Een buitenzwembad

Beoordelingen van ASTON Solo Hotel

3.5 out of 5
ASTON Solo Hotel
Jl. Brigjend. Slamet Riyadi, No. 373, Surakarta, Surakarta, Central Java

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 44 van 92 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 30 van 92 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 92 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 92 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 92 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Eduard alexander

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Had a pleasant stay
Had a very pleasant stay at this hotel, the room are tide and clean. Breakfast is more than standard. For businesstrips this hotel is recommended
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

g.l.j., heerhugowaard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
geweldig
Geweldige service .mooi hotel .nette kamers .onbijt zeer uitgebreid .

10/10 – Uitstekend

Adam

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

fumiko

7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van M. Nasir Mattusin op 1 sep 2023
Dear Ms. Fumiko, Thank you for taking your precious time to leave feedback through Hotels.com. We have shared your valuable review to the team of ASTON Solo Hotel. They extend warm greetings and gratitude to you. We are glad to hear that your stay with us has been enjoyable.Hopefully, we could welcome and serve you again in the near future. We wish you great health and success. Thank you. Sincerely, M. Nasir Mattusin, General Manager.

10/10 – Uitstekend

Emil

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Sam

Positief: Netheid, personeel en service
please provide basic bottle of water for the room. If you need extra then go for it from the dispenser. It was very inconvenient to get basic water needs from the room.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van M. Nasir Mattusin op 10 jun 2023
Dear Mr. Sam, Warmest greetings from ASTON Solo Hotel. Thank you for taking your precious time to leave feedback about us through Expedia.We have shared your valuable review to the team of ASTON Solo Hotel. They extend warm greetings and gratitude to you. We are truly sorry for being unable to meet your expectations regarding our facilities. For your kind note, for the past few years, we have no longer used single-use plastic to preserve the environment. Thus, we provide some water dispensers in each corridor that are reachable by every guest. But don't be worried, if you still need an extra bottle we will honoring your request. You can simply contact the housekeeping department by dialing 5 from your room. Once again, we apologize for any inconvenience caused during your stay. Hopefully, we could welcome and serve you again in the near future. We wish you great health and success. Thank you. Sincerely, M. Nasir MattusinGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食が種類が多くてとても満足でした。

4/10 – Matig

Soon

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
room service is bad
room service food was not good, not fresh
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van M. Nasir Mattusin op 27 nov 2021
Dear Mr. Soon, Your review through Expedia has been well received. Thank you. We have shared the review to the team of Aston Solo Hotel. I have just talked to the Executive Chef and FB Service to take necessary and appropriate actions concerning to your feedback. For that reason please accept our humble apology. We look forward to welcoming you back at Aston Solo Hotel. We wish you great health and success. Thank you. Sincerely, M. Nasir Mattusin, General Manager.

10/10 – Uitstekend

Widodo

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We booked 2 superior rooms, Amazing staffs, clean room with comfortable beds. Many options for breakfast. Highly recommended to stay for family or business. Widodo.
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Lukman

3 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Not so good, too noisy, and there are no rules for the guests smoking in public area such as in the swimming pool where might be a lot of children were swimming or playing around or near the restaurant.
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Linawaty

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good to stay!
Good to stay! Not too far from airport and city, easy to access
4 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Solo Aston
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Margaretha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Satisfactory, but could have been better.
We had a nice stay. Our little baby enjoyed the play area. I was disappointed that the breakfast was almost gone when I went at 9 am. This could be improved. Also, it was too bad that the AC is centralized. I couldn't adjust it when the temperature was too warm during the night. Otherwise is was a pleasant stay.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van M. Nasir Mattusin op 22 aug 2019
Dear Ibu Margretha, Thank you for your valued feed back. Your feed back has been shared with the team at Aston Solo Hotel for an improvement particularly on the closing time of breakfast. The breakfast usually closes at 10 am on the weekdays and 10.30 or 11 am during weekend. However your comment has been in our attention. The AC are split AC. Again we take an attention to your comment for an improvement. We wish you an ongoing success and good health.\ Thank you. Best Regards, M. Nasir Mattusin, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
가성비 최고최오
가성비 최고의호텔이예요~ 택시비도싸고 조식메뉴도많아요
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Niekon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van M. Nasir Mattusin op 22 aug 2019
Dear Mr. Niekon, Warmest Greetings from Aston Solo Hotel.. Thank you for rating us, we look forward to welcome you back again in our hotel. Warmest Regards, M. Nasir Mattusin General Manager

10/10 – Uitstekend

Kenry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is great. Breakfast was fantastic. Staff was friendly n provide free shuttle to airport.
3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

theo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It is a great place stay Staff was very helpful The breakfast was great
2 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
They appear to have thought of the little things..
A hotel with a feel of luxury... Something that impressed me was thinking about HOW to make a customer feel special. The beds.. you didn't want to get out of to having carpet on every public bedroom floor meant that noise is dampened down. Food choice is wide (and hot!) from Asian, Vegetarian to more Western tastes...
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van M. Nasir Mattusin op 25 feb 2019
Dear Mr. Jonathan, Warmest greetings from Aston Solo Hotel... Thank you very much for taking some of your precious time to complete your review with excellent rating of our Hotel. It is delightful to read that you are very satisfied with your stay and the service at Aston Solo Hotel. See you next trip in Solo. Warmest Regards, M. Nasir Mattusin General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
I loved the fact that the staffs are friendly and helpful. Also, Aston has the option of a triple room which suits my needs. The breakfast offers many selection but I think an improvement in taste would be great
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Isdianto

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aston Solo - Ramah, Bersih, Strategis
Proses check-in cukup cepat dan mendapatkan penawaran2 yang menarik: selama menunggu ditawarkan free breakfast meskipun tidak diambil. Bisa early check-in maupun late checkout. Kamar bagus dan bersih.
1 nacht verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Grace Veronica

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Milka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel at central town
Welcoming staff, comfortable and recomended. Will stay here again for next trip.
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

widy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

adam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
Very friendly and helpful staff. Amazing buffet breakfast with hundreds of choices. Nice view from our 9th floor room window.
2 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very pleasant stay!
Hotel was clean and packed neatly everyday. Left my iPad out accidentally one day and it was left in the same spot! Employees were friendly and helpful. English-speakers-friendly too =)
6 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

中川, 日本国

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
ダブルブッキングへの対応
同一宿泊者名で複数件予約になってしまっていたが、チェックイン時には何も話は無く、チェックアウト時に複数件数分請求された。直前キャンセルで費用は変わらなかったかもしれないが、先に言って欲しい。
2 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

RICHMAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel keluarga
hotel yg nyaman , staff yg ramah , breakfast yg enak ......
1 nacht verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Lina, New Zealand

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient location
Nice hotel & facilities, friendly & super polite staffs, comfy beds & awesome breakfast. Love it👍
2 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Anton, Jakarta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lokasi hotel ditengah kota.
Staff nya ramah2, pilhan makanan utk breakfast bervariasi.
2 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Anton, Jakarta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lokasi hotel di pusat kota
Lift sempat macet namun cepat mendapat tanggapan, makan pagi variasinya banyak dan enak rasaanya.
2 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Rina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
pengalamanku d aston hotel
utk makanan breakfast tdk dibatasi.......kebersihan.....kenyamanan......lokasi cukup menyenangkan........harga sesuai dgn fasilitas
3 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Johan Adrianto

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

손희연, 한국

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
좋은여행
조용하고 편안했어요
3 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

손희연, 한국 안산

Positief: Comfort kamer
주변이 조용한 호텔
편안하고 조식도 좋았습니다
3 nachten verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Eddy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice triple bed room for a family
Triple bed room is perfect for my family with 2 children. The big name as Aston is really keep their standart for each brand under their management. The breakfast will not make you boring. The swimming pool is in great location.
4 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Milthania

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2017

4/10 – Matig

Veronica s

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel room size is quite sizeable, not too cramp and it was quite clean. but the bad thing about it is that, everytime someone on the upper floor above your room move things, you could hear the creaking sound of furniture moved which is quite annoying if you are sleeping. The lobby is also a bit small for car to pick you up from the hotel. I hope they changed the towel regularly as the towel provided is already very dirty and yellowish.
2 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

hotel dengan kamar luas dan sifa bed yg lebar, strategis deket kemana mana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
semuanya dapet ya kamarnya,ya lokasinya
keluarga senang,fasilitas dan kamarnya luas krn ada sofa bed jd nggak perlu xtrabed
1 nacht verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

top markotop hotel, deket stasiun purwosari,deket masjid,deket kuliner dan mall

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
top markotop,lokasi strategis dan kamarluas
sueneng bingit,anak anak juga worth it semuanya sebanding dengan harga
2 nachten verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Mendi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
1 nacht verbleven in juni 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Agus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer