Tuin

Beoordelingen van Sahid Jaya Hotel Solo

3 out of 5
Sahid Jaya Hotel Solo
Jl. Gajah Mada 82, Solo, Surakarta, Central Java

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 24 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 24 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 24 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 24 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 24 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

5,0/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Patrick

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is gedateerd , kamer waren vies en vuil. We hebben binnen 5 minuten uitgecheckt en zijn naar andere hotel gegaan.
3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Boy

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Tadashi

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
シャワーの出が悪い
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Awal - Ecommerce op 13 sep 2023
ご意見ありがとうございます、次回のご到着をお待ちしております

10/10 – Uitstekend

Glody

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nyaman sebenarnya,hy krn hotel sdh tua perlu ada perbaikan2 terutama di kamar mandinya dl
4 nachten verbleven in december 2022
Reactie van FDA op 10 jan 2023
Terimakasih banyak sudah menginap di hotel kami, mohon maaf apabila masih banyak kekurangan, masukan anda sangat berarti untuk kami. terimaksasih

8/10 – Goed

E.Dina

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Sunardi, S.E. M.Si. op 19 jan 2020
Dear. E Dina Salam Hangat dari Hotel Sahid Jaya Solo Terimakasih sudah berkenan menginap dan menggunakan fasilitas di Hotel Sahid Jaya Solo, serta terimakasih pula atas masukan yang sangat berharga. Masukan ini sangat berharga demi peningkatan kualitas product & pelayan hotel kami. Kami tunggu kunjungan Bapak/Ibu selanjutnya. Best Regard Sunardi, S.E. M.Si. General Manager Hotel Sahid Jaya Solo

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Hotel un peu vieillot. Sèche cheveux qui fonctionne très mal Eau chaude de couleur noire pendant le séjour. Donc se laver à l'eau froide et aucune remise de l'établissement pour ce désagrément. Grille pain qui fonctionne mal (il faut mettre 8 fois le pain pour qu'il soit à peine grillé)
5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Awal op 13 aug 2019
Dear. Mr/s.Anonymous Warm regards from Sahid Jaya Solo Hotel, Thank you for taking the time to write a review about your experience staying at our Property, it is a pleasure for us that what we have provided meets your expectations both in terms of service, food and facilities. so that makes you feel comfortable living in our Property, Sorry if there are still shortcomings. This input is very valuable to improve the quality of our hotel products & services. We are waiting for your next visit. Warm Regards Awal E-Commerce Hotel Sahid Jaya Solo

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Kasurnya melengkung tidak nyaman, wifi di kmr juga lemot bgt, hotelnya butuh renovasi. Lingkungan sekitar enak banyak yg jual makanan.
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Awal E-Commerce Hotel Sahid Jaya Solo op 19 mei 2019
Dear Mr/s. Anonymous Warm regards from Sahid Jaya Solo Hotel Thank you for the favor Mr/s. stayed and used the facilities at Sahid Jaya Solo Hotel, and thank you for your valuable input. And we apologize for the inconvenience while staying at Sahid Jaya Solo Hotel. This input is very valuable for improving the quality of our hotel products & services. We are waiting for your next visit. Best Regard Awal E-Commerce Sahid Jaya Solo Hotel

8/10 – Goed

Rizki Handy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sangat menyenangkan sekali
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Awal E-Commerce Hotel Sahid Jaya Solo op 19 mei 2019
Dear Mr. Risky Handy Warm regards from Sahid Jaya Solo Hotel Thank you for the favor Mr/s. stayed and used the facilities at Sahid Jaya Solo Hotel, and thank you for your valuable input. And we apologize for the inconvenience while staying at Sahid Jaya Solo Hotel. This input is very valuable for improving the quality of our hotel products & services. We are waiting for your next visit. Best Regard Awal E-Commerce Sahid Jaya Solo Hotel

6/10 – Redelijk

Roswita

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Local clientelle in old run down hotel.... A pity.
A pity that this once great hotel has fallen in disrepair. Old towels, sheets and dressing gown had holes, swimming pool dirty as most women went in fully clothed wearing hijab, restaurant empty except for breakfast when its full but clientelle felt comfortable wearing pajamas...a two star hotel frequented by locals...
4 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Oki Awal Iswanto op 12 feb 2019
Warm regards from Sahid Jaya Solo Hotel Thank you for the favor Mr. / Mrs. stayed and used the facilities at Sahid Jaya Solo Hotel, and thank you for your valuable input. And we apologize for the inconvenience while staying at Sahid Jaya Solo Hotel. This input is very valuable for improving the quality of our hotel products & services. We are waiting for your next visit. Best Regard

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Good so far
Lumayan
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Oki Awal Iswanto op 12 feb 2019
Warm regards from Sahid Jaya Solo Hotel Thank you for the favor Mr. / Mrs. stayed and used the facilities at Sahid Jaya Solo Hotel, and thank you for your valuable input. And we apologize for the inconvenience while staying at Sahid Jaya Solo Hotel. This input is very valuable for improving the quality of our hotel products & services. We are waiting for your next visit. Best Regard

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
최악.. 미지근한 물.. 설비가 최악..
샤워가 미지근한 물만 나오고.. 따뜻해질거란 말을 듣고 새벽1시까지 1시간30분 기다렸지만.. 조금더 따뜻해졌을 뿐... 세면기 밸브는 망가져서 세수가 안됨. 드라이기는 진공청소기 호스처럼 생긴.. 처음 본 드라이기에 아연실색..ㅠㅠ 가격이 비싼 1빅 8.5만원짜리 이규제큐티브 룸이었음.... 으... 생각도 싫으...
3 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Sentot

Service
Old hotel, dirty swimmingpool, unfriendly staff
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Mohd Zamzam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Safe & pleasant stay
Breakfast selection with egg station. Safe trishaw service provided at hotel exit

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Nice good

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Facility
Very fine hotel, accommodating staff, and excellent breakfast
1 nacht verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

8/10 – Goed

Boen, Jakarta

Positief: Personeel en service
perlunya meningkatkan kualitas dan kenyamanan
Cukup nyaman

8/10 – Goed

HADY

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Menyenangkan, hanya agak gelap di koridor menuju kamar

8/10 – Goed

Mukti

Positief: Personeel en service, comfort kamer

8/10 – Goed

Dian, Jakarta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unforgetable food
Great food :) friendly staffs

8/10 – Goed

achmad, surabaya

Positief: Personeel en service
hotel jadul bintang 5
Makanan enak tapi kurang variasi, fasilitas pool dan fitness sangat kuno untuk kelas bintang 5. Hotel ini megah pada masa nya. Saya berharap hotel ini bisa di renovasi seperti ambarukmo jogja

8/10 – Goed

Andreas Felder, Schweiz

Positief: Netheid, personeel en service
Gutes Preis/Leistungsverhältnis
Alles in allem war ich sehr zufrieden mit der Wahl. Es ist aber ein Fünf-Stern-Hotel, das überwiegend von asiatischen Touristen & Gästen gebucht wird. Das merkte man am Frühstücksbuffet. Das Interieur erinnert immer noch stark an die 70er Jahre.