Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 371 van 1001 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
371
Gastenscore: 8 - Goed. 438 van 1001 beoordelingen" "
8 - Goed
438
Gastenscore: 6 - Redelijk. 127 van 1001 beoordelingen" "
6 - Redelijk
127
Gastenscore: 4 - Matig. 47 van 1001 beoordelingen" "
4 - Matig
47
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 1001 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
18
8,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
10 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Roder Chang / Hotel Supervisor op 17 okt 2019
Dear guest,
Thanks for your comment to Yomi hotel.
We are glad you to stay at Yomi hotel.
And we also happy you had a happy lodging experience at Yomi.
We will keep good manner to keep every guest have a wonderful living memory in Taipei.
See you next time.
Thank you for your visit and comment.
With kind regards
10/10 – Uitstekend
Coert
27 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitmuntend
Uitstekend hotel, goede service en perfecte lokatie.vlakbij metro stations
Coert
6 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Kyle op 3 okt 2019
Dear guest, Thanks for your comment to Yomi hotel. We are glad you to stay at Yomi hotel. And we also happy you had a happy lodging experience at Yomi. We will keep good manner to keep every guest have a wonderful living memory in Taipei. See you next time. Thank you for your visit and comment. With kind regards.
10/10 – Uitstekend
Lung Sing
Reisde met partner
15 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Dear guest, We are very sorry for the incovenience caused during your stay. Thank you for your advices and recognition of our service staff. Your support is our greatest motivation.
10/10 – Uitstekend
Norio
1 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dear customer Thank you for sharing your accommodation experience and giving pertinent suggestions to the hotel. The hotel is committed to providing high-quality accommodation, and your advice is the driving force for our progress. Thank you again for your love for Yomi Hotel, and look forward to your visit next time.Sincerely, Yomi Hotel Team
10/10 – Uitstekend
Mei Kwan
Reisde met partner
31 mrt 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The stuffs were very friendly. Our room was with a sauna which we didn’t expect. We were a group of three adults. The space was good enough for us. We enjoyed staying in this hotel.
Tokiko
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Yomi Hotel op 19 mrt 2024
Dear customer Thank you for sharing your accommodation experience and giving pertinent suggestions to the hotel. The hotel is committed to providing high-quality accommodation, and your advice is the driving force for our progress. Thank you again for your love for Yomi Hotel, and look forward to your visit next time.Sincerely, Yomi Hotel Team
8/10 – Goed
Youko
16 mrt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dear ,It is our pleasure to receive your comments regarding your recent stay. We are happy that you have totally enjoyed your stay with us. We hope we have the opportunity to welcome you back again soon. Sincerely,Yomi Hotel
6/10 – Redelijk
Shunsuke
14 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Shunsuke
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Yomi Hotel op 15 mrt 2024
Dear guest,Thank you for your comment and looking forward for your next stay.
8/10 – Goed
Reiji
Zakenreiziger
9 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
エアコンは冷房専用なので、冬場は防寒対策しよう。他は問題なし!
Reiji
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Yomi Hotel op 9 mrt 2024
Dear Valued Guest Thank you for choosing to stay at YOMI HOTEL for your visit and taking the time to complete our survey. We are pleased to know that the overall quality of your stay was excellent. In the future, we will continue to elevate our services and facilities to further enhance guests’ stay experience.Once again, thank you for staying at YOMI HOTEL and giving us the opportunity to serve you. We hope you had a fabulous time in this vibrant and culturally rich city. We look forward to welcome you back in the near future.
4/10 – Matig
Susan
Reisde met familie
8 mrt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room has cigarette smell and everything looks old
Susan
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Yomi Hotel op 8 mrt 2024
Dear guest,We are very sorry for the incovenience caused during your stay. Thank you for your advices and recognition of our hotel. Your support is our greatest motivation.
8/10 – Goed
shinya
8 mrt 2024
Positief: Voorzieningen
ありがとう
shinya
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Yomi Hotel op 8 mrt 2024
Dear Valued Guest Thank you for choosing to stay at YOMI HOTEL for your visit and taking the time to complete our survey. We are pleased to know that the overall quality of your stay was excellent. In the future, we will continue to elevate our services and facilities to further enhance guests’ stay experience.Once again, thank you for staying at YOMI HOTEL and giving us the opportunity to serve you. We hope you had a fabulous time in this vibrant and culturally rich city. We look forward to welcome you back in the near future.
8/10 – Goed
Shunsuke
Reisde met partner
1 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
とてもよかったです。また台湾に行く際は利用したいと思いました。
Shunsuke
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Yomi Hotel op 2 mrt 2024
Dear guest,Thank you for your comment and looking forward for your next stay.
8/10 – Goed
Man Lok
Reisde met familie
29 feb 2024
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
服務態度好好
感覺好貼心,CP值高,會考再次入住
Shuet Ying
2 nachten verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
Suzuki
Reisde met partner
2 feb 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
海外だからかな?寝る時の服がなくて急遽現地で調達しました。
暖房もないため1月末の寒い日は地獄。
Suzuki
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Yomi Hotel op 3 feb 2024
Dear guest,We are very sorry for the incovenience caused during your stay. Thank you for your advices and recognition of our hotel. Your support is our greatest motivation.
8/10 – Goed
Wong Kin
Zakenreiziger
1 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice
Wong Kin
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Yomi Hotel op 3 feb 2024
Dear guest,Thank you for your comment and looking forward for your next stay.
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Front Desk is extremely helpful. Their service is one of the best I had. Extremely polite too.
The basement chilling area is great too!
Room is spacious and as per photos. Bathroom is awesome with the bathtub.
Serena
9 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Yomi hotel op 26 jan 2024
Dear,Warmest Greetings from the YOMI Hotel !We are delighted that you have enjoyed your stay with us. Looking forward to your return visit with us at Yomi Hotel!Sincerely,Yomi Hotel
6/10 – Redelijk
Yasuhiro
21 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Dear guest,Thank you for your comment and looking forward for your next stay.
8/10 – Goed
MAKO
14 jan 2024
Positief: Personeel en service
MAKO
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Yomi Hotel op 15 jan 2024
Dear guest,Thank you for your comment and looking forward for your next stay.
10/10 – Uitstekend
Chi Fong
13 jan 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
The carpet inside the room is dirty
Chi Fong
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Yomi hotel op 14 jan 2024
Dear,Warmest Greetings from the YOMI Hotel !We are delighted that you have enjoyed your stay with us. Looking forward to your return visit with us at Yomi Hotel!Sincerely,Yomi Hotel
8/10 – Goed
KaYam
Reisde met een groep
11 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
lizhen
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Yomi Hotel op 26 dec 2023
Dear ,It is our pleasure to receive your comments regarding your recent stay. We are happy that you have totally enjoyed your stay with us. We hope we have the opportunity to welcome you back again soon.
10/10 – Uitstekend
Hao Hsien Sam
24 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dear customer Thank you for sharing your accommodation experience and giving pertinent suggestions to the hotel. The hotel is committed to providing high-quality accommodation, and your advice is the driving force for our progress. Thank you again for your love for Yomi Hotel, and look forward to your visit next time.Sincerely, Yomi Hotel Team