Terrein van de accommodatie

Beoordelingen van Yomi Hotel - MRT Shuanglian Station

3 out of 5
Yomi Hotel - MRT Shuanglian Station
No.28 Sec. 1, Minsheng E. Road, Taipei

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 371 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 438 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 127 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 47 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 1001 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
10 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Roder Chang / Hotel Supervisor op 17 okt 2019
Dear guest, Thanks for your comment to Yomi hotel. We are glad you to stay at Yomi hotel. And we also happy you had a happy lodging experience at Yomi. We will keep good manner to keep every guest have a wonderful living memory in Taipei. See you next time. Thank you for your visit and comment. With kind regards

10/10 – Uitstekend

Coert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitmuntend
Uitstekend hotel, goede service en perfecte lokatie.vlakbij metro stations
6 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Kyle op 3 okt 2019
Dear guest, Thanks for your comment to Yomi hotel. We are glad you to stay at Yomi hotel. And we also happy you had a happy lodging experience at Yomi. We will keep good manner to keep every guest have a wonderful living memory in Taipei. See you next time. Thank you for your visit and comment. With kind regards.

10/10 – Uitstekend

Lung Sing

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
可能是門縫比較大, 有幾隻蚊子跑進房間, 雖然不叮人, 但飛來飛去比較煩。
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Yomi Hotel op 15 apr 2024
親愛的賓客:您好! 感謝您選擇入住本飯店並給予反饋。對於為您帶來不太愉快的體驗,我們深表歉意。您的建議非常重要, 我們已經反饋給客房部且立即改善,相信日後我們同仁在為客人服務時將更加細緻。再次對於您的深感抱歉,期待您再次入住感受我們更好的服務。

10/10 – Uitstekend

MAYUMI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Yomi Hotel op 15 apr 2024
親愛的貴賓 鈞鑒: 誠摯感謝您對於優美飯店的支持與愛護,能夠有機會為您提供服務,本團隊同仁深覺榮幸。同時,感謝您於意見函中對本飯店的整體品質給予滿意之評價,您的支持給了我們莫大的鼓勵。在此,感謝您提供寶貴意見予本飯店及對本飯店持高度之肯定。您對優美飯店的支持與讚美使我們團隊感到非常喜悅,同時感謝您於百忙之際仍抽空給予我們寶貴的意見,任何意見反饋皆能使我們做出改進並滿足您的住宿體驗,這是我們的使命及目標,謝謝您。

10/10 – Uitstekend

Monica

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Yomi Hotel op 15 apr 2024
親愛的貴賓 鈞鑒: 感謝您的評價與支持。 我們期待將來有機會能再次為您服務!

6/10 – Redelijk

MICHIO

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Wi-Fiが繋がりにくい、部屋の中では時間がかかる。部屋の外なら繋がりやすい。外出時以前はレンタルWi-Fiあったのが3年前からレンタルしていないのが残念です。
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Yomi Hotel op 12 apr 2024
Dear guest, We are very sorry for the incovenience caused during your stay. Thank you for your advices and recognition of our service staff. Your support is our greatest motivation.

10/10 – Uitstekend

Norio

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
日本語の対応もあり、快く接してくれました。 各種の設備等については全く不満がありませんでした。 部屋の清掃レベルも許容範囲かと思います。
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Yomi Hotel op 1 apr 2024
Dear customer Thank you for sharing your accommodation experience and giving pertinent suggestions to the hotel. The hotel is committed to providing high-quality accommodation, and your advice is the driving force for our progress. Thank you again for your love for Yomi Hotel, and look forward to your visit next time.Sincerely, Yomi Hotel Team

10/10 – Uitstekend

Mei Kwan

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
我喜歡酒店的地理位置,附近有很多餐廳、交通也很方便,最喜歡的是廁所是日式恆溫馬桶!另外,歐式風格的主題好棒,下次還想再來住其他風格的房子。只是被套的設計沒有繫好,看到被子裡面的污漬大扣分。
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Yomi Hotel op 31 mrt 2024
親愛的賓客:您好! 謝謝閣下的滿分點評,您的支持與鼓勵,是我們前進的最大動力。 優美飯店以不斷的為客人營造溫馨舒適的居住環境而努力,以最高的性價比滿足不同賓客的要求。優美飯店 期待您的再次光臨!

10/10 – Uitstekend

TETSUYA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van YOMIホテル op 30 mrt 2024
この度はYOMIホテルに御宿泊頂きまして誠にありがとうございます。次回のご利用をお待ちしております。今後も更なるサービスの向上に努めて参りますので、当ホテルをどうぞ宜しくお願い申し上げます。またのお越しをスタッフ一同心よりお待ち申し上げます。 YOMI ホテル

10/10 – Uitstekend

Tokiko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The stuffs were very friendly. Our room was with a sauna which we didn’t expect. We were a group of three adults. The space was good enough for us. We enjoyed staying in this hotel.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Yomi Hotel op 19 mrt 2024
Dear customer Thank you for sharing your accommodation experience and giving pertinent suggestions to the hotel. The hotel is committed to providing high-quality accommodation, and your advice is the driving force for our progress. Thank you again for your love for Yomi Hotel, and look forward to your visit next time.Sincerely, Yomi Hotel Team

8/10 – Goed

Youko

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Yomi Hotel op 17 mrt 2024
親愛的賓客:您好! 感謝您的好評,得到您的認可是我們最大的榮幸,同時也給我們巨大的動力,讓我們今後的服務中不斷提升、不斷創新,期待您的再次光臨,我們將竭誠為您服務

8/10 – Goed

Shohji

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Yomi hotel op 17 mrt 2024
Dear ,It is our pleasure to receive your comments regarding your recent stay. We are happy that you have totally enjoyed your stay with us. We hope we have the opportunity to welcome you back again soon. Sincerely,Yomi Hotel

6/10 – Redelijk

Shunsuke

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Yomi Hotel op 15 mrt 2024
Dear guest,Thank you for your comment and looking forward for your next stay.

8/10 – Goed

Reiji

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
エアコンは冷房専用なので、冬場は防寒対策しよう。他は問題なし!
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Yomi Hotel op 9 mrt 2024
Dear Valued Guest Thank you for choosing to stay at YOMI HOTEL for your visit and taking the time to complete our survey. We are pleased to know that the overall quality of your stay was excellent. In the future, we will continue to elevate our services and facilities to further enhance guests’ stay experience.Once again, thank you for staying at YOMI HOTEL and giving us the opportunity to serve you. We hope you had a fabulous time in this vibrant and culturally rich city. We look forward to welcome you back in the near future.

4/10 – Matig

Susan

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room has cigarette smell and everything looks old
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Yomi Hotel op 8 mrt 2024
Dear guest,We are very sorry for the incovenience caused during your stay. Thank you for your advices and recognition of our hotel. Your support is our greatest motivation.

8/10 – Goed

shinya

Positief: Voorzieningen
ありがとう
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Yomi Hotel op 8 mrt 2024
Dear Valued Guest Thank you for choosing to stay at YOMI HOTEL for your visit and taking the time to complete our survey. We are pleased to know that the overall quality of your stay was excellent. In the future, we will continue to elevate our services and facilities to further enhance guests’ stay experience.Once again, thank you for staying at YOMI HOTEL and giving us the opportunity to serve you. We hope you had a fabulous time in this vibrant and culturally rich city. We look forward to welcome you back in the near future.

8/10 – Goed

Shunsuke

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
とてもよかったです。また台湾に行く際は利用したいと思いました。
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Yomi Hotel op 2 mrt 2024
Dear guest,Thank you for your comment and looking forward for your next stay.

8/10 – Goed

Man Lok

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
如果櫃檯職員每次見到客人都打招呼的話 令人印象會較好。房間還好,毛巾是爛的,地上污漬,浴室各處找到班點。 不過公用設施很讚,有咖啡奶茶牛奶豆漿飲料泡麵果凍SWITCH打印機電腦小吃按摩椅任飲任吃任用,小孩子也有玩樂區
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Yomi Hotel op 29 feb 2024
親愛的賓客:您好! 感謝您選擇入住本飯店並給予反饋。對於為您帶來不太愉快的體驗,我們深表歉意。您的建議非常重要, 我們已經反饋給客房部且立即改善,相信日後我們同仁在為客人服務時將更加細緻。再次對於您的不?深感抱歉,期待您再次入住感受我們更好的服務。

8/10 – Goed

Ka yan

Positief: Voorzieningen
整體不錯的。只是隔音差了一點,隔壁開水喉,房間都聽得到,另外是冷氣機每隔一段時間會發出聲音,會被吵醒。
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Yomi Hotel op 22 feb 2024
*親愛的賓客 我們對於您在飯店期間遭遇的情況深表抱歉。關於您提及的問題飯店非常重視,我們已向相關部門反饋,找出不足之處並作出完善處理。 我們重視每位貴賓的想法回饋,任何合理可行的改進建議,我們將會努力做好服務,期待您的再次光臨! 若有任何疑問請不吝與我們聯繫。

8/10 – Goed

Annann

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
飯店整體都有很重的味道 或許是驅蚊劑,或許是芳香劑 但是房間內就還好 建議是否能改善味道的問題 則會繼續選擇優美飯店住宿洽公 謝謝🙏
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Yomi Hotel op 21 feb 2024
親愛的賓客:您好! 感謝您選擇入住本飯店並給予反饋。對於為您帶來不太愉快的體驗,我們深表歉意。您的建議非常重要, 我們已經反饋給客房部且立即改善,相信日後我們同仁在為客人服務時將更加細緻。再次對於您的深感抱歉,期待您再次入住感受我們更好的服務。

8/10 – Goed

Tse

房間整潔衛生,隔音問題不大,有耳塞提供,戴上睡覺沒問題,酒店服務員良好,check in & out 都很快辦妥
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Yomi Hotel op 21 feb 2024
親愛的賓客:您好! 感謝您對優美飯店的大力支持,您的滿意就是飯店前進的動力,!祝:工作順利,天天好心情O( _ )O

8/10 – Goed

Satoshi

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
朝食サービス・wifiレンタル無くなったのが残念
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van YOMIホテル op 20 feb 2024
この度はYOMIホテルに御宿泊頂きまして誠にありがとうございます。次回のご利用をお待ちしております。今後も更なるサービスの向上に努めて参りますので、当ホテルをどうぞ宜しくお願い申し上げます。またのお越しをスタッフ一同心よりお待ち申し上げます。 YOMI ホテル

8/10 – Goed

George

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location near subway station. Convenience stores and eateries close by. Fridge in room. Very satisfied.
10 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Yomi Hotel op 11 feb 2024
Dear guest,Thank you for your comment and looking forward for your next stay.

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Tsz Ying

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
服務親切,但設施較舊和不太乾淨,牆角很多塵
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Yomi Hotel op 6 feb 2024
親愛的貴賓:您好! 感謝您入住優美飯店並提出寶貴的意見。我們對於您所反應的問題,以及入住期間給您帶來的不便深感抱歉。酒店已將您所提到的問題反饋到相關部門,並將持續監管、對員工進行相關培訓,以提供更優質水平的服務。感謝您的誠摯意見,我們衷心期望您再次入住優美飯店,我們期待您的再次光臨,見證我們酒店的完善與改進!

8/10 – Goed

Shuet Ying

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
服務態度好好
感覺好貼心,CP值高,會考再次入住
2 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Suzuki

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
海外だからかな?寝る時の服がなくて急遽現地で調達しました。 暖房もないため1月末の寒い日は地獄。
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Yomi Hotel op 3 feb 2024
Dear guest,We are very sorry for the incovenience caused during your stay. Thank you for your advices and recognition of our hotel. Your support is our greatest motivation.

8/10 – Goed

Wong Kin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Yomi Hotel op 3 feb 2024
Dear guest,Thank you for your comment and looking forward for your next stay.

4/10 – Matig

MENG-SHAN

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van 優美飯店 op 30 jan 2024
親愛的貴賓您好,感謝您分享您的住宿體驗,飯店致力於提供優質的住宿,您的建議都是我們進步的動力。 再次感謝您對優美飯店的愛護,並衷心期盼您下一次的到來。優美飯店團隊敬上

8/10 – Goed

Ho Fung

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Yomi Hotel op 29 jan 2024
親愛的賓客:您好! 感謝您!飯店提供“用心服務”,提供您更滿意、更舒適的休息環境!您的滿意就是我們的追求!期 待您的再次光臨優美飯店。

8/10 – Goed

JUN

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Yomi Hotel op 29 jan 2024
親愛的賓客:您好! 感謝您對優美飯店的大力支持,您的滿意就是飯店前進的動力,!祝:工作順利,天天好心情O( _ )O

8/10 – Goed

HSU

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Yomi Hotel op 29 jan 2024
親愛的賓客:您好! 感謝您!飯店提供“用心服務”,提供您更滿意、更舒適的休息環境!您的滿意就是我們的追求!期 待您的再次光臨優美飯店。

10/10 – Uitstekend

Serena

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Front Desk is extremely helpful. Their service is one of the best I had. Extremely polite too. The basement chilling area is great too! Room is spacious and as per photos. Bathroom is awesome with the bathtub.
9 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Yomi hotel op 26 jan 2024
Dear,Warmest Greetings from the YOMI Hotel !We are delighted that you have enjoyed your stay with us. Looking forward to your return visit with us at Yomi Hotel!Sincerely,Yomi Hotel

6/10 – Redelijk

Yasuhiro

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
周辺の部屋からの音が気になります。 この価格帯では、やむ得ないみたい。 部屋は、きれいです。 アメニティも普通でした。 この時期は、少し寒い。 薄い長袖の寝具があった方が安心です。
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Yomi Hotel op 22 jan 2024
Dear guest,Thank you for your comment and looking forward for your next stay.

10/10 – Uitstekend

TETSUYA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
宿泊した部屋の浴室にバスタブもあり、疲れが癒せました。ぜひまた利用したいと思います。
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van YOMIホテル op 18 jan 2024
この度はYOMIホテルに御宿泊頂きまして誠にありがとうございます。次回のご利用をお待ちしております。今後も更なるサービスの向上に努めて参りますので、当ホテルをどうぞ宜しくお願い申し上げます。またのお越しをスタッフ一同心よりお待ち申し上げます。 YOMI ホテル

10/10 – Uitstekend

Pui Yu Venus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
服務人員細心有禮,保安也非常好,有天我在台的阿姨來找我他們間得好仔細才給她上來找我,所以可以放心入住!不是隨便比陌生人進入酒店範圍
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Yomi Hotel op 29 jan 2024
親愛的賓客:您好! 感謝您入住飯店並分享,很高興飯店的每一個環節都得到您的認可,透過您細緻入微的描述,可以感受到這趟旅程帶給您的幸福感,這是我們優美飯店一直追求 的,這也將成為我們繼續努力、不斷進取的動力,期待下次為您服務!

8/10 – Goed

Kwok Chuen

Positief: Netheid, personeel en service
房間偏小,被褥薄不舒。
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van 優美飯店 op 18 jan 2024
親愛的貴賓您好,感謝您分享您的住宿體驗並給予飯店中肯的建議,飯店致力於提供優質的住宿,您的建議都是我們進步的動力。 再次感謝您對優美飯店的愛護,並衷心期盼您下一次的到來。優美飯店團隊敬上

8/10 – Goed

Miyabe

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Yomi Hotel op 15 jan 2024
Dear guest,Thank you for your comment and looking forward for your next stay.

8/10 – Goed

MAKO

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Yomi Hotel op 15 jan 2024
Dear guest,Thank you for your comment and looking forward for your next stay.

10/10 – Uitstekend

Chi Fong

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
The carpet inside the room is dirty
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Yomi hotel op 14 jan 2024
Dear,Warmest Greetings from the YOMI Hotel !We are delighted that you have enjoyed your stay with us. Looking forward to your return visit with us at Yomi Hotel!Sincerely,Yomi Hotel

8/10 – Goed

KaYam

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
交通很方便
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Yomi Hotel op 11 jan 2024
親愛的賓客:您好! 感謝您的光臨,同時也真誠感謝您對於優美的喜愛與認可,您記住了在這裡的美好時光使我們深受感動,讓賓客享有舒適的入住體驗是我們義不容辭的責任,能得到您的讚許我們感到非常榮幸,同時我們也更有動力繼續前行,希望往後能有更多為您服務的機會!

10/10 – Uitstekend

MEI YEE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
整體來說很不錯,但是晚上睡覺時,夜歸的住客在走廊大聲談話被吵醒,希望酒店提醒住客注意公德。
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Yomi Hotel op 9 jan 2024
親愛的賓客 我們對於您在飯店期間遇到的情況深表抱歉。關於您提及的問題飯店非常重視,我們已向相關部門反饋,找出不足之處並作出完善處理。 為避免此類情況再次發生,造成您的困擾以及誤解,建議日後可以在當下撥9致電給櫃台,我們24小時皆有服務人員,將會派人立即了解處理。 我們重視每位貴賓的想法回饋,任何合理可行的改進建議,都是優美成長茁壯的種子,我們將會努力做好服務,期待您的再次光臨!

8/10 – Goed

靜宜

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
櫃臺人員很專業友善, 行李箱在check in 之前和check out 之後都可以寄放非常方便。
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Yomi Hotel op 9 jan 2024
親愛的賓客:您好! 非常感謝您對我們的支持與信任,我們將繼續秉承用心做事、細心 服務的服務概念,讓您在優美感受到家一般的溫暖。期待您能再次光臨優美飯店 祝您開心每一天!

6/10 – Redelijk

Antonio, Pinerolo

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van 優美飯店 op 14 jan 2024
親愛的貴賓您好,感謝您分享您的住宿體驗並給予飯店中肯的建議,飯店致力於提供優質的住宿,您的建議都是我們進步的動力。 再次感謝您對優美飯店的愛護,並衷心期盼您下一次的到來。優美飯店團隊敬上

6/10 – Redelijk

CHENG JUNG

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Yomi Hotel op 1 jan 2024
親愛的賓客:您好! 感謝您的光臨,同時也真誠感謝您對於優美的喜愛與認可,您記住了在這裡的美好時光使我們深受感動,讓賓客享有舒適的入住體驗是我們義不容辭的責任,能得到您的讚許我們感到非常榮幸,同時我們也更有動力繼續前行,希望往後能有更多為您服務的機會!

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
附近有很多好吃的餐廳
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van 優美飯店 op 31 jan 2024
親愛的貴賓您好,感謝您入住優美飯店,分享您的住宿體驗。感謝您給予飯店高度的肯定,飯店致力於提供優質住宿,希望透過全體服務人員的努力,在您下一次入住時,帶給您更佳的住宿感受。 再次感謝您對優美飯店的愛護,並衷心期盼您下一次的到來優美飯店 敬上

4/10 – Matig

Boon Chin

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
彈性不足
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Yomi Hotel op 30 dec 2023
親愛的賓客:您好! 感謝您選擇入住本飯店並給予反饋。對於為您帶來不太愉快的體驗,我們深表歉意。您的建議非常重要, 我們已經反饋給客房部且立即改善,相信日後我們同仁在為客人服務時將更加細緻。再次對於您的深感抱歉,期待您再次入住感受我們更好的服務。

10/10 – Uitstekend

lizhen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Yomi Hotel op 26 dec 2023
Dear ,It is our pleasure to receive your comments regarding your recent stay. We are happy that you have totally enjoyed your stay with us. We hope we have the opportunity to welcome you back again soon.

10/10 – Uitstekend

Hao Hsien Sam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Yomi Hotel op 25 dec 2023
親愛的賓客:您好! 感謝您的光臨,同時也真誠感謝您對於優美的喜愛與認可,您記住了在這裡的美好時光使我們深受感動,讓賓客享有舒適的入住體驗是我們義不容辭的責任,能得到您的讚許我們感到非常榮幸,同時我們也更有動力繼續前行,希望往後能有更多為您服務的機會!

8/10 – Goed

MIZOROKI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
コロナのタイミングで以前の会社組織及び人間が変更されて以前のユーザーレビュウーは2023年時点あまり参考になりません。 地下の食堂は閉鎖されて朝食は廃止、但しフリーのコーヒー等の飲料は現在もあります。隣の洗濯機・乾燥機は無料から有料になりました。ただし取り扱い説明がわかりにくく最低利用が40元(10元が10分と思われます)とありますが10元単位で利用できました。衣類の量により判断、自分は30元(30分)で洗濯機・乾燥機の両方供にOKでした。 各部屋は2024年に3回利用したが2回はコストお考えると充分に満足と思います(ユーザーレビュウーに色々とありますがコストお考慮していないようにおもいます)、今回の本年3回目の部屋は全てがリホーム済みでパーフェクトと判断します。いずれは全部屋がリホームされると思います。 フロントの担当者は日本語会話が完全OKの方もおりますが日本語会話が困難な方もいるようで他のホテルも同等です、対応の印象は全ての方が標準以上で良好と判断します。 全部屋にトイレウオシュレット完備(但しペーパは流せません)してこのコスト及び立地場所ならお勧めします。
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Yomi Hotel op 23 dec 2023
Dear customer Thank you for sharing your accommodation experience and giving pertinent suggestions to the hotel. The hotel is committed to providing high-quality accommodation, and your advice is the driving force for our progress. Thank you again for your love for Yomi Hotel, and look forward to your visit next time.Sincerely, Yomi Hotel Team