Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 94 van 219 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
94
Gastenscore: 8 - Goed. 81 van 219 beoordelingen" "
8 - Goed
81
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 219 beoordelingen" "
6 - Redelijk
20
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 219 beoordelingen" "
4 - Matig
10
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 219 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
14
9,0/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Philippe
Reisde met een groep
18 mei 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Airport in the area. Noise in the morning.
Philippe
7 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Steve
12 mei 2023
Steve
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Selma op 15 mei 2023
Thank you for your review and we hope that we get to welcome you back!
8/10 – Goed
Joke
26 aug 2018
Leuk hotel vlakbij AirPort Bromma en tramstation.
Leuke accommodatie, klein maar efficiënt en trendy ingericht. Goed vertrekpunt voor citytrip Stockholm. In de nabije omgeving is echter niet veel te doen.
Joke
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Tracy Madriga op 12 sep 2018
Hello Thanks for taking the time to give us feedback. We hope we get the opportunity to welcome you back soon again Kind regards Tracy, Forenom
10/10 – Uitstekend
erik, Nijmegen
18 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima!
Vlakbij metro, erg schoon en comfortabel. Enige minpuntje was dat het overdag vrij snel warm werd, maar de ramen: ze kunnen open!
Het inchecken met de app vergt wel even je aandacht, maar wordt allemaal heel duidelijk stap voor stap uitgelegd. Welkom in de 21e eeuw!
erik
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Tracy Madriga op 12 sep 2018
Hello Thanks for taking the time to give us feedback. We hope we get the opportunity to welcome you back soon again Kind regards Tracy, Forenom
8/10 – Goed
Christiaan
27 okt 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Botell Volta
Een zeer mooi hotel, maar ook een zeer kleine kamer. Maar voor iemand die alleen reist is dat zeker prima te doen. Enkel de badkamer die enorm klein was waardoor je na het douchen niet meer naar de wc kon gaan. De minpunten aan het hotel waren wel dat er niemand aanwezig is om je te begroeten of je vragen te beantwoorden moest je deze hebben. Hotel ligt op 20 minuten van het centrum wat zeer goed te doen is met de metro.
Christiaan
4 nachten verbleven in oktober 2017
Hi, Thank you for your feedback! We are happy to hear that everything about the apartment was to your satisfaction.
Botell Volta is a serviced apartment and not a hotel. That means that we do not have a traditional reception area, but we can be contacted 24 hours by phone. We have staff at the property during the days Monday to Friday.
We hope despite of this we get to welcome you back soon again
Kind regards Majlis, Botell Volta
6/10 – Redelijk
Robert
30 mei 2017
Positief: Netheid
Robert
10/10 – Uitstekend
Wesley, papendrecht
27 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel vlak bij het centrum
Mooie nette kamer alleen het inloggen met de app is wel een dingetje. Als je dit eenmaal door hebt erg handig. Geen receptie personeel aanwezig alles gaat via de app. De app van het hotel is alleen in het Zweeds. Deur app wel in het Engels.
Wesley
Reactie van Carolina op 7 jun 2017
Dear Wesley,
Thank you for your feedback! Since we are brand new property with a new way of checking in we rely on our customers feedback.
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
25 mei 2017
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Veel problemen met toegangscode. Niet voldoende handdoekken en beddengoed. Airco was defect. Andere bezoekers hadden toegang tot de kamer.
Geverifieerde reiziger
Thank you for your feedback! We are a brand new property and are trying our best to overcome these child diseases, so your feedback is of out most importance to us.
Kind regards,
Carolina
10/10 – Uitstekend
Jen, Staten Island
Reisde met partner
16 apr 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient to transportation. Clean and well managed building with excellent communication. We stayed here to be close to our daughter who’s a student and staying at Forenom Alvik. Our weeklong stay was comfortable and enjoyable. Thank you!
Jen
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Forenom team op 2 mei 2024
thanks for your great feedback and well come back.
10/10 – Uitstekend
Haimanot
20 jan 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
It was a wonderful place i would recommend!!!!
Haimanot
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Lisa/ Forenom Customer Care op 30 jan 2024
Hello HaimanotThank you for nice comment, we hope you will stay with us again soon!
2/10 – Ontzettend slecht
Ana
14 jan 2024
La propiedad pidió que se le enviara un mail solicitando un cambio y jamás lo contestó. Comunicación pésima.
Ana
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Lisa/ Forenom Customer Care op 19 jan 2024
Hi Ana,We are sorry to hear that you were not happy with the service. All feedback is taken very seriously and we will follow up on this lack of communication.Wishing you all the best!
8/10 – Goed
Håkan
Zakenreiziger
11 jan 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
Håkan
2 nachten verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
7 jan 2024
Fint och prisvärt hotell men jag mötte en del skumma personer under vistelsen.
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Lisa/ Forenom Customer Care op 19 jan 2024
Hej,Vad roligt att du tyckte om vårt hotell!Vår kundtjänst finns tillgänglig 24/7. Dit kan man höra av sig om man upplever någon som helst osäkerhet. Välkommen igen!
10/10 – Uitstekend
Simon
4 dec 2023
Simon
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Best regards, Customer Care & Sales op 5 dec 2023
Hi Simon! Thanks for the rating, welcome back!
4/10 – Matig
Carina
Zakenreiziger
29 nov 2023
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Långsam tillgång till rummet. Bra med tvättmöjlughet.
Enbart en stol, ingen tv ingen soffa eller fåtölj
Önskar pengarna tillbaka
Carina
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Forenom Customer Care op 29 nov 2023
Hi!We are sorry to hear that you had a bad experience staying with us, and we thank you for your feedback. Please feel free to reach out to our Customer care open 24/7 for any concerns.
8/10 – Goed
Janne
30 okt 2023
Negatief: Netheid
Ihan kiva mutta...
Osittain pölyinen, haiseva suihkuverho, keikkuva pöytä ja epämukavat tuolit. Portaat haastavat yöllä. Kattoparruun tuli lyötyä pää pariin otteeseen.
Keittiö laitteineen hyvä, mukavasti tilaa. Sänky oli mukava.
Janne
3 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Jere
30 sep 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jere
4 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Lia
29 sep 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unterkunft war gut, Umgebung nicht sehr schön da Industrie
Lia
6 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
carlsson
Zakenreiziger
19 sep 2023
Positief: Netheid
carlsson
3 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Jessica
16 sep 2023
Jessica
5 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Andreas
Zakenreiziger, Reisde met familie
12 sep 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
The appartment is nice.
But the big showerhead is defect and are dripping even if you use the smaller one.
The window to the bedroom was impossible to close, witch was sad because of the airplanes flying by all night.
Andreas
1 nacht verbleven in september 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Sara
6 jul 2023
Sara
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Alma Bello
11 jun 2023
Alma Bello
1 nacht verbleven in juni 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Claudia
8 jun 2023
Claudia
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Audrius
Zakenreiziger
2 jun 2023
Positief: Netheid, comfort kamer
Audrius
4 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Johnny
29 mei 2023
Johnny
3 nachten verbleven in mei 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Annika
29 mei 2023
Annika
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 mei 2023
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Alma Bello
Zakenreiziger
5 mei 2023
Positief: Netheid, comfort kamer
Alma Bello
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Karoline
Reisde met een groep
11 apr 2023
Positief: Netheid, comfort kamer
Me and my friend had a great stay here. The room was cozy and nice, the bed was comfortable and the kitchen had everything we needed. Good ambience in the whole building. The best part was the great customer service we got when we had to make some changes to our reservation. Our needs were taken care of with a superfriendly attitude. Thank you!
Karoline
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Anna-Lena
20 nov 2022
Anna-Lena
1 nacht verbleven in november 2022
8/10 – Goed
susana
20 okt 2022
susana
2 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Kessy
30 jul 2022
Kessy
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Filmon Berhane
29 jun 2022
Positief: Netheid, comfort kamer
Filmon Berhane
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Best regards, Forenom Customer Care & Sales op 29 jun 2022
Thank you! Welcome back!
10/10 – Uitstekend
Peter
Reisde met familie
15 jun 2022
Positief: Netheid, comfort kamer
Peter
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Best regards, Forenom Customer Care & Sales op 29 jun 2022
Thank you! Welcome back!
8/10 – Goed
Maria
Reisde met een groep
13 jun 2022
Positief: Netheid, comfort kamer
Maria
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Best regards, Forenom Customer Care & Sales op 14 jun 2022
Hej Maria! Tack för din recension och välkommen åter!
10/10 – Uitstekend
Mia
Reisde met een groep
18 mei 2022
Positief: Netheid, comfort kamer
Viihtyisä
Viihtyisä pikku loft asunto. Kaikki oli moitteetonta. Juna-asema vieressä
Kahvi-automaatti aulassa oli mahtava extra
Mia
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Best regards, Forenom Customer Care & Sales op 14 jun 2022
Hi Mia, thank you for the review and welcome back in the nearby future.
2/10 – Ontzettend slecht
Viktorija
30 apr 2022
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Viktorija
1 nacht verbleven in april 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Rawej
6 mrt 2022
Rawej
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Getrude alexis
31 jan 2022
Getrude alexis
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Emelie
27 dec 2021
Positief: Netheid, comfort kamer
Utmärkt
Fantastiskt
Emelie
3 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Kathi op 29 dec 2021
Hej!
Tack för din feedback! Jätteroligt att höra att du trivdes hos oss! Varmt Välkommen åter!
Bästa hälsningar,
10/10 – Uitstekend
Rami
28 sep 2021
Positief: Netheid, comfort kamer
Rami
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Luna
15 aug 2021
Luna
7 nachten verbleven in juli 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Maryam
Reisde met een groep
30 jul 2021
Negatief: Netheid, comfort kamer
Maryam
2 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Araz
Reisde met een groep
15 mei 2021
Positief: Netheid, comfort kamer
Araz
9 nachten verbleven in april 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Yasmin
Reisde met een groep
14 apr 2021
Negatief: Netheid, comfort kamer
Yasmin
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Johana
7 apr 2021
Positief: Netheid, comfort kamer
Johana
5 nachten verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 nov 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 okt 2020
Negatief: Netheid
Mardrömsvistelse
Bluffaktura på påstådda larm
Bluffaktura med falska fotografier som underlag för debitering av att städ uteblivit.
Tips: fotografera innan och vid utcheck om ni råkat välja detta boende
Rökande hantverkare sitter på trappan vid ingången
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Helena
9 sep 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
Fick först ett rum som inte var städat men fick snabb hjälp och de bad om ursäkt, blev då uppgraderad vilket jag tackar för. Fick en bra vistelse.