Privézwembad

Beoordelingen van Le Vallon de Valrugues & SPA

5 out of 5
Le Vallon de Valrugues & SPA
9 Chemin Canto Cigalo, St.-Rémy-de-Provence, Bouches-du-Rhone

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 125 van 227 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 61 van 227 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 227 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 227 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 227 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Aude CHABREDIER op 3 aug 2020
Chère Madame, Cher monsieur, Nous vous remercions pour votre retour sur Expedia. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir une prochaine fois dans l'un de nos établissements. Sincèrement,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top locatie! Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt en zeer lekker eten. Half pension is een aanrader. Kamer ( suite met terras) was top!
7 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Lucien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Knus,knap en romantisch hotel.
Zeer mooi en knus hotel.fantastisch zwembad met genoeg zetels en paraplu's.enig serieus minpunt is de prijs van het ontbijt.apart te betalen en zeer duur.ik vind 25euro per persoon zeer duur.extra zoals een eitje kost je 7euro.ik heb daar dan ook geen ontbijt genoten maar dat is ieders vrije keuze.het terras om te eten was super romantisch

10/10 – Uitstekend

René, Koksijde

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vertrekbasis voor verkenning Provence
Zalig verblijf. Uiterst vriendelijk, behulpzaam en bekwaam personeel. Uitgebreid ontbijt. Lekkere schotels in het restaurant. Verzorgde kamer. Airco werkt onberispelijk, ook bij meer dan 30°C buiten. Aanrader! Dit is wat je verwacht van een 5* hotel. Op wandelafstand van centrum Saint-Rémy-de-Provence (15 minuten).

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
sfeervol hotel met luxe uitstraling met rustige l
een sfeervol en luxe hotel, zo'n 20 minuten van de snelweg. met GPS prima te vinden overigens. vriendelijk personeel die graag een stap extra zet. mooi zwembad en uitstekend restaurant met voortreffelijk eten. Te weinig personeel bij drukte tijdens het diner dus "snel een hapje eten" is hier niet op zijn plaats. mooie wijnkaart maar tegen zeer stevige prijzen ! Ontbijt valt wat tegen. Rommelige opzet en niet al te veel keus. kamers zijn niet groot maar wel comfortabel. De sofa in de junior suite is een slaapbed maar een volwassenen kan daar niet een goede nachtrust op hebben. het is jammer dat het hotel veel kleine beschadigingen kent. Strips van de kast, tegels kapot, stoelpootje eraf etc etc.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Myriam, Belgium

Positief: Netheid, personeel en service
Very small (comfort) room, not even a balcony Breakfast expensive at 23 Euros (nothing special) Nothing justifies the price of a diet coke at 8 Euros!

10/10 – Uitstekend

Itzhak

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful property, pool, gastronomic restaurant
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Lisa

Clean. Great crew.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

gautier

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel à rafraîchir,
Aux premiers abords l’hôtel est charmant, un havre de paix au cœur de Saint Rémy. La chambre est spacieuse et semble confortable. Le service est également à la hauteur. Le spa est correcte. Pour les points négatifs, l’hôtel commence à se faire vieux, la cuisine du bistrot correcte mais sans plus. Le petit déjeuner est digne d’un hôtel ibis.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Munsung

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

christophe

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Christine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

OLIVIER

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Sébastien

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Kathleen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Ayala

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Place Is outdated, old dirtyandl dark ,way overpriced
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Christophe

2 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Gilbert

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Aaron

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a great stay in Villa Leoni. Property was beautiful and very large. Had everything we needed for a great stay. Had a few small problems in the property (mainly around some electrical problems) but were fixed quickly when we flagged them.
7 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Nancy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxurious
The service was excellent, as were the amenities and food.
3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Louis

2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

CHRISTIAN, NICE

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Le calme, l'accueil
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

SONIA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spa

10/10 – Uitstekend

Kyle

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff. Clean and spacious room. Beautiful views.
3 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Matthias

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hervorragende Lage und tolle Umgebung, sehr hilfreiches und nettes Personal, außergewöhnlich gutes Essen!
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Sara

2 nachten verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Vincent

3 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

ELIE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour très agréable cadre exceptionnel et hôtel tout autant ,service irréprochable tout était parfait
1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Adrianus, Saas Fee

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very poor client services
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

ran

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful
1 nacht verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Klaus

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Charlotte

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superbe
Superbe séjour, de l'accueil aux petit déjeuner en passant par le Spa et le confort de la literie, rien à redire, tout simplement parfait !
2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Caroline

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Matthieu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exceptionnel
Un séjour ressourçant grâce au SPA et aux massages, un accueil soigné et un personnel au petit soins. Un endroit hors du temps et à recommander +++
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely place
Lovely place - very close to Saint Remy
10 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Charles

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent sejour a l’hotel de valrugues avec un personnel au petit soin. Nous reviendrons avec plaisir
4 nachten verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Barbara

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

DANIEL

Positief: Personeel en service
Bel hotel puisque c'est quand même un 5 étoiles ... mais manque de charme ou de cachet pour la partie bâtiment. Pour un 5 étoiles , chambres "DeLuxe" petites. Manque d'entretien des moquettes et tentures à remplacer à de nombreux endroits dans les parties communes. L'agencement du SPA Piscine avec Hammam et Sauna n'est pas optimum . Il manque un réel jacuzzi ou un supplémentaire. Service et gentillesse du personnel indéniable . Très bonne table de restaurant (cuisine et salle).
2 nachten verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

cedric

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

celine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Une valeur sûre
Nous venons chaque été à Valrugues. Superbe piscine chauffée . Chambres très confortables. Service impeccable
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Johan

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DÉCEPTION
Chambres luxe trop petites (surface terrasse à déduire de la surface de la chambre) salle de bains inconfortable (douche dans la baignoire, soit l’eau est bouillante soit elle est glacée alternativement) frigo en panne. l’ascenseur en panne : bruit de la perceuse, du marteau pendant deux jours et tjrs pas en fonctionnement. Store extérieur noir et tapis défraîchis. Ménage des chambres en fin d’après-midi. Priorité aux arrivants qui attendent... Bruits concernant les travaux de jardinage : karcher, soufflante vers la terrasse des PDj ou vers les voitures (pas top pour les cabriolets) Une navette? Petits déjeuners très moyens En cette période de covid pas testé le spa ni la piscine, le prix pourrait en tenir compt Pas de table disponible le premier soir -distanciation oblige- le lendemain compte tenu du fait que je n’ai pas pu changer de chambre (en face de l’ascenseur) d’autant que le séjour était déjà réglé, je n’ai pas testé le restaurant. Aucun geste commercial. On ne m’a pas proposé comme pour la cliente précédente de remplir le formulaire de satisfaction. J’attends une réponse de la direction
2 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Aude CHABREDIER op 3 aug 2020
Madame, Monsieur Escalier, Nous vous remercions de nous avoir fait part de vos impressions, nous permettant ainsi d’identifier et de corriger des imperfections qui méritent notre attention. Nous sommes sincèrement navrés de cette situation embarrassante. La tablette ne vous pas été présenté au départ car vous êtes partis plus tôt, je n’ai pas eu le temps de vous saluer pour votre retour, Monsieur était seul et prêt sur le départ. Notre restaurant gastronomique est victime de leur succès, nous sommes souvent complets, nous recommandons une réservation à l’avance. Je tiens à souligner au nom de toute l'équipe et de la Direction, nous respectons au plus haut niveau nos hôtes et les conditions sanitaires nous tenons à les faire respecter par l’ensemble de nos collaborateurs pour la santé de tous. Pour le bien être de nos clients, et dans une démarche de qualité, nous avons entièrement rénové notre ascenseur, cependant avec la crise sanitaire celui-ci à pris du retard, et à occasionner quelques heures de nuisances sonores pendant votre séjour et nous en sommes une nouvelle fois sincèrement désolé. Sachez que dès aujourd’hui, notre nouvel ascenseur est en fonction et ce désagrément n’existera plus. Veuillez nous excuser très sincèrement si l'impression qui vous a été donnée n’ait pas le reflet de la qualité de service que nous nous efforçons de faire. Nous tenons à vous assurer que nous avons mis tous les moyens en œuvre pour que ceci ne se reproduise pas. J’espère sincèrement que nous aurons l’opportunité de vous accueillir de nouveau prochainement au Vallon de Valrugues & Spa. Aude CHABREDIER