Exterieur

Beoordelingen van Holiday Inn Express Swindon City Centre, an IHG Hotel

3 out of 5

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 156 van 535 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 205 van 535 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 110 van 535 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 40 van 535 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 535 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Willy, Malden (Nijmegen)

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel met een gunstige ligging op loopafstand van het centrum en het station. Het ontbijt stelde niet veel voor, kan wat uitgebreider.

8/10 – Goed

Graham

Positief: Netheid, personeel en service
The room was a higher standard than i expected. Unfortunately the only lift was out of order for the whole of my stay which meant a lot of stairs in a very unpleasant stairwell.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Tracey op 19 mei 2024
Good afternoon Graham,Thank you for your review. We do sincerely apologise for the lift being out of order. We are working hard to get this fixed. We hope you will stay with us in the future.

8/10 – Goed

Daniel

3 nachten verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Abul

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Stay was OK. Staff were excellent. However one of the lifts was broken and the room and decor just looked tired and shabby
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Tej

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Jorge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good value for money option
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Gregory

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean room Helpful staff Great breakfast
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

ravi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Brady

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Absolute rubbish experience, rude staff, overpriced rooms, room was dirty etc wish I never stayed here! What a waste of nearly £80
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van PR op 15 nov 2021
Dear Brady, First, I want to thank you for your feedback. While I wish, you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it’s apparent in this case, we fell short. I've initiated measures to ensure you have a better experience next time. Thank you for staying with us Kind regards, Peter Rodrigues

10/10 – Uitstekend

Neil

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
The room we had was a perfect size but lighting was poor and TV did not work
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

James

1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Charles

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Basement Car Park was closed not notified when booking, had to use railway station car park, service in the restaurant/ Bar very slow
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van PR op 15 nov 2021
Dear Charles , Thank you for staying with us and taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express Swindon City Centre. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Sincerely, Peter Rodrigues | Hotel Manager

8/10 – Goed

Todd

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in september 2021
Reactie van PR op 15 nov 2021
Dear Todd, Dear , Thank you for staying with us and taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express Swindon City Centre. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Again, thank you for choosing Holiday Inn Express Sincerely, Peter Rodrigues | Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Shui

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van PR op 15 nov 2021
Dear , Thank you for staying with us and taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express Swindon City Centre. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Again, thank you for choosing Holiday Inn Express Sincerely, Peter Rodrigues | Hotel Manager

8/10 – Goed

Vanessa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van PR op 15 nov 2021
Dear Vanessa, Thank you for staying with us and taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express Swindon City Centre. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Again, thank you for choosing Holiday Inn Express

8/10 – Goed

Mark

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Peter op 4 okt 2021
Dear Mark, Thank you for staying with us and taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express Swindon City Centre. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Again, thank you for choosing Holiday Inn Express, and if I can be of assistance to you, please contact me directly at 01793602000 or operations@exhiswindon.co.uk Sincerely, Peter Rodrigues | Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Susanne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value for money
5 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Huma

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Peter op 4 okt 2021
Dear Huma, Thank you for staying with us and taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express Swindon City Centre. We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us! We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Again, thank you for choosing Holiday Inn Express, and if we can be of assistance to you, please contact us at 01793602000 or operations@exhiswindon.co.uk Sincerely, Peter Rodrigues | Hotel Manager

8/10 – Goed

Superglass

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Jane-Francis

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Rachel

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean, comfortable, pleasant.
Clean, comfortable, staff were pleasant, seemed to be well organised, breakfast was nice. Bit of noise in the evening from other residents but that settled down early enough, can't really blame the hotel for that though.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Catherine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fine for the excellent price
Fine for the excellent price
1 nacht verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Emma

Awful experience go elsewhere
Really bad experience got a tiny room, could not open the windows so It was stuffy and claustrophobic. When I asked to get the windows open they said we couldn't cos of safety reasons but our friends in the room above us could open their window. When I complained I was passed among staff members and they were just rude to us
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Peter op 4 okt 2021
complaint noted and service recovery completed

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
As per requirement
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is great with the friendly customer service and good meal but having no parking space and had to trek about 10mins with luggage was horrifying
2 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Adrian

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Tony

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

I

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Didn't like unexpected steps to reception and public areas
3 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean, modern, welcoming, a good city centre location, staff very friendly. Well stocked bar with tv screens and comfortable seating, staff very covid aware.
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Karol

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Comfort kamer
Nice hotel
The cleaning staff were not wearing masks whilst walking around the hotel but all other staff were. The car park was not open so we had to park in a public car park a 2 min walk away. Our triple room was massive.
1 nacht verbleven in mei 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
No hot water for 2 days. Not good!
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Darren

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Holiday Inn express Swindon
Hotel was modern and in very good condition, exceptionally clean and very helpful and friendly staff.
1 nacht verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Ruzina yasmin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Karthick, swindon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful stay for better price. Highly recommending this.
1 nacht verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Angela

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern and comfortable..
Great stay overall. Very handy for everything and modern and comfortable. However, there was only one member of staff doing everything!! We felt so sorry for the poor girl, she never stopped! She kept super cheerful though, bless her.
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Jim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ood overnight stay
good for overnight stay
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Elaine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Dane op 12 okt 2020
Hi Elaine Thank you very much for your positive review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again in the future. Thanks again.

8/10 – Goed

Jazmyn

Positief: Personeel en service
Good for 1 night
Reception was welcoming, the room was basic but done the job for 1 night, hotel right next to a wetherspoons and all bars and restaurants so good location. If you drive, you have to pay 8.40 for parking at the train station behind the hotel, we paid 5.40 as the fees are cheaper on Saturday and Sunday, this is for 24 hours. Breakfast although a buffet was served to you, felt awkward asking for more food as we was hungry in the morning but you have to queue up again if you want more. I suggest going to breakfast as early as possible. Overall was a good hotel :)
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Dane op 24 sep 2020
Hi Jazmyn Thank you very much for your positive review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again in the future. Thanks again.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Dane op 24 sep 2020
Good Evening Thank you for your review of our hotel, we really do appreciate your feedback. We hope to see you again in the future. Thanks again

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Dane op 24 sep 2020
Good Evening Thank you for your review of our hotel, we really do appreciate your feedback. We hope to see you again in the future. Thanks again

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Good stay .
The stay was good . Door was very stiff and didnt close very easily or quietly for the other people staying. A bin bag was left folded on the side and had to empty bins into it . (Dont unerstand that really) didnt realise until we left. One set of towels between us but got more after first morning . When prchasing a drink ftom thr bar shared a pen with a member of staff when she could have took details herself orfrom our stay details. . The lift sevice is bad as have to wait a long time and need to use stairs sometimes for convenience.
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Dane op 24 sep 2020
Good Afternoon Thank you for bringing this to our attention. We apologize for the inconveniences you faced during your stay, as that is not up to our normal standards. We will share your feedback with our staff and make the necessary changes. We hope you choose to stay with us again, so we can show you our true level of service. Kind regards