ontzettend slecht

Don

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We arrived to a deserted hotel, it had not been cleaned in some time as there was debris from trees and plants in the hallways. Curtains could be seen hanging down in windows. The front desk staff could not even get us in our room. This hotel has fallen into major disrepair and does not look anything like the pictures. I would not recommend staying here.
Reactie van Rooms Manager op 31 mei 2023
We are very sorry to hear that you didn't have a great experience in our hotel – our mission is to provide excellent guest experiences, so we are sorry to have let you down. We have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly. And we appreciate your review and will work towards fixing these issues