Lobby

Beoordelingen van OYO 89549 Casavilla Hotel (city Centre) Taiping

2 out of 5
OYO 89549 Casavilla Hotel (city Centre) Taiping
No. 14, Jalan Boo Bee, Taiping, Perak

Beoordelingen

5,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 11 beoordelingen" "

4,6/10

Netheid

5,4/10

Personeel en service

3,8/10

Voorzieningen

3,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

hew

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ammy op 23 jan 2024
Hi, we regret the unpleasant experience you had with us. We will try to make your next stay comfortable with us with continuous improvements. Looking forward to hosting you soon with a delightful stay ahead. Regards, Noah.

2/10 – Ontzettend slecht

dhanis

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Last minute inform on no rooms availability
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Ammy op 3 okt 2022
Hi, Dhanis! We are truly sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your suggestions to provide you with the best possible experience next time Regards, Tim

10/10 – Uitstekend

Mr Firdaus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The best
Ok2
1 nacht verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

SHARIFUDDIN

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing unique on the premise because building quite old and poorly maintain.
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Ammy op 22 mei 2022
Hi, Sharifuddin! We are sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your feedback to provide you with the best possible experience next time. Regards, Amelia

4/10 – Matig

Rozaida

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Air-cond too noisy, so uncomfortable. thousand of mosquitoes
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Jaime op 22 okt 2020
Hi, Rozaida. Sorry for the trouble faced. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Jaime

2/10 – Ontzettend slecht

Belle, Malaysia

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not friendly staff. Room at level 4 so creepy. TV, aircond and hot shower not functioning. Unpleasant smell. First time having bad experience with OYO. Not worth the money
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Charlie op 17 sep 2020
Sincere Apologies, Belle! We understand that your experience was not up to expectations. Do not worry, we are continuously working to improve our services to make sure your next stay is perfect. Regards, Charlie

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Nothing special, Aircond no cool and not well maintenance
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van OYO op 2 feb 2020
Thank you for rating us, We have duly noted your feedback and ensure better services in the future. Regards, Kevin

6/10 – Redelijk

Yus, Seremban

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
Its near town..but room is not tidy as expected
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van OYO op 28 jan 2020
Charmed to see you loved our services, Have a pleasant day ahead :) Regards, Kevin

10/10 – Uitstekend

Gokilavani

1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
THERE'S NO ELECTRIC KETTLE IN THE ROOM.. TV NOT FUNCTION WELL
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van OYO op 22 dec 2019
Hi, Sorry for the trouble faced. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Kevin

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Joey op 9 dec 2019
Hi, Thanks a lot for staying with us. Looking forward to hosting you soon. Regards, Joey