Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van Best Western Plazahotel Stuttgart-Filderstadt

Best Western Plazahotel Stuttgart-Filderstadt
Karl-Benz-Straße 25, Filderstadt

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 75 van 318 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 141 van 318 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 63 van 318 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 27 van 318 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 318 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ramon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Ramon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne plelk om op doorreis te overnachten . Vlak bij de snelweg
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice room, though a bit noisy. Super breakfast and good for 1 night stay and close to the highway.
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Christophe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay, what was to be expected from a Best Western.
1 nacht verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Michel, Amsterdam

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Duur, geen lift geen douche!
Voor die prijs van over de h o n d e r d euro kreeg je een kapotte lift en een defecte douche. Niet waard voor het geld helaas.
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Dawn

Positief: Netheid, personeel en service
Staff and manager are all friendly, helpful, and attentive to details. I felt welcomed. Hospitality A . They’d fit in at. 5 star resort.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Abner, Larnaca

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent place for travelers, less than 10 min by car to the airport
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Sandra Nottka op 16 mei 2024
DearThank you for your great review, we are very happy that you were our satisfied guest. we hope we will see you again.

10/10 – Uitstekend

Wolfgang

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ab und zu recht lange Wartezeit auf Service im Bistro
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sandra Nottka op 11 apr 2024
Hallo Wolfgang,es ist schön, dass du unser Gast warst und auch zu gast warst in unserem Bistro.Wir hoffen, es hat dir trotz ab und zu langer Wartezeiten geschmeckt :)Wir freuen uns auf deinen nächsten Besuch.

8/10 – Goed

Wilfried

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frühstück war sehr gut, große Auswahl, Kaffeespezialitäten und Tee rund um die Uhr kostenlos
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Sandra Nottka op 10 apr 2024
Hallo Herr Wilfried,schön, dass Sie unser Kaffee-und Teestation genutzt haben. Es freut uns sehr, dass Sie auch mit unserem Frühstücksbüfett zufrieden waren.Wir freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen.

6/10 – Redelijk

niklas

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
der Duschabfluss sah aus wie marke eigenen Bau, die Duschkabine war undicht, die Türe zum Badezimmer war nicht ordentlich nach Beschädigung repariert, in der Nähe der Flughafen. Personal war sehr freundlich kann ich nichts sagen.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sandra Nottka op 4 apr 2024
Guten Tag Niklas,wir haben noch heute in unseren Hausmeister in Ihr Zimmer geordert zur Prüfung der angegebenen Mängel und konnten diese erfolgreich beheben. Wir bitten vielmals um Entschuldigung für die entstandenen Unannehmlichkeiten.Wir danken Ihnen für Ihre offenen Worte.Das Best Western Team schickt Ihnen liebe Grüße.

4/10 – Matig

Martin

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a good corporate hotel for the companies nearby but too far from the airport to really call itself an airport hotel. There is nothing within walking distance and the airport shuttle only runs limited hours, must be reserved a day in advance and still costs 10 euro. The rooms are clean and comfortable, but nothing special.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Sandra Nottka op 6 mrt 2024
Dear Martin,Only through honest words do we find out what we can improve. Thank you for taking the time to rate your visit to our hotel.Our hotel is located 3 km from the airport and about a 15-minute walk from the nearest center. We offer our guests our shuttle service for 9 euros. So that we can organize this well, we ask our guests to reserve it as early as possible.It's nice that you were our guest and we hope to be able to welcome you again.we wish you all the best.

8/10 – Goed

Kay

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Abner, Larnaca

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel staff are very friendly
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Sandra Nottka op 29 jan 2024
Dear Abner,thank you for your feedback. Great that erverything was fine, so we will hope we will see you again.Es grüßt Sie freundlich / Best regardsFrau Sandra NottkaAssistentin der Betriebsleitung / assistant to the manager

8/10 – Goed

David

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Tor

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sentralt til CMT
OK, but communication regarding dinner possibility or not failed. They do offer it, but we were told not. Otherwise OK.
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Sandra Nottka op 18 jan 2024
Dear Sentralt,Thank you for your visit during the CMT trade fair in Stuttgart. I sincerely apologize for this misunderstanding. I will contact the colleague on duty immediately.Our bistro is always looking forward to your visit and is available from 6 p.mWe would all be very happy to welcome you again and send you best wishes to Norway.

2/10 – Ontzettend slecht

Juergen

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Abner, Larnaca

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very close to the airport.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Sandra Nottka op 7 dec 2023
Dear Abner,thank you for your stay and your feedback.Have a great time.

10/10 – Uitstekend

Junko

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was clean and good size for two. Staffs were nice, spoken good English. Free and paid parking offered. Close to the airport, however it's situated in the industrial area, without a car it's a bit hard to reach out the stores and restaurants.

10/10 – Uitstekend

Alan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
What can I say, my room is always perfect, the staff, not only do I adore but for you crazy people that haven't stayed you really should... I chose this hotel as my stop point, pushed my sites to do the same as I know they have... Always a very great pleasure to stay and a hotel I will again.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Sandra Nottka op 22 nov 2023
Hi Alan,We are very pleased to welcome you as a regular guest in our house. you're already part of the team :)We hope that you will stay with us as a regular guest for a long time to come :)Your Team from Filderstadt

4/10 – Matig

Simon

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Barbara

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Front desk man that checked us in at 9 pm, stayed the next morning until our taxi picked us up at 4:45 for airport transfer. We all appreciated that very much. He was very friendly.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Sandra Nottka op 5 okt 2023
dear barbara,thank you for such a great review. Glad you were able to leave our house with a smile on your face. We would like to pass on the compliment to our Mr. Ufuk :)We look forward to your next visitEs grüßt Sie freundlich / Best regardsFrau Sandra NottkaAssistenten der Betriebsleitung / assistant to the manager

6/10 – Redelijk

Frank

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Liked that's its' close to the Stuttgart airport, like 10 minutes drive. Doesn't like that it is not air conditioned and the day we stayed it was in the 70's F, so a bit warm and stuffy in the room.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Sandra Nottka Front Desk op 5 okt 2023
Dear Mr. Frank,We are pleased that you have chosen our house. Unfortunately, our house is not yet equipped with air conditioning. However, we are happy to provide our guests with fans free of charge. We hope that you were satisfied with us as your host and look forward to your next visit.Wish you all the BEST.

6/10 – Redelijk

Hayley

Negatief: Netheid
Staff was accommodating, however certain services such as room service and shuttle were not available / not available at the times listed online
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Sandra Nottka op 15 sep 2023
Dear Hayley,It's nice that you were our guest and took the time to rate us. Our shuttle service is available Monday to Friday from 8 a.m. to 1 p.m. Room service is available until 11 p.m. We hope to see you again and send you best wishes.

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gutes Personal
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Sandra Nottka op 5 sep 2023
Lieber Michael,wir freuen uns, dass Sie sich wohlgefühlt haben und uns bei der Bewertung ganze 5 Punkte gegeben haben. Behalten Sie uns in guter Erinnerung.Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch hier in Filderstadt.

8/10 – Goed

Michael

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Leichte Abnutzungserscheinungen sind bei dieser Art von Hotel tolerabel. Von dort ist der Flughafen leicht anzufahren. Der Fluglärm hielt sich in Grenzen, da es abseits der Flugschneisen liegt.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Sandra Nottka / Assistenten der Betriebsleitung op 21 aug 2023
Lieber Michael,schön, dass du unser Gast warst und deinen Aufenthalt mit 4 von 5 Punkten bewertet hast.Wir freuen uns, dass du zu Gast warst und hoffen, dass du dich auch beim nächsten Flug für unser Haus entscheidest.Wir freuen uns auf dich.

10/10 – Uitstekend

Jie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good hotel with North American standard.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Sandra Nottka op 21 aug 2023
Dear Jie,thank you for your great rating. We really appreciate this and look forward to your next visit.

4/10 – Matig

Jeanette

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

christophe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un best hôtel.
Hôtel propre et calme. Petit déjeuner varié et de qualité. Réception du soir impeccable. Réception du matin qui ne fait pas l'effort de comprendre les non germanistes.
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Paolo

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Gernot

Reisde met familie
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Claudia

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
War alles soweit in Ordnung. Nur die Betten sind viel zu weich und schieben sich hin und her.
4 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

betina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
God komfort
Fint hotel, dejlig morgenbuffet og i nærheden af motorvejen. Var blot på gennemrejse.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Best Western Plaza Hotel Stuttgart-Filderstadt op 26 aug 2023
Kære Betina,Tak for den flotte bedømmelse. Vi håber, at vi snart kan byde dig velkommen på vores hotel.Med venlig hilsen

4/10 – Matig

Alina

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Small room, small bathroom, you can hear people talking in their room.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Best Western Plaza Hotel Stuttgart-Filderstadt op 26 aug 2023
Dear Alina,thank you for your review. Please ask the reception staff to get an upgrade if the rooms are available. We are doing our BEST to make your stay as comfortable as possible.Hope to see you again in our hotel - to show you our BEST service.BEST regards,Best Western Plaza Hotel Stuttgart-Filderstadt

8/10 – Goed

efi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed a night before my flight, very convenient. The room was clean and breakfast was nice.
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Sean

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good 3 Star Hotel
Our stay was good. Staff was nice. Parking garage is 10 Euros, but then we realized they also have an outside parking lot that seemed to be free. Wifi connected great to computer but not so great to phone.
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Per Øyvind Krogseth

2 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Karsten

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Yves

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Larissa

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Cornelia

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Elke

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles Super
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Christopher

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accommodating staff for late arrival. Great breakfast. Convenient to airport
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Christopher

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff. Clean and convenient. Great breakfast at a good cost
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Yelda Agguel op 28 sep 2022
Dear Christopher,thank you so much for the great review of our hotel. We are really glad, that you enjoyed your stay and liked it here.We hope to welcome you again soon.BEST regards,Yelda AgguelF.O. Manager

10/10 – Uitstekend

Cheryl

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was close to the airpoort in Stuttgart where we needed to be the next morning. Although in an industrial area it was well maintained.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Yelda Agguel op 28 sep 2022
Dear Cheryl,thank you so much for the great review. We are really glad to read, that you enjoyed your stay and liked it here.We hope to welcome you again soon.BEST regards,Yelda AgguelF.O.Manager

10/10 – Uitstekend

MAUCOTEL

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Kristian

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Ali

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2022