Deluxe kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op zee | Een minibar, een kluis op de kamer, individueel gedecoreerd, een bureau

Beoordelingen van Hotel Diplomat

5 out of 5
Hotel Diplomat
Strandvagen 7c, Stockholm

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 667 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 222 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 65 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 30 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 1000 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Harm

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exellent stay
We love this hotel. Its close to all the exiting things to do and to see in Stockholm. The food, the service, the room and the ambiance are top quality. What you expect from a 5 star hotel.
3 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Harm

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In een woord geweldig
Geweldig hotel in alle opzichten. Wellicht het beste hotel in Stockholm. Ook al was onze kamer niet groot, het was ruim voldoende. Fantastisch bed en uitmuntende roomservice waren genoeg ter compensatie. De ligging kan niet centraler, geweldige en betaalbare keuken en een uitmuntende bar.
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Norbert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Gewoon heel erg goed hotel
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Freddy, Malaga

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was erg klein. Verder prima in orde. Het hotel ligt lekker centraal en je loopt gemakkelijk de stad in.
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

cynthia, Halle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Must stay hotel
De grandeur, ligging bij het water, kamers kraaknet, zeer behulpzame en verwelkomende receptionisten. Hier komen wij zeker terug. Dit hotel is een aanrader.
4 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig verblijf, vriendelijk personeel en een super goede locatie.
3 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Stefan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel with great services in every area
The team in the hotel without exception made my stay really wonderful. Compliments and huge thank you for the amazing stay!
Reactie van Jessica Sturén op 5 mrt 2018
Dear Stefan, Thank you so much for a lovley review! We are delighted to hear that you had an wonderful stay with us and we look very much forward to welcoming you back again soon! Kind regards, Jessica Sturén

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met partner
Staff were so welcoming and helpful. The restaurant food was excellent and service impeccable.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Sophia Bengtsson op 11 mei 2024
Dear David, Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear that our staff made you feel welcome and provided helpful service. It's fantastic that you enjoyed the excellent food and impeccable service at our restaurant. We appreciate your kind words and look forward to serving you again soon!Best regards, Sophia BengtssonGuest Relations Manager

8/10 – Goed

santiago

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
The hotel feel a little dated but that gives it part of its charm! The rooms are nice but feel old and in need of some refurbishment. The hottest hotel shower I have ever encounter. The breakfast is just ok and could offer more choices are the in room dinning. The hotel is surrounded by great restaurants and shopping. Will come again.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Sophia Bengtsson op 11 mei 2024
Dear Santiago,Thank you for taking the time to share your experience with us! We're delighted to hear that you found charm in the hotel's vintage ambiance and enjoyed the hot showers. Your feedback regarding room refurbishment and breakfast variety is duly noted, and we'll certainly take it into consideration to enhance our offerings. We look forward to the pleasure of welcoming you back for another memorable stay!Best Regards, Sophia BengtssonGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Bryan Dubois

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very beautiful hotel, near of the Stockholm old town.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Relation op 30 apr 2024
Dear Bryan,We are delighted to hear that you enjoyed our beautiful hotel. We hope to welcome you back to us at Hotel Diplomat in the future.Kind RegardsHerman FribergGuest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Parisa

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Herman op 23 apr 2024
Dear Parisa,Thank you for giving us a fantastic rate after your recent stay whit us at Hotel Diplomat. We look forward to welcome you back.Kind regardsHerman FribergGuest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Yongjie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was an amazing experience!
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sophia Bengtsson op 10 apr 2024
Dear Yongjie, We're delighted to hear that you had an amazing experience! Thank you for choosing Hotel Diplomat. We hope to welcome you back again soon!Best regards, Sophia BengtssonGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Margel

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is great, super good located, amazing view, the rooms are in good condition, clean and perfect side the only is the closet is very small. Love it!
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Herman Friberg op 6 apr 2024
Dear Margel,Thank you so much for your fantastic review! We're thrilled to hear that you had a great experience at our hotel and that you appreciated our superb location and amazing views. We're also glad to hear that you liked our rooms and found them to be in good condition and clean. However, we apologize for the inconvenience regarding the small closet, and we take your feedback seriously. We'll certainly consider this when making improvements in the future. We look forward to welcoming you back on your next visitKind RegardsHerman FribergGuest Realtion Manager

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Incredible location and attentive, professional staff. Thanks for making our stay great experience...
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sophia Bengtsson op 2 apr 2024
Dear Richard, Thank you so much for your kind review! We're delighted to hear that you had a fantastic experience with us. You're always welcome back to us anytime!Best regards, Sophia BengtssonGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Herb

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Highly rated
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Herman Friberg op 29 mrt 2024
Dear Herb,Thank you for taking the time to give us a lovely rating after your recent stay. We look forward to welcoming you back to us at Hotel Diplomat!Kind regardsHerman FribergGuest RelationManager

10/10 – Uitstekend

Larisa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect location, close walk to Gamla Stan, shopping, Vasa museum, and city center with restaurants and entertainment. Very helpful and friendly staff!
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Herman Friberg op 26 mrt 2024
Dear Larisa,Thank you so much for your positive review! We're delighted to hear that you enjoyed our perfect location close to Gamla Stan, shopping, the Vasa Museum, and the city center with restaurants and entertainment. Providing convenient accommodation is our goal, and we're pleased that you had a positive experience. We'll continue to strive for excellent service and look forward to welcoming you back again in the future!Kind regardsHerman FribergGuest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Fredrik, London

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Herman op 23 apr 2024
Bästa Fredrik,Tack för att du tagt dig tiden att ge oss ett fint betyg efter din sensate vistelse. Vi är glada att ni valde att bo hos oss på Hotel Diplomat.VänligenHerman FribergGuest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Andrew

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice room
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Herman Friberg op 20 mrt 2024
Dear Andrew,Than you for giving us such a lovely rate after your recent stay whit us at Hotel Diplomat.We hope to get the chance to welcome you back soon.Kind RegardsHerman FribergGuest Relation Manager

8/10 – Goed

Amant Valentin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Herman op 19 feb 2024
Dear Amant,Thank you for giving us a rate from your stay with us at Hotel Diplomat.I am delighted to read that you had an enjoyable stay with us, and I hope we get the pleasure of welcoming you back soon. Kind regards,Herman FribergGuest Relations & Special Services Manager

6/10 – Redelijk

Fredrik

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Herman op 22 feb 2024
Dear Fredrik, Many thanks for the rating! We hope to welcome you back soon! Best regards, Herman Friberg Guest Relations Manager

8/10 – Goed

Ahmed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Short break in Stockholm
Well located hotel in central Stockholm, good service and good food,
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Herman op 19 feb 2024
Dear Ahmed,Thank you for sharing your feedback from your stay with us at Hotel Diplomat.I am delighted to read that you had an enjoyable stay with us, and I hope we get the pleasure of welcoming you back soon. Kind regards,Herman FribergGuest Relations & Special Services Manager

8/10 – Goed

Jørgen Steen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Herman Friberg op 10 feb 2024
Dear Mr Steen,Thank you for taking the time to give us a wonderful rating after your recent stay. We hope to welcome you back to the Hotel Diplomat.Kind Regards Herman FribergGuest Relation Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Sebastian

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Otrevlig
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Herman Friberg op 20 mrt 2024
Dear Sebastian, Thank you for taking the time to give us a rating after your recent stay with us. I am sorry that you felt that you were treated in a bad way. I will take this further with the heads of department to look into what may have happened, and I hope you will give us another chance in the future.Kind regards,Herman FribergGuest Relations Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Simon

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Claes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Ulf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Anne-Maj

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toppenbra service
Trevligt bemötande direkt vid incheckning en. Fina rum och god frukost. En mycket bra hotell upplevelse.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Maria

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Fredrik

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Sophia Bengtsson op 3 feb 2024
Kära Fredrik, Tack så mycket för att du gav oss ett så fint betyg, vi är glada att du hade en trevlig vistelse hos oss! Vi hoppas att få möjlighet att välkomna dig tillbaka snart!Med vänliga hälsningar,Sophia BengtssonGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Ola

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastiskt läge.jättefint hotell.kändes hemtrevligt alla va viktiga.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hanna op 31 jan 2024
Kära Ola, Tack för att du har tagit dig tiden och skriva en review om oss, vi ser fram emot att välkomna er tillbaka till oss. Med vänliga hälsningar Hanna Widenheim Head of guest relations

4/10 – Matig

Andreas

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Utmanande
Hotellet och vårt rum mötte i stort våra förväntningar även om det är tydligt att det snart är dags för renovering av ex badrum. Det som förvånade oss var den extremt undermåliga servicen i restaurangen både under frukost och middag. Vi fick vänta +10 min för att någon skulle se oss och ta oss till vårt bord. Väl vid servering saknades det mest basala. Inga skedar till kaffekopparna, personalen meddelade oss att det mesta var slut. Men det som var den största besvikelsens var personalens uppenbara inkompetens vad gäller ögonkontakt, tilltal och servicekänsla. Den är högre på Mc Donalds. Så synd att ett anrikt hotell i Stockholm fallit till denna låga nivå.
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

yusef

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Sophia Bengtsson op 20 mrt 2024
Dear Yusef, Many thanks for the excellent rating! We're delighted that you had a great experience with us. We hope to welcome you back soon!Best regards,Sophia BengtssonGuest Relations Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service
Bra frokost og servering. Gamle glass stod fremme ved ankomst på rommet. Møkkete tepper og slitne overflater. Ble glemt servering etter bestilling flere ganger i baren. Alt tar tid ..
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Sophia Bengtsson op 31 jan 2024
Kära gäst, Tack för din feedback. Vi beklagar de upplevelser du hade under din vistelse. Vi kommer att se över och förbättra våra tjänster och städstandarder för att säkerställa en bättre upplevelse i framtiden. Tack för att du delade dina synpunkter med oss.Vi hoppas få möjligheten att välkomna dig tillbaka i framtiden och göra din vistelse minnesvärd.Med vänliga hälsningar, Sophia BengtssonGuest Relations Manager

4/10 – Matig

Alaa

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Par missnöjd
Kallt i rummet, servicen hade ingen koll. Flera klagade. Allt tog väldigt långt tid. Rummet va smutsigts.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Sophia Bengtsson op 31 jan 2024
Kära Alaa, Tack för att du delade dina åsikter med oss. Vi ber verkligen om ursäkt för de besvär ni upplevde under er vistelse. Detta är inte standarden vi strävar efter och vi hoppas att ni ger oss en annan chans att göra det bättre i framtiden.Med vänliga hälsningar, Sophia BengtssonGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Mathias

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Sophia Bengtsson op 31 jan 2024
Kära Mathias, Tack så mycket för ditt fantastiska toppbetyg! Vi är glada att du uppskattade din vistelse hos oss och ser fram emot att välkomna dig åter i framtiden.Med vänliga hälsningar,Sophia BengtssonGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Helena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jag fyllde år och bodde 2 nätter. Allt var jättebra
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Sophia Bengtsson op 31 jan 2024
Kära Helena, Tack så mycket! Vi är glada att du hade en fantastisk tid under din vistelse. Grattis på födelsedagen och välkommen tillbaka när som helst! Med vänliga hälsningar, Sophia Bengtsson Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Johan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Sophia Bengtsson op 31 jan 2024
Kära Johan, Stort tack för du valde att ge oss toppbetyg! Vi är glada att du uppskattade din vistelse hos oss och vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka!Med vänliga hälsningar,Sophia BengtssonGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Helena

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Sophia Bengtsson op 31 jan 2024
Kära Helena, Tack för att du valt att betygsätta oss, det betyder mycket! Vi är glada att du uppskattade din vistelse hos oss och ser fram emot att välkomna dig åter i framtiden.Med vänliga hälsningar,Sophia BengtssonGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Kristian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Sophia Bengtsson op 31 jan 2024
Kära Kristian, Tack så mycket för ditt fantastiska toppbetyg! Vi är glada att du uppskattade din vistelse hos oss och ser fram emot att välkomna dig åter i framtiden.Med vänliga hälsningar,Sophia BengtssonGuest Relations Manager

8/10 – Goed

Beatrice

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Sophia Bengtsson op 18 jan 2024
Kära Beatrice, Tack så mycket för ditt positiva betyg! Vi är glada över att du hade en bra vistelse hos oss. Vi ser fram emot att välkomna dig igen!Med vänliga hälsningar, Sophia BengtssonGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Ivan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Sophia Bengtsson op 18 jan 2024
Kära Ivan, Tack så mycket för ditt fantastiska betyg! Det glädjer oss att veta att du hade en trevlig vistelse hos oss. Tack för du valde vårt hotell, vi hoppas få möjligheten att välkomna dig tillbaka i framtiden!Med vänliga hälsningar, Sophia BengtssonGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Tom Aksel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Innbydende
Velholdt hotell med god atmosfære og vennlig personale.
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hanna op 11 jan 2024
Kära Tom, Tack för att du tagit dig tiden och skriva ett omdöme om oss, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till oss, Med vänliga hälsningar Hanna Widenheim Head of guest relations,

2/10 – Ontzettend slecht

HARALD

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad Experian
The price was not as they mailed us before, the parking was more expensiv than the mail I got, Breakfast was cold both days, I think they faute it should be very good but it was a desaster. Thr room was very expensive but the bed was terrible, the only thing that was very good was the viuw, this was a not good experiance.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hanna op 11 jan 2024
Dear Harald, Thank you for taking your time and writing a review about us, I am very sorry that your stay with us did not turn out as you hoped. We appreciate you taking the time to give us this feedback. I hope that your next stay with us will be better, Best regards Hanna Widenheim Head of guest relation,

10/10 – Uitstekend

Thai son

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hanna op 1 feb 2024
Kära Thai son, Tack för att du har tagit dig tiden och skriva ett omdöme om oss, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till oss, Med vänliga hälsningar Hanna Widenheim Head of guets relations

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hanna op 11 jan 2024
Kära Eric, Tack för att du tagit dig tiden och ge oss ett omdöme, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till oss ,Med vänliga hälsningar Hanna Widenheim Head of guest relations

6/10 – Redelijk

Mats

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Sophia Bengtsson op 4 jan 2024
Kära Mats, Tack för att du tog dig tiden att recensera oss och betygsätta oss. Din åsikt är värdefull för oss. Vi hoppas få möjligheten att välkomna dig tillbaka i framtiden. Med vänliga hälsningar, Sophia BengtssonGuest Relations Manager

6/10 – Redelijk

Anna

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotell med trevligt läge och personal
Tyckte diplomats doft, som finns i korridorer och entre, är söt och obehaglig. Vi hade frukost på rummet, och fick ett helt tomt saltkar med på brickan. Vi hade 3 rum, och det var mer eller mindre långsamt utflöde i avloppet, behöver rensas. 24 grader på rummet, som vi justerade ner men ändå stod kvar på 24 grader (central reglering?). Väldigt svårt att sova i ett så varmt rum. Generellt känns hotellet som en svag fyra eller stark trea,inte det nu satta, femstjärnigt.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Sophia Bengtsson op 4 jan 2024
Kära Anna,Tack för din recension av vårt hotell. Vi uppskattar verkligen att du delar din upplevelse med oss och tar oss tid att ge feedback. Vi är glada att höra att du uppskattade det trevliga läget och personalens service.Samtidigt beklagar vi att vissa aspekter av din vistelse inte levde upp till dina förväntningar. Vi hoppas att du ger oss en annan chans att göra det rätt och att vi får möjligheten att välkomna dig tillbaka i framtiden.Med vänliga hälsningar, Sophia Bengtsson Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Martin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
👍
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sophia Bengtsson Guest Relations Manager op 27 dec 2023
Kära Martin, Tack för att du valde att betygsätta din senaste vistelse hos oss, det betyder mycket!Vi hoppas välkomna er tillbaka i framtiden!Med vänliga hälsningar, Sophia Bengtsson

8/10 – Goed

Heidi

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Herman op 23 dec 2023
Dear Heidi ,Thank you for taking the time to give us a lovely rating after your recent stay with us. We look forward to welcoming you back to us at Hotel Diplomat.Kind regardsHerman FribergGuest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Christer

5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hanna op 11 jan 2024
Kära Christer, Tack för att du tagit dig tiden och skriva ett omdöme om oss, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till oss, Med vänliga hälsningar Hanna Widenheim Head of guest relations,