Lounge

Beoordelingen van Wat Hotel& Spa Hida Takayama

3.5 out of 5
Wat Hotel& Spa Hida Takayama
3-39-1, Hanasato-cho, Takayama, Gifu-ken

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 657 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 285 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 43 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 1002 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Paul, Goes

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A fantastic hotel walking distance from all the main attractions in Takayama and close to the station. Friendly staff . Great breakfast with plenty of choice for asian and western tastes.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van WAT hotel op 11 okt 2023
Thank you for your wonderful feedback.We look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schitterend hotel met mooie spa
Nieuw hotel met een afzonderlijke spa voor vrouwen en mannen. Ook nog 4 familie buitenbaden. Enige nadeel is dat er in de onmiddellijke omgeving geen restaurants zijn. Daarvoor moet je toch enkele honderden meters wandelen. Het trein- en busstation ligt op 10 minuten wandelen.
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Manager op 21 nov 2019
Thank you for your visit to our hotel. We are looking forward to seeing you again.

8/10 – Goed

Massarree, Belgium

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly staff, room is modern and up-to-date. Onsen on rooftop is nice in the evening. Possibility to leave your luggage in locker after checking out. The hotel is at a very good and central location.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Sesa op 4 aug 2019
Thank you very much posting a review and stayed our hotel.

8/10 – Goed

Vicky

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely breakfast and spacious rooms
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Wat hotel- Ale op 23 mei 2024
Thank you so much for your review!We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. It is our glad to hear that you enjoyed the breakfast and the room. Hope to see you again in the future.

10/10 – Uitstekend

john

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice location, just wish there were more nearby restaurants
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Wat hotel- Ale op 23 mei 2024
Thank you so much for your review. It was an honor to be your chosen hotel for this occasion. Please come back again in the future.

10/10 – Uitstekend

Kelvin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
one of the best stays i've ever had as a solo traveller. everything was great from guest density, facilities, service, not to mention every staff speaks great english. nothing to complain for this price, and i hope they continue to do it this well. also shout out to the tamagoyaki i had from their breakfast. it's surprisingly the best tamagoyaki i've had in japan.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Wat hotel- Ale op 20 mei 2024
Thank you so much for such a good review! It is our joy to hear that our guest can enjoy their time with us. Our Kitchen staff will be glad to heat your comments about the breakfast. Please come back again in the future.

10/10 – Uitstekend

Todd

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great property in between train station and old town. Single-sex soaking and sunas are nice
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Wat hotel- Ale op 20 mei 2024
Thank you so much for your review. We are happy to hear about your experience with us. Hope to see you again in the future.

8/10 – Goed

chun kwok

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Wat hotel- Ale op 20 mei 2024
Thank you so much for such a good review!It was an honor to be your chosen hotel for this occasion. Please come back again in the future.

10/10 – Uitstekend

Ian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Happy
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Wat hotel- Ale op 20 mei 2024
Thank you so much for such a good review! We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Hope that Takayama city is suitable for you as well. Please come back again in the future.

10/10 – Uitstekend

Sharon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabulous place to stay. The mineral baths are amazing. We loved our stay!
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van WAT HOTEL op 11 mei 2024
Thank you very much for staying with us!We very look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Ho Ning

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
火車站行去酒店好近5分鐘左右,行去老街,朝市都方便,Gym room 係另一座building, 需要到前台request 才可過去,幾特別。
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van WAT HOTEL op 10 mei 2024
Thank you for staying at our hotel.We very much look forward to seeing you again.

8/10 – Goed

Haruki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van ワットホテル&スパ飛騨高山 op 10 mei 2024
この度は、ワットホテル&スパ飛騨高山にご宿泊いただきまして誠にありがとうございました。またのご利用をスタッフ一同心よりお待ちしております。

6/10 – Redelijk

Nobuaki

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van ワットホテル&スパ飛騨高山 op 7 mei 2024
この度は、ワットホテル&スパ飛騨高山にご宿泊いただきまして誠にありがとうございました。またのご利用をスタッフ一同心よりお待ちしております

10/10 – Uitstekend

Hiroki

1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van ワットホテル&スパ飛騨高山 op 7 mei 2024
この度は、ワットホテル&スパ飛騨高山にご宿泊いただきまして誠にありがとうございました。またのご利用をスタッフ一同心よりお待ちしております。

8/10 – Goed

Laurence

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovelly view. Great breakfast and excellent cleaning staff. Not very close to dining options.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van WAT HOTEL op 30 apr 2024
Thank you for staying at our hotel!We very much looking forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Mika

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Wat hotel- Ale op 20 mei 2024
Thank you so much for your review!It was an honor to be your chosen hotel for this occasion. We hope to see you again in the future.

10/10 – Uitstekend

Joanna

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van WAT HOTEL op 29 apr 2024
Thank you for staying at our hotel.We are very much looking forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Sang

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
On our first trip to Japan, we were not sure what to expect, but Wat Hotel was an incredible experience. We came to the exceptionally clean and classy establishment and greeted by the jovial staff member Riko M. Despite how busy it was, she made sure we were well taken care of and made navigating the system easy especially with her great English skills. She had no trouble making us feel welcome in an unfamiliar area. The breakfast had a wide variety and even had several staff members keeping everything in order to make it a smooth dining experience. We would easily visit again during our next stay in Takayama and also recommend Wat Hotel to friends and family.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van WAT HOTEL op 28 apr 2024
Thank you very much for staying at our hotel.We are delighted that you were impressed with our staff and service.It is our greatest pleasure to realize that you were satisfied with our service.We will continue our efforts to provide the best service for our guests. We are very much looking forward to your next stay with us.

10/10 – Uitstekend

Chak Yu

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
有歡迎飲品 溫泉 房間四正 離車站5-10分鐘步程
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van WAT HOTEL op 26 apr 2024
非常感謝您入住飛驒高山瓦特水療酒店。我們全體員工期待您的再次光臨。

8/10 – Goed

Prayuth

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The breakfast was great, with many varieties of foods. The room was clean and spacious. There is separate toilet and washbasin.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van WAT HOTEL op 26 apr 2024
Thank you for staying at our hotel.We are delighted that you were impressed with our service.It is our greatest pleasure to realize that you were satisfied with your stay with us.We will continue our efforts to provide the best service for our guests.We are very much looking forward to your next visit.

10/10 – Uitstekend

William

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was very spacious.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van WAT HOTEL op 17 apr 2024
Thank you for staying at our hotel and for your feedback!We look forward to seeing you again.

8/10 – Goed

Aleksey, Stamford

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Overpriced if booked from US. Our rate was 3 times higher than the rate of our Japanese friend.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Wat hotel- Ale op 19 apr 2024
Thank you so much for your review. All the fees could change depending on the time when you make your reservation or the website. If your reservation date is close the fee will be higher than those that were done a few months before. Hope to count on your understanding about it.

10/10 – Uitstekend

いさお

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても快適に過ごせるホテルで、特にベッドや備品(空気清浄機、高額シャンプーなど)が充実していた。
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van WAT HOTEL op 13 apr 2024
この度は当館ご宿泊頂きまして誠にありがとうございました。お忙しい中口コミご投稿感謝申し上げます。ぜひまたの機会がございましたら当館ご利用お待ちしております。

8/10 – Goed

Kai Chung

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
這間酒店大致上很好,雖然由車站行去唔算太近,需要8-10分鐘,但酒店有行李寄存服務,有welcome drink, 以及有溫泉,還有4個家庭私人風呂排隊可享用,另外早餐很豐富很美味,只有一樣不太好就是房間太暗,開齊所有燈都是很陰暗
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van WAT HOTEL op 13 apr 2024
非常感谢您入住我们酒店。谢谢您的夸奖。请放心,您房间内的照明是可以调节的。

8/10 – Goed

adele, TORONTO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good breakfast Good service Good sized room Good amenities Nice Onsen Did not like having to look for our robes on ground floor. Would like to have seen them in the room
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van WAT HOTEL op 11 apr 2024
Thank you for staying with us!We look forward to seeing you again.

8/10 – Goed

Chi Cheng

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
房間很新很舒服、餐廳料理好吃、大廳有免費飲料可以喝、非常棒的一家飯店
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van WAT HOTEL op 3 apr 2024
Thank you for staying with us!!We look forward to your next stay.

10/10 – Uitstekend

Yuki

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
大人2人、小学生1人で大きめダブルに宿泊。 急に決まった旅行なので探し回りましたがエクスペディアのダブル部屋しか空いておらず初めてこのサイトから予約しました、航空券付きなどでトラブル履歴をみたので怖かったですが、ちゃんと予約取れてました。 部屋はとても綺麗に清掃してあり匂いも気にならず全てにおいて快適でした。 フロントの方はとても丁寧できちんとされているので何も問題なくチェックイン、ウェルカムドリンクにはビールもありました! ロビーの装飾もとても素敵で豪華です。 汚いや、故障などもなく快適でした。 チェックイン時に全員の入湯税がかかりましたが…。 駐車場は800円前払い、3/28は満車になっていたので早めに一旦チェックインだけすませて、駐車場はカラーコーンで場所取りができますよ。 自室のシャンプーはラックスです。 大浴場もちょうど良く、市販のシャンプーが色々ありました。 着替える場所がかなり狭いので屈んだ時に横に居た人に当たります(笑) 作務衣がかなり色褪せているので、外国の方が着ているのを見たときになんだかアジアの刑務所感がありました(笑) 私は別に気になりませんでした。 結ぶタイプより上から被るだけの岩盤浴作務衣の方が楽だし、寝るときに結び目が気にならないかなー?とは思いました。 (海外の方は全裸寝かもしれないですが) インバウンド…やはり有名観光地だとかなりの海外勢が居ますね。 ビジホみたいに横の外国人さんがうるさい!なんて事も全くなく、とても快適に過ごせました。 素泊まりにしたので朝食などは取りませんでしたが、ちらっと見た限り良さそうでした。 チェックアウトもカードの返却のみで、インからアウトまでスムーズです。 近くの高山市街の営業がほとんど15時閉店なので、その時間帯に急に混み出します。 なのでやはり高山に着いたら一旦チェックインするのが無難かなと思いました。 観光地まで車で3分なので歩いても行けそうです。 一つ嫌なところを上げると、シャワーカーテンがかなりカビていた事かな。 私もホテルで働いていますが、あんなに黒くなっていたら日本人だとかなり嫌がると思いました。 それ以外は全く何も悪いところはなくとても良いホテルだと思いました! 綺麗なおしゃれホテルに泊まれて良かったです!! ありがとうございました!!(^^)!
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van ワットホテル&スパ飛騨高山 op 3 apr 2024
この度は、ワットホテル&スパ飛騨高山にご宿泊いただき、誠にありがとうございました。当館のサービス全体にご満足頂けた様子が伺え、スタッフ一同大変嬉しく存じます。スタッフの接客につきましてもお褒めの言葉を頂戴でき、大変ありがたく、喜ばしい限りです。スタッフにこちらの口コミを共有したところ大変喜んでおりました。今後も全てのお客様に快適にお過ごしいただけるよう、接遇の向上に努めて参りますので、高山にいらした際は是非お越しくださいませ。またのご利用をスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。

6/10 – Redelijk

Lucas, Woodinville

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Probably one of the less practical hotels near the station. Swarmed with international tourists (granted I was one of them so…). Facilities are fine but it felt understaffed compared to the mountain of tourists it was serving. Next time I’d stay somewhere else.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van WAT HOTEL op 3 apr 2024
Greetings,Thank you for your valuable feedback. We would like to apologize for the neglect of our service. Also, we will make sure that it does not happen again. RegardsWat Hotel

8/10 – Goed

Yasuomi

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
高山は10回程度家族で宿泊。比較コストも低いが、それに見合う雰囲気、ロケーション、接客あり。また泊まりたいと思います。
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van ワットホテル&スパ飛騨高山 op 3 apr 2024
この度は、ワットホテル&スパ飛騨高山にご宿泊いただき、誠にありがとうございました。またのご利用をスタッフ一同心よりお待ちしております。

8/10 – Goed

Kazuko

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食会場がもう少し広ければいいなと思います 駐車場は利用料金が入りますが次の日のお昼まで停めることができたので良かったです
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van ワットホテル&スパ飛騨高山 op 3 apr 2024
この度は、ワットホテル&スパ飛騨高山にご宿泊いただき、誠にありがとうございました。朝食会場に関しましては、今後改善させていただく所存でございます。さらに全てのお客様に快適にお過ごしいただけるよう精進してまいりますので、またのご利用をスタッフ一同心よりお待ちしております。

4/10 – Matig

Kazumi, Toyata CTY

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
部屋は良かったけど、家族風呂がお湯が汚かった。朝食のビュッフェもイマイチだったのが残念
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van ワットホテル&スパ飛騨高山 op 3 apr 2024
この度は、ワットホテル&スパ飛騨高山にご宿泊いただき、誠にありがとうございました。家族風呂、朝食ビュッフェに関しまして、ご不快の念をおかけしてしまいましたこと、お詫び申し上げます。今後、ご意見を基に改善させていただきますので、また高山にお越しの際は、ご利用をスタッフ一同心よりお待ちしております。

10/10 – Uitstekend

Bryan-Huy

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel in quite neighborhood.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van WAT HOTEL op 11 apr 2024
Thank you for staying with us!We look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Shaharjath

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel stay was one of the best stay I ever had. From the moment I walked in and the check-out, the staffs were very nice, friendly, and very helpful. The complimentary welcome beer was so good! The breakfast was great with so many varieties of both Japanese and western foods. The bar and other complimentary offers were unbelievable. Onsen experience was great! I (we) totally enjoyed our stay and planning to visit again just to enjoy this hotel stay! I would definitely stay in the future and highly recommend this hotel stay to anyone who expects a pleasant stay.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van WAT HOTEL op 22 mrt 2024
We would much appreciate your wonderful feedback and be delighted that you enjoyed your stay with us!It is our greatest pleasure to realize that you were satisfied with our service.We will continue our efforts to provide the best service for our guests.We are very much looking forward to your next visit.

10/10 – Uitstekend

??

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van WAT HOTEL op 8 apr 2024
We appreciate your feedback and look forward to seeing you again.

8/10 – Goed

Long Yan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
酒店位置距離火車站不算遠,但周邊沒有太多商店,最近的便利店要走5分鐘。酒店房間很整潔,空間也算闊,能打開兩個行李箱。溫泉有室內及露天,另外有4個小型私人風呂可供排隊使用,也不錯。自助早餐種類也算多,味道也不錯。
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van WAT HOTEL op 9 mrt 2024
我們感謝您的回饋並期待再次見到您。

10/10 – Uitstekend

Cynthia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
除了從車站走到飯店要大概7-8分鐘外,其他我都好喜歡
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van WAT HOTEL op 1 mrt 2024
We appreciate for your feedback and look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Modjeed

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van WAT HOTEL op 23 feb 2024
Thank you for staying at our hotel!We look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Shelly

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really impressed with this property. It offers excellent value for money.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van WAT hotel op 22 feb 2024
We would appreciate for your wonderful feedback and look forward to seeing you again!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很讚
房間整潔乾淨,大浴場還有私人湯可以使用,也有烤箱。小缺點就是離車站稍微遠一點
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van WAT hotel op 22 feb 2024
We would appreciate for your feedback and look forward to seeing you again!

8/10 – Goed

liter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van WAT hotel op 22 feb 2024
We would appreciate for your feedback and look forward to seeing you again!

10/10 – Uitstekend

Hoi

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van WAT hotel op 22 feb 2024
We would appreciate for your feedback and look forward to seeing you again!

8/10 – Goed

???

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの皆さんが笑顔で対応くださったこと、ウェルカムドリンクに生ビールがあったことが嬉しかったです。 大浴場は海外からのお客様で混んでいて少し落ち着きませんでしたが、それは仕方ないかなと思います。 お世話になり、ありがとうございました。
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van ワットホテル&スパ飛騨高山 op 22 feb 2024
この度は、ワットホテル&スパ飛騨高山にご宿泊頂きまして誠にありがとうございました。当館は、海外から多くのお客様が訪れるため、国籍問わず、皆様に快適にお過ごしいただけるよう日々精進に努めております。次回の滞在では、より快適におくつろぎ頂けるよう努めて参りますので、またのご利用をスタッフ一同心よりお待ちしております。

8/10 – Goed

Mei Shan

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
不錯
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van WAT hotel op 22 feb 2024
We would appreciate for your feedback and look forward to seeing you again.

8/10 – Goed

SOHYUN

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van WAT HOTEL op 22 feb 2024
We would appreciate for your feedback and look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Chuen

3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van WAT HOTEL op 22 feb 2024
We would appreciate for your feedback and look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Chih Ming

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van WAT HOTEL op 22 feb 2024
We would appreciate for your feedback and look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

HEE KYONG

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van WAT HOTEL op 22 feb 2024
We would appreciate for your feedback and look forward to seeing you again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van wat hotel op 19 feb 2024
Thank you for taking the time out of your busy schedule to write a review.Your high evaluation is our motivation.Next time you use our hotel, we will strive to improve our service so that you can receive the highest rating.Please use Watt Hotel & Spa Hida Takayama again.

10/10 – Uitstekend

Gene Loulette

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
new and nice hotel. Very clean, Lots of amenities. With free welcome drink. Free onsen private and public with free ice drops. Walkable from JR station and Takayama nohi bus terminal but not too close
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van wat hotel op 17 feb 2024
Thank you for your positive feedback.We are very honored to receive compliments about our hotel from various points of view.We also offer complimentary toasted marshmallows.Please use them the next time you visit.

8/10 – Goed

KI WOON

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van wat hotel op 19 feb 2024
Thank you for taking the time out of your busy schedule to write a review.Your high evaluation is our motivation.Next time you use our hotel, we will strive to improve our service so that you can receive the highest rating.Please use Watt Hotel & Spa Hida Takayama again.