Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 24 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
4
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 24 beoordelingen" "
8 - Goed
12
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 24 beoordelingen" "
6 - Redelijk
4
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 24 beoordelingen" "
4 - Matig
2
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 24 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
2
7,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
5,0/10
Voorzieningen
6,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Patrick
Reisde met een groep
22 jun 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is gedateerd , kamer waren vies en vuil. We hebben binnen 5 minuten uitgecheckt en zijn naar andere hotel gegaan.
Patrick
3 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Boy
10 jan 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
Boy
1 nacht verbleven in december 2023
4/10 – Matig
Tadashi
29 aug 2023
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
シャワーの出が悪い
Tadashi
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Awal - Ecommerce op 13 sep 2023
ご意見ありがとうございます、次回のご到着をお待ちしております
10/10 – Uitstekend
Glody
Reisde met een groep
27 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Glody
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nyaman sebenarnya,hy krn hotel sdh tua perlu ada perbaikan2 terutama di kamar mandinya dl
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2022
Reactie van FDA op 10 jan 2023
Terimakasih banyak sudah menginap di hotel kami, mohon maaf apabila masih banyak kekurangan, masukan anda sangat berarti untuk kami. terimaksasih
8/10 – Goed
E.Dina
Reisde met familie
30 dec 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
E.Dina
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Sunardi, S.E. M.Si. op 19 jan 2020
Dear. E Dina
Salam Hangat
dari Hotel Sahid Jaya Solo
Terimakasih sudah berkenan menginap dan menggunakan fasilitas di Hotel Sahid Jaya Solo, serta terimakasih pula atas masukan yang sangat berharga. Masukan ini sangat berharga demi peningkatan kualitas product & pelayan hotel kami. Kami tunggu kunjungan Bapak/Ibu selanjutnya.
Best Regard
Sunardi, S.E. M.Si.
General Manager
Hotel Sahid Jaya Solo
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
10 aug 2019
Positief: Netheid
Hotel un peu vieillot.
Sèche cheveux qui fonctionne très mal
Eau chaude de couleur noire pendant le séjour. Donc se laver à l'eau froide et aucune remise de l'établissement pour ce désagrément.
Grille pain qui fonctionne mal (il faut mettre 8 fois le pain pour qu'il soit à peine grillé)
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Awal op 13 aug 2019
Dear.
Mr/s.Anonymous
Warm regards
from Sahid Jaya Solo Hotel,
Thank you for taking the time to write a review about your experience staying at our Property, it is a pleasure for us that what we have provided meets your expectations both in terms of service, food and facilities. so that makes you feel comfortable living in our Property, Sorry if there are still shortcomings. This input is very valuable to improve the quality of our hotel products & services.
We are waiting for your next visit.
Warm Regards
Awal
E-Commerce
Hotel Sahid Jaya Solo
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
28 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Kasurnya melengkung tidak nyaman, wifi di kmr juga lemot bgt, hotelnya butuh renovasi. Lingkungan sekitar enak banyak yg jual makanan.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Awal E-Commerce Hotel Sahid Jaya Solo op 19 mei 2019
Dear Mr/s. Anonymous
Warm regards from
Sahid Jaya Solo Hotel Thank you for the favor Mr/s. stayed and used the facilities at Sahid Jaya Solo Hotel, and thank you for your valuable input. And we apologize for the inconvenience while staying at Sahid Jaya Solo Hotel. This input is very valuable for improving the quality of our hotel products & services. We are waiting for your next visit.
Best Regard
Awal
E-Commerce
Sahid Jaya Solo Hotel
8/10 – Goed
Rizki Handy
23 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sangat menyenangkan sekali
Rizki Handy
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Awal E-Commerce Hotel Sahid Jaya Solo op 19 mei 2019
Dear Mr. Risky Handy
Warm regards from
Sahid Jaya Solo Hotel
Thank you for the favor Mr/s. stayed and used the facilities at Sahid Jaya Solo Hotel, and thank you for your valuable input. And we apologize for the inconvenience while staying at Sahid Jaya Solo Hotel. This input is very valuable for improving the quality of our hotel products & services. We are waiting for your next visit.
Best Regard
Awal
E-Commerce
Sahid Jaya Solo Hotel
6/10 – Redelijk
Roswita
9 feb 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Local clientelle in old run down hotel.... A pity.
A pity that this once great hotel has fallen in disrepair. Old towels, sheets and dressing gown had holes, swimming pool dirty as most women went in fully clothed wearing hijab, restaurant empty except for breakfast when its full but clientelle felt comfortable wearing pajamas...a two star hotel frequented by locals...
Roswita
4 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Oki Awal Iswanto op 12 feb 2019
Warm regards from Sahid Jaya Solo Hotel
Thank you for the favor Mr. / Mrs. stayed and used the facilities at Sahid Jaya Solo Hotel, and thank you for your valuable input. And we apologize for the inconvenience while staying at Sahid Jaya Solo Hotel. This input is very valuable for improving the quality of our hotel products & services.
We are waiting for your next visit.
Best Regard
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 dec 2018
Positief: Personeel en service
Good so far
Lumayan
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Oki Awal Iswanto op 12 feb 2019
Warm regards from Sahid Jaya Solo Hotel
Thank you for the favor Mr. / Mrs. stayed and used the facilities at Sahid Jaya Solo Hotel, and thank you for your valuable input. And we apologize for the inconvenience while staying at Sahid Jaya Solo Hotel. This input is very valuable for improving the quality of our hotel products & services.
We are waiting for your next visit.
Best Regard
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
30 aug 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
최악.. 미지근한 물.. 설비가 최악..
샤워가 미지근한 물만 나오고.. 따뜻해질거란 말을 듣고 새벽1시까지 1시간30분 기다렸지만.. 조금더 따뜻해졌을 뿐... 세면기 밸브는 망가져서 세수가 안됨. 드라이기는 진공청소기 호스처럼 생긴.. 처음 본 드라이기에 아연실색..ㅠㅠ
가격이 비싼 1빅 8.5만원짜리 이규제큐티브 룸이었음.... 으... 생각도 싫으...
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Sentot
3 jul 2018
Service
Old hotel, dirty swimmingpool, unfriendly staff
Sentot
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Mohd Zamzam
16 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Safe & pleasant stay
Breakfast selection with egg station.
Safe trishaw service provided at hotel exit
Mohd Zamzam
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 feb 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Nice good
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Jan
4 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Facility
Very fine hotel, accommodating staff, and excellent breakfast
Jan
1 nacht verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Boen, Jakarta
9 aug 2016
Positief: Personeel en service
perlunya meningkatkan kualitas dan kenyamanan
Cukup nyaman
Boen
8/10 – Goed
HADY
14 apr 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HADY
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 mrt 2016
Menyenangkan, hanya agak gelap di koridor menuju kamar
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Mukti
2 jan 2016
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Mukti
8/10 – Goed
Dian, Jakarta
9 mei 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unforgetable food
Great food :) friendly staffs
Dian
8/10 – Goed
achmad, surabaya
20 jan 2015
Positief: Personeel en service
hotel jadul bintang 5
Makanan enak tapi kurang variasi, fasilitas pool dan fitness sangat kuno untuk kelas bintang 5. Hotel ini megah pada masa nya. Saya berharap hotel ini bisa di renovasi seperti ambarukmo jogja
achmad
8/10 – Goed
Andreas Felder, Schweiz
22 aug 2014
Positief: Netheid, personeel en service
Gutes Preis/Leistungsverhältnis
Alles in allem war ich sehr zufrieden mit der Wahl. Es ist aber ein Fünf-Stern-Hotel, das überwiegend von asiatischen Touristen & Gästen gebucht wird. Das merkte man am Frühstücksbuffet. Das Interieur erinnert immer noch stark an die 70er Jahre.