Binnenzwembad

Beoordelingen van Tallink Express Hotel

3 out of 5
Tallink Express Hotel
Sadama 9, Tallinn

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 140 van 442 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 184 van 442 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 65 van 442 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 28 van 442 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 25 van 442 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Danielle Theodora Anna Leonarda van

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel, met alles op loopafstand. Vlakbij de haven, het centrum Kamers zijn netjes, bedden zijn goed en het ontbijt is super geregeld
2 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Katrien

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De receptie van het hotel is permanent gesloten, als je voor 22 uur arriveert, kan je een zelf check-in doen, als je erna arriveert moet je in het ernaast gelegen hotel inchecken. De info die ik daarbij kreeg was minimaal, gelukkig zit er een sticker op de kaart om de kamer te open met de tijden van het ontbijt.
4 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Kevin Wilhelmus Maria

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the harbour and the centre. Lot of different facilities
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Tallink Hotels op 6 jan 2020
Dear Customer, Thank you very much for your review of your stay with us at our hotel. On behalf of our team at the hotel, thank you for being our guest and we hope to welcome you back to Tallinn and our hotel in the future. Kind regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Benjamin

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very very disapointment, all pictures lie. Read the text!
4 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Mario

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel grazioso, pulito ed in ottima posizione. La colazione potrebbe essere più di qualità. Ma ok
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Tatsiana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Alexander

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Aino-Maija

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Hyvä hinta-laatusuhde erinomaisella sijainnilla laivaterminaaliin nähden ja helppo käynti viereisen hotellin kylpylään.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Iosif

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Came to the Tallinn as a guest? Have everything at your request! And if you want "More for the Less" - Go to Hotel Tallinn Express! Iosif Plagov, March 9, 2024
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Emma Sofia, Reception Administrator op 14 mrt 2024
Dear Iosif,Greetings from Tallink Express Hotel and thank you very much for sharing an excellent review of your recent stay, as well as, your beautiful poem.I am very happy that overall you enjoyed your stay with us and I will be sure to share your compliments with all of our team as there is no better motivation than the message of a job well done from our guests. It is very gratifying to see that all the hard work and efforts our staff have put into their training enable our guests to enjoy themselves and have a wonderful time.Thank you again for staying with us and I hope it will not be too long before we have the pleasure of welcoming you back again.Kind regards,

8/10 – Goed

Anna

Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Kätlin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Jarmo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Patrik

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
5 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Juha

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heikki
Asiakaspalvelia oli todella töykeä huone luovutettiin 2h myöhässä odotimme toisessa huoneessa että pääsimme pienen lapsen kanssa sisään avaimet eivät toimimeet 2 kertaa piti käydä uudelleen kysymässä avainta.huone ei ollut kunnolla siivottu
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Emma Sofia, Reception Administrator op 2 mrt 2024
Dear Heikki,Thank you for your valuable comments and for sharing your experience here on Expedia.It is concerning to hear that your stay did not meet your expectations and please accept my sincerest apologies for the inconvenience and disappointment we have caused you. I greatly appreciate your candid feedback and please rest assured that we will be reviewing with respective managers for us to improve the experience for our guests.Thank you again for staying with us and we look forward to welcoming you back for an opportunity to regain your trust in us.Kind regards,

8/10 – Goed

kirsi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sataman tuntumassa majoitusta edullisesti
Muuten hyvä huone, mutta äänieristys todella huono. Riittävän monipuolinen buffetaamiainen. Oli jopa jäätelöä. Edullisella hinnalla pääsy hyvään kylpylään.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Emma Sofia, Reception Administrator op 2 mrt 2024
Dear Kirsi,Thank you so much for your valuable feedback.We truly appreciate your feedback and value your business in every possible manner.Please accept our sincere apologies for all the trouble caused during your recent stay with us.Kindly be assured that your constructive feedback has been shared with respective teams in order to ensure that all guests' requests are looked into with much more details and stronger communication. We really look forward to welcome you back soon so you would be kind enough to give us another opportunity to restore your faith in us.Thank you so much for your time.Kind regards,

8/10 – Goed

Mari

Positief: Netheid, personeel en service
Kiva palvelu
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Emma Sofia, Reception Administrator op 2 mrt 2024
Dear Mari,I was so proud to learn the quality product and service you received in our hotel set it apart. This is very motivating for us to continue delivering the highest level of service and guest experience.I sincerely hope that we will keep coming back to us in the future.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Maris

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Roger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very convenient, good value and clean hotel
I stayed here overnight and took a ferry to Helsinki early the next morning. The hotel is only c. 5 minutes from the terminal and ideally located. The room and hotel overall were very clean and comfortable. I would stay here again.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Emma Sofia, Reception Administrator op 2 mrt 2024
Dear Roger,Greetings from Tallink Express Hotel and thank you very much for sharing an excellent review of your recent stay.I am very happy that overall you enjoyed your stay with us and I will be sure to share your compliments with all of our team as there is no better motivation than the message of a job well done from our guests. It is very gratifying to see that all the hard work and efforts our staff have put into their training enable our guests to enjoy themselves and have a wonderful time.Thank you again for staying with us and I hope it will not be too long before we have the pleasure of welcoming you back again.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Pirkko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Sofja I. op 4 mrt 2024
Dear Pirkko,Thank you for your positive feedback! We're glad you had a great stay.Looking forward to hosting you again.Best regards,ReceptionTallink Express Hotel

10/10 – Uitstekend

Mervi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Tetsuya

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Mikael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enkelt men bra.
Saknade kylskåp på rummet,i övrigt tyst och lugnt.Allt man behöver för några nätters vistelse.Bättre värde för pengarna än Tallinks spa hotell vägg i vägg.Inte lika glassigt men betydligt billigare.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Emma Sofia, Reception Administrator op 2 mrt 2024
Dear Mikael,Thank you so much for your valuable feedback.We truly appreciate your feedback and value your business in every possible manner.Please accept our sincere apologies for all the trouble caused during your recent stay with us.Kindly be assured that your constructive feedback has been shared with respective teams in order to ensure that all guests' requests are looked into with much more details and stronger communication. We really look forward to welcome you back soon so you would be kind enough to give us another opportunity to restore your faith in us.Thank you so much for your time.Kind regards,

6/10 – Redelijk

Harry

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Pakkorako Tallinnan puolella
Yöpymiseen täysin kelvollinen.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Sofja I. op 4 mrt 2024
Arvoisa Harry,Kiitos palautteestasi! Olemme iloisia, että yöpymisenne oli kelvollinen.Toivottavasti näemme teidät uudelleen.Ystävällisin terveisin,VastaanottoTallink Express Hotel

4/10 – Matig

Arja

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Yleistä
Huoneessa ei ollut lämmin, vain yhdet tyynyt ja vessan siisteydessä oli puutteita. Toisaalta majoitus oli edullinen.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Emma Sofia, Reception Administrator op 2 mrt 2024
Dear Yleistä,Thank you for your valuable comments and sharing your experience here on Booking.It is concerning to hear that your stay did not meet your expectations and please accept my sincerest apologies for the inconvenience and disappointment we have caused you. I greatly appreciate your candid feedback and please rest assured that we will be reviewing with respective managers for us to improve the experience for our guests.Thank you again for staying with us and we look forward to welcoming you back for an opportunity to regain your trust in us.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Tiina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Abdirahman jama

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Sonja

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Nick

Positief: Personeel en service
I posted my rating on google : I recently stayed at the Tallinn Express Hotel (like most people I’ve stayed at hundreds of hotels… this one is at the bottom), and while the service was acceptable, my experience was far from ideal. Despite booking a double twin room, I was given a room with two single beds. This was a significant inconvenience and a deviation from what was promised. The noise level in the hotel was intolerable. The lobby was filled with loud music playing well past 1 AM. This, coupled with the paper-thin walls, made it impossible to escape the cacophony. The sound of neighboring TVs, loud conversations, and particularly the sound of children running and screaming through the halls early in the morning, severely disrupted my stay. For anyone who values a good night’s sleep, I cannot recommend this hotel. The combination of incorrect room allocation and excessive noise makes it unsuitable for restful stay.
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kelpo hotelli mutta kaipaa fiksausta
Respa oli ihan ok, mutta ei paikalla. Olisi voinut kertoa palveluista mitä saatavilla. Oluthana kiinnosti, koska erikoisuun mutta ei siitä kerrottu/ se vaikutti olevan pois käytöstä? Hotellin sisäilma tunkkainen, onneksi sai huoneessa ikkunan auki. Spa:n respa oli tyly ja antoi liian pienet kylpytakit, samalla olisi voinut meille myydä myös tossut mutta ne piti erikseen hakea kun itse ei hoksattu pyytää. Aamupala oli ihan hyvä eikä ruuhkaa ollut.
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Onnistunut kolmen yön matka
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Arja

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Jukka

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Ei mikään unelma
Kaikki oli vähän nuhjuista ja tuli sellainen olo että olikohan edes siistiä. Yököttävä kokolattiamatto. Veskit kaipais remonttia ja tällaisena isokokoisena ei tarvinut suihkuun mennä, kun ovi oli niin kapea.
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Tero

Budjetti matkalla Tallinnassa
Huoneen lattia oli likainen, muuten vastasi odotuksia edullisesta majoituksesta.
2 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Klara

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Leena

Reisde met familie
Tallinnassa käymässä!
Hinta - laatu kohillaan!
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Jori

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
We got a room that was already in someones use. The cost of spa services should be better displayed on the ebookers website. The website states that there is access to the spa, but nothing of the extra cost. Breakfast was really good with lot of options. Location was also good for our stay.
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Esa

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Marjory

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service
Night staff quite unhelpful when an accident happened. Day staff so supportive and assisted in anyway possible
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Raija

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Liudmila

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Удобное расположение, до викинга 5мин ходьбы. Ковралин и ванная комната нуждаются в обновлении, а так уютный номер и удобные кровати.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Riina

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

tuukka

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Marina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Хороший персонал, можно оставить багаж у ресепшена
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Gulnara

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mukavat petit
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

edvard

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
lähelä satama huonoa paljon rakennus töitä
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Sirpa

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Mika

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Oddbjørn

1 nacht verbleven in november 2023